שלב אחרי שלב ליצירת תוכן מקצועי, מעוצב ומוכר לעסקים בתחום הנדל"ן
top of page
  • צוות ברודקאסט

שלב אחרי שלב ליצירת תוכן מקצועי, מעוצב ומוכר לעסקים בתחום הנדל"ן

עודכן: 10 במאי 2021

אומנם אתם מתעסקים בתחום הנדל"ן, אבל היות ויש לכם עסק עצמאי גם אתם בטח כבר יודעים שעל מנת להגדיל את העסק והמכירות, אתם חייבים לשווק ולדעת איך לעשות את זה נכון. שיווק עסק בתחום הנדל"ן בעידן הרשתות החברתיות, מתחיל ונגמר ביצירה של תוכן איכותי שלא רק מוכר, אלא גם מעניק "על הדרך" הרבה ידע וערך ללקוחות.


אז אם גם אתם שמעתם לא אחת את המשפט "התוכן הוא המלך", אבל לא הבנתם איך הוא קשור לעסק שלכם בתחום הנדל"ן או איך ליישם אותו נכון, אנחנו רוצים לעבור אתכם שלב אחרי שלב בדרך ליצירת ועיצוב תוכן מקצועי ומעוצב, שיגדיל את כמות העוקבים שלכם ומהר מאוד גם יגדיל את המכירות.

תוכן מקצועי ומעוצב לעסקים בתחום הנדל"ן / ברודקאסט

אבני בניין לתוכן מקצועי ומוכר לסוכני נדל"ן

אם אתם עוסקים בתחום הנדל"ן, כנראה שכבר יש לכם אתר אינטרנט או דף פייסבוק עסקי ואתם בטח כבר יודעים שחשוב שהתוכן שאתם מייצרים שם יהיה מקצועי, מדויק ותמיד ילווה בתמונות מעוצבות. חשוב שנזכור שהאינטרנט הוא מדיה וויזואלית והיות והרשת רוויה בתכנים, הגולשים שנכנסים לאתר שלכם או העוקבים שלכם בדף הפייסבוק סוקרים בשלב הראשון את התוכן הוויזואלי בעיניים ורק אז נגשים לקרוא את הטקסט. לכן עיצוב תמונות מדויק הוא דבר קריטי וחשוב, לא פחות מטקסט מפתה ומושך ושילוב נכון של האלמנט העיצובי עם תוכן מהודק ומדויק, יביאו לתוצאות הרצויות.


מניחים את היסודות לקידום סוכנות הנדל"ן

השלב הראשון אינו קשור לעיצוב או לכתיבה ונוגע לבסיס התוכן שתרצו לייצר, כי בדומה לבניין שחייב בסיס מדויק ויציב, כך גם כל תוכן שאתם יוצרים חייב להיות מוגדר בצורה נכונה. לכן כשאתם ניגשים ליצור תוכן חדש לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, אתם חייבים להבין בשלב הראשון מה המטרה המרכזית של התוכן? רק אחרי שנבין זאת בצורה מדויקת, נוכל להניח את אבני הבניין ולגשת לכתיבה, עריכה ועיצוב הפוסט. שלב זה יכלול את בחירת כותרת הקמפיין, התמונה המרכזית והטקסט הנלווה לו.

בחירת כותרת מתאימה ומושכת לפוסט

כותרת הקמפיין לרוב תהיה הדבר הראשון שיופיע בהפצה שלו באמצעי המדיה השונים (בין אם בהודעה טקסט, בוואטסאפ, במייל או בדף העסקי בפייסבוק) ולכן חשוב שהיא תהיה קליטה ומסקרנת. כותרת נכונה תגרום ללקוחות הפוטנציאליים של סוכנות הנדל"ן שלכם ללחוץ על הקמפיין ולהתחיל את תהליך ההמרה (פתיחת אימייל, קריאת הודעת הטקסט, לחיצה על דף הנחיתה וכו', שתוביל לביצוע הפעולה) ומטרתה לגרום ללקוח הפוטנציאלי להפוך מצופה פסיבי לאקטיבי, כזה שנכנס לדף הנחיתה של הקמפיין, מתקשר לבית העסק וכו'.

בחירת​ ​תמונה מדויקת ומעוצבת - לא צריכים לשבור את הראש עם פוטושופ (photoshop) או קאנבה (CANVA)

בחירת התמונה המתאימה לתוכן שאתם מייצרים לסוכנות הנדל"ן שלכם, היא למעשה אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך. כי היא מהווה את הטריגר המרכזי ליצירת עניין בתוכן, שתוביל לקריאה ובהמשך לנקיטת פעולה. כמו כן בשליחת קמפיין בערוצי ההפצה השונים, התמונה ממוקמת בדרך כלל בראש דף הנחיתה ולכן היא תספק את הטון (ביחד עם הטקסט הנלווה בראשיתו), שיקבע אם הלקוח ימשיך הלאה לעיון בדף הנחיתה או שיוותר על התענוג.

לכן התמונות שאתם מצלמים לפרויקט הנדל"ניים שאתם מקדמים, חייבות להיות איכותיות, מעוצבות ומדויקות, על מנת שיהוו את הטריגר הראשוני להמשך הקריאה וההתעניינות.

הטקסט כן קובע

התוכן הוויזואלי שאתם מייצרים ובמקרה זה התמונה, חייב להיות מקושר באופן ישיר לטקסט שנלווה לו. על מנת לעשות זאת, חשוב שנצרף לתמונה טקסט קצר שיעצים אותה ויחזק את המסר שבחרנו להעביר. אבל על מנת לעשות זאת נכון, חשוב שהמשפט שנבחר יתקשר לכותרת הראשית של הטקסט ושהעיצוב הכולל של התמונה, יהיה נכון ומדויק. כלומר - נקפיד על עימוד מדויק וסימטרי ולא נעמיס כמות גדולה מדי של טקסט, כך שיחס הטקסט יהווה כ-20% מגודל התמונה.


פרטי​ם נוספים

לאחר שמיקמנו את הכותרת ואת התמונה המתאימה, כעת ניגש לגוף הטקסט. גם כאן המטרה היא להמשיך את המומנטום שיצרנו ולנסח את התכנים, כך שיובילו את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה, שתוביל בסופו של דבר לאינטראקציה עם העסק שלכם בתחום הנדל"ן. אם אתם מעלים קמפיין שמטרתו להגדיל את רשימת התפוצה של העסק, המטרה תהיה השארת פרטים ואם אתם משווקים פרויקט נדל"ן חדש, המטרה תהיה יצירת קשר לצורך קבלת פרטים.

בונים תוכן מקצועי ומדויק

היות ואנחנו מניחים שבנייה של מבנים יותר קלה לכם מבניית תוכן מקצועי, מעוצב ונכון, אנחנו רוצים לתת לכם עוד כמה דגשים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:


1. מתמקדים בעיקר - ​פעמים רבות הכותרת תחסיר מידע, על מנת ליצור סקרנות ולעודד את הגולשים להמשיך לקרוא, לדוגמה "דירות להשקעה במחירי רצפה". חשוב שנשים לב כי החלק הראשון בגוף הטקסט, צריך לתת מענה לסקרנות הזו ולספק את הפרטים החסרים כמו מיקום הנכס, גודל, מחיר הנכס וכו'.

2. נשארים ברורים - לקוחות פוטנציאליים רבים כבר הפכו להיות סקפטיים לגבי פרסומים שונים ברשת ולכן אנחנו חייבים לספק להם כמה שיותר פרטים, הודות ההצעה שאנחנו מציעים. לדוגמה במידה ואנחנו משווקים נכס שמוצא במחיר אטרקטיבי לתקופה מסוימת, חשוב שנציין מהו המחיר לפני המבצע או אם נרצה לדוגמה להעניק מתנה כמו פגישת ייעוץ חינמית להערכת שווי הנכס, כדאי שנציין את שוויה המקורי, על מנת להעלות את הערך הנתפס שלה.

3. מבליטים ומדרגים -​ לאחר פתיחת הטקסט פעמים רבות נרצה שתשומת הלב תופנה למשהו מסוים כמו מצבע או הטבה מסוימת ורק בהמשך נמקד את הקורא למהות הטקסט. לכן חשוב שנשים לב כי מהות המבצע או הטבה, תקבל את המיקוד הרב ביותר בטקסט שאנחנו יוצרים ובנוסף נוכל גם להגדיש זאת בכותרת או בטקסט שמוצג על גבי התמונה לדוגמה.

4. מדגישים את הערך - בסופו של דבר הלקוחות הפוטנציאליים של סוכנות הנדל"ן שלנו מחפשים את הערך המוסף שאנחנו מספקים להם, בין אם מדובר בהצעה ספציפית או בין אם מדובר בערך מוסף יותר כללי. לכן התוכן שאנחנו מייצרים לרשתות החברתיות, לניוזלטר או להודעות שאנחנו שולחים, צריך להדגיש זאת על ידי יצירת שטף קריאה נכון. הטקסט צריך לעבור דרך הצגת הבעיה או המחשת הצורך של הלקוחות (לדוגמה דירה במינימום משכנתה), להמשיך להצגת הפתרון (קנייה בשלבים מוקדמים של הפרויקט) ולהסתיים בסיבה למה דווקא אצלנו הם ימצאו פתרון (כי אנחנו משווקים פרויקטים בלעדיים מסוג זה).

5. קריאה​ ​לפעולה CTA -​ הקריאה לפעולה של הלקוחות בעצם מהווה את החלק החשוב ביותר בתוכן שאתם מייצרים, כי גם אם תייצרו תוכן מעולה לעסק שלכם בתחום הנדל"ן, אבל לא תניעו את הלקוחות לפעולה בעצם לא עשיתם כלום. ​בתכנים שיווקיים לרוב נייצר מספר קריאות מובנות לפעולה כמו כפתור 'אני מעוניין' או 'יצירת קשר עם סוכנות הנדל"ן', אבל לפעמים נצטרך לייצר הנעה לפעולה מסוג שונה, כמו לחיצה על כפתור שיוביל אותם לדף נחיתה של פרויקט נדל"ן ספציפי שאנחנו מקדמים. לא משנה מה הפעולה שאנחנו רוצים לייצר, חשוב שנדגיש אותה בצבע בולט משאר הטקסט או בהבלטת הטקסט (שימוש ב Bold או בפונט גדול יותר), על מנת לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים של סוכנות הנדל"ן.

מייצרים לסוכנות הנדל"ן תוכן אפקטיבי ומוכר בקלות

אתם בטח מבינים שיצירה של תוכן מקצועי, מעוצב ומדויק מצריכה קצת יותר עבודה מצילום אקראי של תמונה ופרסומה בשילוב עם טקסט ספונטני וחביב ולכן, זה ידרוש מכם קצת יותר השקעה וזמן. אנחנו שמחים לספר לכם שגם בתור סוכני נדל"ן, אתם יכולים ליצור תוכן מקצועי, מעוצב ומעניין מבלי להשקיע בכך יותר מדי זמן.


הפלטפורמה של ברודקאסט, מהווה מערכת ייחודית מסוגה לעסקים בתחום הנדל"ן, בה תוכלו לקבל את מיטב התכנים והכלים לשיווק העסק שלכם. בעזרתה תוכלו ליצור ולהפיץ תוכן שיווקי שמיועד לתחום הנדל"ן ישירות לדף העסקי שלכם, למייל ובהודעות טקסט למועדון הלקוחות שנקים עבורכם. המערכת של ברודקאסט גם מאפשרת לכם לערוך ולעצב תכנים ויזואליים ברמה גבוהה, לשלב את התכנים הייחודיים לעסק הספציפי שלכם ובכך לייצר תוכן מגוון, עשיר ומקצועי.

אתם בטח כבר יודעים כמה זה חשוב לשווק את העסק על ידי שיתוף של תוכן מדויק ובעל ערך, עם המערכת של ברודקאסט, אנחנו נעזור לכם לעשות את זה בקלות, ביעילות ובמחיר משתלם. הרשמו עכשיו וקבלו תוכן לדוגמה באופן מיידי


נתי נדב / בור

מאת: נתי נדב מומחה בשיווק דיגיטלי ומנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט


בוגר תואר ראשון בתקשורת

מאוניברסיטת אריאל - התמחות במסלול דיגיטל


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page