מעצבים תמונות מקצועיות וממירות לעמוד הפייסבוק של סוכנות הביטוח
top of page
  • צוות ברודקאסט

מעצבים תמונות מקצועיות וממירות לעמוד הפייסבוק של סוכנות הביטוח

כסוכני ביטוח אנחנו לא מצפים מכם להתמחות בעיצוב או צילום, אבל אנחנו בטוחים שגם אתם כבר יודעים כי לתמונות יש תפקיד חשוב בהעברת מסרים שיווקיים והן לא סתם מלוות כל קמפיין שיווקי, מודעה או פוסט. העולם כבר מזמן הבין, כי תוכן ויזואלי הוא אחד המפתחות שימשכו הגולשים לקרוא את מה שאנחנו רוצים להגיד ולגרום להם להיות כמה שיותר מעורבים במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם של סוכנות הביטוח שלנו.

עיצוב תמונות לסוכני ביטוח broadcust

אבל כולנו כבר יודעים שהמידע הרב שמציף את הרשתות החברתיות השונות, יוצר לא מעט עומס ורבים מאיתנו מתעלמים כבר מרוב התמונות שמופיעות לנו בפיד. אז על מנת לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, סוכנות הביטוח שלכם פשוט צריכה לבלוט יותר.


איך עושים את זה?

פשוט מאוד! קוראים את המדריך שיצרנו עבורכם, על מנת שגם אתם בתור סוכני ביטח תוכלו להבין, מה לעשות ומה לא לעשות. זכרו - הטיפים שפירטנו כאן רלוונטיים לכל עסק הפעיל ברשתות החברתיות, כך שהוא גם לגמרי יכול להיות רלוונטי עבור סוכנות הביטוח שלכם. אנחנו מודעים לכך שלפעמים אצל סוכני ביטוח הצד היצירתי קצת פחות חזק או שפשוט אין לכם זמן להתעסק בצילום, עריכה או עיצוב תמונות לרשת, אבל על מנת שבכל זאת תוכלו לשתף תמונות מעוצבות וממירות בפלטפורמות השיווק השונות, אנחנו מזמינים אתכם להיעזר במערכת ברודקאסט, שתאפשר לכם ליצור ולעצב תוכן מעוצב ומקצועי בפשטות ובזריזות.

דגשים לעיצוב תמונות ממירות ויפות שיעזרו לסוכנות הביטוח שלכם לבלוט

1. בוחרים את התמונה הנכונה - זה השלב הקריטי ביותר בתהליך, שימו לב שהתמונה צריכה להיות מספיק מיוחדת ולא שגרתית כך שתמשוך את העין של המבוטחים הפוטנציאלים, כי תמונה שכיחה ומשעממת פשוט תהרוג את המסר שתרצו להעביר. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה (שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'). לדוגמה, תוכלו לצלם תמונה יחסית פשוטה של שולחן העבודה העמוס שלכם, אך אם היא תהיה מעוצבת בשחור לבן, היא במהירות יכולה ליצור הרבה יותר עניין וקסם של סוכנות ביטוח עם ניחוח של פעם.

2. גודל נכון של תמונת הפרופיל - שמירה על גודל תמונה נכון יכול להישמע כמו משהו זניח, אבל היות ותמונת הפרופיל מעטרת את העמוד העסקי של סוכנות הביטוח שלכם, חשוב לשמור על פרופורציות נכונות. בנוסף, התמונה גם תופיע בכל פוסט שיעלה ואומנם בפיד נראה את התמונה ממוסגרת בתוך עיגול, אבל מי שיפתח אותה יוכל לראות את התמונה המלאה. חוץ מזה אם גודל התמונה לא יהיה מתאים לפורמט, היא תיחתך לא נכון או תהיה מאוד מפוקסלת ולא יראו אותה טוב, כך שאם תמונת הפרופיל של עמוד הפייסבוק של סוכנות הביטוח היא תמונה שלכם, חשוב שתקפידו שהיא בגודל הנכון על מנת שלא יחתכו לכם הפנים לצורך העניין. זכרו - הגודל המומלץ הוא 600/600, הגודל הזה יראה מצוין גם כתמונה קטנה וגם כגדולה.

3. ממעיטים בטקסט - אומנם בכתיבה של פוסטים אנחנו כבר מעודדים לפעמים טקסטים יותר ארוכים במידת הצורך, לדוגמה במקרים בהם תרצו להסביר משהו יותר ארוך ומורכב למבוטחים שלכם וללקוחות הפוטנציאליים, אבל כשמדובר בטקסט על תמונה המצב קצת שונה. ככלל אצבע חשוב שתזכרו כי האלגוריתם של פייסבוק לא "אוהב" יותר מדי טקסט על התמונה ועיצוב שנראה יותר כמו פלייר, לא יזכה כמעט לחשיפה. לכן הקפידו על מקסימום 20% טקסט על גבי התמונה ועשו שימוש במסרים קצרים וקליטים כשבכל משפט יהיו 5 מילים ולא יותר. לדוגמה, "ביטוח משכנתא ב-3 צעדים פשוטים".

4. שמים דגש על תמונת הקאבר - תמונת הקאבר בעמוד הפייסבוק העסקי לא תמיד מקבלת את המקום הראוי לה. אבל חשוב שתבינו כי יש לה חשיבות גדלה בקידום נכון של עמוד הפייסבוק של סוכנות הביטוח. מעבר לעובדה שהתמונה נמצאת בראש העמוד, היא גם יכולה לסייע בטעינה מהירה של העמוד ולכן מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט. זכרו כי לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף, כי לקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אותנו הרבה פעמים יינטשו במידה וייקח לעמוד זמן רב מדי לעלות. במידה ואין ברשותכם קבצים מסוג JPEG אפשר גם להשתמש בקבצים מסוג PNG, אך כדאי לוודא שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך כך בצורה משמעותית.

 Broadcust / תמונות מקצועיות לסוכני ביטוח

5. משחקים עם המילים - אנחנו מודעים לעובדה שאתם סוכני ביטוח ולא קופירייטרים, אבל חשוב שגם הטקסט שמתלווה לתמונה, יצור עניין ויהיה מיוחד. אז אל תפחדו להשתמש בטקסט ובמשחקי מילים שיכולים להיות קצת יותר מורכבים להבנה, כי משחקי מילים ושילוב של הומור מעוררים סקרנות, עניין ומעורבות של הגולשים. במקום לכתוב "עושים ביטוח פרטי עכשיו", תוכלו לכתוב "ביטוח בריאות פרטי - בשביל שנהיה בטוחים שכולם בטוחים".

6. נעזרים במבוטחים שלנו - אחד הדברים שהכי עוזרים כיום לחשיפה בעמוד העסקי, זה שיתוף תמונות ופוסטים של לקוחות מרוצים. אז אל תפחדו להיעזר ואף לבקש מהלקוחות שלכם לשתף ברשתות הפייסבוק והאינסטגרם תמונות או פוסטים, שיכולים לעזור לכם לקדם את סוכנות הביטוח. תמונות ופוסטים שלקוחות קיימים משתפים, עוזרות למשוך לקוחות חדשים ולייצר אמינות גבוהה יותר אצל לקוחות פוטנציאליים. כך שאם סגרתם עסקה עם מבוטח או אפילו נפגשתם לפגישת עבודה, בקשו מהם להצטלם אתכם ושתפו את התמונה או הסיפור ברשת החברתית, זה כבר ייעשה את העבודה.

כמובן שאתם יכולים לשתף את התמונות שלהם בעמוד העסקי של סוכנות הביטוח ולעשות בהן שימוש כפרסום לכל דבר, רק לאחר קבלת הסכמה כמובן.

אנחנו מבינים שיצירה של תמונות מעוצבות ומקצועיות לא תמיד מתאימה לסוכני ביטוח ולכן, פיתחנו את המערכת של ברודקאסט. המערכת של ברודקאסט מאפשרת לסוכני ביטוח בלי ניסיון בעיצוב או שיווק לערוך וליצור תוכן מעוצב, איכותי ומותאם לצרכים שלהם, על מנת לחזק ולשפר מערך השיווק וקשרי הלקוחות של סוכנות הביטוח, על ידי אספקה של קמפיינים, תמונות, עיצובים ורעיונות שיווקיים המותאמים לצרכים שלכם ועוסקים בעולם התוכן של ביטוח ועוד. במידה ותרצו, תוכלו להשתמש במאגר התמונות העצום שברשותנו, על מנת לערוך שינויים בכל קמפיין תוכן שתבחרו ולשלב טקסטים או לערוך אלמנטים ויזואליים בקלי קלות.

תזכרו שעיצוב תמונות מקצועי וחכם עשוי למשוך את הגולשים להקשיב למה שיש לכם לומר, להקליק על המודעה שלכם או פשוט להתחיל לעקוב אחרי דף הפייסבוק של סוכנות הביטוח שלכם, כך שבהמשך הם יוכלו להפוך למבוטחים נאמנים וקבועים.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת איריס בראל מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי ומנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page