איזו השפעה על הלקוחות יש לתמונות שאנחנו מעלים?
top of page
  • צוות ברודקאסט

איזו השפעה על הלקוחות יש לתמונות שאנחנו מעלים?


רשת האינטרנט מוצפת בתוכן ויזואלי מכל סוג, צורה וסגנון - תמונות, וידאו, גיפים, סרטוני אנימציה ועוד. אבל קיימים הבדלים רבים בין התכנים השונים שעסקים מעלים, הקשורים למטרת התוכן, התקציב, קהל היעד ועוד. אז כמובן שיש הבדל בין תמונה שנעלה לחשבון הפרטי שלנו לבין התמונות שאנחנו מעלים לחשבון העסקי, אבל הכלל החשוב ביותר הוא, שתמונה מסקרנת ומושכת, לרוב תעשה את העבודה ותעזור לנו לקבל יותר חשיפה, תגובות, לייקים ובגדול - להפיץ את המסר שרצינו בפני יותר לקוחות פוטנציאלים.


היום אנחנו כבר יודעים שלאיכות התוכן שנעלה תהיה השפעה, אבל כדי להבין מה תהיה ההשפעה ואיך לעשות את זה נכון, כך שפרסום התמונה באמת תביא לכם חשיפה טובה, שתוביל בהמשך גם להגעת לקוחות חדשים.

לבחור את התמונה המתאימה/ ברודקאסט

לנוכחות הוויזואלית יש השפעה


מחקרים רבים כבר הוכיחו כי בין כל הפרמטרים שאנחנו בוחנים כשאנחנו רוצים לבצע תהליך פרסומי, לתמונה שנבחר שתלווה את המספר הפרסומי תהיה את ההשפעה הגדולה ביותר. אז נכון שישנם היבטים נוספים כמו המסר שנבחר להעביר, הפן הגרפי, הלוגו, הסלוגן ועוד, אבל במציאות הנוכחית כשהדברים זזים כל כך מהר ואנחנו מוצפים בתוכן מכל כיוון, הטקסט יכול להיבלע ומה שיבלוט ויתפוס את עיניהם של העוקבים שלנו, זאת התמונה שנבחר.


למה בעצם תמונות כל כך חשובות ליצירת נוכחות חזקה ?

המוח האנושי בנוי כך שהוא יכול לקלוט תמונה במהירות רבה יותר, מאשר בה הוא יכול לפענח ולהבין טקסט, שדורש ממנו יותר מאמץ ותשומת לב. בנוסף, לתמונות יש גם השפעות פסיכולוגיות על מי שצופה בהן ובחירה של תמונה נכונה יכולה להשפיע על העוקבים שלנו שהם גם לקוחות פוטנציאליים שלנו, מבלי שהם ישימו לב לכך.


לכן בחירת תמונה נכונה ומעוצבת, בהחלט יכולה לעזור לכם להעביר את מסרים מהר ובצורה אפקטיבית יותר. עם זאת, לא מספיק לבחור בכל תמונה, שכן בחירה לא נכונה של תמונה שתעלו עלולה במקרים מסוימים להסב יותר נזק מתועלת. לכן חשוב שנדע איך לבחור תמונה נכונה ומתאימה וכיצד לעצב אותה בהתאם למסר שאנחנו רוצים להעביר. ישנם כלי עיצוב רבים שזמינים למקצוענים כגון פוטושופ (Adobe Photoshop) וגם למעצבים חובבים כגון קאנבה (CANVA) זה פחות חשוב באיזה כלי עיצוב תשתמשו, העיקר שתתחיל את תהליך העיצוב עם תמונה חזקה.

אז איך תבחרו את התמונה המושלמת לפוסט שלכם?


שלב 1 - חשבו מה המטרה שאתם רוצים להשיג בתוכן שאתם מעלים, נסו להתמקד במטרה אחת בלבד, שכן אם תנסו להתמקד במספר מסרים במקביל, כנראה שתצאו קרחים מכל כיוון. מטרת הפרסום יכולה להיות להשיג כמה שיותר עוקבים חדשים, לצאת במבצע חדש או לחגוג אירוע מסוים. יש לבחור מטרה אחת מרכזית ולא לערבב בין מספר מטרות שונות בבת אחת.


שלב 2 - אחרי שהבנתם מה המטרה שלכם ומה המסר שהייתם רוצים להעביר, מגיע הרגע החשוב באמת - לבחור את התמונה הנכונה והמתאימה ביותר להעברת המסר שבחרתם. זכרו חשוב שתהיה קורלציה בין הדברים, אחרת התמונה תרגיש מנותקת מהמסר וזה לא משהו שהיינו רוצים.

שלב 3 - אחרי שבחרתם את המסרים ואת התמונה המתאימה, מגיע שלב העיצוב שלה.

  • חשוב שתתנו מקום מרכזי בתמונה שלכם למוצר שלכם, זה לא חייב להיות רק המוצר עצמו, אבל בהחלט רצוי שאווירת המוצר או השרות שלכם יהיו בלב התמונה.

  • שלבו והתאימו בצורה חכמה את הצבעים בתמונה. שילוב נכון של צבעים הוא תורה שלמה ואפשר כמובן ללמוד אותה לבד או להיעזר בחברות חיצוניות שמעסיקות מעצבים גרפיים, כמו חברת ברודקאסט. זכרו - בכוחם של צבעים לרומם או לחרב תמונה בהינף יד.

  • בחרו גודל מתאים ותמונה באיכות גבוהה שתתאים לפלטפורמה בה תרצו לפרסם אותה.


עיצוב חכם ונכון של התמונה שתבחרו, יכול לעזור לכם למשוך גולשים חדשים לעמוד העסקי שלכם, לגרום להם להקליק על המודעות שתפרסמו ובסוף, להפוך אותם ללקוחות. אז אל תסתפקו בבחירת תמונה בנאלית, השקיעו בתמונות שאתם בוחרים, עצבו אותן בחכמה, שלבו בהן טקסטים המניעים לפעולה ואת הלוגו שלכם ותראו כיצד התמונה, יכולה לעשות פלאים לפרסום העסקי שלכם.


חברת ברודקאסט מאפשרת לכם להשתמש במאגר תמונות גדול עשיר, המעוצבות בצורה חכמה ונכונה, שיאפשרו לכם לקדם את המסרים שלכם בצורה נבונה ומושכלת. אז גם אם אין לכם תקציבים שמאפשרים לכם לעבוד באופן קבוע עם אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם (כמו צלמים, מעצבים גרפיים ואנשי תוכן וקריאייטיב) או לחלופין אתם יודעים איך לעשות זאת נכון בעצמכם, אנחנו מזמינים אתכם להיעזר באנשי המקצוע שאנחנו מעסיקים, שיבחרו את הבחירות האלה עבורכם.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page