רוצים לשווק את חנות התכשיטים שלכם? שלבו בין תוכן אותנטי לתוכן מקצועי
top of page
  • צוות ברודקאסט

רוצים לשווק את חנות התכשיטים שלכם? שלבו בין תוכן אותנטי לתוכן מקצועי

הרבה מכם בטח שמעו לא מעט על כך שחשוב לשלב בין תוכן אותנטי ותוכן מקצועי בשיווק העסק וביחוד בתחום כמו חנות תכשיטים ואנחנו יכולים לשער, שכמו רבים אחרים, גם אתם לא לגמרי הבנתם מה הכוונה והתביישתם לשאול.


אז אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לענות על השאלה הזו, כי שיווק נכון ומותאם לחנות התכשיטים שלכם, הוא בהחלט המפתח להגדלת קהל הלקוחות והמכירות. אך חשוב שנבין כי שיווק הוא תחום רחב וגדול ומשתנה שצריך קודם כל להבין בו, על מנת להצליח לעשות את זה נכון.

תוכן מקצועי ואותנטי לחנות תכשיטים / ברודקאסט

תתמקדו במה שאתם טובים בו

היות ואתם בעלים של חנות תכשיטים, אתם כנראה מתעסקים באופן יומיומי בכל ההיבטים בעסק שלכם, הכוללים - מענה ללקוחות, עבודה מול ספקים, ניהול עובדים, טיפולים בנושא הפיננסי, הזמנות של ציוד וסחורות ועוד. היות ואתם מאוד עמוסים, לא מעט פעמים אתם אולי מזניחים את ההיבט השיווקי והניהולי הרציף של חנות התכשיטים ואשר חשובים להצלחה שלא לא פחות. אבל היות ואתם מבינים שאין ברירה אלא לדאוג גם להיבטים האלה, בשארית הזמן שנותר לכם אתם מנסים גם לדאוג לשיווק העסק, להתנהלות השוטפת מול מוסדות המדינה, לדיווחים השונים לרשויות המס וכו'.

כך שבסופו של יום, למרות שכל חלומכם לעצב, לייצר ולמכור תכשיטים יפים, אתם מוצאים את עצמכם מפנים זמן יקר כדי לטפל בהרבה מאוד דברים מסביב. כך שבלי שתרצו, זה עלול לפגוע ביצירה שלכם ובעבודה שלכם מול הלקוחות.

על מנת להצליח לנהל חנות תכשיטים טובה ורווחית, כדאי שתתמקדו ותתעסקו במה שבא לכם יותר בטבעיות - עיצוב תכשיטים, מכירתם ללקוחות, השירות שאתם מספקים ורכישה של ידע מקצועי שיעזור לכם לקדם את חנות התכשיטים שלכם. כך שזה לא ישאיר לכם הרבה זמן להתעסק באחד הדברים הכי משמעותיים למכירות שלכם, שיווק ופרסום העסק. לכן, כמו שניתן לרואי חשבון להתנהל מול רשות המיסים ולעשות את כל העבודה הביורוקרטית עבורנו, כי יש להם את הידע, היכולת, הזמן והמקצועיות לעסוק בזה, כך חשוב שניתן לאנשי מקצוע בתחום השיווק והפרסום, לעזור לנו לשווק את חנות התכשיטים שלנו, כי הם בעלי ההבנה, הידע והזמן לעשות את זה נכון.

עבודה נכונה ועקבית עם המערכת שיצרנו עבורכם בחברת ברודקאסט, מאפשרת לכם לשווק ולפרסם את חנות התכשיטים שלכם בקלות וביעילות. כך שמצד אחד יישאר לכם מספיק זמן להתעסק בעבודה השוטפת של ניהול החנות ומצד שני, תוכלו לשתף עם קהל הלקוחות שלכם תוכן איכותי, אותנטי ומקצועי.


בשיווק חנות תכשיטים התוכן הוא המלך

את המשפט "התוכן הוא המלך" אנחנו שומעים כבר לא מעט זמן, אבל זה רק מוכיח שבכל מה שנוגע לעולם השיווק, הוא גם לגמרי נכון. בתור בעלי חנות תכשיטים, כנראה שגם אתם ניסיתם לשווק לבד והבנתם שהתוכן שאתם מייצרים הוא אולי אותנטי, אבל הוא לא מספיק מקצועי, איכותי וגם הכמות והגיוון אינם מספקים. כאן אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה, יצירה ושילוב של תוכן מקצועי ותוכן אותנטי - מצד אחד תוכן מעשיר ובעל ידע מקצועי, שפונה לשכל ומצד שני תוכן יומיומי ושוטף, שפונה לרגש.

תוכן אותנטי - מה זה בכלל?

תוכן אותנטי הוא תוכן שנשתף מתוך הפעילות השוטפת של חנות התכשיטים ומטרתו לקרב אלינו את העוקבים, לפנות לרגש שלהם ולאפשר לנו כבעלי חנות תכשיטים או מעצבים לבוא לידי ביטוי.

איך עושים את זה?

מצלמים תמונות או וידאו של לקוחות שרכשו את התכשיטים שלנו, משתפים בפידבקים שלהם, מצלמים את החנות במהלך היומיום ומשתפים ברגעים קטנים ושגרתיים בחנות. שיתוף של רגעים הכי פשוטים כמו קבלת סחורה חדשה ומסקרנת או יצירה של תכשיט חדש, בהחלט יכולים לעזור לנו ליצור עניין בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של חנות התכשיטים. אתם יכולים כמובן לשתף דברים שלא קשורים באופן ישיר בתכשיטים, כמו הפסקת קפה אחרי יום ארוך או חגיגה משותפת של עובדי החנות, כי כל זה יכול לתת הצצה לנעשה בחנות התכשיטים ולקרב אליכם את הלקוחות. כמה תכנים משתפים?

ההמלצה היא להעלות 2-3 פוסטים בשבוע, שמשקפים את העבודה שלכם ויוצרים תחושה של עשייה ופעילות בחנות התכשיטים. כמובן שלא מספיק להעלות פוסטים של תמונה או סרטון ותמיד חשוב גם לכתוב כמה מילים, שיאפשרו להכיר אתכם עוד קצת ויעידו על כוונת הפוסט. בסטורי של העמוד תוכלו לשתף תכנים באופן יותר חופשי ומהיר, כך שתוכלו להעלות 'סיפורים' חדשים לאורך כל היום. מה המטרה?

כשלקוחות פוטנציאליים נכנסים לדף העסקי של חנות התכשיטים, נרצה שהם ירגישו מצד אחד תחושה של פעילות ועשייה ומצד שני, שהם קצת יותר מכירים אותנו עכשיו. תחושת הקרבה יכולה ליצור תחושת שייכות וביטחון, שיאפשרו להם לפנות אילינו ולבצע רכישה.


תוכן מקצועי - מה הכוונה?

תוכן מקצועי הוא תוכן שיציג אותנו כבקיאים בתחום וימצב את חנות התכשיטים שלנו כרצינית ואמינה. בניגוד לתוכן האותנטי שפונה לרגש של הלקוחות, התוכן המקצועי פונה יותר לשכל שלהם, על מנת שהם יוכלו לבחון את הדברים בצורה שקולה ורציונלית.

איך עושים את זה?

מעלים לעמוד העסקים תמונות מעוצבות וממותגות של חנות התכשיטים והמוצרים שאנחנו מוכרים, שולחים ללקוחות החנות דפי נחיתה מעודכנים ורלוונטיים ומשתפים אותם בתכנים מקצועיים שיעניקו להם ערך, יעשירו אותם, ימתגו את חנות התכשיטים ובסופו של דבר יניעו אותם לנקוט פעולה ולרכוש את המוצרים או להגיע לחנות.

כמה תכנים משתפים?

בגדול ניוזלטר ודפי נחיתה שנשלחים ישירות ללקוחות דרך המייל, הוואטסאפ או בסמס עדיף לשלוח פעם עד פעמיים בחודש, על מנת לא להציף ולהעמיס. לעומת זאת, תכנים ממותגים מקצועיים שאתם מעלים לפייסבוק או לאינסטגרם של חנות התכשיטים, אפשר גם להעלות 2-3 פעמים בשבוע. היות ויצירה של תוכן מקצועי ומעשיר מורכבת יותר ולוקחת גם יותר זמן מיצירה של תוכן אותנטי, יצרנו עבורכם את המערכת של ברודקאסט שמספקת לכם באופן רציף ולאורך כל השנה, תכנים מקצועיים ומעשירים, המותאמים לעולם התוכן של חנות התכשיטים שלכם ואשר יאפשרו לכם לשתף במבצעים והטבות ולשמור על קשר מקצועי ורציף עם הלקוחות שלכם.

מה המטרה?

למצב אתכם ואת חנות התכשיטים שלכם כברי סמכא בכל מה שקשור לעולם התוכן של עיצוב תכשיטים ולעולמות התוכן הנלווים. כך הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, ידעו שאתם מקצועיים ומעודכנים, דבר שיעזור להם לבחור יותר בקלות אצל מי לרכוש תכשיטים חדשים.

זכרו! השילוב הנכון בין תוכן אותנטי לבין תוכן מקצועי מייצר עבודת שיווק טובה, איכותית ונכונה, כי הוא מאפשר לכם לשווק בצורה כוללת את חנות התכשיטים שלכם. כך הלקוחות שלכם ידעו שמצד אחד מדובר בעסק רציני ומקצועי, אבל מצד שני יש מאחוריו נשמה ובעלי העסק הם אנשים אמינים ואמתיים, שזה הרבה פעמים לא פחות חשוב. בברודקאסט, אנחנו מאפשרים לכם לשלב בין תוכן אותנטי, שאתם גם ככה מייצרים ביומיום בחנות התכשיטים, לבין תוכן מקצועי ומעשיר, שאנחנו מספקים לכם. כך שבשילוב עם תפעול נכון של מועדון לקוחות ובסנכרון מלא ללוח השנה, תוכלו לקבל קרקע פורייה לעשייה שיווקית מוצלחת ומדויקת עבור חנות התכשיטים שלכם.

מזי שמעיה-לידני מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מאת: דורית אהרוני

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות שיווק

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page