מתי כדאי לבעל עסק לפנות ליועץ שיווק מקצועי?
top of page
  • כהן רותם

מתי כדאי לבעל עסק לפנות ליועץ שיווק מקצועי?


אנו יושבים עם חברים בבית קפה, או יותר נכון עם הסמארטפון, מגוללים את הפיד של פייסבוק או אינסטגרם ונחשפים לתמונה מדהימה מהמסעדה של "השף המפורסם ההוא", מרימים את המבט וקולטים במסך הדיגיטלי שלפנינו את בר רפאלי מדגמנת שמלה צבעונית, עולים לרכב ושומעים ברדיו פרסומת לחופשת קיץ אטרקטיבית בסיישל...

לא משנה לאן נפנה כיום או באיזו שעה, הזמינות שלנו למסרים שיווקיים עלתה עשרות מונים בשנים האחרונות. מה שמצריך אף מכל עסק להעלות הילוך ולהתאים את את קצב ואופי השיווק שלו לאותן פלטפורמות שיווקיות ולכמות המסרים המהירה העוברת בהם.

ברודקאסט - מתי כדאי לפנות ליועץ שיווק

בעל עסק שישכיל להבין את הצורך המתהווה בהתאמת והגברת קצב הפעילות השיווקית, יוכל למנף את העסק ולהגיע לתוצאות עסקיות גבוהות במהירות. אולם כיום, רוב בעלי העסקים אינם מבצעים זאת ולרוב יכולת ההתאמה והאימוץ של אמצעי שיווק חדשים ע"י בעלי העסקים לוקה בחסר. אומנם, אנו בברודקאסט ככלל, מאמינים כי טוב יהיה לכל בעל עסק לעמוד בחזית שיווק העסק שלו ולבצע בעצמו את הפעילות השיווקית אולם, גם כאן יש לכל כלל יוצאים מן הכלל שבמקרה זה עשויים להיות מוצדקים מאוד. למעשה, ישנן מספר סיבות טובות מאוד מדוע על עסק לפנות ליועץ שיווקי מקצועי לשם ביצוע שיווק העסק.

הסיבות לפנות ליועץ שיווק מקצועי ?

1. העסק גדול מידי וצריך עזרה עם עומס המשימות - המצב של העסק יכול להיות נהדר, הוא הצליח לייצר לעצמו פעילות עסקית משמעותית ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו, אך עם גדילת העסק נוצרו משימות רבות חדשות ולכן ייתכן שיהיה קושי בהמשך השקעת הזמן והמשאבים המתאימים בפרטים הקטנים אך המשמעותיים שיש לשים אליהם לב בביצוע פעילות שיווקית בהיקף נרחב.

2. העסק קטן מידי ובתחילת דרכו - עסק שזה עתה נפתח כאשר בעל העסק למד והשקיע זמן ניכר בהיבט התפעולי של הקמת העסק אך הזירה השיווקית חדשה לו ולמעשה, אין הוא יודע כיצד להתחיל את הפעילות ואיך לעשות זאת נכון.

3. אין לעסק מספיק ידע והבנה בתחום השיווק – בעלי עסקים רבים בקיאים מאוד בתחום תפעול וניהול העסק אך לרוב, הם מזניחים את הפן הפרסומי והשיווקי מסיבות של חוסר יידע והבנת חשיבות הפעילות השיווקית או אי ידיעת הדרך הנכונה לבצע אותה.

4. חסמים טכנולוגיים - עולם המדיה והשיווק הדיגיטלי טומן בחובו הזדמנויות שיווקיות רבות, אך אלו דורשות ידע, הבנה וגישה טכנולוגית. במקרים בהם בעלי העסקים אינם יודעים כיצד להתנהל בצורה אופטימלית בזירה הדיגיטלית סביר שהדבר יצור פער. כמות החומר והידע שצריך לאסוף על מנת להצליח לייצר פעילות שיווק טובה ומוצלחת היא רבה, ולא לכל עסק יש את הרקע התאורטי והמעשי לבצע אותה.

בכדי להתמודד עם אתגרים אלו ולהביא את בית העסק לחשיפה מרבית, עסקים רבים פונים ליועצי שיווק מקצועיים בכדי שייסעו להם. מטרתם של יועצי השיווק היא לבנות לעסק תוכנית שיווק רב חודשית או שנתית שתגדיר למעשה את האסטרטגיה השיווקית של העסק. תפקידם כמו כן, לסייע לעסקים ביישום וביצוע אופטימליים של הפעילות השיווקית, והוצאתה לפועל בצורה מדויקת ככול שניתן.

ברודקאסט ככלי עבודה גם עבור יועצי שיווק מקצועיים

מאחר ואנו בברודקאסט, מכירים מקרוב את מגוון תחומי האחריות של יועץ שיווקי, חשבנו רבות כיצד באמצעות הידע הטכנולוגי והנסיון השיווקי שצברנו, אנו יכולים לסייע ולהקל על עבודתם של יועצי השיווק ובכך לאפשר להם ביצוע של הפעילות בצורה טובה, קלה יותר והחשוב מכל, לאפשר להם התרחבות עסקית מהירה יותר שתוביל לעבודה עם מספר גדול יותר של עסקים במקביל.

ברודקאסט עבור יועצי שיווק מקצועיים

למה כדאי למשווקים ויועצי שיווק מקצועיים לעבוד בשילוב עם ברודקאסט ?

1. ממשק ניהול מתקדם - מערכת ברודקאסט מאפשרת למשווקים טיפול רוחבי ואופקי בעסקים אותם הם מלווים בפעילות השיווקית. מערכת ניהול העסקים מאפשרת בקרה וקבלת נתוני פעילות על כלל העסקים וכן ניהול ספציפי של כל עסק בנפרד. לכל עסק אזור ניהול משלו הכולל בתוכו מאגר אפשרויות בקרה מתקדמות. ממשק הניהול מאפשר 'מבט על' על פעילות הלקוחות ברמה כוללת וברמה פרטנית וכניסה מהירה לחשבון של כל עסק הממשק מציע מגוון פתרונות טכנולוגיים להבאת לקוחות חדשים.

2. מידע שוטף ועדכני על פעילות העסקים - אזור ניהול העסקים נבנה תוך מחשבה על המשווק ועל הדרך בה יוכל לעקוב אחרי הפעילות השיווקית בצורה אופטימלית. התצוגה הנה בפורמט של 'זרם אירועים', Feed, שמראה בדיוק מה קורה עם כל עסק בכל רגע נתון.

3. הבנה עמוקה יותר של פעילות הלקוחות - קיים מעקב ובקרה אחר התנהגות הלקוחות של כל בית עסק, האם הלקוחות מגיבים יותר טוב להודעות סמס? ניוזלטר? או שהדרך לליבם עוברת דרך הרשתות החברתיות כגון פייסבוק ולכן שם צריך להשקיע את מירב המאמצים. קבלת המידע באופן ויזואלי ומהיר, מספקת ליועץ תמונה ברורה על צורכי קהלי היעד ובנייה נכונה וממוקדת יותר של הפרסומים הבאים של בית העסק.

מערכת ברודקאסט מספקת פתרונות טכנולוגים לכלל צרכי השיווק של העסק, בהתאמה אוטומטית של אופי הפעילות לסוג העסק. לכל סוג של עסק קיים בממשק קיים מאגר איכותי של רעיונות, קריאטיב, קופי-רייטינג ותוכן שיווקי מוכן, אשר נערך ונבחר בקפידה ונערך על ידי צוות אנשי תוכן וגרפיקאים. המאגר מתעדכן בצורה שוטפת וערוך לשינוי והתאמה בקלות לפי צורכי המשווק.

למשווק תינתן יכולת ניצול מקסימלי של ערוץ הפייסבוק בזכות ניהול מועדון לקוחות משולב עם וחיבורו של הממשק לעמוד העסקי. כך תתאפשר בקרה על לידים שמגיעים מדפי הפייסבוק והמשך הפעילות השיווקית המתבצעת בהם באופן שוטף בצורה של הודעות הנעה לפעולה אוטומטיות, שמירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים ועוד.

למעשה, אחד היתרונות המרכזיים בברודקאסט הנו יכולת הסינרגיה הגבוהה בין הפייסבוק ל CRM - הממשק מאפשר סנכרון מלא בין התוכן המועבר בפייסבוק לזה המפורסם בשאר הפלטפורמות של בית העסק. יכולת זו מאפשרת פרסום איכותי ואפקטיבי השומר על קו אחיד בכלל הערוצים ומחזק את המסר על הלקוח.

בממשק קיים גם לוח שנה שיווקי מוכן אשר מגיש את כלל האירועים השיווקיים הרלוונטיים שעל המשווק לשים אליהם לב בתכנון הפעילות השיווקית. כאשר לכל חג, אירוע ועונה על לוח השנה, קיימים מגוון עיצובים, וקמפיינים שיווקיים מוכנים, כאשר כל אחד מהם משמש כדף נחיתה חכם המשמש לקליטת תנועת לקוחות חדשים או הנעת לקוחות קיימים לביצוע אינטרקציה עם בית העסק.

התכניים השיווקים מתוכננים לנוחיות המשווק ובנויים לשינוי והתאמה בקלות. מאגר קמפיינים נרחב שכזה מסייע בצורה מקסימלית להפחתת העומס הקיים בעבודת המשווק והבטחה שאף קמפיין פוטנציאלי לא מתפספס כתוצאה מכך. כמו כן התוכן הרב מאפשר לקבל רעיונות חדשים, מרחיב ומעשיר את אופק החשיבה, כך ניתן ביתר קלות, לייצר תוכן חדש בדרכים שונות ומפתיעות.

לאחר בניית מנוע אופטימלי להנעת שיווק ממוקד עבור עסקים המשרת כיום בצורה שוטפת אלפי בעלי עסקים בישראל. פותחה במערכת ברודקאסט שכבת ניהול מתקדמת אשר מאפשרת אף ליועץ עסקי ומשווק העובד מול עסקים רבים "לקחת את העניינים לידיים" וללוות בצורה מתקדמת עשרות ואף מאות עסקים.

רותם כהן שותף מייסד ברודקאסט

שותף מייסד בחברת ברודקאסט

מנהל התפעול והפעילות העיסקית

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page