סוכן ביטוח? זה הזמן להבין מה זה בעצם דף נחיתה
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכן ביטוח? זה הזמן להבין מה זה בעצם דף נחיתה

דף נחיתה זה מושג שרובנו כבר מכירים גם אם אנחנו סוכני ביטוח ושיווק הוא לא המקצוע שלנו, אבל מהיותנו צרכנים ולא רק נותני שירות, כנראה שכבר נתקלנו במושג הזה. אבל בכל זאת על מנת לעשות סדר, נזכיר כי דף נחיתה הוא בעצם סוג של אתר אינטרנט בעל עמוד אחד, שלרוב הלקוחות הפוטנציאליים של סוכנות הביטוח יגיעו אליו עקבות פרסומים שונים או בעצם "ינחתו" בו ומכאן מקור שמו - דף נחיתה או באנגלית Landing page.


אבל גם אם בתור סוכני ביטוח אתם כבר מכירים את המושג, סביר להניח שאתם לא מודעים לכל השימושים השונים שלו, ליתרונות שלו על פני פלטפורמות אחרות (כמו אתר או דף פייסבוק), איך למשוך אליו לקוחות ובעצם כל הדברים שיהפכו אותו למקדם מכירות וצוות ברודקאסט כאן בשביל לענות על כל השאלות.

דף נחיתה לסוכני ביטוח/ ברודקאסט

כל מה שסוכני ביטוח צריכים לדעת על דפי נחיתה

כאמור משמעות המונח "דף נחיתה" הוא המקום אליו הגולשים "נוחתים". כך שכמו שמסלול נחיתה של מטוס תמיד יהיה מואר ומסומן היטב, על מנת מנת שכל טייס שמגיע ידע בדיוק היכן הוא צריך לנחות, כך דף הנחיתה של סוכנות הביטוח שלכם צריך להיות - ברור וממוקד.


דגשים לבניית דף נחיתה מוצלח לסוכנות הביטוח שלכם

אם בעבר היינו רגילים להיתקל בדפי נחיתה עמוסים וארוכים שגרמו לנו לגלול למטה דקות אחדות על מנת להגיע לעיקר וחזרו שוב ושוב על אותו המידע בדרכים שונות, היום אנחנו יודעים שדף נחיתה מוצלח חייב להיות מדויק וממוקד. דף נחיתה עמוס שמעמיס מידע, יגרום לגולשים לצאת מהדף ולא לבצע את הפעולה הנדרשת, לכן יש לחשוב ולהגדיר 4 פרמטרים מרכזיים:


1. מיהו קהל היעד של סוכנות הביטוח - מי הלקוחות אליהם מופנית ההצעה? מה הם מחפשים? מה חשוב להם לדעת? ממה הם חוששים? מה מאפיין אותם? כשאנחנו רוצים לדוגמה להגדיל את רשימת התפוצה של סוכנות הביטוח שלנו על ידי חלוקה של חוברת המכילה מידע מקצועי הקשור לתחום השירות שאנחנו מספקים בתור סוכני ביטוח, חשוב שנבין קודם כל מה המבוטחים הפוטנציאליים שלנו מחפשים? איזה מידע ביטוחי יכול לעניין אותם ולהיות רלוונטי עבורם וכמובן מה המאפיינים הדמוגרפיים שלהם? כל זה יעזור לנו לדייק את הפנייה אליהם בצורה הטובה ביותר.

2. מה הערך המרכזי של ההצעה - על איזה צרכים אנחנו עונים? אילו בעיות מרכזיות אנחנו שואפים לפתור? למה אסור לגולשים לפספס את ההצעה שלנו? כשאנחנו נגשים לכתוב את ההצעה לדף הנחיתה, אנחנו צריכים לחשוב טוב טוב מה השאלות או הבעיות המרכזיות שהגולשים שמתעניינים בהצעה של סוכנות הביטוח שלנו היו רוצים שנפתור להם בהיבט הביטוחי? האם מדובר קבלת על מידע על סוגי הביטוחים השונים או ממש על הצעה קונקרטית שסוכנות הביטוח שלנו צריכה להציע להם עכשיו? כמובן שכל הצעה שלא תהיה צריכה להיות מספיק אטרקטיבית, על מנת להניע אותם לבצע פעולה (CTA) כמה שיותר מהר.

3. בידול - מה מייחד את הפעילות של סוכנות הביטוח שלנו? מה מבדל את סוכנות הביטוח או את ההצעה הרלוונטית הזו מכל שאר המתחרים בתחום? מה הסיבה שהמבוטחים הפוטנציאליים שלנו צריכים לבחור דווקא בהצעה הזו? בסופו של יום חשוב שנזכור שכנראה אנחנו לא סוכני הביטוח היחידים באזור ושתמיד יהיו לנו מתחרים ולכן חושב שנבין במה ההצעה שאנחנו מציעים בתור סוכני ביטוח, שונה ממה שמוצע בסוכנויות אחרות? אולי זה קשור למחירים האטרקטיביים שמוצעים לזמן מוגבל? אולי זה קשור לידע המקצועי הרב שלנו? ואולי זה קשור לתחום ביטוחי ספציפי בו אנחנו מתמחים? בכל מקרה מה שזה לא יהיה, חשוב שנדגיש את זה לאורך ההצעה, על מנת שהמבוטחים הפוטנציאליים יבחינו בבידול שלנו מבין סוכנויות הביטוח האחרות בשטח.

4. ההצעה עצמה - מה נוכל להציע או להציג באופן מידי שישכנע את הלקוחות לבצע את הפעולה המבוקשת? האם יש עדויות של לקוחות מרוצים והמלצות חיוביות שאנחנו יכולים להציג? ההצעה עצמה צריכה להיות מנוסחת בצורה כזו שתעזור למבוטחים הפוטנציאליים שלנו לבצע פעולה כשהם קוראים את דף הנחיתה ולכן חשוב שהיא תהיה כתובה בצורה מדויקת ומשכנעת. בנוסף, חשוב שנתמוך בטקסט שנכתוב, באמצעות הצגה של עדויות של מבוטחים מרוצים, שכבר נעזרים בשירותים של סוכנות הביטוח, שיעזרו בחיזוק וביסוס הטענות הללו.

זכרו - דף נחיתה מתחיל בהגדרה מדויקת של קהל היעד וממשיך בתכנון נכון של המסר שיוצג לגולש, המוצג באופן משכנע וממוקד, שיגרום לגולשים להרגיש שהם הגיעו בדיוק למקום הנכון ויניע אותם להמשיך בביצוע הפעולה. לרוב הפעולה תהיה קשורה להשארת פרטים, אך יכולה גם להוביל להתקשרות טלפונית לסוכנות הביטוח, יצירת קשר או צפייה בסרטון וידאו.

אתר אינטרנט או דף נחיתה

מבחינה טכנית דף נחיתה בנוי בגדול דומה לאתר אינטרנט בעל דף אחד בודד ולמעשה מדובר בדף אינטרנט לכל דבר ועניין, אך הייחודיות שלו באה לידי ביטוי בכמה הבדלים מרכזיים:

1. נושא ספציפי ומכוון - דף נחיתה יתמקד תמיד בנושא אחד ספציפי וברור, בשונה מאתר אינטרנט שם הגולש יכול לשוטט בדפים רבים ולקרוא על המון נושאים ותחומים. לצורך העניין באתר אינטרנט של סוכנות ביטוח יהיה עמוד אחד שמספר עליכם ועל סוכנות הביטוח שלכם, עמוד אחד (או יותר) הנוגעים לשירותים שסוכנות הביטוח מספקת, עמודים עם תוכן מקצועי, עמודים עם מאמרים ועוד. לעומת זאת דף הנחיתה ישמש למטרה אחת מוגדרת מראש ולכן התוכן מראש יהיה מכוון לצורך אותו מטרה מוגדרת שיכולה להיות קשורה לאיסוף לידים לסוכנות הביטוח, הגדלת רשימת התפוצה של סוכנות הביטוח ועוד.

2. הנעה לפעולה מסוימת - בנוסף לכך שדף נחיתה מתעסק בנושא אחד הוא גם לרוב הוא יכוון את הגולש לבצע פעולה מאוד ברורה, שתאפשר למקד את תשומת לב הגולשים לפעולה ספציפית ומדויקת שעליהם לבצע. באותה מידה על דף הנחיתה של סוכנות הביטוח שלכם לעזור לגולשים לבצע פעולה מסוימת שהגדרתם אותה מראש ולכן כל התוכן בעצם אמור לכוון אותם לקראת הנעה לפעולה הזו. הפעולה יכולה להיות קשורה להרשמה לרשימת תפוצה של סוכנות הביטוח, הרשמה לצורך קבלת מידע מקצועי מסוים, קבלת פרטים על שירות ספציפי שאתם מציעים עכשיו בתור סוכני ביטוח ועוד.

3. מקדם המרה - יותר משתלם להפנות תנועה לדף נחיתה מאשר לאתר של סוכנות הביטוח, ללא קשר לאיכות האתר או לרמתו. דף נחיתה שבנוי טוב ממקסם באופן אופטימלי את הרווח הפוטנציאלי מתקציב הפרסום שהושקע בו, כי הרעיון הוא למשוך תנועה מאוד ממוקדת של גולשים, להצעה מאוד ברורה ומפורטת שתגרום לגולש לביצוע פעולה ספציפית. מבוטחים פוטנציאליים שרוצים לדוגמה מידע על ביטוח דירה, לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם ולראות את כל השירותים השונים שאתם מספקים בתור סוכני ביטוח, כמו ביטוח בריאות או ביטוח עסק ולכן אם הם יצטרכו לבזבז זמן בשיטוט ארוך באתר שלכם עד שהם ימצאו את המידע הרלוונטי, יש מצב שהוא יינטשו בדרך. האופן שבו בנוי אתר אינטרנט לא נועד רק על מנת לגרום לגולשים לבצע פעולה אלא גם להכיר את סוכנות הביטוח, כך שאם המבוטחים הפוטנציאליים שלכם יכנסו לדף נחיתה שמדגיש את ההצעה הספציפית שנוגעת לביטוח הדירה שהם מחפשים, כנראה שהתוצאות יהיו הרבה יותר טובות.

4. התחדשות ושינוי - בשונה מאתר אינטרנט ניתן לייצר יחסית בקלות דף נחיתה לכל שירות או מוצר, כך שהחופש העיצובי הרבה יותר גדול יותר (כי אין צורך לדוגמה להקפיד ולשמור על התבנית הקבועה של מראה האתר). בנוסף, ניתן לעצב גרסאות שונות לאותו שרות שאתם מציעים כסוכני ביטוח, על מנת לבחון את האפקטיביות באמצעות בדיקות A\B ולהחליט אילו מה הגרסה הטובה ביותר. כך שאתם יכולים להתאים את דפי הנחיתה שאתם בונים לצרכים המידיים של המבוטחים הפוטנציאליים שלכם - לפרסם דף נחיתה בנושא ביטוח בריאות משלים בתקופת החורף בה יותר לקוחות זקוקים לביטוח רפואי ובקיץ בתקופה בה טסים ונופשים יותר, לפרסם דפי נחיתה הקשורים לביטוח חו"ל לצורך העניין.

טיפים חשובים שיעזרו לסוכנות הביטוח שלכם להכין דף נחיתה מנצח

1. כתיבה ברורה וקצרה של תועלות השירות שאתם מספקים בתור סוכני ביטוח, בשילוב תמונה דומיננטית שמושכת תשומת לב ומסקרנת ובצירוף הוספת הוכחות חברתיות.

2. שמירה על בקשה מפורשת וברורה מהלקוחות להשאיר פרטי התקשרות או לבצע פעולה ממוקדת אחרת, כמו יצירת קשר עם סוכנות הביטוח.

3. פרסום של דף הנחיתה בכל האמצעים השונים על מנת להזרים אליו תנועה של לקוחות - פרסום באמצעות קידום ממומן בגוגל AdWords או קידום ממומן בפייסבוק והפצה ברשימת התפוצה של סוכנות הביטוח, דרך המייל או באמצעות שליחת SMS או וואטסאפ.

4. מדידת ביצועים וביצוע אופטימיזציה לדף הנחיתה לאחר הפרסום, על מנת להבין עם קלעתם לצרכים של קהל היעד של סוכנות הביטוח.


המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לייצר דפי נחיתה מדויקים וממירים לסוכנות הביטוח שלכם וגם תוכלו למצוא במערכת מאות דפי נחיתה המותאמים, מנוסחים ומעוצבים בדיוק לצרכים של סוכנות הביטוח שלכם. בנוסף, המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם להפיץ את דפי הנחיתה שיצרתם לסוכנות הביטוח, ישירות לאמצעי ההפצה השונים וגם למדוד את הביצועים. כך שלא תצטרכו להסתבך עם מספר תוכנות ואתרים ותוכלו לעשות הכל במקום אחד בקלות וביעילות.


רוצים ליצור דף נחיתה לסוכנות הביטוח שלכם? מוזמנים להיכנס למערכת של ברודקאסט ולהתנסות לגמרי בחינם.



עמית וינברגר

מאת: עמית וינברגר

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page