ככה תיצרו פוסט לפסח שיזניק את העסק שלכם קדימה
top of page
  • צוות ברודקאסט

ככה תיצרו פוסט לפסח שיזניק את העסק שלכם קדימה

מכירים את הפוסטים בפייסבוק שגוררים עשרות תגובות ולייקים? גם אתם תהיתם מתי יגיע תורכם? פוסט ויראלי שמעורר עניין, זאת אחלה דרך שיווקית לעורר את העסק ואין זמן יותר טוב לעשות את זה, מאשר לפני חג משמעותי כמו חג הפסח שמתקרב אלינו בצעדי ענק.

להגדיל את העוקבים ואת המכירות בפסח/ broadcust


אז אם גם דף הפייסבוק העסקי שלכם קצת מנומנם, למרות שביקשתם מכל מי שאתם מכירים שיעשה 'לייק' לדף וימליץ לכל מי שהוא מכיר לעשות כמותו ואפילו הגעתם לכמות מרשימה של כמה מאות עוקבים ובכל זאת, הדף לא מתרומם. פסח הוא בדיוק הזמן לעורר את הדף לחיים - לכתוב ולפרסם פוסטים, שיגררו הרבה תגובות, שיתופים ולייקים, בקיצור פוסטים וראליים. פוסטים שיגרמו לאנשים לדבר עליכם ועל העסק שלכם ויעוררו את הדף העסקי שלכם לחיים.

אז איך תעשו את זה?


לפני הכל חשוב לזכור שיצירת עניין ותגובות בדף הפייסבוק, דורשת לא מעט זמן והשקעה. למעשה, כבעלי עסקים שוודאי טרודים בלא מעט משימות לביצוע לקראת חג הפסח, הזמן שיש לכם לכתיבת פוסטים בפייסבוק מאוד מוגבל במקרה הטוב וכמעט ולא קיים. החדשות היותר הטובות הן, שישנם מספר כללים פשוטים, שעבודה על פיהם תאפשר לכם להעלות פוסטים חזקים, שייצרו הרבה עניין במהירות ובקלות ויעזרו לכם לשווק את העסק שלכם לקראת חג הפסח.

4 דרכים ליצירת פוסט מנצח לקראת פסח

1. שתפו בצורה אותנטית את ההכנות של העסק שלכם לקראת החג - אחת הסיבות להצלחתן של תוכניות הריאליטי למיניהן, היא שהן מספקות התבוננות במהלך חיי היום יום של אנשים אחרים. אז אתם לא חייבים להכניס את המצלמה לכל רגע מחייכם, אבל שיתוף רגעים אותנטיים ואירועים ממהלך היום יום שלכם ושל העסק בתקופה הקרובה לקראת חג הפסח, בהחלט יעשה את העבודה.


מה לשתף?

  • את כל הסידורים, ההכנות והניקיונות של העסק לקראת החג

  • התלבטו ביחד עם העוקבים לגבי מבצעים והטבות ואפשרו להם להיות שותפים בהחלטה

  • יש לכם מיתוג ייחודי לחג? שתפו את קהל העוקבים שלכם בתהליך ההכנה שלו

  • אם אתם מוכרים מוצר פיזי, שתפו בתהליך אריזת המתנות שאתם עוטפים לקראת החג


​2. שלבו רגש - בהמשך לסעיף הקודם, רגש חזק יהפוך כל מסר לחזק יותר ותוכלו לעשות זאת במספר דרכים. לדוגמה, אתם יכולים להעלות סרטון שבו אתם משתפים את העוקבים שלכם בעומס הרגשי שההכנות לחג מייצרות או לשתף בהודעות וסיפורים שלקוחות שיתפו אתכם בפסח בשנה שעברה, כתוצאה מהטיפול או שימוש במוצר שלכם.

כתיבת פוסט ויראלי בפסח/ ברודקאסט

3. השתמשו בציטוט או בדיחה הקשורים לפסח - אחת הטכניקות הפשוטות להעלות פוסט מעניין במהירות הוא בעזרת תמונה, ציטוט או בדיחה שיעוררו הרבה תגובות ועניין. תוכלו בקלות לחפש בברודקאסט תוכן לחג הפסח ולקבל מבחר עצום של תוצאות בהם תוכלו להשתמש. אם יש לכם בר, מסעדה או עסק שקשור באלכוהול תוכלו לכתוב לדוגמה:

ציטוט זה משלב הומור ובמקביל, עושה הקשר ישיר לפסח ולעסק אם מדובר במסעדה, בר או חנות משקאות. דרך אגב, גם אם אין לכם טקסט אותו אתם רוצים לקשר לציטוט, שימוש בציטוט בלבד עם תמונה רלוונטית, יעשו עבודה מצוינת בהעשרת דף הפייסבוק שלכם.

4. הפיצו את התוכן בכל מקום רלוונטי – אמנם, המקום הישיר להפצת התוכן הוא דף הפייסבוק שלכם, אולם כדי לתת לו פוש ולהפוך את הפוסט לויראלי, כדאי גם לשתף אותו בקבוצות עניין רלוונטיות. למשל יועצת הנקה או יועצת הורות, תרצה לפרסם פוסטים בקבוצות של הורים או אמהות טריות ובעלי מספרה יוכלו לשתף את התוכן שלהם בקבוצות שעוסקות בעיצוב שיער.

אז אומנם כתיבת תוכן שיווקי דורשת השקעה, מחשבה ויצירתיות ולא באה לכולם בקלות, אבל זה ממש לא אומר שלא תוכלו לעשות את זה לבד. פשוט קחו בחשבון שחשוב להשקיע מחשבה וחשיבה על קהל היעד שלכם, במונחים של מה ירגש ויעניין אותו לראות במיוחד עכשיו לקראת החג. אבל אם תעבדו לפי לפי העקרונות האלו, תוכלו ליצור תוכן מדבק ומעניין יותר, שיוכל גם להפוך לויראלי ויגדיל את המכירות שלכם לקראת חג הפסח.

היות ואנחנו יודעים שכנראה בתור בעלי עסקים, פסח זאת לא ממש התקופה לשבת ולהשקיע בכתיבה והפצה של פוסטים, אנחנו מזמינים אתכם להתנסות במערכת של ברודקאסט. מערכת שיווק חדשנית המעצימה את יכולות השיווק הדיגיטלי של עסקים, יועצי שיווק ומותגים במגוון תחומים עסקיים (מסעדנות, אופנה, ביטוח, יופי, אוכל וכו') ומבוססת על ניתוח פעילות ומאפייני העסק, המאפשרת להתוות עבור כל עסק את הפעילות שיווקית שהכי מתאימה לו.

ברודקאסט תעזור לכם לשווק בכיף ובקלות ולהגדיל את המכירות לקראת חג הפסח. אתם מוזמנים להצטרף עכשיו בחינם

רותם כהן | שותף מייסד ברודקאסט

שותף מייסד בחברת ברודקאסט

מנהל התפעול והפעילות העיסקית

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page