עמוק באדמה ? או ממש בהישג יד ?
top of page
  • צוות ברודקאסט

עמוק באדמה ? או ממש בהישג יד ?


בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים אדירים של זמן וכסף במרדף אחרי לקוחות חדשים. הנחת המוצא שלהם היא שמי שמכיר אותם כבר מגיע אליהם עצמאית והכסף הגדול טמון עמוק באדמה - בלקוחות החדשים ומשם צריך להוציא אותו ולכן המאמץ שווה כל השקעה.

בעלי העסקים נמצאים במרדף בלתי פוסק על מנת להביא לעסק לקוחות חדשים שיכירו את השירותים או המוצרים שהם משווקים, הם משתמשים בכל אמצעי מדיה קיימת - עיתונות מקומית, ארצית, רדיו, כתבות יח"צ, סרטוני תדמית, פרסום בדיגיטל.

ברוב המקרים, המרדף הזה יוצר מצב שבו בעלי העסקים שוכחים דבר אחד מאוד מרכזי שהוא בסיס הפעילות של כל עסק וממנו מגיעים מעל 80% מהרווחים. אין ספק - לקוחות חדשים חשובים מאוד לכל עסק. כייף לראות לקוחות חדשים שנחשפים ורוכשים לראשונה בבית העסק, אך כמה מהם הופכים להיות לקוחות חוזרים ונאמנים? ואיך אנחנו כבעלי עסקים יכולים לגרום ליותר מהם להישאר?

כל העסקים מנסים להתאים את עצמם ואת המוצרים והשירותים שלהם כדי שהם יתאימו באופן אופטימלי ללקוח - החל מעיצוב אריזה מושך ואטרקטיבי ועד פיתוח מוצרים חדשים המותאמים לקהל לקוחות ספציפי. הכל כדי להשיג את תשומת לב המקסימלית מהלקוחות - להרשים אותם וליצור לעסק מיתוג ותדמית אמינה ורצינית שתמשוך אותך לרכישה הראשונה.

אך היחסים בין העסק ובין הלקוחות אינם מסתכמים רק במהלך הביקור של הלקוח בבית העסק. עסק אשר רוצה להצליח חייב להיות יותר אקטיבי ביחסים מול הלקוחות וממש לנהל בפועל את בסיס הלקוחות שכבר רכש ממנו בעבר.

כיום העסקים המתקדמים והחכמים משתמשים בתוכנות לניהול הלקוחות, תוכנות המעניקות להם יתרון תחרותי ומאפשרות להם להגביר נאמנות ולשמר הרבה יותר מהלקוחות. אז איך עובדת מערכת לניהול לקוחות ואיך העסק שלכם יכול להרוויח מזה?

לפני שנמשיך חשוב להבין - עבודה נכונה עם מערכת לניהול לקוחות משנה את כל הפעילות העיסקית, ההתייחסות ואופן העבודה שלכם מול הלקוחות. בעזרת מערכת הניהול אתם תוכלו להפוך בצורה אקטיבית, לקוח מזדמן חדש, ללקוח חוזר ולהפוך לקוח חוזר ללקוח קבוע ונאמן. אתם הופכים להיות אקטיביים בקשר שלכם עם הלקוח.

צורת ההתנהלות שלכם מול הלקוח נותנת ללקוח חוויה אישית חיובית וכך אתם מגדילים את סיכויי המכירה החוזרת. נאמנות לקוחות היא שם המשחק היום.

תוכנה לניהול, גיוס ושימור לקוחות באינטרנט – שווקו את העסק מכל מקום

בעזרת תוכנה לניהול לקוחות תוכלו לנהל את פעילות השיווק מול הלקוחות בצורה מסודרת ומרוכזת, ברודקאסט מאפשרת לכם לנהל את כל הלקוחות מכל מקום עם גישה לאינטרנט.

המערכת מאפשרת שיווק בקלות לכל מועדון הלקוחות בבת אחת, אך במקביל גם לשמור על היחס האישי בהתנהלות הפרטנית מול כל לקוח.

תחזוק מועדון לקוחות אולי נשמע לכם כמו פרויקט ענק הדורש כוח אדם רב על מנת לתת יחס אישי ללקוח, אך בעזרת המערכת ניתן לטפח יחס אישי בקלי קלות.

המפתח לפעילות מוצלחת הוא יצירת מאגר לקוחות מטוייב, הכולל את הפרטים החשובים של כל לקוח - שם פרטי, מספר נייד, אימייל, תאריך הלידה וכדומה. מאגר לקוחות זה הוא הבסיס להתקשרות ויצירת הקשר השוטף מול הלקוחות. ניתן ליזום שליחת הודעות בחתכי פעילות שונים, לדוגמא, לשלוח ברכה הכוללת הטבה מיוחדת לכל לקוח החוגג יום הולדת. או לחילופין לסווג את הלקוחות לפי קבוצות מסוימים ולבנות מסרים מתאימים לכל קבוצת לקוחות.

העוצמה וההצלחה של הפעילות נשענת על גודל ואיכות מאגר הלקוחות שעליכם לטפח ולהגדיל כל הזמן באופן שוטף וקבוע. בעזרת ברודקאסט אתם גם יוצרים קמפיינים שיווקים מעוצבים ושולחים אותו לחתך ספציפי בלקוחות, מה שהופך את השיווק לאיכותי ומאוד מדויק.

כיוון שמאגר הלקוחות שלכם כולל אנשים אשר כבר רכשו בעסק בעבר ולכן כאשר שולחים הצעה מענינית, הסיכויים לביצוע פעולת מכירה חוזרת הם גבוהים מאוד. למשל אם העסק שלכם הוא משרד תיירות, לקוח שכבר רכש ממכם חופשה ואתם דאגתם לצרף אותו למועדון הלקוחות שלכם הוא לקוח בעל רמה גבוהה של עניין וכאשר הוא ישמע על הטבה אישית עבורו או מבצע זה או אחר הוא בסיכוי גבוה יגיב בחיוב.

לסיכום, ההצלחה של העסק שלכם, תלוי במידה רבה ביכולת שלכם להחזיר את הלקוח לאחר הביקור הראשון, בעזרת מערכת ניהול לקוחות, העסק שלכם נהנה מתקשורת ישירה עם הלקוח, ללא מתווכים בדרך ויכול להעביר לו בקלות תוכן שיווקי מעוצב, מדויק ומועיל. הלקוח מבחינתו מקבל ממכם יחס אישי, הטבות מיוחדות ומבצעים אשר בהחלט יכולים לעניין אותו ולהתפרש אצלו כהזדמנות לביקור ורכישה חוזרת אצלכם.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page