• צוות ברודקאסט

יש לכם סלון כלות? ככה תשווקו אותו נכון

סלון כלות זה לא עסק שתמיד קל לשווק, כי כלות הן קהל יעד קשוח ובלתי מתפשר שהרבה פעמים יעדיפו לא להסתכן ולהפקיד את עצמן לפני היום הגדול שלהן, רק איפה שהחברות שלהן עשו זאת לפניהן. אבל זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים להשיג לקוחות חדשים, אתם פשוט צריכים לעשות את זה נכון.

תחום החתונות הוא תחום שתמיד יש בו עבודה, אבל הוא גם מאוד תחרותי. התקופה של הקורונה הבהירה לכולם באופן חד משמעי שחייבים להיות נוכחים חזק בדיגיטל, אז הגיע הזמן להעלות הילוך בקידום ושיווק סלון הכלות שלכם ובעיקר בפרסום ובשיווק יעיל וממוקד.

תקציב שיווק מנופח הוא לא תמיד המפתח להצלחה בפרסום הסלון


הרבה בעלי עסקים חושבים שעל מנת לשווק את העסק בצורה טובה ויעילה הם זקוקים לתקציבי שיווק ופרסום גדולים, אבל זה לא בהכרח נכון. התקציב השנתי הממוצע לשיווק עסק בוגר (עסק שיש לו כבר פעילות עסקית במשך מספר שנים) צריך להיות בין 5% ל 10% מסך כל ההכנסות של העסק. כחלק מהתקציב הזה נכניס גם את הוצאות השיווק הקבועות כגון תחזוקת האתר, כרטיסי ביקור, נוכחות וקידום ברשתות החברתיות כגון דף פייסבוק עסקי.

אם סלון הכלות שלך רק בתחילת הדרך אתם בטח רוצים להימנע מהוצאות גדולות, אז המפתח להצלחה הוא תקציב שיווק מצומצם יותר במקביל לשימוש בערוצים החינמיים בחכמה.


אז איך לקדם את סלון הכלות באופן אפקטיבי ויעיל ?


בכתבה הבאה תוכלו ללמוד כמה דרכים, שיעזרו לכם לשווק את סלון הכלות שלכם לגמרי בחינם או בעלות נמוכה יחסית.


1. פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי - כיום ניתן גם ליצור כרטיס ביקור אלקטרוני ממש בקלות, שיאפשר ללקוחות לצפות בפרטי המידע שלכם ולשמור אותם באופן פשוט וקל בתוך אנשי הקשר בנייד או במחשב. את כרטיס הביקור האלקטרוני ניתן לשלב באתר או בחותמת המייל של העסק, כך תוכל לרכז עבור הלקוח את כל המידע הרלוונטי לעסק. אפשר גם לצרף לכרטיס הביקור קישורים שונים כמו מבצעים, הצטרפות למועדון לקוחות, פרופיל עסקי, רשתות חברתיות כגון פייסבוק ועוד. שליחת כרטיסי ביקור ללקוחות יקל עליהם לזכור אתכם כשיזדקקו לשירותים שלכם או כשהם יפגשו כלה חדשה שבדיוק מחפשת את סלון הכלות שיכין אותה לחתונה שלה. במערכת ברודקאסט תוכלו לפתוח לעצמכם כרטיס ביקור בקלות גדולה, על ידי כניסה במערכת להגדרות של "הדף העסקי שלך".


2. הקמת אתר אינטרנט לסלון הכלות - בתור בעלי סלון כלות חשוב שיהיה לכם אתר מקצועי ומרשים בו תוכלו להראות את העבודות הקודמות של שלכם ויהווה סוג של תיק עבודות. כמובן שמעבר לעבודות נבחרות שאהבתם כדאי גם להציג ציטוטים של כלות קודמות שהכנתם לחתונה, על מנת לחזק את האמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, כדאי להציג באתר סגנון אחיד שמייחד אתכם ובכך ליצור לעצמכם בידול משאר המתחרים, כי זה יוכל לעזור בהמשך ללקוחות שלכם לזהות את העבודה שעשיתם בשטח. לאחר שהשקעתם כל כך הרבה באתר, רצוי כמובן לקדם אותו כמה שאפשר, שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות מערכת הקידום של גוגל. 3. עבודה עם מערכת לניהול לקוחות - רשימות תפוצה או מועדון לקוחות הם כלי הכרחי לעבודה עם ללקוחות חדשים ולכן חשוב להקפיד לקחת מכל כלה שמגיעה אליכם פרטי קשר בסיסים (כגון, מספר נייד, כתובת דוא"ל ותאריך לידה) ולהכניס אותם למאגר הלקוחות שלכם. כך תוכלו לא רק לשמור איתם על קשר גם לאחר סיום העבודה, אלא גם לשלוח להם באופן קבוע ניוזלטר חודשי, שמהווה דרך שיווקית נהדרת לשמר את המודעות שלכם בקרב לקוחות קודמים ולקוחות פוטנציאליים. תוכלו לשתף בניוזלטר שתפיצו בעבודות חדשות, לשלוח טיפים מקצועיים רלוונטיים, ליידע על מבצעים ובעיקר להישאר איתם בקשר. הניוזלטר גם מסייע בביסוס מעמדכם עסק מקצועי ורציני, כך שבפעם הבאה כאשר הם או מישהו מהמקורבים שלהם יזדקקו לשירותי סלון כלות, הם יזכרו בכם בקלות. חשוב להשקיע בכל הקשור למערך ניהול הלקוחות שלכם ולהשקיע בתוכנת ניהול לקוחות שתאפשר סדר וארגון של הלקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) ושל כל הנתונים הקשורים אליהם (פרטי התקשרות, תשלומים וחשבוניות, מוצרים ושירותיהם שנקנו על ידי הלקוח, ימים ואירועים חשובים ללקוח, כמו למשל ימי נישואין, ימי הולדת, הולדת הבן ועוד). תוכנת ניהול לקוחות תעזור לכם בכל הקשור לארגון ושמירת הנתונים שקשורים ללקוחות שלכם ותאפשר לכם לשמור על קשר קבוע איתם מבלי להתאמץ. 4. פתחו דף בפייסבוק ובאינסטגרם - פייסבוק ואינסטגרם זה כבר לגמרי שם נרדף לשיווק נכון ולא סתם! אלו פלטפורמות נהדרות לשיווק סלון הכלות שלכם, במיוחד שאתם עוסקים בתחום כל כך ויזואלי. תוכלו להעלות עבודות שלכם, לשתף במידע מתחום האיפור והשיער, לתת טיפים הקשורים לעולם החתונות, לשתף במבצעים ועוד. חשוב לפרסם מספר פעמים בשבוע פוסטים ולהעלות סטורי וסרטונים של לקוחות ושל העסק, על מנת שהדף יהיה פעיל ושתוכלו ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם. דפי פייסבוק מופיעים הרבה פעמים גם במנועי חיפוש, דבר שיכול לקדם את העסק מבלי שתצטרכו להשקיע אגורה. עם זאת חשוב לא להתבלבל מכל הלייקים שתקבלו, כי עדין לא מדובר בלקוחות אלא רק בעוקבים ולכן חושב להבין איך להצליח להפוך לייקים ללקוחות משלמים.


5.שימוש פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק - כמו שכבר הזכרתי קודם מודעות ממומנות זו דרך טובה ויחסית לא יקרה להתנסות בפרסום בתשלום. אז על מנת לעשות זאת כדאי שתעצבו ותנסחו מודעה אטרקטיבית, תגדירו קהל יעד ואזור בו המודעה תפורסם, תקציבו סכום לכל לחיצה (PAY PER CLICK) או צפייה ותקציב מקסימלי, ובדקו האם זה עובד עבורכם. המודעות יופיעו בפני קהל היעד שהגדרתם בפיד הפייסבוק שלהם או שהם ישתמשו במילות החיפוש הרלוונטית בגוגל ויעזרו לכם לייצר חשיפה רחבה יותר לסלון הכלות שלכם.

6. פתיחת בלוג - אם אתם גם ככה יודעים לא מעט על עולם היופי שקשור לחתונות ובכלל על כל מה שקשור לתחום החתונות ואתם גם יודעים ואוהבים לכתוב על זה, תוכלו לפתוח בלוג. פתיחה של בלוג יכולה להיעשות גם בצורה חינמית, אך קחו בחשבון שזה דורש לא מעט השקעה ויצירתיות. אבל אחרי שתעברו את המכשול הראשוני, תוכלו לכתוב על החוויות שאתם עוברים עם לקוחות וספקים מהתחום, להעלות תמונות של לקוחות שצילמתם ואף לפרסם מדריכים מקצועיים הקשורים לתחום הכלות, החתונות והאירועים, גם מההיבט של של עולם הביוטי וגם מכיוונים אחרים ולמצב את עצמכם כמובילי דעה בתחום. 7. פתיחת ערוץ יוטיוב- היום יוטיוב היא פלטפורמה נהדרת לחלוק ידע וטיפים והרבה מאוד בעלי מקצוע מתחומים שונים מעלים לשם סרטונים והדרכות שונות. בתור בעלי סלון כלות אתם בטח שופעים בידע הקשור לתחום ולכם תוכלו להעלות סרטונים עם טיפים וידע שצברתם בעבודה עם הכלות השונות. אבל זכרו שהסרטון צריך להיות כמה שיותר מושך ומעניין, על מנת שיהיו לו כמה שיותר צפיות וכך גם תוכלו לשתף אותו גם בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק או באינסטגרם. 8. השתתפות בפורומים - מעורבות בפורומים מקצועיים או קבוצות הקשורות לעולם הכלות, החתונות, האיפור, הטיפוח והיופי, הם דרך נהדרת לייצר חשיפה לעסק שלכם בקלות וללא עלות. תוכלו להשיב לשאלות של גולשים ולענות להם בצורה מקצועית ובכך למצב את עצמכם כמקצועיים ומובילים בתחום. כמובן שכדאי להציג את עצמכם לפני שאתם משיבים לאותה שאלה, כך אנשים יעריכו את הכנות והכוונה שלכם ואולי בהמשך תוכלו לצרף לכם עוד לקוחות למאגר. 9. יצירת שיתופי פעולה - דרך טובה ויעילה להגיע לכמה שיותר לקוחות חדשים, היא יצירת שיתופי פעולה הדדיים עם בעלי עסקים מתחומים משיקים לשלכם, הנמצאים בסביבת סלון היופי שלכם כמו: מאפרים, מעצבי שיער, חנויות פרחים, חנויות לבגדי מעצבים, צלמים, מרכזי ספא וכל מקום אחר שבו קהל היעד שלכם יכול להיות קיים. אתם יכולים להציע להם תמורה עבור הפניית לקוחות פוטנציאליים, ולהפנות בחזרה גם את הלקוחות שלכם, ככה שני הצדדים מרוויחים וזה ימריץ אותם לשתף פעולה.

עכשיו, ברור לנו שזאת לא מעט עבודה שיכולה לגזול מכם זמן יקר הדרוש לתפעול העסק ודאגה ללקוחות הקיימים שלכם. לכן הקמנו את המערכת של ברודקאסט המאפשרת לבעלי עסקים ליצור ולערוך תוכן מעוצב, ממותג ואיכותי בקלות, מבלי להוציא הון על שיווק.


התוכן שתצרו ותקבלו מהמערכת יאפשר לכם לחזק את הקשר השוטף עם הלקוחות, על ידי שימוש במאות תמונות, קמפיינים, עיצובים גרפים ותכנים כתובים וויזואליים הקשורים לעולם התוכן שלכם וכבר קיימים במערכת. מעבר לכך כמובן שתוכלו ליצור תכנים ייחודיים ומותאמים בדיוק לעסק שלכם בקלות ולהפיץ אותם בפלטפורמות השיווקיות השונות, שעברנו עליהם בכתבה.

המערכת של חברת ברודקאסט מספקת לכם מענה שיווקי מלא ומציעה לכם מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות ומקצועיות מצד אחד ומצד שני היא ממש פשוטה וקלה לעבודה.


אנחנו מזמינים אתכם להיכנס עכשיו ולהתנסות במערכת של ברודקאסט בחינם.

מאת רומי ויקסיץ מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

ומנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

#מועדוןלקוחות #שימורלקוחות #קידוםהעסק #טיפיםלשיווקהעסק #ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

יש לך שאלה? נשמח לעזור

© 2020 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com