עיצוב בקאנבה
top of page
  • צוות ברודקאסט

מערכת ברודקאסט - לעצב תמונות כמו קאנבה (Canva) רק עם הרבה יותר

כיום כל אחד שרוצה לעצב תמונה מקצועית יכול לעשות זאת בקלות רבה, הודות להרבה מאוד תוכנות ואפליקציות שמאפשרות לעשות את זה בצ'יק צ'ק. בניגוד לזמנים בהם הזכות הייתה שמורה למעצבים גרפיים בלבד, שעשו זאת בעזרת פוטושופ (Photoshop), היום גם אתם יכולים לעשות זאת מכל מקום. העניין הוא, שהרבה מאוד מהאפליקציות האלה זמינות רק בנייד ועוד רבות אחרות בכלל לא עובדות בעברית.

קאנבה (Canva) היא אחת מתוכנות האלה שכן זמינות גם במחשב, אבל לרוב האנשים היא לא ממש פותרת את בעיית העברית.


אז מה עושים? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את המערכת של ברודקאסט (Broadcust), שבניגוד להרבה מערכות אחרות תאפשר לכם לעצב בעברית את כל החומרים השיווקיים של העסק שלכם ללא כל ידע מקדים, תואר בעיצוב או קורס בפוטושופ. אם אתם רוצים לעצב פוסט לפייסבוק, ברכה לחג לחבר או סתם לעצב תמונה מדליקה לעסק שלכם, אתם יכולים לעשות זאת בקלות, בלי שום ידע מקצועי ובלי ולהוריד אף תוכנה למחשב ובשונה מקאנבה (Canva), אתם כיום גם יכולים לעשות זאת לגמרי בעברית.

קאנבה | Canva - מדריך לעיצוב תמונה בקלות

לעצב בלי להיות מעצב

אחד הדברים שמנחים אותנו מתחילת הדרך, זה יצירת פתרונות שיווק פשוטים, קלים ושנותנים תוצאות טובות. כך גם חווית העיצוב שהמערכת של ברודקאסט מאפשרת, היא חווית עיצוב פשוטה, מקצועית ונעימה. אז על מנת שהיא באמת תהיה הכי קלילה שאפשר, אנחנו שמחים לתת לכם כמה דגשים חשובים שיהפכו בין רגע כל תמונה שלכם, לתמונה מעוצבת ומקצועית.


בחירת תמונה מדויקת

השלב הכי חשוב ביצירה של תמונה מקצועית ויפה, הוא בחירת תמונה מדויקת שתעביר את המסר בקלות וביעילות. זכרו כי בכל מהלך שיווקי שתבחרו, התמונה תהווה טריגר מרכזי ביצירת עניין בתוכן והתחלת הנעת העוקבים שלכם לפעולה. בנוסף, כשאתם מפיצים את התוכן השיווקי שלכם בערוצים שונים כמו פייסבוק או ניוזלטר, התמונה לרוב תהיה ממורכזת ותהווה את אחד ממוקדי העניין בתוכן שלכם. בשונה מעבודה על קאנבה (Canva), עם הכניסה למערכת ברודקאסט (Broadcust) אתם מקבלים גישה מידית לתמונות ועיצובים שכבר נבחרו עבור תחום העיסוק הספציפי שלכם, כך שיהיה לכם הרבה יותר פשוט למצוא תמונה מדויקת שתצוד את עיני הלקוחות הפוטנציאליים ותעביר את המסר הספציפי שלכם.

ממקמים את הטקסט במקום הנכון

אחרי שבחרתם את התמונה המדויקת זה הזמן לעצב ולסגנן אותה, כי זה מה שייצר את ההקשר לטקסט הכתוב ובנוסף, זה יכול להעצים מאוד את המסר שנרצה להעביר. יש להקפיד על עימוד מדויק וסימטרי וכמו כן לא להעמיס כמות גדולה של טקסט, שישמור על מראה נקי ויפה ולא יסיט את תשומת הלב מהעיקר. זכרו - יחס טקסט נכון אמור להוות בערך 20% מגודל התמונה, אז השתדלו לשמור עליו כזה. מעבר לשמירה על האסתטיות של התמונה, שמירה על יחס כזה, גם תעזור לכם לקדם את הפוסט במידה ותרצו לעשות לו קידום ממומן בפייסבוק.


אם יצא לכם לעצב תמונות בקאנבה (Canva) אתם יודעים שהיא לא תומכת טוב בעברית ובנוסף, את הקופי המדויק לתמונה תצטרכו להמציא לבדכם. פעמים רבות נרצה לשלב הנעה לפעולה בטקסט שנוסיף על גבי התמונה ובמערכת של ברודקאסט (Broadcust) בניגוד לקאנבה (Canva), לא תצטרכו לשבור את הראש או להפוך לקופירייטרים ותוכלו להשתמש בטקסטים השונים, שאנחנו כבר נצרף לתמונה בשבילכם.

איך תדגישו אה הקריאה לפעולה? הדרך הכי פשוטה לעשות זאת היא על ידי הבלטת הטקסט (שימוש ב Bold או בפונט גדול יותר), זה כבר יעשה את העבודה.


מלווים את התמונה בטקסט הנכון

לאחר שבחרנו את התמונה המדויקת, בחרנו טקסט מניע לפעולה ועיצבנו אותה בצורה מקצועית באחד מהכלים שעומדים לרשותנו (מערכת ברודקאסט, קאנבה, פוטושופ), חשוב לא להזניח את הטקסט שיעמוד בגוף התוכן שאנחנו יוצרים. אומנם כתיבה של טקסט מדויק לא קשורה ישירות לעיצוב תמונה במערכת ברודקאסט (Broadcust) או בקאנבה (Canva), אבל יש לכך חשיבות רבה. גוף הפוסט בעצם יאפשר לנו להמשיך את הרצף שיצרנו בתמונה ולנסח את התוכן כך שיוביל את הלקוח לביצוע הפעולה הרצויה (השארת פרטים, התקשרות לבית העסק, הצטרפות למועדון הלקוחות וכו').


אז יש מספר נקודות שחשוב לזכור כשאתם מתיישבים לכתוב את התוכן:

נגשים לעיקר - הכותרת או הטקסט שמופיע על התמונה שעיצבתם לרוב מחסיר מידע מהלקוחות, על מנת לייצר סקרנות ועניין שיעודדו אותם להמשיך בקריאה. דוגמה ליצירת עניין כזאת יכולה להיות "טיסות במחירי רצפה", אם מדובר בסוכני נסיעות או "שיער מושלם כל יום", אם מדובר במעצבי שיער. הרעיון הוא לייצר משפט שימשוך את הקוראים לקרוא את הטקסט שכתבתם, שייתן מענה לסקרנות שנוצרה ויספק את כל הפרטים הרלוונטיים. כמובן, שאתם לא חייבים לספק את כל התשובות במשפט הראשון ורצוי שתפתחו בהקדמה, אבל עם זאת חשוב שתהיו ממוקדים לא תמתחו יותר מדי את הסבלנות של הלקוחות שלכם. במערכת של ברודקאסט (Broadcust) בניגוד למערכות אחרות כדוגמת קאנבה (Canva) או פוטושופ (Photoshop), גם את הטקסט הנלווה שאתם מצרפים לתמונה תוכלו למצוא במערכת, כך שתוכלו לחסוך הרבה זמן וכאב ראש.

תהיו ברורים - זה בסדר להשאיר קצת מתח או סקרנות, אבל לא יותר מזה. כשהלקוחות שלכם מקבלים מכם הצעה, הם באופן מידי שואלים את עצמם כמה היא משתלמת ולכן חשוב שתספקו להם את כל המידע הרלוונטי, בצורה ברורה ומפורטת. כך שאם מדובר בהטבה שמציעה להם את המוצר או השירות שאתם מציעים, חשוב שתציינו גם מהו המחיר לפני המבצע ואם אתם מעניקים להם מתנה, חשוב שתציינו את ערכה הכספי (לדוגמה מוצר X בשווי 99 ש"ח).

מבליטים בצורה מדורגת - כפי שכתבנו למעלה התמונה המעוצבת אמורה להוות את הגורם הבולט ביותר בתוכן השיווקי שאתם יוצרים ורק בהמשך יבואו אלמנטים מסוימים בטקסט עצמו. איך מבליט אלמנטים מסוימים בטקסט? על ידי שימוש בפונטים שונים, גדלים או יצירת ניגודים על ידי שימוש בצבע. המערכת של ברודקאסט (Broadcust) מאפשרת לכם לעשות את זה בצורה כל כך ידידותית ופשוטה, כך שלא תצטרכו ללמוד אותה, כמו בעבודה על מערכות אחרות כמו קאנבה (Canva) או פוטושופ (Photoshop).


שומרים על שיווי משקל - העין שלנו רגילה לעבד מידע בתבניות, כך שככל שהמידע יוגש לנו בתבנית ברורה ומוכרת, יהיה לנו קל יותר לעבד אותו ולהתקדם בקריאה. כשאנחנו יוצרים תכנים שיווקיים, לעובדה זו חשיבות מכריעה בהובלת הלקוחות להמשך הקריאה והנעתם לפעולה. כי גם התוכן השיווקי המעניין ביותר שיוגש בתוך עומס של צבעים, פונטים וגדלים שונים, יעמיס על הלקוחות שקוראים אותו ויגרום להם להם לנטוש.


פונט זהה - חשוב שתקפידו להשתמש באותו הפונט לאורך כל הטקסט ואם החלטתם להשתמש בסוג נוסף, ודאו שהוא שונה בצורה יוצאת דופן מהראשון והשתמשו בו ליצירת הבלטה של פרטים מסוימים.

מאפייני הפונט - נעשה שימוש בתבונה במאפיינים שונים כמו הטיה, הדגשה בקו תחתון או הבלטה, על מנת להדגיש או לאפיין חלק מסוים בטקסט ונוודא שהם מייצרים נבדלות אך ורק במקומות אליהם התכוונו.

גודל - חשוב שלא נשתמש ביותר משני גדלים של פונטים או לכל היותר שלושה. ברוח הסעיף הקודם, שימו לב כי הגודל הנוסף אכן משרת את המטרה אליה התכוונתם. צבע - יש לשמור על אחידות בצבעים. צבעים יכולים לשנות את האווירה מקצה לקצה ולכן, חשוב שנשים לב כי הצבע הנבחר שומר על האווירה הכללית אליה התכוונו.

זכרו - לא משנה אם אתם עורכים במערכת של ברודקאסט (Broadcust) או בתוכנות כמו קאנבה (Canva) או פוטושופ (Photoshop), על מנת לקבל רושם טוב לגבי שיווי המשקל הכללי של הטקסט, יש לקחת צעד אחד אחורה ונסו ולראות את הבלוקים המרכזיים בטקסט, תוך הסתכלות על התבנית הכללית והתעלמות ממה שכתוב. מערכת השיווק של ברודקאסט מאפשרת לכם להשתמש במאות תבניות עיצוב מוגדרות ומעוצבות, המותאמות למערכות השיווק השונות כמו פייסבוק, אינסטגרם או וואטסאפ ואשר עונות בדיוק על הצרכים של העסק שלכם. כך שתוכלו לקבל תכנים מקצועיים ומעוצבים כמו שהייתם מעצבים עם קאנבה (canva), מבלי להצטרך לכתוב את התוכן בעצמכם. בנוסף, תוכלו להפיץ את כל התכנים שתיצרו ישירות לרשתות החברתיות השונות ולנהל את מועדון הלקוחות של העסק - הכל במקום אחד.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page