כל מה שחשוב לדעת - עמוד נחיתה לשימוש בפייסבוק
top of page
  • צוות ברודקאסט

עמוד נחיתה בפייסבוק - כל מה שחשוב לדעת על עמודי נחיתה (Landing page) לשימוש בפייסבוק


אם שאלת את עצמך מה זה עמוד נחיתה? האם צריך להשתמש בדף נחיתה בפייסבוק? איך גולשים מגיעים לעמוד הנחיתה? מתי לא מומלץ להשתמש בעמוד נחיתה? האם עדיף מערכת דפי נחיתה בחינם או בתשלום? הגעת למקום הנכון!

צוות המומחים של מערכת ברודקאסט עונים על כל השאלות האפשריות לגבי עמודי נחיתה ובנוסף ממליצים על 5 טיפים חשובים לבניית עמוד נחיתה מנצח שיגרום לעסק שלך להמריא.

ברודקאסט - עמוד נחיתה חינם broadcust free landing pages

מה זה עמוד נחיתה ? עמוד נחיתה הוא מונח שחובה על כל בעל עסק שרוצה לשווק באינטרנט להכיר וזה ממש לא משנה אם הוא מנסה להגיע ללקוחות שלו על ידי קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל. משמעות המונח "עמוד נחיתה" הוא פשוט אזור שיווקי שהלקוחות "נוחתים בו" ובדיוק כמו שמסלול נחיתה של מטוס הוא מואר ומסומן היטב, כך שכל טייס מכל מקום בעולם ידע איך הוא צריך לנחות בו, כך עמוד הנחיתה שלך צריך להיות.

עמוד נחיתה הוא למעשה דף אינטרנט לכל דבר ועניין והיחוד שלו מתבטא בשני הבדלים מרכזיים: הראשון הוא שדף נחיתה יתמקד תמיד בהצעה ספציפית וברורה (בשונה לדוגמה מאתר אינטרנט שם הגולש יכול לשוטט בדפים רבים ולקרוא על המון נושאים ותחומים) והשני הוא שיש לו מטרה והכוונה מאוד ברורה שמנחה וממקדת את תשומת לב הגולש לפעולה ספציפית ומדויקת שנדרשת ממנו לעשות על מנת לקבל את ההצעה שבדף הנחיתה.

עמוד נחיתה טוב הוא למעשה דף מכירה מאוד משכנע וממוקד, שגרום למבקר שהגיע אליו להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש ולאחר מכן מניע את הגולש להמשך פעולה שהיא ברוב המקרים השארת פרטים, הלקוח החדש שמשאיר פרטים נקרא ליד \ LEAD ומומלץ לשמור אותו בCRM של בית העסק, כדי להתחיל לשלוח לו מסרים שיווקים נוספים

פעולות נפוצות נוספות שעמוד נחיתה יכול לכוון אליהם הן למשל התקשרות טלפונית לבית העסק, קנייה ישירה של המוצר או צפיה בסרטון וידאו.דף נחיתה מצליח מתחיל בהגדרה מדויקת של קהל היעד וממשיך בתכנון נכון של המסר -

בתהליך יצירת עמוד הנחיתה יש להקפיד של 4 שלבים חשובים:

1. הגדרת קהל היעד: יש לבצע פילוח מדויק אליו ההצעה מופנית - מי הלקוח אליו מופנית ההצעה ? מה מאפיין אותו? מה הוא אוהב? מה הוא מחפש? מה חשוב לו לדעת? ממה הוא חושש?

2. תועלת מדויקת של ההצעה: על איזה צרכים אני עונה?, אילו בעיות מרכזיות אני פותר? למה אסור ללקוח לפספס את ההצעה שלי?

3. בידול: במה העסק מיוחד ומתמחה? מה מבדל אותי מכל שאר המתחרים ? מה הסיבה שהלקוחות יעדיפו את זה? האם יש המלצות חיוביות שניתן להציג?

4. הצעה פשוטה וברורה: מה אוכל להציע או להציג באופן מידי שישכנע את הלקוח לבצע את הפעולה המבוקשת?

זיכרו ! עמוד נחיתה עמוס שמציף מידע, יגרום לגולש לצאת מהדף ולא לבצע את ההמרה הנדרשת

עמוד נחיתה עמוס לא אפקטיבי ויפגע בהמרה

2 שאלות נפוצות שצוות התמיכה של ברודקאסט נתקל בה מהרבה בעלי עסקים, חלקם אפילו בעלי ניסיון בפרסום באינטרנט הם:

1. "השקעתי מלא כסף באתר חדש, למה לי להפנות תנועה לעמודי נחיתה ולא להפנות ישירות לאתר היפה והמושקע שלי?"

2. "יש בפייסבוק מנגנון לידים מובנה, למה להשתמש בכלל בעמודי נחיתה"

התשובה לשאלה הראשונה היא שזה פשוט יותר משתלם להפנות תנועה לעמוד נחיתה מאשר לאתר וזה ללא קשר לאיכות האתר או לרמתו. עמוד נחיתה שבנוי טוב ממקסם את הרווח הפוטנציאלי מתקציב הפרסום שהושקע בו.

התשובה לשאלה השניה היא יותר מורכבת, למנגנון הלידים המובנה בפייסבוק, יש יתרון גדול שמהווה לעיתים רבות גם חיסרון גדול, מודעות הלידים בפייסבוק מאפשרות לנו לקבל כמות גדולה של לידים (כיוון שהגולש בפייסבוק לא נדרש למלא את הפרטים בעצמו ופייסבוק ממלאת עבורו את הפרטים) אך במרבית מהמקרים הלידים שנקבל הם לא איכותיים, זאת אומרת שהגולש לא בדיוק הבין מה ההצעה שלנו וכתוצאה מכך נקבל הרבה פניות לא איכותיות, כמו כן המילוי האוטמטי שפייסבוק עושה עבור הלקוח מקלה עליו את המילוי אך לעתים הפרטים שנקבל יהיו שגויים או לא רלוונטים

הרעיון שעומד מאחורי עמודי נחיתה הוא למשוך תנועה מאוד ממוקדת של גולשים להצעה מאוד ברורה שתגרום להם לביצוע פעולה ספציפית כגון רכישה או השארת פרטים. אתר אינטנרט זה מקום נהדר להציג ולספר כמה שיותר על העסק ולאפשר לגולש לקרוא, לראות ולהתרשם, בשביל זה יש בו אפשרויות ניווט, חיפוש וכו' אבל בדיוק מהסיבה הזו הוא לא בנוי לגרום לגולש לבצע פעולה אחת ספציפית.

תחשבו על לקוח שגולש ומחפש שרות או מוצר להם הוא זקוק כרגע. הוא מחפש, קורא, משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה אתה רוצה שהוא ימצא את השרות או המוצר המדויק שהוא מחפש ויבין שדווקא אצלך זה כדאי לו. אם הוא יכנס לעמוד נחיתה שבדיוק מספר לו על זה ומבקש ממנו להשאיר פרטים התוצאות יהיו הרבה יותר טובות מאשר הוא יכנס לאתר שלכם ויראה עוד 20 מוצרים או שירותים אחרים שלא מענינים אותו כרגע.

זיכרו! גולש מזדמן משקיע כ 5 שניות כדי להבין האם הוא הגיע למקום הנכון

אין לגולש סבלנות לקרוא ולחפש בכל האתר שלכם את מה שהוא צריך בדיוק כרגע. ולכן אם מפנים תנועה ממוקדת של לקוחות המחפשים מוצר או שרות מסוים לאתר האינטרנט במקום לעמוד נחיתה יעודי, למעשה מפחיתים את הסיכויים שהם יצרו קשר!

יתרונות נוספים של עמוד הנחיתה על אתר אינטרנט או על שימוש בפייסבוק, הוא היכולת לייצר יחסית בקלות לכל שירות או מוצר עיקרי עמוד מידע נפרד, החופש העיצובי בעמוד נחיתה הוא גדול יותר, אין צורך לשמור על התבנית הקבועה של מראה האתר, ומודעות הלידים בפייסבוק עם עדין מאוד מוגבלות באפשרויות העיצוב שניתן לבצע איתן. באמצעות עמודי נחיתה ניתן בקלות לעצב גירסאות שונות לאותו שרות או מוצר על מנת לבחון אילו מהן היא הטובה ביותר.

לאחר בנית עמוד הנחיתה יש דרכים רבות על מנת להזרים אליו תנועת לקוחות, ללא הזרמת תנועת גולשים לדף שיצרנו אין טעם בכלל ליצור אותו.

לקוחות קיימים יכולים להיחשף לדף הנחיתה לאחר קבלת סמס (SMS) שמפנה אותם בלינק מקוצר לעמוד הנחיתה, אפשרות נוספת היא לשלוח ללקוחות ניוזלטר שמפנה אותם לעמוד הנחיתה. על מנת להגיע ללקוחות חדשים יש לפרסם את דף הנחיתה באינטרנט באמצעות קידום ממומן בגוגל AdWords או קידום ממומן בפייסבוק

5 טיפים חשובים לעמוד נחיתה מנצח שיגרום לעסק שלך להמריא:

1. כתיבה ברורה וקצרה של תועלות המוצר

2. שילוב תמונה דומיננטית שמושכת תשומת לב ומסקרנת

3. הוספת הוכחות חברתיות (באמצעות עדויות ותמונות המחשה)

4. בקשה מהלקוח להשאיר מינימום פרטי התקשרות

5. מדידת ביצועים ובהתאם עריכה ועדכון דף הנחיתה

במערכת ברודקאסט תוכלו למצוא מאות עיצובים של עמודי נחיתה המותאמים, מנוסחים ומעוצבים בדיוק לסוג העסק שלכם. אתם מוזמנים להצטרף עכשיו בחינם

מתי לא מומלץ להשתמש בדף נחיתה ? קיראו את הכתבה הבאה

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page