מה הקשר בין שליחת ברכה לפסח לקידום העסק שלכם?
top of page
  • צוות ברודקאסט

מה הקשר בין שליחת ברכה לפסח לקידום העסק שלכם?

כשהיינו צעירים הכרנו את המוכר במכולת השכונתית, ידענו איך קוראים לספר של אמא וכשהיינו מגיעים לירקן הוא תמיד היה נותן לנו לטעום איזה תות עסיסי בלי שאף אחד יראה. היום בעידן של ריבוי עסקים ומותגים, אנחנו חייבים לשמור על הייחודיות שלנו בשביל לבלוט, אבל יותר מכל - אנחנו חייבים לשמור על קשר כמה שיותר אישי וצמוד עם הלקוחות שלנו, כזה שיגרום להם לזכור אותנו ולרצות לחזור.


פסח הוא חג משפחתי כזה שמקבל משמעות עמוקה כמעט בכל בית בישראל, אז מן הסתם יש לו גם משמעות בקרב הלקוחות שלנו. תוכן מיוחד לכבוד החג, ברכה מושקעת ואישית וטיפול חכם בקשר עם הלקוחות לקראת חג הפסח, יכול לעשות פלאים למכירות שלכם בייחוד שמדובר בתקופה שמגיעה לאחר חודשי החורף המאתגרים

ברכו את הלקוחות לכבוד פסח וקדמו את העסק/ ברודקאסט

הקליקו ושימרו על קשר עם הלקוחות שלכם

ניהול לקוחות נכון קריטי להצלחה גם של העסק שלכם והוא כולל בתוכו שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. עם הזמן יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את החשיבות של ניהול מועדון לקוחות, המאפשר קשר ישיר ומהיר עם הלקוחות הקיימים וגיוס לקוחות חדשים. היום לצערנו רוב הלקוחות כבר הרבה פחות נאמנים לעסק שממנו הם רכשו מוצר או שירות ויותר נאמנים למחיר שנלווה אליו ולכן אם לא נשמור אותם קרוב, הם פשוט יעברו לעסק אחר.

כמו שאין צורך לנהל היום רישום ידני של המוצרים שאנחנו מוכרים או להוציא קבלות ידניות, כך ממש אין צורך לנהל את מועדון הלקוחות שלנו בצורה מיושנת. פשוט השתמשו במערכת ניהול לקוחות, כמו שמציעה חברת "ברודקאסט", שתאפשר לכם לשלוח הודעות, ברכה לחג או מיילים בתפוצה רחבה, לעקוב אחרי כל הלקוחות ופשוט להפוך את כל הנושא הזה שיכול להיות קצת מעיק, לקליל ופשוט.


פסח הוא חג בו אנחנו מציעים ללקוחות שלנו הרבה הטבות ומבצעים ומערכת ניהול לקוחות חכמה תאפשר לנו לעשות את זה בקלות וכמובן תאפשר לנו להזמין אותם לבצע רכישה. בנוסף כל המאמץ והטרחה הכרוכה בעיצוב הברכה לחג או בניסוח הטקסט המדויק בתכנים השונים שנרצה לשלוח בפסח נפתרים בקלות כיוון שלאחר הרישום למערכת ברודקאסט אתם כבר תמצאו מאות תכנים מעוצבים ומנוסחים עבור העסק שלכם וכמובן שגם תוכלו לעצב ולערוך אותם מחדש

לקדם את העסק בקלות

שימוש במערכת לניהול לקוחות, מאפשר לנו לשלוח ללקוחות שלנו ברכה לחג והיא כלי נפלא לקידום העסק

1. שליחת ברכה לחג היא מחווה שבאמצעותה אנחנו מראים ללקוחות שלנו שאכפת לנו מהם, במיוחד בפסח.

2. שליחת ברכה ללקוחות, מאפשרת לנו לספר על מבצעים, אירועים והטבות ובעצם לחזק את הנוכחות של העסק במודעות שלהם.

3. כשלקוח מקבל מאיתנו ברכה לכבוד פסח, הוא שם דגש על ההרגשה הנעימה והאכפתית שאנחנו יוצרים וזוכר את העסק לטובה.

4. הדבר האחרון והחיובי בשליחת ברכה לחג הפסח ושמירה על קשר רציף עם הלקוחות בתקופת החגים, זה האפשרות שלכם לבדל את העסק ולהראות ללקוח שבניגוד לעסקים אחרים, אתם גם רוצים לשמור איתו על קשר ולשמח אותו ולא רק למכור לו.

אז מה עושים?

אז עכשיו שהבנתם את החשיבות שליחת ברכה לחג בחיזוק הקשר עם הלקוחות חשוב לזכור שלא מספיק לעשות את זה, כדאי לעשות את זה נכון.

1. פנייה אישית - פנו לכל לקוח בשמו וכמובן תוודאו שאתם מאייתים את השם נכון.

2. השקיעו בתוכן מעוצב ואיכותי - כזה שיגרום ללקוחות שלכם להעריך את ההשקעה ושיראה ייחודי, מקורי ומותאם לתחום העיסוק שלכם ולחג הפסח. במערכת ברודקאסט תוכלו למצוא מאות עיצובים שמתאימים בדיוק עבור העסק שלכם 3. מתגו את עצמכם - מיתוג של העסק שלכם תמיד חשוב בין אם אתם שולחים ברכה לפסח או מעדכנים את הלקוחות שלכם על מבצע מיוחד, חשוב שתשמרו על עיצוב שתואם לשפת המותג שלכם, זה גם ייצב אתכם כעסק ברמה גבוה וגם יעזור ללקוח לקשר אוטומטית את התוכן לעסק שלכם.

4. התקדמו - ברכה הכתובה ביד זה אולי נוסטלגי ומרגש, אבל מאוד לא פרקטי ולא יעיל. עם מערכת ניהול לקוחות חכמה, אתם תוכלו להפיץ בתפוצה רחבה SMS או וואטסאפ, פוסט או הודעת פייסבוק או מייל, שיעדכנו את הלקוחות על הטבות, מבצעים וגם כמובן תאפשר לכם לשלוח בקלות ברכה לכבוד פסח.

המערכת של ברודקאסט עושה בדיוק את זה ואפילו יותר, בקלות ומבלי שתצטרכו להתחיל "להתעסק" עם שיווק העסק. עם המערכת של ברודקאסט תוכלו לנהל את הלקוחות שלכם, לשלוח להם תכנים מעשירים ומעוצבים, לברך אותם לקראת אירוע או חג ולהמשיך להיות איתם בקשר רציף ומקצועי לאורך כל השנה.


חג פסח שמח מברודקאסט!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page