פסח הוא חג כזה שכולם רוצים להתרענן ולהיראות בשיאם ולכן הוא נחשב לחג עמוס ופורה בקרב עסקים מתחום היופי. על מנת לעזור ליומן של העסק שלך להתמלא בקלות לקראת החג, כדאי לך לעזור לו ולשווק את העסק בשיא הכוח ולהתחיל כבר היום ולא ברגע האחרון. אז נכון, את מנהלת מכון יופי ולא מנהלת שיווק, אבל בקצב בו העולם מתפתח, בעלי העסקים חייבים גם להתקדם איתו. היום כבר לא מספיק להיות קוסמטיקאית טובה, כדי להתפתח ולגדול עלייך לשווק נכון לאורך כל השנה ובמיוחד באירועים גדולים כמו חג הפסח. אנחנו מבטיחים לך שאם תעשי צעדים נכונים בתחום השיווק של העסק לקראת החג, מהר מאוד תגלי שזה לא כזה קשה כמו שחשבת והכי חשוב - די בקלות תוכלי להגדיל את המכירות של מכון היופי שלך לקראת חג הפסח.
חשוב שתזכרי שכמו תמיד שיווק הוא חלק מתהליך ארוך והתוצאות של עבודת השיווק שלך, לא קורות ברגע ולכן חשוב להתחיל את עבודת השיווק לפסח כבר עכשיו. מעבר לזה, הרעיונות לא תמיד מגיעים בקלות, כי לא לכולנו יש את היכולת להיות יצירתיים בכל יום. אז בשביל להקל עלייך, כתבנו עבורך 5 רעיונות לפעולות שיווקיות פשוטות וקלילות, שגם את תוכלי לעשות על מנת לקדם את מכון היופי שלך לקראת חג הפסח.
1. תמונות מעוצבות לקראת החג
תמונות מעוצבות זאת דרך מצוינת לגרום ללקוחות לצרוך את המוצר או השירות שלך ואם הן מעלות אותן ביוזמתן, זה בכלל מבורך. כשלקוחה מגיעה למכון יופי מעוצב ויפה, יש יותר סיכוי שהיא תרצה לצלם ולשתף. אז מה תעשי? בחרי פלטת צבעים יפה וחגיגית, כזו שתספר את הסיפור של המותג שלך בפסח והטמיעי אותם בכל הפרסומים השונים שקשורים למכון היופי שלך לקראת החג.
על מנת לעודד את הלקוחות שלכם להעלות תמונות בעצמן (וכמובן לתייג ולשתף) שדרגי פינה קטנה מהמכון והפכי אותה ל"עמדת אינסטגרם לכבוד החג". דאגי שתהיה בה תאורה טובה, אביזרים מתאמים לחג הפסח וכמובן שלבי בה את פלטת הצבעים הייחודית לחג. בסיום כל טיפול הזמיני את הלקוחות לתעד את החוויה שלהן, לשתף ולתייג את מכון היופי שלך. כך תוכלי לחשוף את מכון היופי שלך בפני לקוחות חדשים מבלי שעשית כל מאמץ!
2. ברכה לחג
השימוש במייל או בהודעה הוא מאוד אפקטיבי ונוח וזאת בערך הדרך היחידה לשלוח ברכה לחג הפסח כיום. לשליחת ברכה ייחודית ומעניינת יכולה להיות השפעה רבה על השם שנוצר לך ולמכון היופי שלך, למצב אותך כבעלת עסק מתקדם וכמובן, להשפיע על המכירות. באמצעות המערכת של ברודקאסט תוכלי ליצור רשימת תפוצה של כל לקוחותייך, לבחור בין מבחר ברכות אלקטרוניות יפות ומעוצבות ולשלוח אותן לכל קהל הלקוחות שלך בלחיצת כפתור.
כמובן שזה לא פשוט ליצור ולעצב ברכה מושלמת לחג לבד, לכן אנחנו בברודקאסט יוצרים ושולחים לך ברכות אלקטרוניות יפות, עשירות ומעוצבות, המתאימים לתחום העיסוק של מכון היופי שלך.
3. #האשטג_לחג
מחקרים מראים כי פוסטים באינסטגרם עם 9 תגיות (האשטגים) ומעלה, יוצרים חשיפה פי 2.5 יותר מאשר פוסטים ללא תגיות. זהו כלי חשוב ביותר לשימוש באינסטגרם וחשוב שתזכרי לעשות בו שימוש נכון ומושכל. שימוש בתגיות מאפשר לך לקשר את הפוסטים לקטגוריות מסוימות, כך שתוכלי להגיע לאנשים חדשים שמתעניינים בקטגוריות להם קישרת את הפוסט שלך, ייחשפו לפוסט שלך, למכון היופי שלך ולשירותים שהוא מציע. לכבוד חג הפסח נסי לחשוב על תגית יצירתי הקשור לחג והכניסי אותו לכל הפרסומים שלך באינסטגרם (גם בפוסט וגם בסטורי). מעבר לזה, חשוב שבמסגרת שיווק המכון שלך בחג, תשתמשי בתגיות שרלוונטיים לחג הפסח ושיאפשרו לך לחשוף את מכון היופי שלך בפני קהלים חדשים.
זכרי - תוכלי להשתמש מקסימום ב-30 תגיות בכל פוסט ומומלץ להשתמש במילים הקשורות למכון יופי לטיפולים שהוא מספק וכמובן לחג הפסח. אל תשתמשי כל הזמן באותן תגיות והשתדלי לגוון ככל האפשר, על מנת להגיע בכל פעם אל אנשים חדשים.
4. שי לכבוד החג ללקוחות חוזרות
פנקי את הלקוחות שלך ובסיום הטיפול שלחי לה SMS, וואטסאפ או מייל ותודי לה שבחרה בשירות שלך, שתשמחי שהיא תגיע שוב, תבקשי ממנה לכתוב לך ביקורות בעמוד העסקי או באתר ובתמורה העניקי לה הנחה או הטבה, אותה היא תוכל לקבל בטיפול הבא. את יכולה לתחום את ההטבה לזמן מסוים ולהדגיש שמדובר בשי שהלקוחה זכאית לקבל לכבוד חג הפסח.
בהרבה מקרים הלקוחה מרוצה מאוד ומבטיחה שתמליץ עלייך לחברותיה אבל כמו רבות מאיתנו, היא שוכחת מהעניין תוך מספר דקות. הלקוחה לא בהכרח מודעת לחשיבות כתיבת הביקורות הזו עבור העסק שלך ולכן זאת האחריות שלך להזכיר לה. דרך נהדרת לגרום לזה לקרות, היא על ידי שליחת SMS, וואצאפ או מייל לאחר הטיפול.
את בעצמך לא זוכרת לתזכר את הלקוחות שלך? תוכלי לעשות את זה באופן אוטומטי באמצעות מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט. כאשר הלקוחה מסיימת את הטיפול ועוזבת את המקום, היא תקבל הודעה בה את מודה לה שהגיעה ומבקשת שתשתף בביקורת שלה, מבלי שתצטרכי לעשות כלום. רק זכרי להתאים את ההודעה בתקופה הקרובה להודעה שרלוונטית לחג הפסח ואשר מציעה ללקוחה שזה עכשיו עזבה את המכון, שי מפנק לכבוד החג בפעם הבאה כשהיא תגיע למכון.
5. שתפי בהכנות שלך לחג הפסח
פרסום תמונות של העסק ושל הלקוחות המרוצות הוא חשוב, אבל זה ממש לא מספיק. לקוחות פוטנציאליות (וגם קיימות) רוצות להכיר את מי שעומדת מאחורי מכון הקוסמטיקה - אותך. את האישיות, ההומור והסגנון שלך, כי רק ככה הן יכלו להרגיש קרובות ומחוברות אלייך, לגבש דעה אמיתית ולדעת אם הן יכולות לסמוך עלייך.
איך תעשי זאת? פשוט תצלמי סרטונים יומיומיים ותמונות פשוטות שלך ושל הצוות שלך מתכוננים לחג הפסח: תתחילי בהעלאת תמונות מהסדר והניקיונות שאת עורכת במכון לקראת פסח, השתמשי בכלים כמו בומרנג או אפקטים מצחיקים בסטורי ואחלי ללקוחות חג שמח, העלי לייבים שלך מספרת על הפתעות שצפויות להן לקראת החג, סרטוני "בוקר טוב" עם שאלות מתקילות לעובדים הקשורות לחג הפסח, מה שיכול ליצור הרבה הומור ולעזור לך לגרוף אינספור צפיות.
זה הזמן לקפוץ למים, להקפיץ את שיווק מכון היופי שלך לקראת החג ולמלא בקלות את היומן. כמובן שעל מנת להקל עלייך באחת התקופות הכי עמוסות בשנה, את מוזמנת להתנסות במערכת של ברודקאסט ולקבל תכנים וברכה לחג המותאמים בדיוק למכון היופי שלך לכבוד הפסח, ישירות לחשבון שלך. ככה כל מה שיישאר לך לעשות זה להקליק, לאשר ולשתף.
מאת: עדי לוק
בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל
התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית
コメント