עורכי דין אתם צריכים תוכן איכותי שיעזור לכם לקדם ולפרסם את העסק
top of page
  • צוות ברודקאסט

עורכי דין אתם צריכים תוכן איכותי שיעזור לכם לקדם ולפרסם את העסק

בכל מקום מדברים על תוכן ועל כך שהוא מזמן הוכתר כמלך והמשפט "התוכן הוא המלך", מזמן הפך להיות שגור בפיו של כל איש שיווק מתחיל או וותיק. ואכן, שיווק באמצעות תוכן, באמת עובד והוכיח את עצמו לא פעם בקידום עסקים של בעלי מקצוע שונים וכן, גם כטקטיקת שיווק מוצלחת לעורכי דין.


אבל חשוב לזכור, שאומנם התוכן הוא המלך, אבל הוא גם צריך להיות איכותי. אם תעלו לדף הפייסבוק שלכם תוכן שחוזר על עצמו, תמחזרו תכנים שניתן למצוא בכל פינה ברשת ולא יהיה לו שום ערך מוסף ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, כנראה שזה ממש לא יעזור לכם למצוא מיוצגים חדשים.

תוכן איכותי לעורכי דין/ ברודקאסט

למה כדאי לעורך דין להפיץ ללקוחות תוכן איכותי ובאיזה תדירות?

תוכן איכותי ומעניין מאפשר לעורכי דין למשוך את תשומת הלב של לקוחות חדשים ולשמור קשר עם הלקוחות הקיימים, כך שתוכלו להגדיל את סל המיוצגים שלכם, גם הפוטנציאליים וגם הקיימים. חשוב להעלות ולהפיץ תכנים באופן שוטף וקבוע, לפחות 2-3 תכנים בכל שבוע!, נכון שזה נשמע הרבה, אבל זה חלק מאוד משמעותי בהגברת החשיפה בפני קהל הלקוחות שלכם. לדוגמה: ביום ראשון תעלו תמונה של פידבק חיובי או מכתב תודה שקיבלת מלקוח, ביום שלישי סרטון תדמיתי, ביום חמישי תעלו דף נחיתה עם כמה טיפים מקצועיים ופעם בחודש תשלחו ניוזלטר עם תוכן מעניין ומקצועי. חשוב להשתמש בתכנים מסוגים שונים, וכמו כן חשוב שנמלא את דף הפייסבוק העסקי שלנו גם בתוכן אותנטי וגם בתוכן מקצועי כיוון ששניהם חשובים לקידום פעילות השיווק של המשרד

תוכן אותנטי - תוכן הרבה יותר ''אמיתי'' ויומיומי. זה יכול להיות תמונה של הלקוחות או תמונות שלכם במהלך פעילות היום יום.

תוכן מקצועי - תוכן בעל ערך מוסף שאתם מספקים ללקוחות שלכם או תוכן יותר מהוקצע , מעוצב ומדויק, בעל כוונה שיווקית ברורה. לדוגמה טיפים מקצועיים באמצעות שימוש בדפי נחיתה, סרטון תדמיתי, תמונה מיתוגית וכו'. כשאתם משווקים את העסק שלכם, חשוב שתשלבו בין בין השיווק האותנטי הפשוט ובין התוכן המעוצב והמקצועי, שהלקוחות והקהל שלכם יראה ויבינו שבאמת יש פה איש מקצוע רציני.


באופן כללי שיווק באמצעות תוכן לרוב ישמש עורכי דין להשגת 3 מטרות שיווקיות מרכזיות:

1. משיכת קהל היעד הרלוונטי ויצירת לידיים - על ידי כך שאתם מפרסמים תוכן מקצועי שיכול להיות רלוונטי ללקוחות שלכם, אתם יכולים לקבל את תשומת הלב שלהם ובזמן שהם יצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין, רוב הסיכויים שהם יבחרו בכם. 2. הרחבת בסיס הלקוחות ויצירת רשימת לקוחות פוטנציאלים - על ידי הפצה של תכנים איכותיים בעלי ערך רב לקהל היעד שלכם, אתם יכולים להגדיל את רשימת התפוצה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לדוגמה, אם החלטתם להפיץ חוברת מידע חינמית העוסקת בזכויות של המיוצגים שלכם בתחום בו אתם מתמחים, סביר להניח שרבים מהעוקבים שעונים על קהל היעד, יבחרו להוריד את החוברת ובכך אתם "זוכים" בפרטי הקשר שלהם, והם יכנסו לרשימת התפוצה שלכם. 3. הגברת המודעות למשרד עורכי הדין ולאמינות שלו - בסופו של דבר אחת הסיבות להפצה של תוכן איכותי ומעניין, היא לצורך הגדלת המודעות אליכם בתור עורכי דין ולייצר לכם אמינות שתמתג אתכם כברי סמכא בכל מה שקשור לתחום ההתמחות שלכם.


אז איך שיווק באמצעות תוכן מקדם עורכי דין?

אחרי שהבנו למה חשוב שנשווק את שירותי עריכת הדין שלנו על ידי הפצה של תוכן איכותי ועשיר, הגיע הזמן להבין מה זה בעצם. כשאנחנו מדברים על שיווק באמצעות תוכן, אנחנו מדברים על שיווק העסק דרך יצירת תכנים רלוונטיים בעלי זיקה מקצועית לתחום העיסוק שלנו (במקרה שלנו תחום ההתמחות שלנו בתור עורכי דין), אשר יעשירו את הגולשים שנחשפים לתוכן שאנחנו מפיצים. רצוי שרוב התכנים יעניקו ערך מוסף לקהל היעד ויהיו קשורים לעולם המשפטים ועריכת הדין, אך גם שילוב של תכנים מבדרים (כל עוד הם רלוונטיים), משכילים, מרגשים שלא בהכרח קשורים ישירות לתחום, בהחלט יכול להיות רלוונטיים ויעזרו לכם לייצר חיבור וקשר ראשוני עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. הכי חשוב שתייצרו תוכן שמספר סיפור, מתוך מטרה לחזק את המודעות אליכם כעורכי דין ולייצר חיבור ואהדה. בסופו של דבר כשאנחנו מייצרים עניין אנחנו מגדילים את החשיפה, יוצרים התעניינות בקרב לקוחות פוטנציאליים שבהמשך יכולים להפוך למיוצגים שלנו, מה שיוביל להגדלת ההכנסות בהמשך.


ברודקאסט מתמחה בשיווק עורכי דין בפייסבוק, באינסטגרם וגם בניהול מועדני לקוחות ומתאימה עבורכם תכנים שיווקיים מקצועיים, תמונות מעוצבות, דפי נחיתה, סרטונים וקמפיינים המותאמים בדיוק למשרד עורכי הדין שלכם. ומעניקה לכם גישה למערכת שיווק מלאה בה תוכלו לנהל ולמדוד את קהל היעד שלכם, לקבל נתונים ספציפיים ובכך לדעת איזה פרסום הכי מתאים ועובד עבורכם.

איך פרסום תוכן איכותי עוזר לעורכי דין להגדיל את ההכנסות?

על ידי יצירה ושיתוף של תוכן אפקטיבי ואיכותי אנו בעצם מראים ללקוחות שלנו שאנחנו מכירים אותם, יודעים מה הצרכים שלהם, מעוניינים לשתף איתם מידע בעל ערך עבורם, וכמובן שאנחנו עורכי דין שמתמחים בתחום העיסוק שלנו ומתמקצעים בו.

הגולשים שהם בעצם לקוחות פוטנציאלים, נחשפים לתכנים שאנחנו משתפים ומתחילים לעקוב אחרינו ואחרי התכנים שאנחנו מפיצים, כי הם מבינים שהם רלוונטיים עבורם. כך הם גם יכולים להפוך לאוהדים שלכם, דבר שיגרום להם לפרגן ולשתף את התכנים שלכם בקרב חברים ולהגדיל את התנועה לדף הפייסבוק או לדף הנחיתה שלכם.

יצירת תוכן איכותי לעורכי דין/ Broadcust

איך תפיצו את התכנים שאת יוצרים?

אז יצרתם תכנים איכותיים שנוגעים לעולמות התוכן של עריכת דין ועולם המשפטים, הפצתם כמה מאמרים ודפי נחיתה ואתם רוצים לחשוף אותם אל אוויר העולם. זה הזמן להתחיל להפיץ אותם בפלטפורמות השונות, כי לא משנה כמה התכנים שתכתבו יהיו איכותיים ויעניקו ערך למיוצגים הפוטנציאליים שלכם, אם לא תפיצו אותם נכון ותתנו להם את הדחיפה שהם צריכים על מנת לייצר חשיפה, הם לא יגיעו לקהל היעד. לכן נפעל בכמה ערוצי תפוצה, כמובן במגבלות התקציב השיווקי של המשרד.

1. רשימות תפוצה ב-e-mail או ב-בsms - רשימת התפוצה זה כלי נהדר, להפצת התכנים שלכם בקרב מי שבאמת מתעניין במה שיש לכם לומר, כך שתוכלו להפיץ להם באופן קבוע תכנים רלוונטיים.

2. וואטסאפ - האפליקציה מותקנת היום על הניידים של כמעט כל אחד ולכן מומלץ לשתף את התוכן שלכם בערוץ זה למיוצגים שלכם, לחברים ולמשפחה ולבקש מהם שיעבירו אותו הלאה.

3. פייסבוק - כלי מרכזי להפצת תכנים, בו נוכל לשלוט בדרך בה נפיץ את התכנים שאנחנו משתפים עם העוקבים שלנו ובנוסף לבחור את קהל היעד שנרצה שיראה את התכנים הללו, בעזרת בחירה של תחומי עניין ומגדר. אם אתם רוצים להרחיב את החשיפה של התכנים גם לקהלים שעדיין לא נחשפו למותג שלכם, פייסבוק יודע ויכול לייצר עבורכם קהלים חדשים שדומים במאפיינים רלוונטיים לקהלים האורגניים שלכם, כך שתוכלו לשתף את התכנים גם איתם.

4. יוטיוב - פלטפורמה לשיתוף וצפייה של סרטוני וידאו, שם ניתן לשתף סרטונים בנושאים מסוימים. הפצה של וידאו היא מאוד יעילה ויכולה לאפשר לכם לשתף במידע רלוונטי שיותר קל לצרוך אותו כך, וכמובן שמומלץ להעלות במקביל את הסרטון גם לדף הפייסבוק שלכם.

5. דפי נחיתה - דרך פשוטה להעביר תכנים שיצרתם ולאפשר למנוע החיפוש של גוגל לאנדקס אותו ובכך להגיע לקהלים הרלוונטיים.

זכרו! בעולמנו רווי התוכן אנשים נהנים וצמאים לתוכן טוב ואיכותי, כך שיהיה לכם הרבה יותר קל לייצר לידים (לקוחות מתעניינים ופוטנציאליים), כשאנחנו משווקים תכנים מעניינים, מגוונים ומעשירים. יצירה של תוכן איכותי תאפשר לכם לצרף אל רשימות התפוצה שלכם לקוחות פוטנציאליים שיכולים להפוך להיות מיוצגים שלכם בבוא העת, כי הם ירצו לקבל תכנים רלוונטיים דומים באופן קבוע. אפילו אם אנשים בוחרים שלא להצטרף לרשימת התפוצה במייל אחרי חשיפה אחת, עדיין נוכל לשמור אותם ברשימת רימרקטינג ועל ידי כך להמשיך לשווק להם בערוצים אחרים, כי הם כבר מכירים אתכם.

מערכת ברודקאסט מאפשרת לעורכי דין ליצור ולהפיץ בקלות תכנים איכותיים ומעשירים, שיענו על כל הצרכים הללו ועוד יותר. בעזרת ברודקאסט תוכלו ליצור מועדון לקוחות למשרד עריכת הדין שלכם, לסמן לעצמכם לקוחות פוטנציאלים ליצירת קשר בעתיד, ליצור ולשתף תוכן דרך המדיה החברתית ולקבל המון השראה לשיווק יצירתי שהלקוחות היום צמאים לקבל.

מאת לינוי עוקב מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בניהול מוצר

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page