סוכני ביטוח? עמוד עסקי מקצועי בפייסבוק יבליט אתכם מבין כל המתחרים
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני ביטוח? עמוד עסקי מקצועי בפייסבוק יבליט אתכם מבין כל המתחרים

כיום יותר מתמיד, סוכני ביטוח צריכים למצוא את הבידול והייחודיות שיבליטו את היכולות והיתרונות שלהם, יהפכו אותם לקצת שונים ויבליטו אותם בין כל המתחרים הרבים. כי בין אם העסק שלכם ותיק ויציב או חדש ומדשדש, אתם עדיין צריכים לשמור על הלקוחות שלכם. לכן לפעמים כדאי לעשות דברים בצורה קצת אחרת, על מנת שתוכלו לבלוט מבין כל המתחרים ולגרום למבוטחים הפוטנציאליים שלכם לבחור דווקא בכם.


כנראה שגם אתם כמו כל סוכני הביטוח סביבכם מעניקים פחות או יותר את אותו השירות ובאותה העלות ולכן חשוב שתדעו כיצד להציג את השירות שאתם מציעים, בדרך שתרגיש שונה ומיוחדת ותבליט אתכם בתור אנשי מקצוע רציניים. לדוגמה אם אתם מציעים חבילת ביטוח מסוימת לעצמאיים, אתם יכולות פשוט לכתוב בפרסומים השונים שזה מה שאתם מציעים ללקוחות שלכם או לחילופין לחשוב על דרך יצירתית (כמו שימוש בסרטון או בדף נחיתה מלווה בויזואלים מתאימים) שתחשוף את השירותים שאתם מציעים ותייצר סקרנות.

שומרים על תדמית של סוכני ביטוח מקצועיים / ברודקאסט

הפכו את האינטרנט לחבר הכי טוב שלכם

חשוב שתמצאו ותחדדו את הייחודיות שלכם בתור סוכני ביטוח וזאת על מנת להתבלט. אם אף אחד לא ישמע עליכם, יהיה לכם מאוד קשה להשיג לקוחות חדשים. השיטה המסורתי של שיווק מפה לאוזן היא טובה ומוצלחת, אבל בימינו אנחנו לא יכולים להסתפק רק בזה ואנחנו חייבים לנצל את האינטרנט, על מנת לשווק ולקדם את השירות שלנו.

תחשבו על עצמכם, כשאתם רוצים לקנות מוצר או מחפשים שירות מסוים, מה תעשו דבר ראשון? נכון, תפתחו את גוגל או את הפייסבוק ותחפשו שם את התשובה. בהמשך כנראה שגם תקראו ביקורות וחוות דעת ורק ככה תקבלו החלטה אם לרכוש את המוצר או השירות. לכן זה הזמן להבין איך לנצל את האינטרנט ובעיקר את הרשתות החברתיות לטובתכם.


איך מתחילים? פותחים עמוד פייסבוק עסקי בפייסבוק, זה הצעד הראשון שאתם ממש חייבים לעשות ולמזלכם זה ייקח לכם רק כמה דקות.

ממצבים את עצמכם בתור סוכני ביטוח מקצועיים באמצעות הפייסבוק

שומרים על אקטיביות - פייסבוק כבר מזמן הפסיקה להיות רשת חברתית בה אנחנו מתעדכנים במה שהחברים שלנו עושים וכבר מזמן מהווה פלטפורמה שיווקית לכל דבר ועניין. עם זאת היא עדיין שומרת על מאפיינים של שיתוף ואינטראקציה ולכן מאוד חשוב שלא תסתפקו בהעלאה של פוסטים ודי, אלא להיות פעילים ולהעלות תכנים מעניינים, לשתף בסיפורים ולחלוק מידע. כולנו יודעים כמה זמן אנחנו מבלים ברשת ולכן על מנת להיות רלוונטיים, אתם חייבים להיות שם, להשתתף, להיות אקטיביים ולהראות לקהל המבוטחים הפוטנציאליים שלכם שאתם גם מבינים על מה אתם מדברים.

שומרים על אותנטיות – פייסבוק מעודדת אותנטיות ולכן חשוב מאוד שהתכנים שאתם מעלים, יהיו כמה שיותר אותנטיים ואישיים ויאותתו ללקוחות שלכם שאתם בדיוק כמוהם. אתם יכולים להעלות לעמוד העסקי סיפורים של מקרים שקרו לכם או ללקוחות שלכם ולספר אותם בצורה פשוטה ונעימה, כמו לדוגמה סיפור של לקוח שלא היה מבוטח לעומת לקוח אחר שכן היה ומה היה הבדל בתוצאה הסופית בכל אחד מהמקרים. ככה הלקוחות הפוטנציאליים יתחברו אליכם, יכירו אתכם טוב יותר ויבינו מי עומד מאחורי העסק, דבר שבקלות יכול לבנות את רמת האמינות והביטחון שלהם וליצור אהדה. משם, הדרך למכירת השירות שלכם, תהיה הרבה יותר קצרה.

שומרים על רושם טוב - אחד הדברים שחשוב שיהיה קיים בדף הפייסבוק העסקי שלכם, זה חוות דעת חיוביות וטובות של הלקוחות שלכם עליכם בתור סוכני ביטוח. לכן ממש לא כדאי שתתעלמו או תנעלו את האופציה הזאת ותעודדו את הלקוחות שלכם לכתוב עבורכם ביקורות חיובית ולדרג את השירות שלכם. זכרו, לקוחות שמקבלים מכם שירות טוב ואתם מסייעים להם בכל היבטי הביטוח השונים וגם כותב על כך בעמוד שלכם, הם השגרירים הכי טובים שלכם, כי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מעוניינים לשמוע מניסיונם של לקוחות אחרים ולא רק את הדברים שלכם יש להגיד על העסק.


שומרים על נראות טובה - כמו שכבר כתבנו, לפתוח עמוד עסקי ובזה לגמור את העבודה, לא באמת יביא לכם לקוחות חדשים ולכן זה לא מספיק להעלות פוסטים מדי פעם. בסופו של דבר איך שיראה העמוד העסקי שלכם, ככה הלקוחות שלכם יתפסו אתכם ואם העמוד שלכם יהיה דל ולא מקצועי, ככה גם אתם תתפסו. לכן חשוב שתשקיעו ביצירת ופרסום תכנים מעניינים ומועילים ללקוחות שלכם ותלוו את זה בתוכן ויזואלי מקצועי ומרשים.


תדאגו לשים תמונת פרופיל וקאבר מקצועיים, תעבו את עמוד האודות שלכם, תשלבו לוגו מקצועי וכמובן, תעלו תוכן מעניין ומעשיר באופן שוטף לעמוד הפייסבוק של העסק. זכרו, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם קודם כל בוחנים אתכם עם העיניים ורק בהמשך מתעמקים בתכנים ולכן לוויזואליה של העמוד שלכם יש חשיבות רבה.

אל תנסו לעשות הכל לבד - תפעול של עמוד פייסבוק מקצועי ועשיר באופן שוטף, כזה שייחד אתכם בתור סוכני ביטוח ויבליט אתכם מבין כל המתחרים, זה עבודה לא מעטה. לכן זה לגמרי לגיטימי שלא תצליחו למצוא זמן לעשות את הכל לבד או שלא יהיה לכם את הידע הטכני והמקצועי לעשות את זה נכון. בדיוק בשביל זה פיתחנו את מערכת השיווק של ברודקאסט, שפותחה ומופעלת בידי אנשי שיווק, תוכן ותוכנה, על מנת לאפשר לעסקים קטנים יכולות שיווק מתקדמות ששמורות לרוב לעסקים גדולים, בפשטות ובמחירים קטנים.

כשאתם משתמשים במערכת של ברודקאסט אתם יכולים למקד את מירב המאמצים שלכם בלהיות סוכני הביטוח הכי טובים עבור הלקוחות שלכם ובמקביל, לשווק את העסק שלכם באופן הכי מתקדם ומקצועי, ממש כמו החבר'ה הגדולים.



מאת: רביד כהן

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

עם התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page