סוכני ביטוח - קבלו טיפים לשיווק הסוכנות ברשתות החברתיות
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני ביטוח - קבלו טיפים לשיווק הסוכנות ברשתות החברתיות

רוב בעלי העסקים כבר הפנימו כיום את העובדה, שעסק שלא משווק את עצמו ברשתות החברתיות, בעצם לא ממש קיים. העניין הוא שהעלויות פעמים רבות מרתיעות אותם וכך נוצר מצב שהם מנסים לעשות הכל לבד וזה לרוב גם נראה ככה. אומנם אתם סוכני ביטוח, אבל בטח גם אתם מבינים ששירותים של שיווק ברשתות החברתיות כמו ייעוץ, כתיבה, עיצוב וקידום, עולים אולי לא מעט אבל התמורה לעלות הגבוהה, היא סוכנות ביטוח עם נוכחות רשתית טובה, מקצועית ומרשימה.


אנחנו רוצים לגלות לכם שיש דרך לשווק את סוכנות הביטוח ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וואטסאפ, בצורה מקצועית וטובה מצד אחד ומצד שני, מבלי שזה יגזול לכם את כל התקציב של העסק. אבל לפני שנספר לכם על המערכת החכמה שהקמנו בברודקאסט, אנחנו רוצים לשתף אתכם בכמה עקרונות חשובים לשיווק נכון של כל עסק.

שיווק סוכנויות ביטוח ברשתות החברתיות/ ברודקאסט

​​​6 עקרונות לשיווק נכון של סוכנות הביטוח שלכם

שיווק וקידום נכון של עסקים ברשתות החברתיות, זה מקצוע שאותו צריכים ללמוד ובו צריכים להתמחות. אבל היות ולפעמים עסקים רבים כולל עסקים מתחום הביטוח מתקשים לעמוד בעלויות שנלוות להעסקה של מומחים בתחום השיווק, אנחנו רוצים לשתף אתכם בכמה עקרונות שיווקיים שיקפיצו את שיווק סוכנות הביטוח שלכם.


שומרים על קשר דגיטלי עם הלקוחות

הגולשים שלנו הם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים של סוכנות הביטוח ולכן שאנחנו מפרסמים תכנים ברשתות השונות כמו פייסבוק או אינסטגרם, אנחנו בעצם שומרים איתם על סוג של אינטראקציה. לכן חשוב שנדאג לפרסם תכנים שהם לא רק שיווקיים או מכרתיים ובמקביל גם נפרסם תוכן אותנטי, שיעיד על הסוכנות שלנו וגם יעודד אותם להיות מעורבים בנעשה בעמוד העסקי. איך תעשו את זה? כשאתם מעלים לדוגמה פוסט שמספר על הצלחה בתביעת ביטוח שביצעתם עבור הלקוחות שלכם, אתם יכולים לסיים את הפוסט בשאלה כדוגמת "האם אתם חושבים שפעלנו נכון"? או "גם אתם רוצים לבדוק את הזכאות שלכם"? שאלות מסוג זה יגרמו לגולשים להגיב על התכנים שאתם מעלים, דבר שייצר עוד אינטראקציה ויעזור להפצה טובה של הפוסט שהעלאתם.


משלמים על קמפיינים

זכרו שהמטרה העיקרית שלכם ביצירה ופרסום תוכן שיווקי ברשתות החברתיות השונות היא חשיפה, שתוביל בהמשך ליצירה מבוטחים חדשים לסוכנות הביטוח שלכם. כך שתוכן איכותי שהשקענו בו ואף אחד לא נחשף אליו, לא יועיל ולפעמים ממש לא שווה את המאמץ. כיום החשיפה האורגנית לעמודים עסקיים בפייסבוק ירדה בצורה משמעותית ורק אחוזים בודדים מהעוקבים בדף העסקי, נחשפים לפוסט שכתבתם ועיצבתם. לכן ההמלצה היא להתחיל לקדם חלק מהפוסטים שאתם מעלים דרך קמפיין ממומן ברשתות החברתיות, במיוחד אלו שאתם מבינים שנחשבים מוצלחים. זה יעזור לתוכן שלכם להגיע לקהלים מאוד ספציפיים ומוגדרים, בהתאם לבחירה שלכם ושמותאמים לקהל היעד של סוכנות הביטוח שלכם. כך שחשוב לבחור קהלים שרלוונטיים אליכם ויכולים לקדם את העסק שלכם - לכן אם אתם יוצרים את קמפיין ממומן עוסק בביטוח דירה לצורך העניין, חשוב שתבחרו קהל מתאים ותכתבו בשפה שלו: טווח גילאי שיכול להיות בעל דירה (30+), בזוגיות, עם ילדים, ממעמד סוציואקונומי בינוני ומעלה.

ערוץ סרטונים משלכם

בטח גם בתור סוכני ביטוח בלי נגיעה לשיווק, שמתם לב שסרטונים הפכו להיות הדבר הכי חם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, פשוט בגלל שזאת מדיה ויזואלית שמאפשרת לנו להעביר הרבה מידע בצורה קלילה ומהירה יחסית. פתיחת ערוך יוטיוב משלכם מאפשרת לכם לאחסן בו את הסרטונים ולשתף אותם היכן שתחליטו - בפייסבוק, באינסטגרם בוואטסאפ ואפילו במייל. כיום קיימות אפליקציות שיאפשרו לכם גם בתור סוכני ביטוח ליצור סרטונים ברמה גבוה, בפשטות ובקלות, כך שתוכלו ליצור תוכן בעל ערך עבור המבוטחים שלכם וגם עבור המבוטחים הפוטנציאליים. אתם יכולים ליצור סרטונים שמספקים מידע על תוכניות הביטוח השונות, סרטונים שמעניקים טיפים ועצות בתחום הביטוח ועוד. כל זה יאפשר לכם לקדם את סוכנות הביטוח בערוץ נוסף לגמרי בחינם ואם תרצו תוכלו גם ליצור קמפיין של מודעות או סרטונים שתבחרו ולקדם אותו בתשלום.


אחד הכלים השיווקיים הכי יעילים הוא הכלי של דיוור ישיר, הכוונה היא ליצור רשימת תפוצה או סוג של מועדון לקוחות, שיאפשר לכם לעשות שימוש במייל או ב-SMS, על מנת לשתף עם המבוטחים שלכם וגם עם לקוחות פוטנציאליים מידע. זה יכול להיות תכנים קצרים ושיווקיים המספרים על הטבות ומבצעים ייחודיים וזה יכול להיות תכנים קצת יותר מורכבים, שמעניקים להם ערך כמו "מדריך לביטוח משכנתאות" "טיפים להשוואת ביטוח רכב" ועוד. מעבר לכך שזאת פלטפורמה שמאפשרת לכם לשתף בתכנים קצת יותר ארוכים ומורכבים, זה גם אמצעי נהדר לשימור לקוחות והוספת לקוחות חדשים לרשימת התפוצה של העסק, שבהמשך גם יכולים להפוך למבוטחים שלכם. זכרו - הניוזלטר שאתם שולחים צריך לספק מידע כמה שיותר רלוונטי לסוכנות הביטוח שלכם, כך שהוא יאפשר לכם להפוך להיות ברי סמכא בתחום הביטוח וכך גם יתפסו אתכם.

תנו ללקוחות שלכם ערך מקצועי ולא רק פרסומת

כמובן שהמטרה העיקרית של השיווק הרשתי היא לפרסם את סוכנות הביטוח שלכם, אבל בימינו רוב הלקוחות כבר מאסו בשיטת השיווק האגרסיבי ומחפשים את הערך שהמותג יכול לספק. לכן העמסה של תוכן פרסומי לא מועילה למטרה שלכם, להיפך היא אפילו עלולה לגרום לגולשים להתנתק ולהפסיק לעקוב אחר הדף העסקי של סוכנות הביטוח. לכן חשוב שתשלבו בחוכמה תוכן פרסומי ותוכן מקצועי ומעניין, אשר יעניק ערך מוסף ללקוחות שלכם, ייצור עניין ויגרום להם להעריך אתכם מבחינה מקצועית. הנוסחה הכללית המקובלת היא כזו: יחס של 1 ל 5, כלומר רק אחד מכל חמישה פוסטים שאתם מעלים צריך להיות בעל אופי פרסומי מובהק, כל השאר צריכים לשווק בצורה קצת יותר עקיפה וקודם להעניק מידע מגוון ומעניין בתחום הביטוח.

נוכחים ברשת

פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות והמוכרות, אך היא לא היחידה. חוץ מאינסטגרם ופייסבוק המוכרות, יש עוד כמה רשתות חברתיות, שכדאי לכם לשקול לעשות בהן שימוש לשיווק סוכנות הביטוח שלכם. וואטסאפ עסקי מהווה כיום מקור טוב לשיווק של עסקים גדולים וקטנים, אתם יכולים לפתוח ערוץ יוטיוב כפי שהצענו מקודם וכמובן לינקדאין שיכולה להוות פלטפורמה מעולה לשיווק של עסקים בתחום הביטוח, כי היא מכוונת למקום יותר מקצועי. בגדול, ככל שתהיו נוכחים ביותר רשתות חברתיות, תוכלו לחשוף את סוכנות הביטוח שלכם בפני עוד ועוד קהלים.


אז אתם זוכרים שרצינו לספר לכם על המערכת של ברודקאסט שמאפשרת לכם לשווק מבלי לשווק? את המערכת של ברודקאסט ייצרנו, על מנת לאפשר לעסקים בתחומים שונים ובין השאר גם בתחום הביטוח, להיחשף ללקוחות חדשים שגם ככה מבלים שעות ברשתות החברתיות, מבלי להתאמץ.


המערכת של ברודקאסט מתמחה בתכנים בתחום הביטוח, כך שתוכלו לקבל תכנים רבים ומגוונים בתחום, לשתף אותם ברשתות השונות והכל בקלות, במחיר הוגן והכי חשוב - ללא מאמץ. במערכת תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים מקצועיים, מעוצבים ומדויקים לתחום הביטוח, שמגיעים כבר מותאמים באופן ספציפי לסוכנות הביטוח שלכם כך שתוכלו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, דרך הרשתות השונות ובעזרת מועדון הלקוחות של העסק.


זה הזמן להתנסות במערכת לגמרי בחינם, להקפיץ את הנוכחות של סוכנות הביטוח שלכם ברשת ולהגדיל את העסק.

קריסטינה ויקסיץ

מאת נתנאל נדב

מומחה בשיווק דיגיטלי ומנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט


בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל - התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page