השוואה בין קאנבה CANVA למערכת הפרסום של ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

השוואה בין קאנבה CANVA למערכת הפרסום של ברודקאסט

עודכן: 9 ביולי 2023

כבעל עסק, אתה יודע שיצירת תוכן קריאטיבי ופרסומות מושכות עין היא חיונית למשיכת לקוחות חדשים. עם זאת, עם מגוון כלים ופלטפורמות זמינות, זה יכול להיות קשה ואף מורכב להחליט איזה מהם הכי מתאים ביותר לעסק שלך.


במאמר זה נשווה בין שתי אפשרויות פופולריות: Canva קאנבה ומערכת הפרסום של Broadcust ברודקאסט.


מערכת Canva היא פלטפורמת עיצוב גרפי (בדומה לפוטושופ) המאפשרת למשתמשים ליצור מגוון תוכן חזותי, כולל פוסטים במדיה חברתית, פליירים וכרטיסי ביקור. הפלטפורמה של קאנבה מציעה מגוון רחב של תבניות, גופנים ותמונות שניתן להתאים אישית כך שיתאימו לסגנון המותג שלך. Canva היא ידידותית למשתמש ובמחיר סביר, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור עסקים קטנים שרוצים ליצור גרפיקה בעלת מראה מקצועי מבלי לקרוע את הכיס.


מערכת הפרסום של ברודקאסט, לעומת זאת, היא פלטפורמת פרסום מקיפה המיועדת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. הפלטפורמה של ברודקאסט מציעה מגוון שירותים, לרבות פרסום ברשתות חברתיות, בניית אתר בגוגל, שיווק ישיר בדואר אלקטרוני, סמס וגם בווצאפ whatsapp ומכילה באופן מובנה אופטימיזציה למנועי חיפוש.



מערכת הפרסום של ברודקאסט נועדה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים ליצור קמפיינים מעוצבים וממוקדים המגיעים לקהל הנכון בזמן הנכון. כשמדובר רק ביצירת גרפיקה מושכת את העין בלבד, Canva יכולה לניות אופציה מצוינת. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של תבניות ואפשרויות התאמה אישית, מה שמקל על יצירת גרפיקה המתאימה לסגנון המותג שלך. עם זאת, Canva מוגבל ליצירת גרפיקה בלבד, והיא אינה מציעה שירותי פרסום כלשהם.


מערכת הפרסום של ברודקאסט, לעומת זאת, מציעה חבילה מקיפה של שירותי פרסום שיכולים לסייע לעסקים קטנים להגיע לקהל היעד שלהם. הפלטפורמה מציעה פרסום במדיה חברתית, ניהול לידים ולקוחות באמצעות מערכת CRM מובנית, שיווק בדוא"ל, פרסום ישיר ושליחת הודעות בסמס ובערוץ הווצאפ whatsapp ואופטימיזציה למנועי חיפוש, אשר כולם ניתנים להתאמה אישית ומלאה לצרכי העסק שלך.


כמו כן הפרסומים שזמינים במערכת ברודקאסט הינם פרסומים עסקיים ממוקדים בתחום העיסוק שלך, זאת אומרת שלדוגמה עורך דין שמתמחה בדני משפחה יקבל גישה לתכנים מקצועיים בתחום זה וקוסמטיקאית שמתמחה באקנה, תקבל פרסומים מקצועיים בתחום זה, כל תחום מקבל גישה לתוכן מקצועי בעולם ההתמחות שלו. מדובר בחיסכון משמעותי של זמן, מאמץ וידע לעומת התוכן שמקבלים בקאנבה שהוא במהותו פחות עסקי וממוקד בתחומי ההתמחות השונים של העסק.


בנוסף, מערכת הפרסום של Broadcust מציעה ניתוח ודיווח מפורטים, המאפשרים לך לעקוב אחר הצלחת הקמפיינים שלך ולקבל החלטות מבוססות נתונים. מבחינת תמחור, Canva מציעה גרסה בעלות של עשרות דולרים בודדים לחודש. ומערכת הפרסום של Broadcust מציעה מגוון אפשרויות תמחור, החל מ-$99 לחודש עבור פרסום ברשתות חברתיות, בניית אתר בגוגל ושיווק ישיר ללידים ולקוחות.


בסופו של דבר, הבחירה בין Canva לבין מערכת הפרסום של Broadcust תלויה בצרכי העסק שלך. אם אתם בעיקר מחפשים פלטפורמת עיצוב גרפי ידידותית למשתמש ופשוטה יותר מפוטושופ, Canva היא אפשרות מצוינת. עם זאת, אם אתם מחפשים פלטפורמת פרסום מקיפה המציעה מגוון שירותים, ייתכן שמערכת הפרסום של ברודקאסט היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.


מערכת הפרסום של ברודקאסט היא תוצאה של שילוב של מומחי שיווק, פיתוח וטכנולוגיה, עם צוותי קופי, כתיבה ועיצוב גרפי הפועלים יחד על מנת לספק פתרון מקיף לפרסום עסקים.


המערכת מציעה לבחירה אלפי פרסומים שיווקיים המתאימים באופן מדוייק לתחומי עיסוק שונים, שנועדו להפוך את הפרסום למהיר, קל ונוח. אלפי עסקים מתחומים מגוונים כגון עורכי דין, מכוני כושר, קוסמטיקאיות, אנשי נדל"ן וסוכנויות ביטוח כבר משתמשים במערכת הפרסום להעלאת תכנים ייחודיים ומקצועיים, ניהול לקוחותיהם וחשיפה מרבית בערוצים השונים.


כל התכנים במערכת ברודקאסט כבר נוצרים אוטומיטית עם פרטי העסק שלכם, כגון לוגו, שם העסק, כתובת\ מספר נייד ותמונות. ניתן גם לערוך ולהתאים בקלות את התוכן כדי להפוך אותו לייחודי ומדוייק יותר.

אז לסיכום - קאנווה היא פלטפורמת עיצוב, ברודקאסט היא מערכת פרסום, Canva מאפשרת גם הפצה של העיצובים, זה נחמד אבל בזה זה מסתכם. ברודקאסט היא הפלטפורמה היחידה כיום המתאימה אסטרטגיה שיווקית שלמה, מבוססת תוכן לעסק שלכם לפי התחום בו אתם פועלים תוך כדי שילוב כל הפרטים המיתוגיים שלכם בתוכן.


ברודקאסט היא גם הפלטפורמה היחידה כיום המאפשרת סגירת מעגל שיווקי מלא החל משלב בחירת ועיצוב התוכן, דרך ההפצה שלו ועד קליטת וניהול הלקוחות המתעניינים בתוכן בין אם זה לידים ובין אם זה לקוחות מתעניינים.


שלא לדבר על כך שכל התכנים בברודקאסט הם אינטראקטיביים חכמים, המשאירים חתימת SEO שבונה עבורכם נוכחות דיגיטלית מתמשכת הרבה לאחר ההפצה הרגעית הנקודתית בתוכן.


מערכת הפרסום של ברודקאסט מהווה פתרון קל ומשתלם לעסקים המעוניינים לשפר את מאמצי הפרסום שלהם - ועכשיו ההרשמה בחינם. לחצו עכשיו להרשמה מהירה וללא עלות למערכת הפרסום של ברודקאסט



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page