הדרך לפעילות שיווקית מוצלחת שתקדם את העסק שלך להצלחה נעוצה בהחלטות על הכלים הנכונים
top of page
  • צוות ברודקאסט

הפתרון האולטימטיבי לשיווק ופרסום דיגיטלי לעסק - סיכום ומסקנות

שיווק העסק הוא סך הסכום של פעולות רבות המבוצעות בתחומים שונים, בעולמות מדיה שונים, תוך שימוש בכלים שונים למטרות שונות.

במסגרת סדרת הפוסטים בנושא "הפתרון האולטימטיבי עבורכם בשיווק העסק שלכם", התמקדנו בכל אחד מהפוסטים בהשוואת כלים שונים המשמשים אותנו למטרה ספציפית – השוואת כלי עיצוב המסרים, הפצת דוא"ל, ניהול קשרי לקוחות, הקמת אתר אינטרנט והקמת דפי נחיתה.

פוסט זה עוסק בשורה התחתונה של כל ההשוואות שביצענו ומרכז לכם את עיקר התובנות שלנו מהשוואת הכלים השונים, על מנת לסייע לכם לבחור בפתרון כולל ומקיף עבור שיווק העסק שלכם.

בואו ניזכר מה היה לנו כאן..

עיצוב המסרים - עיצוב תמונה, הפקת סרטונים, יצירת דפי נחיתה

על מנת שהמסרים השיווקיים שלכם יהיו אפקטיביים הם נדרשים להיות מעוצבים בצורה אסתטית, מקצועית ונעימה לעין. כיום קיימות תוכנות יקרות הדורשות ידע מוקדם, אך קיימות גם תוכנות פשוטות לתפעול אשר יכולות בהחלט להביא אתכם לתוצאה הרצויה ללא צורך בידע מוקדם – שני המוצלחות שבהן הן פוטושופ -photoshop וקאנבה - CANVA, אך הן מאפשרת מענה ממוקד לעיצוב המסרים בלבד, ללא יכולות שיווקיות אחרות. במקביל אליה ניצבת ברודקאסט המאפשרת לכם עיצוב המסרים בצורה אסתטית תוך שימוש בכלים שיווקיים רבים נוספים, כמו שיתוף הקמפיין בפייסבוק, באימייל ובהודעת טקסט לפי תזמון מראש.

אחרי שיצרתם ועיצבתם את המסרים השיווקיים שלכם אתם נדרשים להפיץ אותם בתפוצה רחבה, אחד הכלים הנפוצים, הוותיקים והאפקטיביים ביותר הוא הפצה בדוא"ל.

בצורה זו אנו מאפשרים ללקוחות קיימים וללקוחות הפוטנציאליים שלנו להצטרף לרשימת תפוצה ולקבל עדכונים, מבצעים והטבות. משלוח מסרים באימייל זו דרך ותיקה ומוכחת לשיווק העסק שלכם, נוחה, ואינה נתפסת על ידי הלקוחות כמטרידה.


מבין החלופות שהצגנו, מצאנו את מייל-צ'ימפ (mail-chimp) כנוחה והיעילה ביותר כאשר מדובר על פיתרון להפצת דיוור אלקטרוני, החיסרון הבולט הוא שמדובר כאן בפיתרון ממוקד, המאפשר שליטה על הפצה וסטטיסטיקות הנוגעות להפצה בלבד, ללא יכולת לבצע פעולות המשך וניהול הלקוחות הפוטנציאליים.

במידה ואתם מעוניינים בכלי להפצת דוא"ל אשר יאפשר לכם "לנהל" את הסטטיסטיקה ולבצע עליה פעולות שיווק נוספות, ולא רק לצפות בסטטיסטיקה אנו מאמינים שברודקאסט תיתן לכם את הפיתרון המתאים ביותר, מאחר ונמעני הדיוור האלקטרוני שלכם נשמרים בדאטה-בייס והופכים לחלק מהלקוחות המנוהלים במסגרת מערכת לניהול קשרי לקוחות, הכלולה בחבילת השימוש של ברודקאסט.

כל אחד מהכלים שדיברנו עליהם בהשוואות השונות, נותן פתרון לצורך מסוים, אך בסופו של דבר אתם זקוקים לכלי שירכז לכם את המידע על הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם במקום אחד, וכן יציג לכם מידע על התנהגות הלקוחות בכל המדיומים – יומן ביקורים פרונטליים, סטטיסטיקות אודות קריאת מסרים ב-SMS ובדוא"ל, תאריכים חשובים ועוד.

במידה ואתם מעוניינים בפתרון טוב לניהול קשרי הלקוחות שלכם וניהול מידע אודות התנהגותם באופן מנותק מפעולות שיווקיות אחרות – אנו ממליצים לכם לבחור ב-ZOHO שמציעה פתרון נוח, מקיף וקל לתפעול לניהול קשרי הלקוחות שלכם, כל זה במחיר נוח ביחס ל- Salesforce שמציעה פתרון יחסית דומה בהיקפו.

אך במידה ואתם לא מעוניינים בהזנת נתונים באופן ידני מפעולות שיווקיות אחרות שאתם מבצעים, ואתם מעוניינים לרכז את הנתונים מכל הפעולות השיווקיות שאתם מבצעים במקום אחד – אנו ממליצים לכם לבחור בברודקאסט, שמאפשרת לכם כלים לניהול קשרי לקוחות, הפצת דיוור ב-SMS ובדוא"ל, הפצת קמפיינים שיווקיים ועוד – במקום אחד, תוך ניהול הנתונים בצורה נוחה ופשוטה.

לפני שאתם רצים להקים אתר אינטרנט, חשבו טוב טוב האם אתם בכלל צריכים אחד כזה, או שדף נחיתה או מסך דיגיטלי מספיק על מנת למלא את הצורך שלכם. השיווק כיום הוא דינמי, ואם הוא לא דינמי – הוא לא יהיה מספיק אפקטיבי.


הקמת אתר אינטרנט דורשת הרבה עבודה, זמן, מחשבה והשקעה עבור עמוד שיווק סטטי ביחס לפתרונות האחרים, לעומת זאת – שימוש בדף נחיתה או הפצת קמפיין ממוקד מאפשרת לכם להפיץ מסרים בצורה חדה וממוקדת תוך אפשרות לשנות, לרענן ולהיות הכי מעודכנים שאפשר.

המלצתנו, לפחות בתור התחלה, היא לבנות דף נחיתה מוצלח, להפיץ קמפיין המעביר את המסר הספציפי אותו אתם מעוניינים להפיץ ובהמשך לבחון את הצורך באתר אינטרנט שיהיה "הבית" של העסק שלכם.

במידה והחלטתם על בניית אתר אינטרנט – לטעמנו הכלי המוצלח ביותר הוא ממשק בניית האתרים WIX, שמאפשר לכם לבנות אתר אינטרנט נוח, בצורה פשוטה ויעילה תוך שימוש בפיצ'רים שונים שמשדרגים משמעותית את חווית השימוש באתר.


במידה והחלטתם בשלב זה לדחות את בניית אתר האינטרנט שלכם, ואתם מעוניינים בדף נחיתה שיעביר את המסר בצורה פשוטה אך טובה ומעוצבת – אנו ממליצים לכם לבנות את דף הנחיתה של הקמפיין השיווקי שלכם באמצעות מערכת ברודקאסט, מאחר ודף הנחיתה, מוצלח ככל שהוא יהיה, לא מספיק אם אין לכם יכולת לבצע פעולות נוספות על נתוני הלקוחות שקיבלתם באמצעותו – "הלידים".

דף נחיתה מטרתו למקד את תשומת לבו של המבקר במסר, בד"כ מכירתי או שכנועי, ולהניע אותו להשאיר פרטים או לבצע פעולה ישירה אחרת. אם מעוניינים בדף נחיתה מוצלח וקבלת ה"לידים" באמצעות טבלת נתונים חיצונית, אשר את פעולות ההמשך תבצעו באופן עצמאי, לכו על פייג'ויז (page-wiz) - מדובר במערכת פשוטה, יעילה ומוצלחת ליצירת דפי נחיתה טובים.

אך כל עוד אתם מבינים שהעסק שלכם צריך פתרון שיווקי מקיף אשר לא מסתיים בדף נחיתה - לכו על ברודקאסט אשר נותנת לכם כלים רבים, במחיר שבו החלופות האחרות נותנות לכם דף נחיתה בלבד.

אז כן, בשורה התחתונה יש חלופה מוצלחת לכל אחד מהכלים שאתם זקוקים להם, אך במידה ותבחרו בכלי אשר נותן לכם פתרון לצורך ספציפי אחד בלבד, את עבודת הצלבת הנתונים וביצוע פעולות המשך על הנתונים שתקבלו מכל אחד מהם – תאלצו לבצע באופן ידני עצמאית.

במידה ואתם מחפשים פתרון מקיף וכולל לכלל הפעולות השיווקיות שאתם צריכים עבור העסק שלכם, פתרון שמדבר בשפה שלכם ונותן לכם תמיכה וייעוץ במידה ותצטרכו -אנו ממליצים לכם לבחור בברודקאסט.

מה זה בעצם ברודקאסט?

ברודקאסט זה כל מה שאתם צריכים לשיווק ופרסום אפקטיבי של העסק שלכם - אתם מקבלים מערכת שיווק דיגיטלית אוטומטית לעסק, המייצרת עבורכם פעילות שיווק מתקדמת כגון ניהול דף הפייסבוק, קידום מכירות, שימור וניהול מועדון לקוחות וכל זאת בהתאמה מלאה לפי מאפייני העסק והתחום העסקי הספציפי שלכם

ואם נפרק זאת לחלקים – כך זה נראה:

כאן תוכלו לקרוא על סוגי הקמפיינים השונים הקיימים במערכת השיווק של ברודקאסט, מתי הכי נכון להשתמש בכל קמפיין ומה בעצם המטרה השיווקית של כל סוג קמפיין במערכת


הדרך לפעילות שיווקית מוצלחת שתקדם את העסק שלך להצלחה נעוצה בהחלטות על הכלים הנכונים שילוו אתכם בדרך. עולם הפרסום והשיווק שופע בפיתוחים טכנולוגיים ומשתנה כל הזמן ולכן זה קריטי שהכלים בהם אתם בוחרים לעשות שימוש יהיו בחזית הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. לכל עסק יש הפוטנציאל לנצל ולרתום את הכלים החזקים ביותר לטובתו ועבור המשך הצמיחה וההתפתחותו של העסק. אתם מוזמנים להירשם עכשיו בחינם


בהצלחה!

מאת טינה רבינוביץ'

בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page