top of page
erel09

איך הפרסום שומר על העסק שלכם רלוונטי?


הרבה מאוד בעלי עסקים מוצאים את עצמם בקונפליקט דומה, כמה הפרסום באמת משפיע על העסק שלי? אם גם אתם מצאתם את עצמכם חושבים שאולי זה לא תמיד קריטי, כדאי שתעצרו רגע ותקראו!


כל אחד מכיר את הרגע הזה שאתם עוברים ליד שלט חוצות ישן, כזה שכולם יודעים שכבר אין טעם להתקשר למספר שמופיע כי כנראה שכבר אין מי שיענה בצד השני. זו המחשבה שעוברת לנו בראש כשאנחנו רואים פרסום ישן, אנחנו חושבים שהוא לא רלוונטי, כי אם העסק היה קיים אז הפרסומת הייתה מתחדשת.


דוגמה טובה והפוכה בעניין, אפשר לראות אצל החברות הגדולות במשק, אבל הממש גדולות! חברת החשמל למשל, אין לה מתחרים בכלל ואם תראו פרסום של חברת החשמל מלפני חמש שנים, הוא כנראה עדיין יהיה רלוונטי אבל! וזה חתיכת אבל, אתם לא תראו פרסום כל כך ישן שלהם.

אתם גם לא תראו פרסום שלהם מלפני שנה, אלא רק פרסום עדכני ורלוונטי וזה בדיוק מאותה הסיבה.


כולם מכירים אותם! למה הם מוציאים כל כך הרבה משאבים על פרסום?


אנחנו לא שמים לב לכך, אבל התכנים שאנחנו כל כך רגילים אליהן לא נועדו רק "למכור" לנו! גם אבל לא רק. לתוכן השיווקי שאנו נחשפים אליו ביומיום יש עוד מטרה מאוד חשובה והיא, עד כמה שזה ישמע אולי קצת מוזר, להזכיר לנו הצרכנים, שהמותג עדיין קיים בועט וחם מתמיד.

במילים אחרות, להישאר בתודעת לקוח! אחת התופעות שעסקים חווים היא שהפעילות שלהם נעה בגלים, לפעמים יש גל של לקוחות והפעילות הולכת נהדר ואז לאחריו מגיעה תקופה יבשה וקשה.


יש לתופעה הזו מספר סיבות, אבל למעשה אחת מהן היא שבתקופה היבשה, ללא לקוחות, העסק מבצע המון פעילות שיווקיות שונות ומגוונות בקצב מהיר כדי לאתר לקוחות חדשים ולהזרים הכנסה לעסק ואז כשהלקוחות האלו מגיעים, הרבה מפעילות השיווק שלו נפסקת (למי יש זמן לשווק ולפרסם כשיש הרבה לקוחות?) ואז הפעילות העסקית דועכת ופחות לקוחות מגיעים וחוזר חלילה.


אז איך עושים את זה טוב?

עושים את זה לאורך זמן, בתדירות גבוהה ובצורה שמוגשת היטב!

כשאנו ניגשים לבחירת התוכן הבא שנפרסם, הרבה פעמים אנחנו מנסים למצוא את המסר הכי חד, הכי מעניין, הכי שנון, הכי מקורי שיכול להיות. זה יכול לקחת זמן לייצר כזו יצירת אמנות מרהיבה ולבנתיים הפעילות שלנו דוממת, דף הפייסבק ריק, האתר לא מעודכן וכולם מחכים ליצירת האומנות של המאה..

זה קורה כי אנו טועים לחשוב שזו הדרך הנכונה שלנו להיכנס לזיכרון של הלקוח, להילחם על פיסה בתת מודע. ומבלי לשים לב אנחנו מבזבזים המון זמן יקר, שבו הפרסום שלנו לא באוויר, והמתחרים שלנו מנצחים בקרב.



הדרך האידיאלית והנכונה יותר לגשת לבחירת הפרסום שלנו, צריכה להיות עם חשיבה על הנקודה החשובה הזו ועם הבנה שכל עוד העסק פעיל וקיים הפרסום חייב להמשך. תנסו למצוא את התוכן ולייצר את הפרסום האיכותי ביותר שניתן, אבל בתנאי שהוא יוצא עד סוף היום ולא נדחה ונדחה, מקסימום אם תהיה לכם הברקה מעולה, היא תצא בפוסט הבא שלכם.. מערכת ברודקאסט מלאה בשפע של פרסומים מוכנים לשימוש, המון רעיונות יצירתיים ותוכן שיווקי איכותי ואפקטיבי לכל התחומים ומכל הסוגים. ללקוחות שלכם מגיע לדעת ולהכיר את העסק שלכם באמצעות תוכן איכותי שתפרסמו, מבלי שזה יעלה לכם המון כסף והמון זמן. אחד מהשירותים הכי נוחים ויעילים במערכת ברודקאסט, הוא שירות "מה נעלה היום?" השירות ממש בונה עבורכם לוח שנה שיווקי, כך שתמיד תהיו מוכנים עם תכנים לפני כל חג או אירוע מיוחד שתרצו לקדם.


שירות זה יאפשר לכם להיכנס למערכת כל יום, לבחור את התכנים הכי רלוונטיים לעסק שלכם ובלחיצת כפתור, להעביר אותו הלאה לקהל הלקוחות שלכם.


✍️ תכנים מדוייקים עם מסר שיווקי חד לקהלי היעד שלכם

✍️ תוכן מקצועי בדיוק בתחומי המומחיות שלכם ברמה הכי גבוהה

✍️ תוכן שמייצר לנו נוכחות דיגיטלית חזקה ואיכותית,

✍️ תוכן שיגרום לעסק שבניתם להישאר במודעות הלקוח ! ✍️ תמונות מעוצבות, דפי נחיתה מקצועיים, סרטונים מיתוגיים

ברודקאסט תעזור לכם לשמור על נוכחות דיגיטלית מנצחת 💪

עדיין לא הצטרפתם לברודקאסט? ההרשמה עכשיו בחינם וללא התחייבות.


מאת: אראל פלצ'ר מומחה לשיווק ופרסום דיגיטלי.


Comments


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page