יום הולדת – לא רק פעם בשנה
  • ירדן לרר

יום הולדת – לא רק פעם בשנה

מי לא אוהב לחגוג ימי הולדת? כולנו אוהבים לקבל תשומת לב ביום ההולדת שלנו ולהרגיש נאהבים עם כל הסובבים אותנו, גם הלקוחות שלכם רוצים לדעת שלא שכחתם אותם ביום המיוחד שלהם, וכמובן שגם מתנה קטנה אף פעם לא מזיקה!

שיווק לימי הולדת היא אסטרטגיה שיווקית חכמה ומומלצת לטיפוח וחיזוק מערכות היחסים עם הלקוחות על ידי מתן הטבה של מתנה או הנחה ביום ההולדת של הלקוחות או במהלך חודש יום ההולדת.

שיווק לימי הולדת מתרחש באמצעות הודעות אימייל וסמס מותאמות אישית, המופעלות אוטומטיות על ידי זיהוי של תאריך הלידה של כל לקוח ושליחת מסר מעוצב המספק ללקוחות חוויה חיובית ומרגשת.

למה שליחת ברכה ללקוחות ביום ההולדת חשובה להצלחת העסק שלך?

קליקים - כל הלקוחות מתרגשים מיום ההולדת שלהם ומתייחסים לכל בברכה או הודעה שהם מקבלים - בדקו ומצאו כי בפרסום קמפיין יום הולדת יש שיעורי הקלקה גבוהים יותר. הם מניבים שיעור קליקים משמעותי ממסרים אחרים שנשלחים מטעם בית העסק

טיפוח לקוחות - שיווק לימי הולדת הוא כלי יעיל לטיפוח הלקוחות. קמפיין יום הולדת איכותי מביא נאמנות לעסק, מכיוון שהוא מראה ללקוחות כי לעסק באמת אכפת.

זה כל כך קל ומהיר - קמפיין ליום הולדת מגדירים פעם אחת ואז עובד עבורכם אוטומטית למשך כל השנה. ניתן לערוך אותו בכל עת במידת הצורך.

שיפור מוניטין - שיווק לימי הולדת באופן טבעי גורם אנשים לחלוק את החוויה המשמחת שלהם עם אחרים באופן מילולי או במדיה החברתיות. זה משפר את המוניטין של העסק ובונה מערכת יחסים אמינה עם הקהל.

מגדיל הכנסות - קמפיין שיווק ליום הולדת מעלה את הכנסות העסק בהסתכלות לטווח הרחוק מכיוון שהוא הופך את הלקוחות בהדרגה ללקוחות נאמנים, לקוחות שקל יותר לתקשר איתם ולספק להם ערך. בנוסף מומלץ להגדיר הטבת יום הולדת שתאפשר ללקוח להביא איתו עוד חברים או בני משפחה לממש יחד איתו את ההטבה וכך אתם גם תרוויחו לקוחות חדשים על הדרך


איך תפעילו את קמפיין היום הולדת כמו שצריך? ראשית, אספו נתונים לפני כן, תכניסו את השיווק לימי הולדת בתכנית השיווק הכללית שלכם ואספו נתונים על תאריכי הלידה של כל הלקוחות בהקדם האפשרי. אם עדיין לא בחרתם נתונים, אך ברצונכם ליישם אסטרטגיית יום הולדת בעסק שלכם, השתמשו בקמפיין מסוג "מועדון לקוחות" ואיסוף נתונים. כמובן שיש לשים דגש על "יום הולדת", לא "שיווק ומכירה". זכרו, שיווק לימי הולדת נועד לחזק את מערכות היחסים עם הלקוחות, ולא להגדיל את המכירות באופן מיידי, תרגישו בטוחים לתת להם משהו בחינם.

זאת לא חייבת להיות מתנה ממשית בעלות יקרה, אתם תוכלו לספק ללקוח כל סוג של חוויה חיובית. חשוב שתגידו להם כמה אתם שמחים שיש לכם אותם. תאחלו להם אושר ובריאות והם ממש יעריכו את זה. ולסיום, תנסו להפיק את המקסימום מכל חגיגה. פתחו אסטרטגיות שיווק לטווח ארוך. מלבד שיווק לימי הולדת, ישנו שיווק לחגים מרכזיים, מה שמגדיל גם את הנאמנות וההכנסות במהלך החגיגות הנפוצות כמו ראש השנה, סוכות ופסח. וגם שיווק עונתי המתאים לעונות השנה - קיץ, חורף, סתיו ואביב ,


מה עוד תוכלו לעשות?

כרטיס יום הולדת בכתב יד ללקוחות נבחרים - שלחו בדואר כרטיס יום הולדת בכתב יד ללקוחות VIP, לשותפים שעזרו לכם בהקמת העסק, לכל מיני ספקים מובילים, חיבור לאנשים שעזרו לכם - כל מי שתוכלו לחשוב עליו. זהו רעיון שיווקי בעלות נמוכה וייחודית עבור עסקים קטנים, המון בעלי עסקים קטנים רבים דיווחו כי מדובר בצעד יעיל מאוד.

שיווק ב- SMS - שלחו ללקוחות הודעת טקסט עם קופון. להודעות טקסט יש שיעור של 90% אחוזי הצלחה בנוגע לפתיחה, הודעות טקסט יכולות להיות מאוד מושכות וזו סיבה טובה לתקשר עם רשימת הלקוחות שלך.

גם לכם יש יום הולדת! – נצלו את יום ההולדת של העסק שלכם, תזמינו את כל הלקוחות ומשפחה הקרובה, תעשו קצת יחסי ציבור לאירוע המתקרב, הוא ייצור מודעות כלפי העסק שלכם, תעלו תמונות לרשתות החברתיות וכך תגיעו ללקוחות נוספים.

השתמשו בפייסבוק- הוא מפרסם לכם לאיזה מחברכם יש יום הולדת בשבוע הקרוב, בתחילת כל שבוע פרסמו פוסט בו תפרגנו ללקוחות שחוגגים יום הולדת בשבוע הקרוב ותפרסמו את ההטבה שמגיעה להם, נסו במהלך השבוע לכתוב על קיר הפייסבוק האישי של כל לקוח עם איחול קצר ולבבי.


לסיכום, נצלו את ימי ההולדת לטובת העסק שלכם, אירוע כל כך כיפי שמשמח את כולם!

רוצים ליישם את כל ההמלצות ולא יודעים מהיכן להתחיל? תוכלו להיעזר במערכת של ברודקאסט היא תוכל לאסוף עבורכם את רשימת הלקוחות עם ימי ההולדת שלהם ותדאג שכולם יקבלו את היחס הראוי להם ביום הולדת!

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

© 2019 Broadcust Ltd | Haslemere Surrey, United Kingdom | Maskit St 12, Herzliya, ISRAEL 
 

Terms of Service | Privacy Policy | About | support@broadcust.com