טיפול פנים מקצועי, לילה בצימר יוקרתי, עיסוי מפנק, זוג כרטיסים לקפריסין, אלה 4 רעיונות לפרס שניתן לתת כמתנה לזוכה בתחרות, והגולשים ברשתות החברתיות יעשו כמעט הכל כדי לקבל אחד מהם. בפייסבוק וגם באינסטגרם תחרויות הן דרך נהדרת ליצור אינטראקציה עם הקהל העסקי שלכם, לקבל תשומת לב ויחס למותג ולהגיע אל לקוחות חדשים כדי להגביר את חשיפת העסק שלכם.
הפידבקים והתגובות בדף הפייסבוק העסקי של העסק שלכם נותנות ללקוחות תחושה של אמינות – הגולש שקורא אותם מבין שהתגובות נכתבו ע"י לקוחות כמוהו, שחוו חוויה טובה ומשתפים לקוחות נוספים בכך. לכן קיימת חשיבות רבה לנראות ולתדמית סביב המותג במדיה.
אחת הדרכים הנפוצות ביותר לקבלת פידבקים, תגובות ודירוגים שעוזרים לייצר מיתוג ברשתות החברתיות הוא יצירת קשר עם הלקוחות דרך תחרויות והענקה של מתנות,פרסים או הטבות.
למה כדאי בכלל להשתמש בתחרויות בדף הפייסבוק ?
התקשורת שנוצרת סביב התחרותיות בקרב הלקוחות מעלה את רמת המעורבות שלהם, מטרתם תהיה להשיג את המוצר או השרות ששאר הלקוחות גם מתחרים וחושקים בו וכך משתדרגת ומשתנה תפיסת העסק בקרב הלקוחות. העסק בתודעה שלהם נהפך לפרס נחשק שצריך להתאמץ כדי לקבל. על מנת לשמר את הלקוחות שלנו אנו נדאג לספק להם ערך מוסף בעזרת התחרות. וכמובן שאחת ההמטרות היא שהשירות והמוצר עצמו לא יפסיק להירכש במקביל.
קיימות 3 יתרונות מרכזיים לעשיית תחרות לקהל בפייסבוק:
1. הגדלת את הקהל שאתם מגיעים אליו ולהשיג במקביל עוקבים נוספים.
2. יצירת בידול על ידי שימוש בעריכה מקצועית של וסרטונים תמונות בקיום התחרות.
3. פניה חוזרת לעוקבים הקבועים שלכם שלכם בדרך חדשה וכיפית.
חשוב שתהפכו את התחרויות בפייסבוק שלכם לייחודיות ויצירתיות שיבדילו את התוכן שלכם מתכנים של עסקים מתחרים. אל תעשו שוב תחרויות שהן כבר נדושות ומשעממות
כדי שתוכלו להפיק תחרות חכמה, יצירתית ואפקטיבית, המשרתת את אינטרס העסק שלכם. אתם מוזמנים להעזר במערכת של Broadcust, בברודקאסט תוכלו למצוא בקלות מגוון רב של אלפי תבניות מעוצבות ובנוסף תוכלו להעזר ביכולות ההפצה של המערכת לרשימת הלקוחות שלכם בהודעות סמס ובאימייל
דף הפייסבוק העסקי מאפשר חשיפה עצומה ללקוחות חדשים -
היתרון המרכזי של דף הפייסבוק העסקי ויש שיאמרו החשוב ביותר, הוא היכולת להגיע למאגר עצום של משתמשים ולקוחות פוטנציאלים – דבר זה מתאפשר באמצעות מעבר בין מעגלי חברים.
לנו בתור מותג יש מאגר לקוחות מסויים, לכל לקוח מאגר חברים משלו ולאלו מאגר משלהם, וכן הלאה. מאחר שכל לקוח הופך לחלק ברשת ההפצה של המותג, "ניצול" קשריו מאפשר לפרסום שלנו להפוך לויראלי.
אם אף פעם לא יצרתם תחרות בפייסבוק, יכול להיות שאתם חושבים שזה פשוט: מכריזים על התחרות, מוסיפים לינק ועוקבים אחרי הנתונים שהמשתמשים מכניסים. אבל זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע, כדי שהתחרות תצליח חשוב להשקיע משאבים מספיקים ביצירת חשיפה משמעותית
ישנם כמה שלבים קריטיים להצלחה של התחרות:
ראשית, תחשבו מהן המטרות שלכם. האם מטרתכם היא הגדלת המודעות למותג? הגדלת מספר ההמרות? כל מטרה יכולה להשפיע על עיצוב והכנת הקמפיין שלכם. תוודאו שהפרס יעניין את קהל היעד שלכם , כדאי שהפרס יהיה מצד אחד צנוע יחסית כדי למנוע את השתתפותם של רמאים ומצד שני מעניין מספיק כדי שהלקוחות יהיו מוכנים להתאמץ כדי לקבל אותו. תחליטו על זמן קרוב מספיק לסיום התחרות, תחושה של דחיפות תוסיף עניין בקרב הלקוחות המשתתפים והכי חשוב תדאגו ליצירת חשיפה מתאימה לתחרות, אם הלקוחות לא ישמעו על התחרות הם בטוח לא ישתתפו בה, לכן חשוב שתפרסמו את התוכן בכל פלטפורמה אפשרית כולל ביצוע קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם ובכך תוודאו שאתם לא מפספסים הזדמנות לחיזוק ושימור הקשר עם הלקוחות הקיימים ומשיכת לקוחות חדשים.
כיצד המערכת של ברודקאסט עוזרת לי בכך ? המערכת של ברודקאסט מאפשרת ניהול תוכן חכם ברשתות החברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם וואצאפ, גם העסק שלך יכול להפעיל ולייצר תוכן ייחודי ומסקרן שיגרום לשיתופים ולייקים בדף העסקי בפייסבוק. בעזרת ברודקאסט אתם גם תוכלו לספק ללקוחותיכם תוכן מיוחד ומעניין שמניע לפעולה, שישפר את הקשר השוטף שלכם עם הלקוחות.
מאת צליל לוי
בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל התמחות במסלול דיגיטל
Comments