ברודקאסט - יותר קל מפוטושופ ומקאנבה canva
top of page
  • צוות ברודקאסט

ברודקאסט - יותר קל מפוטושופ ומקאנבה canva

עשרות כלים ותוכנות כמו קאנבה CANVA, פוטושופ וברודקאסט Broadcust עוזרים כיום לבעלי עסקים לייצר תוכן מעוצב ומקצועי. מכירים את המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים?" בפייסבוק, באינסטגרם ובכול רשת חברתיות, הוא מקבל משמעות נוספת. כי כיום כמעט ואין דבר כזה פוסטים שמתפרסמים בפייסבוק ללא תמונה, גם כאלה שהם לא שיווקיים. למה? מעבר לכך שהתמונה משחקת תפקיד חשוב בהדגשת מסרים ומשמשת ככלי שיווקי חזק ביותר, האלגוריתם של פייסבוק גם מקדם פוסטים אליהם מצורפת תמונה מעניינת, יותר מאשר כל פוסט רגיל ובנוסף, תוכן ויזואלי מעוצב מהווה היום את המפתח למעורבות רבה יותר של גולשים במדיה החברתית.

תמונות מעוצבות ומדויקות לפייסבוק/ ברודקאסט

ברודקאסט - הרבה יותר קל מפטושופ ומקאנבה Canva

פתחתם לעסק שלכם עמוד עסקי בפייסבוק, אבל התגובות לא מגיעות והגולשים לא מספיק מעורבים? זה הזמן לעצב תמונות שיווקיות ולהוסיף אותם לפוסטים בעמוד העסקי שלכם. את התמונות תוכלו לעצב במערכת של ברודקאסט (לינק להרשמה חינם) או בתוכנות אחרות כמו קאנבה או פוטושופ, אז רצינו לשתף אתכם בטיפים שיעזרו לתמונות שלכם לבלוט.


עשו ואל תעשו בעיצוב תמונה המתלווה לפוסט בפייסבוק

1. בוחרים את התמונה הנכונה - בחירת התמונה הנכונה, זה השלב החשוב ביותר בתהליך עוד לפני שפתחתם את המערכת של ברודקאסט, קאנבה או פוטושופ. חשוב שתפנימו כי התמונה שבחרתם חייבת למשוך את העין של הלקוחות הפוטנציאליים ולכן היא חייבת להיות איכותית, ייחודית ומעניינת. תמונה בנאלית, שנראית כמו עוד תמונה בפיד, פשוט תהרוג את המסר שתרצו להעביר. בניגוד לקאנבה, במערכת של ברודקאסט תוכלו למצוא מבחר עצום של תמונות מדויקות לעסק שלכם וזה לא משנה אם העסק הוא בתחום היופי, הנדל"ן או הספורט. כך שתוכלו לעצב תמונה שמתאימה בול לצרכים שלכם. העניין בתמונה שתבחרו יכול להיווצר ממה שיוצג בה או לחלופין בעזרת משחק במאפיינים שלה. לדוגמה: צילום בשחור לבן, ניגודיות עזה בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'.

2. לא לשכוח את הטקסט - שילוב טקסט על גבי התמונות שלכם, יעזור לקוראים להבין את ההקשר לתמונה שהוספתם, כך הם יבינו שלא מדובר רק בתמונה מעניינת, אלא שיש כאן גם הצעה שכדאי להתייחס אליה. כמובן, שעדיף שהטקסט שתוסיפו יהווה קריאה לפעולה או תיאור של ההצעה שלכם (ואל תשכחו לשלב את פרטי העסק!), ככה תחברו את העוקבים שלכם למסר שתרצו להעביר. בעבודה עם המערכת של ברודקאסט אתם לא צריכים להפוך לקופירייטרים, כי תוכלו למצוא שם מגוון רחב של טקסטים מדוייקים לתחום העסוק שלכם שיתווספו לתמונה, בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו קאנבה לדוגמה שם יש בעיקר תבניות עיצוב נוחות לשימוש, אך כאלו שעדין תצטרכו למלא במילים שמתאימים לתחום העסקי שלכם.

3. שומרים על יחס נכון - לא משנה אם בחרתם לעצב את התמונה עם קאנבה Canva או עם ברודקאסט, היחס בין התמונה לטקסט חייב להישמר. הקפידו על חוק ה 20%, כלומר שהטקסט לא יתפוס יותר מ20% משטח התמונה. זכרו, עודף טקסט משפיע במידה רבה על האסתטיות של התמונה ולכן הטקסט חייב להיות קצר ומדויק. במיוחד אם אתם מעוניינים להפוך את הפוסט למודעה ממומנת, חשוב שהיא לא תכיל יותר מ20% טקסט. אומנם בשונה מפעם היא לא תפסל בידי פייסבוק, אבל חשוב להקפיד על היחס הנכון כדי שתוצאות הקידום שלה יהיו כמה שיותר אופטימליים. בברודקאסט תוכלו למצוא תמונות מעוצבות עם טקסט מועמד ביחס הנכון, כך שהן יהיו מוכנות לשימוש ולכם ישר רק ללחוץ על כפתור ה"שלח" שיעלה אותן ישירות לפייסבוק העסקי שלכם

4. עיצוב שקולע בול - רוצים להבליט את הטקסט השיווקי שהוספתם לתמונה שלכם? טריק פשוט ביותר אותו תוכלו לעשות בכל אחת מהמערכות המובילות שקיימות בשוק (ברודקאסט, קאנבה, פוטושופ וכו'), זה להוסיף שכבת רקע מתחת לטקסט. לדוגמה, אם הטקסט הוא אדום והתמונה מתחתיו שחורה, הוסיפו מתחת לטקסט רקע לבן והטקסט יבלוט הרבה יותר. בנוסף, בהצבה של הטקסט (ובכלל בהצבה של אלמנטים על התמונה), שימרו על ריווח נכון בין האלמנטים השונים שאתם מניחים על גבי התמונה, אל תצמידו אלמנטים לקצוות של התמונה והקפידו על מרווחים שווים מכל צד.

5. משחקי מילים - כמו התמונה שבחרנו כך גם הטקסט שנוסיף לה חייב להיות מעניין ולכן, אל תפחדו להשתמש במשחקי מילים או בטקסט מעורפל ומסקרן שיכול ליצור עניין. ברשתות החברתיות משחק מילים והומור יוצרים מעורבות רבה ולכן מומלץ לעורר סקרנות באמצעות טקסט מקורי ושנון, שיעזור לכם למשוך את תשומת הלב של העוקבים שלכם לקרוא את התוכן שלכם, בין אוקיינוס התוכן שמקיף אותם. לא מצליחים לחשוב על משחקי מילים מקוריות ומסקרנות שמתאימות לתחום העסקי שלכם? המערכת של ברודקאסט תעשה את זה בשבילכם ואת זה, בטוח לא תוכלו למצוא בתוכנות עיצוב כמו קאנבה או פוטושופ.

במערכת של ברודקאסט תוכלו לעצב תמונות לעמוד העסקי, בדומה למה שתוכלו לעצב בקאנבה או בפוטושופ, אבל בנוסף גם תוכלו לקבל אליכם תמונות מעוצבות, מקצועיות ומוכנות לשימוש, מבלי להיות מעצבים או אנשי תוכן. המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם ליצור ולערוך תוכן מעוצב, ממותג ואיכותי, שיגדילו לכם את כמו העוקבים, שבמהרה גם יהפכו ללקוחות משלמים.

בעבודה עם המערכת של ברודקאסט תוכלו לשלב תמונות שיצרנו ויתאימו בצורה מדויקת לכל קמפיין שיווקי שתיצרו, מתוך מאגר תמונות עצום ומגוון ולערוך אותה בהתאם לצרכים של העסק שלכם. במידה ותרצו, תוכלו לשלב בתכנים שיצרנו, תמונות של העסק שלכם ולערוך הכל בתוך המערכת בקלות ובפשטות וכמובן, גם לשלב גם את הלוגו בצורה אידאלית ונוחה. סיימתם לעצב את התמונות? זה הזמן להפיץ אותם למדיות השונות ולמועדון הלקוחות מתוך המערכת.


אז במקום לעצב בקאנבה רק תמונות, ולעבור למערכות נוספות כדי לייצר דפי נחיתה או כדי לשמור על הקשר עם הלקוחות באמצעות הפצת אימיילים או אסמסים, אתם יכולים לעשות הכל במקום אחד - במערכת של ברודקאסט. הצטרפו עכשיו - ההרשמה בחינם.

אנה זק | ברודקאסט

מאת: רומי ויקסיץ מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי ומנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page