שיווק דיגיטלי לסוכני ביטוח מא' ועד ת'
top of page
  • צוות ברודקאסט

שיווק דיגיטלי לסוכני ביטוח מא' ועד ת'

עודכן: 13 בינו׳ 2021

כיום לא מספיק להיות סוכן ביטוח מקצועי ומוערך, על מנת לגייס אליכם כמה שיותר לקוחות חדשים ולשמור על הלקוחות הוותיקים והקבועים, אתם צריכים לקדם את הפעילות שלכם באמצעות השיווק הדיגיטלי. כיום, רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יגיעו אליכם באופן אקראי וכנראה שהם יגיעו או בעקבות המלצה של אחד המבוטחים שלכן או על ידי בדיקה של המלצות ודירוג ברשת.


רוב האנשים כנראה לא יחפשו באופן יזום סוכן ביטוח חדש וישקיעו בכך פחות זמן, מאשר בחיפוש של רופא מומחה לבעיה כלשהי שיש להם ולכן על מנת שישמעו עליכם, אתם צריכים לבלוט וליצר נוכחות מכל כיוון. לרוב אנשים יחפשו סוכן ביטוח בהסתמך על המלצה של אדם קרוב או על ידי מחקר ברשת ובין השאר ברשתות החברתיות ולכן חייבת להיות לכם נוכחות חזקה בלפחות פלטפורמה אחת כזו, שתשלים את השיווק הדיגיטלי והפיזי שלכם לכדי דבר שלם שמייצג בצורה נאמנה את האג'נדה שלכם בתור סוכני ביטוח. איך נעשה זאת? מיד נענה על כל השאלות.

שיווק לסוכני ביטוח / ברודקאסט

משקיעים בנוכחות במנועי החיפוש

אחת הפעולות הנפוצות בחיפוש של כל מידע היום ובין השאר בחיפוש של סוכני ביטוח, הוא חיפוש מידע ראשוני במנועי חיפוש ברשת ובעיקרם בגוגל. פשוט כי זאת הדרך הכי קלה לצרוך מידע, מבלי להתחיל לכתת רגליים או לערוך טלפונים לצורך השוואה.

לאחר השוואה ראשונית, יעברו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לאתר העסקי שלכם או לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם. לכן חשוב שתוודאו שכל המידע שהמבוטחים הפוטנציאליים שלכם מחפשים יהיה קיים שם. זה יכול להיות תמונה שלכם על מנת לייצר קרבה, דפי נחיתה מקצועיים, פרטים ליצירת קשר, מידע אודות הניסיון המקצועי והאג'נדה שלכם ועוד.

במידה ואין לכם אתר אינטרנט וגם אין לכם את המשאבים, הצורך או הרצון להשקיע באחד כזה - תוכלו לייצר לעסק שלכם דפי נחיתה ממותגים באמצעות מערכת ברודקאסט, שיאפשרו למבוטחים הפוטנציאליים שלכם לקבל את כל המידע הרלוונטי.

דף נחיתה מהווה פתרון מצוין ליצירת נוכחות ברשת והוא מאפשר לכם לעשות זאת בצורה פשוטה ובנראות מקצועית. דף הנחיתה הוא אתר של עמוד אחד, הנסרק על ידי מנועי החיפוש בצורה אופטימלית ומציג את עיקרי הדברים שתרצו שהמבוטחים הפוטנציאליים שלכם יקבלו. בנוסף, זאת גם דרך מצוינת להניע אותם לפעולה - להשאיר פרטים או להרים טלפון וליצור אתכם קשר.

אם כבר יש לכם עמודים מושקעים ופעילים ברשתות החברתיות, אולי השקעה באתר אינטרנט יכולה להיות מיותרת לכן חשוב שתשימו דגש על דפי נחיתה מושקעים, מעוצבים, מזמינים לפעולה, אשר מתעדכנים בהתאם לצורך.

אתרי אינדקס ונוכחות ברשת

כיום כל מי שמבצע כמעט כל סוג של חיפוש במנועי החיפוש, מגלה מספר אתרי אינדקס בולטים לפי תחומים שונים, אשר מרכזים בתוכם מאגר מידע מקצועי והמלצות גולשים בהתאם לתחום החיפוש ובמקרה שלכם - סוכנויות ביטוח. הסיכוי שבעת החיפוש ברשת המבוטחים הפוטנציאליים שלכן יגיעו לאחד מאתרי האינדקס האלה וימשיכו לשוטט שם הוא גדול ולכן, חשוב שסוכנות הביטוח שלכם תהיה נוכחת שם או בכל מאגר אחר שמרכז בתוכו מידע על סוכנויות ביטוח.

מלווים את המבוטחים לאורך כל הדרך

עד כה עסקנו בשלב שטרם הפגישה אתכם והתמקדנו בחיפוש אחרי סוכנות ביטוח וכמו שהבנו, עיקר החיפוש כיום מתבצעים בדיגיטל - באתר האינטרנט של סוכנות הביטוח, בדף נחיתה, באתרי אינדקס וברשתות החברתיות.

לשווק סוכנות ביטוח/ Broadcust

לפני הפגישה

חשוב לזכור שהמבוטחים הפוטנציאליים לא יבדקו רק את סוכנות הביטוח שלכם, אלה גם של המתחרים ולכן חשוב שבכל מקום תדגישו את הערך המוסף, שאתם מציעים למבוטחים הפוטנציאליים שלכם, על מנת שיעדיפו אתכם על פני אחרים. מעבר לכך, הרבה מהחיפוש גם מתבצע בקבוצות רלוונטיות, כך שחשוב שתהיו נוכחים גם שם ותקפידו להיות מעורבים בין אם באופן גלוי או סמוי.

איך אפשר לעשות את זה? כתבו מאמר, מדריך או צלמו סרטון אשר מעניק למבוטחים הפוטנציאליים שלכם את הידע המקצועי שלכם במתנה. זה יכול להיות מאמר הסוקר את סוגי הביטוחים השונים או מדריך לבחירת סוכנות ביטוח ואפילו סרטון שמאפשר להם לקבל את המידע הרלוונטי, בצורה קצת יותר אינטראקטיבית ושונה.

הערך המוסף שהמבוטחים הפוטנציאליים שלכם יקבלו, יעזור להם להבין עד כמה אתם מקצועיים ורציניים וככה תגדילו את הסיכוי שהוא יפנה דווקא לסוכנות הביטוח שלכם.

תוך כדי הביקור

בזמן שהלקוח יושב אצלכם במשרד לפגישה, זו הזדמנות נהדרת ליצור איתו קשר בשלל הערוצים שלכם, וליצור מערכת יחסים שתוכל להחזיק לאורך שנים.


איך אפשר לעשות את זה?

וודאו שעל השולחן קיים ייצוג לדרכים שבהן ניתן למצוא אתכם ברשת או להצטרפות למועדון הלקוחות שלכם והעדיפו לעשות זאת בצורה של מנגנון סמס חוזר. כמובן, שזה תמיד טוב לצייד אותם בכרטיס ביקור פיזי או דיגיטלי. הקשר הראשוני שנוצר הוא לא מובן מאליו ולכן על מנת שזה יקרה, עליכם לדאוג לכך שיהיה מה שיניע את המבוטחים לפעול בהקדם. תוכלו להציע להם הטבה השייכת אך ורק לחברי מועדון שמצטרפים בחודש הקרוב לסוכנות הביטוח שלכם לדוגמה.

הסמס החוזר יכול להוביל את הלקוחות לעמוד נחיתה, אותו תיצרו באמצעות המערכת של ברודקאסט והוא גם יכול לשמש כסוג של "כרטיס ביקור דיגיטלי" לטובת שמירת הפרטים ואף שיתופם בהמשך.

מעבר לערך שמועדון הלקוחות מספק ללקוחות שלכם כי הוא מאפשר לכם להזכיר להם על מבצעים, הטבות ולהזכיר להם אתכם בזמנים שבהם הפעילות הביטוחית קצת פחות ענפה, הוא גם מאפשר לכם לקבל ולנהל מידע אודות פעילות המבוטחים, לעקוב אחר התקשורת איתם ולהציע לחברי המועדון הטבות בהתאם לצרכים שלהם. כי ללקוח עצמאי כנראה יהיו צרכים שונים מסוכנות הביטוח, מאשר ללקוח שכיר ולהיפך.

לאחר הביקור

זכרו שהקשר עם המבוטחים שלכם לא נגמר ברגע שהם סוגרים עסקה עם סוכנות הביטוח שלכם. יכול להיות שבעתיד הצרכים שלהם ישתנו והם יהיו זקוק לתוכניות ביטוח נוספות ולכן חשוב שתשמרו איתם על קשר דרך מועדון הלקוחות שיצרתם.


איך אפשר לעשות את זה? שלחו להם מיילים או הודעת טקסט - SMS בחגים ובמועדים, עניינו אותם בהטבות ובמצעים שונים ותדאגו לשמר את הקשר איתם באופן קבוע, גם אם זה על אש קטנה. אם אתם מרגישים שמדובר בלקוחות מאוד מרוצים וכאלה שקל להם לשתף, בקשו מהם לשתף את הביקורת הטובה על סוכנות הביטוח בפלטפורמות הדיגיטליות השונות כמו דף הפייסבוק שלכם.

אם הלקוח הצטרף למועדון הלקוחות ואתם לא מקפידים לשמור איתו על קשר באופן תדיר, סביר להניח שהוא לא יזכור אתכם ואז כשתזכרו לשלוח לו מסר אחרי תקופה ארוכה מידי, הוא לא יהסס לבקש ממכם להסיר אותו מהמועדון. וודאו שאתם עושים כל שביכולתם על מנת לשמור על תדירות רציפה של שמירה על קשר עם הלקוחות שלכם, וממשיכים להעניק להם ערך מוסף לאורך זמן דרך המייל, סמס וברשתות החברתיות.

במערכת של ברודקאסט תוכלו למצוא מגוון קמפיינים מעוצבים, סרטונים מקצועיים ותמונות ייחודיות, המותאמים לעולם התוכן של סוכנויות ביטוח. כך שתוכלו להפיץ את כל התכנים האלה עבור המבוטחים שלכם וגם עבור מבוטחים פוטנציאליים בקלות וביעילות, מבלי להזדקק לשירותם של אנשי מקצוע שונים. בנוסף, המערכת של ברודקאסט היא גם מערכת CRM (מערכת לניהול קשרי לקוחות), שתאפשר לכם לנהל ולעקוב אחר פעילות הלקוחות שלכם ולבצע פעולות המשך שיווקיות ישירות למאגר הלקוחות.


זכרו ששיווק לא נגמר בכתיבה של פוסט יפה בפייסבוק, זה מערך שלם שמתחיל מרגע התעניינות הלקוח וממשיך לאורך כל הדרך, ככה תוכלו להקפיץ את סוכנות הביטוח שלכם ולקבל לקוחות חדשים לאורך זמן.


מאת יארה ידליצקה מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page