כל הכלים לשיווק ופרסום הקייטרינג שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

כל הכלים לשיווק ופרסום הקייטרינג שלכם

במציאות הנוכחית בה כמות המקומות שמציעים לארח או להפיק אירועים רק הולכת וגדלה, כל מי שעובד בתחום האירועים חייב להילחם על כל הזדמנות ועל כל לקוח. אז אם יש לכם שירותי קייטרינג, כנראה שגם הגיע הזמן שלכם לבלוט מבין שאר המתחרים ולגרום ללקוחות לבחור דווקא בכם, אז איך עושים את זה?


הסוד הוא בשיווק ופרסום מתמיד של הקייטרינג !


שיווק קייטרינג לא חייב להיות כרוך בהעסקה של הרבה בעלי מקצוע מתחומים שונים, כל מה שאתם צריכים זה להכיר פתרונות פשוטים, שמביאים תוצאות גדולות. השיווק גם לא חייב לעלות לכם המון כסף, כי היום כשמרבית השיווק הוא גם ככה שיווק דיגיטלי, זה מוזיל עלויות ומאפשר לכם לשווק את העסק שלכם בצורה איכותית, בתקציבים נמוכים, בזמנים קצרים, באופן עצמאי ופשוט.

זה בדיוק מה שעושה המערכת של ברודקאסט, ברודקאסט מספקת לכם מבחר של תכנים שיווקיים שתוכלו להפיץ בערוצי השיווק של העסק שלכם, כך שאתם פשוט בוחרים את הפעילות השיווקית שמתאימה לכם ומפיצים אותה בערוץ התקשורת שמתאים לכם.


שיווק מדויק של הקייטרינג שלכם


1. מגדירים את קהל היעד המרכזי

כדי שהפעילות השיווקית שלכם תהיה יעילה ותביא לתוצאות הרצויות, עליכם לבחון מי בעצם הלקוחות שלכם? האם מדובר על לקוחות פרטיים או עסקיים? מאיזה אזור הם מגיעים? לאיזה מעמד סוציו-אקונומי הם משתייכים? איך ואיפה הם נוהגים לבלות? ואפילו מה הם אוהבים לאכול ביומיום?

לאחר שתבצעו מיפוי מלא של קהל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם, תוכלו להתאים את הפעולות השיווקיות לכל קהל באופן ספציפי ומדויק ולפנות אליהם בשפה שמדברת אליהם. במידה ואתם פונים למספר קהלים שונים, חשוב שתפרידו את התכנים השונים שאתם מעלים ותתאימו אותם לקהל היעד הספציפי אליו אתם פונים כל פעם, כי הרי פניה לקהל עסקי תהיה בהכרח שונה מפנייה לחתן וכלה שמחפשים קייטרינג לחתונה.

על מנת להצליח לפנות בצורה נכונה לקהל הלקוחות שלכם, חשוב שתייצרו ותבנו מאגר לקוחות מסודר, אשר יכול לסייע לכם מאוד להגיע ללקוחות שכבר השתמשו בשירותים שלכם ולגרום להם לחזור בשנית או להמליץ עליכם לאחרים.

2. נמצאים ברשת

נסו לחשוב כמו הלקוחות שלכם - מה יגרום לכם לבחור דווקא בשירותי קייטרינג מסוים? מה חשוב לכם? איך תבחרו? על איזה פוסטים אתם בוחרים לעשות לייק? ומה גרם לכם אי פעם לשתף פוסט מוצלח של עסק?

נוכחות טובה ונכונה לקייטרינג ברשתות החברתיות, כזו שמותאמת לסגנון של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, יכולות להיות התשובה להרבה מהשאלות האלו. אז וודאו שיש לכם עמוד עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם ותפעלו אותם בחכמה.

באמצעות המערכת של ברודקאסט אתם יכולים לייצר באופן קל ופשוט קמפיינים מעוצבים בצורה מקצועית ולהפיץ אותם בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם. בנוסף, ממשק העבודה שייצרנו מאוד ידידותי למשתמש, כך שתוכלו לייצר באמצעותו קמפיינים שיווקיים מתקדמים ולשתף אותם ברשתות השונות, הודות למאגר מוכן של מסרים שיווקיים שמתאימים בדיוק לקייטרינג כמו שלכם שלכם.

3. נוכחים ומגיבים

לפתוח עמוד פייסבוק או אינסטגרם ולהעלות לשם פוסטים מעוצבים ויפים זה לא מספיק, שכן עליכם לתחזק אותו באופן שוטף ולייצר באמצעותו אינטראקציות עם הלקוחות שלכם. לכן חשוב שתשקיעו ותעלו תמונות שמשדרות את האווירה ששירותי הקייטרינג שלכם מייצרים, פוסטים מעניינים ומלמדים, מתכונים ועוד, שייצרו אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ויאפשרו לכם להגיב ולספר כמה שיותר על העסק שלכם.

זכרו - הנוכחות שלכם ברשת לא יכולה להסתכם רק בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם וחשוב שתגיבו גם על פוסטים שיכולים להיות רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם בקבוצות השונות, לתיוגים של העסק ברחבי הרשת ובעצם כל "שיח רשתי" שיכול להיות רלוונטי לקייטרינג שלכם, כך שתוכלו למנף אותו לצורך שיווק חכם של העסק שלכם.

לשווק בחכמה שירותי קייטרינג/ Broadcust

4. מגרים את בלוטות הטעם

זה לא סוד שאנשים אוכלים עם העיניים ושתמונה אחת שווה אלף מילים, במיוחד שמדובר בשיווק של עסק מתחום המזון כמו קייטרינג. אז צלמו את המנות שלכם בצורה יצירתית ושתפו את העוקבים שלכם בתמונות המנות השונות, העיצוב היפה של האירוע או כל תמונה שתגרה להם את בלוטות הטעם ותספר על האווירה הייחודית ששירותי הקייטרינג שלכם מספקים. בנוסף, שתפו את התמונות שהלקוחות שלכם שיתפו ותנו להם את הקרדיט (תייגו אותם), כי זאת דרך נפלאה לחשוף את שירותי הקייטרינג שלכם בפני קהלים נוספים.

בעזרת המערכת של ברודקאסט, תוכלו לעצב את התמונות שתצלמו, להוסיף להן לוגו ומסרים שיווקיים בקלות ולהפוך כל תמונה למעוצבת ומקצועית.


5. שמים את האצבע על הדופק

מעבר לעבודה על התוכן עצמו, חשוב שתזכרו שלטיימינג שבו אתם מעלים אותו לרשת, יש השפעה רבה. אם תבחרו להעלות את התמונות שצילמתם מהאירוע האחרון שסיפקתם לו שירותי קייטרינג, בסיום האירוע באמצע הלילה, כנראה שהיא תישאר בודדה ולא תייצר הרבה תגובות ואינטראקציה. לתזמון של העלאת התוכן שייצרתם יש משמעות רבה ולכן חשוב שתלמדו מתי הקהל שלכם מבלה ברשת ותפרסמו את התכנים בזמנים הרלוונטיים עבורם.

טיימינג זה הכל! שתפו את המסרים שלכם בשעות המתאימות ביותר לכך ביום, בשעות הצהריים כנראה שתפנו יותר למי שמחפש שירותי קייטרינג עסקי ובערב לחתן וכלה או למי שמחפשים שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים אחרים. זכרו שטיימינג גם קשור לשמירת האצבע על הדופק, בנוגע לאירועים ולחגים שמתרחשים סביבנו. קרה איזה מאורע מעניין שכולם מדברים עליו? בדקו איך הוא יכול להתחבר לקייטרינג שלכם ופרסמו פוסט רלוונטי, זה יעביר ללקוחות שלכם מסר שאתם מעודכנים, מחוברים ושומרים את האצבע על הדופק.

שיווק קייטרינג/ ברודקאסט

6. משתפים את הלקוחות

אתם בהחלט יכולים להפוך את הלקוחות שלכם לשגרירים של שירותי הקייטרינג שלכם. בחרו הטבה אותה אתם יכולים להעניק ללקוחות שיתייגו את העסק בתמונות של האירוע שלהם או יכתבו תגובה מפרגנת בעמוד העסקי שלכם ופרסמו אותה באמצעי השיווק השונים. בנוסף, אתם גם יכולים לערוך תחרויות והגרלות שיעזרו לכם להגביר את החשיפה של שירותי הקייטרינג שלכם ללקוחות פוטנציאליים ולייצר פעילות שיווקית רבה בקלילות וביעילות.

חשיפה לקהלים חדשים יכולה לאפשר לכם להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם, לאסוף עליהם מידע (בהסכמה כמובן), להכניס אותם למערכת ניהול הלקוחות שלכם ולהמשיך לדוור אותם גם בפלטפורמות שונות.


בעזרת המערכת של ברודקאסט תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים או הלקוחות הפוטנציאליים, לשלוח להם הודעות או מיילים וליידע אותם על מבצעים והטבות שונות.

המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לשווק את שירותי הקייטרינג שלכם בקלות ולהמשיך לחשוף את העסק לקהלים חדשים, שיכולים בקלות להפוך בהמשך ללקוחות משלמים.


מאת: רומי ויקסיץ מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

ומנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page