אינסטגרם - טיפים לפרסום העסק
top of page
  • ירדן לרר

אינסטגרם - טיפים לפרסום העסק

"אפליקציה כיפית בה אנו משתפים את החיים שלנו עם חברים באמצעות תמונות ווידאו"

ציטוט של מייסדי אינסטגרם \ instagram - מייק קריגר וקווין סיסטרום


כיום אין אחד שלא יודע מה זה אינסטגרם, אינסטגרם הפכה לרשת חברתית מהמובילות בעולם וכיוון שהביקוש לשיווק חדשני, אפקטיבי, יעיל ונוח מצד עסקים וחברות הולך וגובר, אינסטגרם מקבלת בו מקום של כבוד.


כיום אינסטגרם מהווה פלטפורמת פרסום מתקדמת המתבססת על שיתוף תמונות הנעשית באמצעות ממשק דיגיטלי מתקדם, קל לתפעול ולשימוש המאפשר לשתף תוכן במהירות גבוהה ולקהל יעד רחב ולא מוגבל.



למה אינסטגרם נחוצה לשיווק העסק שלכם?

בכל פלטפורמה חברתית, חשוב להשתמש ולפרסם באופן שמתאים לה ולהתאים את אופי הפרסום של העסק לקוד הההתנהגות המקובל בפלטפורמה. כפי שבכל מדינה יש קוד התנהגות שונה כך גם בכל פלטפורמה חברתית חדשה וחשוב ללמוד אותה כדי להשתלב נכון.

אינסטגרם כפלטפורמת שיווק ייחודית המאפשרת לעסק לשווק את המוצר שלהם בדומה לעמוד העסקי בפייסבוק על ידי פוסטים, תמונות, סטוריז איכותיים בשילוב עיצובים ,קידומים ממומנים וכו'. כל אלה ביחד יובילו לחשיפת העסק והמותג על ידי קהל יעד המתעניין במוצר שבסוף יהפכו להיות הלקוחות העתידיים.

ממה מורכב האלגוריתם של אינסטגרם?

· מעורבות גבוהה - פוסטים שזוכים ליותר לייקים, תגובות, צפיות, יקבלו יותר חשיפה.

· מהירות המעורבות - כמה זמן לקח עד שהמשתמשים התחילו להיות מעורבים.

· זמן הצפייה בפוסט - משך הזמן שלוקח למשתמש לצפות בתוכן.

· אינטראקציה - האלגוריתם ''מצ׳פר'' על אינטראקציה חזקה עם המשתמשים (תגובות, תגובה לתגובה).

· שימוש בהשטאגים - האלגוריתם מתעדף שימוש בהשטאגים ממוקדים ורלוונטיים. להיות ספציפיים.

· מערכת יחסים - מציג פוסטים למשתמשים שהכי מעורבים בפרופיל.


איך בונים אסטרטגיה שיווקית מתאימה לאינסטגרם?

לכל עסק יש מטרה שיווקית שונה, שעל מנת להגשים מטרה זו, העסק צריך לתכנן אסטרטגיה שיווקית מתאימה אשר באמצעותה תגיע ליעד המכירות שלה ולמטרות העסקיות שלה. באמצעות האינסטגרם ניתן להשתמש ב 2 אסטרטגיות שיווקיות עיקריות:

1. מרתון - אסטרטגיית שיווקית לטווח ארוך עם תוצאות עקביות שהיתרון המרכזי שלה הוא תחזוקה נמוכה כי הקהל הפיזי שלנו הוא זה שיעקב אחרנו גם במרחב של האינסטגרם בצורה הדרגתית, פעילות זו כוללת משיכת תנועה לפרופיל האינסטגרם העסקי באמצעות נכסים אחרים של המותג באמצעות הטמעת תוכן - למשל חשיפה של פרופיל האינסטגרם במיקום הפיזי בו העסק פוע וחשיפה של הפרופיל בשאר הנכסים הקיימים דיגיטלים של העסק.

2. ספרינט - אסטרטגיה לטווח קצר עם תוצאות מידיות אבל עם תקורת תחזוקה גבוהה, נעשית באמצעות פעילות אקטיבית ביצוע מרובה של לייקים, תגובות ועוקבים - איתור ידני של קהל יעד פוטנציאלי באמצעות חיפוש בהאשטגים ופרופילים רלוונטיים באמצעות לייקים, השארת תגובות. קבלו כמה טיפים להגברת המעורבות של העסק באינסטגרם

לייקים - ניתן לחפש משתמש ספציפי שעשוי להיות לקוח פוטנציאלי - לעשות ל3 התמונות האחרונות שלו לייק ותגובה. והוא בסבירות גבוהה יפרגן לכם חזרה

תחרויות/תייג חבר - שימוש בתחרויות כמו גם בפוסטים המבקשים לתייג מישהו יכולים להגדיל את החשיפה של העסק במהירות, צריך למצוא קונספט מעניין שימשוך את הקהל הרלוונטי.

קידום ממומן פרסום מטורגט באינסטגרם באמצעות מערכת המודעות של פייסבוק.

הסרת עוקבים שלא עקבו חזרה (לאחר יום יומיים) ניתן להשתמש באפליקציות של unfollow שזמינות גם לאייפון ולמכשירי אנדרואיד. כיוון שעוקבים שלא מגיבים מורידים את הציון שאינסטגרם נותנת לעסק דבר שמוריד את החשיפה שלו.


המערכת של ברודקאסט מאפשרת לך ליצור ולקבל תוכן מעוצב וייחודי שיעזור לעסק שלך להתבלט, יעניק לך שפע של רעיונות קריאטיביים ומעניינים ויאיץ את משיכת הלקוחות לעסק שלך. אתם מוזמנים להכיר ולהצטרף - ההרשמה חינם



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page