רואי חשבון? ככה תעצבו גם אתם תמונות מקצועיות לשיווק העסק שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

רואי חשבון? ככה תעצבו גם אתם תמונות מקצועיות לשיווק העסק שלכם

כשאנחנו חושבים על שיווק של רואי חשבון, אנחנו אומנם לא תמיד מדמיינים את התמונות המעוצבות והמקצועיות שיתלוו לתוכן הכתוב, אבל זה בהחלט משהו שחשוב לקחת בחשבון.

בניגוד לשיווק של מוצרים הקשורים לעולמות האוכל או הביוטי, עולם התוכן של רואי חשבון יכול להיתפס כפחות "אטרקטיבי" או "יפה" ואפילו כתחום "אפור" ובדיוק בשביל זה חשוב שגם אתם בתור רואי חשבון, תלמדו איך לעצב תמונות מקצועיות על מנת לפרסם אותן בדף העסקי בפייסבוק, האינסטגרם או בפלטפורמות השיווק השונות.


תמונות מעוצבות ומעניינות עוזרות לנו להדגיש את הייחודיות של העסק ולהפוך את כל החומרים השיווקיים להרבה יותר אישיים. בנוסף שילוב של תמונות בחומרים השיווקיים מאפשר לנו להעביר את המסר בצורה חזקה ומשכנעת וזאת הסיבה שהן קיימות בכל קמפיין שיווקי, מודעה או מלוות כל פוסט בפייסבוק או באינסטגרם.

תמונות מעוצבות לרואי חשבון/ ברודקאסט

תמונה אחת שווה 100 מילים

המשפט "תמונה אחת שווה 1000 מילים" לא הומצא סתם, כי אכן לתמונות ממותגות (ובכלל לתוכן ויזואלי מקצועי), יש יכולת למשוך את הגולשים להמשיך ולקרוא את מה שכתבנו בפוסט שהעלנו בלינדקאין או בפייסבוק או להכיר אותנו, בצורה פשוטה וממוקדת. תמונה יפה ומעוצבת תאפשר לנו "לתפוס" את תשומת הלב של הגולש ולגרום לו להגיב על הפוסטים שנפרסם במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם. כי אם לדוגמה אנחנו מפרסמים פוסט שיווקי שנועד לאפשר לגולשים להכיר אותנו בתור רואי חשבון, במידה ונוסיף לו תמונה מקצועית ומעוצבת שלנו הם יוכלו גם להכיר את הפנים מאחורי המקלדת, גם להתחבר בצורה רגשית לתוכן שנכתוב ובנוסף, להבין שמדובר בבעל מקצוע רציני שלא מוותר על שום אספקט בשיווק העסק. בנוסף לכל הסיבות החשובות הללו, כשאתם מצרפים תמונה לפוסט שכתבתם, אתם עוזרים ללכוד" את עיניו של הלקוח הפוטנציאלי, כי תמונה לא רק שווה יותר מאלף מילים היא גם הרבה יותר מושכת את תשומת הלב שלנו.


אז בגלל שאתם רואי חשבון ולא משווקים דיגיטליים שיש להם צוות גדול ומוכשר של מעצבים גרפיים וכותבי תוכן , רצינו להקל עליכם ויצרנו עבורכם את המדריך הקליל הזה, שיאפשר לכם להבין מה לעשות ומה לא לעשות כשאתם רוצים ליצור תמונה מעוצבת ומקצועית. אם אתם מרגישים שכישורי העיצוב שלכם צריכים חיזוק או שאתם מחפשים רעיונות לעיצובים מקוריים ושימוש בפוטושופ או קאנבה (קנבה Canva) מסורבלת עבורכם, אתם מוזמנים להיעזר במערכת של ברודקאסט שמציעה לכם מגוון תוכן מעוצב שזמין לשימוש, וגם מאפשרת לכם לייצר ולעצב פוסטים מושלמים בפשטות ובקלות ובנוסף, להוריד ולשתף אותו בקלות בלינקדאין, פייסבוק או באינסטגרם.

רוצים לעצב לבד תמונות שיווקיות? הדברים שכדאי לשים אליהם לב


בוחרים את התמונה הנכונה

בחירת התמונה הנכונה זה השלב הקריטי ביותר בתהליך העיצוב, שימו לב שהתמונה צריכה להיות מספיק מיוחדת ולא שגרתית כך שהיא תמשוך בקלות את העין של הלקוח הפוטנציאלי, כי תמונה שכיחה ומשעממת פשוט לא תעשה את העבודה. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה (שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'). אז בשביל לייצר עניין בתמונות השיווקיות שאתם מעצבים למשרד רואי החשבון, תוכלו לדוגמה לצלם תמונות שלכם בשחור לבן, על מנת לקבל קונטרסט מעניין שימשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

התמונה שתייצג אתכם הכי טוב בתור רואי חשבון

תמונת הפרופיל בדף הפייסבוק היא התמונה שמעטרת את הדף העסקי של משרד רואי החשבון שלכם והיא גם מופיעה לכל לקוח שנכנס אליכם לדף, אחרי שהוא רואה את הפוסט שלכם ולכן היא מאוד חשובה. חוץ מזה אם גודל התמונה לא יתאים לפורמט, היא תיחתך לא נכון או תהיה מאוד מפוקסלת ולא יראו אותה טוב. לכן הגודל המומלץ הוא 600/600, בגודל אחר התמונה הקטנה אומנם עדיין תהיה ברורה, אבל הגודל הזה יראה מצוין גם כתמונה קטנה וגם כגדולה. אז חשוב שתשקיעו בבחירת התמונה הנכונה שתייצג בצורה כי טובה אתכם בתור רואי חשבון ובמקביל תדאגו לשמור על גודל ופורמט מתאים.

תמונת קאבר מעוצבת ומדויקת לדף העסקי בפייסבוק

תמונת הקאבר בפייסבוק, היא תוספת שמאפשרת לכם לקדם טוב יותר את הדף העסקי של משרד רואי החשבון שלכם ולכן היא צריכה להיות ברורה על מנת לסייע לקידום נכון שלו. בנוסף, על מנת לסייע לטעינה מהירה של העמוד, מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט. לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף, כי לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותנו הרבה פעמים ינטוש בשלב זה. אפשר גם להשתמש בקבצים מסוג PNG, אך כדאי לוודא שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך כך בצורה משמעותית. אז מעבר לזה שכדאי שתשקיעו מחשבה בתמונה שתאפשר לכם לקדם את הדף העסקי של משרד רואי החשבון טוב יותר וכמובן תתחבר באופן מושלם לתמונת הפרופיל, חשוב שתדאגו שזה לא יבוא על חשבון פרמטרים ונתונים, שיפגע בנראות שלה או בטעינה של הדף. אם לדוגמה בחרתם לתמונת הפרופיל תמונה שלכם יושבים במשרד, תמונת הקאבר יכולה להיות קצת יותר "מופשטת" ותוכלו להשתמש בתמונה של קלואז אפ על דוחות ומספרים, שיתחברו לתחום ראיית החשבון ובנוסף, גם יצרו עניין.


* נתוני הגודל המומלץ של תמונת הפרופיל והקאבר משתנים מעת לעת ולכן מומלץ לבדוק אותם במקור הכי אמין - מרכז העזרה של פייסבוק - פה תוכלו לקבל את כל המידע והעדכונים לגבי גודל תמונת הפרופיל והקאבר.


מעט זה לפעמים הרבה יותר

האלגוריתם של פייסבוק לא אוהב יותר מדי טקסט על התמונה ולכן עיצוב פוסט למדיה החברתית שנראה יותר כמו פלייר עמוס בטקסט, לא יזכה כמעט לחשיפה אורגנית. לכן אם אתם רוצים לפרסם תמונה או מודעה מעוצבת למשרד ראיית החשבון, חשוב שתקפידו על מקסימום 20% טקסט על גבי התמונה ותעשו שימוש במסרים קצרים וקליטים, בכל משפט 5 מילים ולא יותר. משפט כמו "דוח שנתי לעצמאיים ברגע" לצד תמונה של דוח ושעון, יעשו עבודה הרבה יותר טובה מאשר טקסט ארוך ומסורבל שגם יראה הרבה פחות טוב, גם פייסבוק יבחר לא לקדם וגם תכלס, כנראה שאף אחד לא באמת יקרא. במידה ואתם רוצים להעביר מסר מורכב יותר שמכיל יותר טקסט עדיף לכם לעשות שימוש בדף נחיתה

העוקבים שלכם יכולים להיות גם הצלמים שלכם

אל תפחדו להיעזר ואף לבקש ולעודד את הלקוחות שלכם, לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות רלוונטיות, בנוסף להמלצות הכתובות שהם מפרסמים. כשאנחנו מוסיפים תמונות של הלקוחות שלנו לפרסום ההמלצות שלהם, אנחנו מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו להתחבר למה שכתוב ולחוות את השירות שאתם מעניקים בתור רואי חשבון בצורה יותר מוחשית על ידי התרשמות מחוויה של לקוחות אחרים ולא רק ממה שאתם מפרסמים ישירות על השירות שלכם. כמובן שאם אתם משתפים את התמונות שלהם בדף העסקי של משרד ראיית החשבון, זה חייב להיעשות בהסכמת הלקוחות, כי זה פרסום לכל דבר.


אל תזניחו את הטקסט שמתלווה לתמונה או לפוסט

נכון שהרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם נותנות יותר משקל לתוכן ויזואלי, אבל כשאתם מפרסמים תמונה בדף העסקי של משרד ראיית החשבון או בתור מודעה, אסור לכם לשכוח את הטקסט שמתלווה אליה. בדומה לתמונה גם הטקסט שמתלווה אליה חייב להיות מעניין ומיוחד, כזה שימשוך את הקוראים. אז אל תפחדו להעז, להיות מקוריים, להשתמש לפעמים בהומור ובעיקר - לעורר סקרנות, עניין ומעורבות של הגולשים. כי אומנם תחום ראיית החשבון לפעמים נתפס כיותר ראלי ו"אפור", כי הוא עוסק בדוחות, נתונים ומספרים, אבל בדיוק בגלל זה אתם יכולים לפלפל את התכנים שלכם ובכך ליצור יותר עניין בקרב לקוחות פוטנציאליים וקיימים. טקסט כמו "אין סיכוי שאני נשאב למערבולת תיאומי המס, בשביל זה יש לי רואה חשבון שאני סומך עליו בעיניים עצומות" נשמע הרבה יותר שונה ואטרקטיבי מ"למה להתעסק בתיאומי מס, כשאפשר לתת לרואי חשבון לעשות זאת".

עיצוב תמונות לרואי חשבון/ Broadcust

בסופו של דבר תזכרו שהתוכן הוויזואלי שאתם יוצרים לשיווק משרד ראיית החשבון שלכם, הוא בעצם הדרך בה הלקוחות יתפסו אותו, ככה שאם הוא יהיה מעוצב ומקצועי, גם אתם תתפסו ככאלה. אם אתם לא מרגישים בנוח ליצור אותו לגמרי לבד, אתם מוזמנים להכיר את המערכת של ברודקאסט, שמאפשרת לכל עסק לקבל, לערוך ולייצר תוכן מעוצב ואיכותי, המותאם לעולם התוכן של ראיית החשבון ולצרכי של העסק הספציפי שלכם.

הקלות שבה עובדת מערכת ברודקאסט, מאפשרת לכל עסק לשנות את התוכן בהתאם לצרכים שלו, על ידי שימוש בעורך התמונות המתקדם וגם בעזרת מאגר התמונות והעיצובים העצום שברשותנו, מה שיאפשר לכם לערוך שינויים בקלות ובהנאה. אז אם אתם והפוטושופ לא חברים טובים ואפילו ניסתם להסתדר עם קאנבה (Canva) וזה לא בדיוק הלך כמו שציפתם, אבל אתם בכל זאת רוצים לעצב תמונות מקצועיות ואסתטיות לצורך פרסום משרד ראיית החשבון שלכם, זה הזמן להצטרף לברודקאסט. כך תוכלו לייצר תוכן מעוצב ומקצועי לשליחה דרך מערכת המייל, לטובת הפוסטים שאתם מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם, שישדר מסר של מיתוג מקצועי ובכך שמדובר בעסק מקצועי ומכובד.

תמונות ותוכן מעוצב עוזרים בחיזוק ושיפור מערך השיווק והפרסום של משרד ראיית החשבון שלכם, מאפשרים לכם לחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות הקיימים, מגדילים את החשיפה של הדף העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם ומגדילים את הסיכוי למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לקרוא את התוכן שאתם מפרסמים ולהניע אותם לפעולה, שתהפוך אותם ללקוחות חדשים.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת: רועי גריסרו

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page