סוכני ביטוח? הגיע הזמן להקים מועדון לקוחות לסוכן ביטוח בעזרת מערכת ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני ביטוח? הגיע הזמן להקים מועדון לקוחות בעזרת מערכת ברודקאסט

עודכן: 4 במרץ 2021

בעבר אם היינו אומרים לסוכני ביטוח שאחד מהמפתחות לשיווק אפקטיבי של העסק, טמון בתחזוקת דף פייסבוק עסקי והקמה של מועדון לקוחות ותפעול נכון שלו דרך מערכת מתקדמת, הרבה מהם היו מרימים גבה. אבל בשנים האחרונות יותר ויותר סוכניות וסוכני ביטוח מבינים שפעילות שיווק דיגיטלית והקמת מועדון לקוחות וניהולו באופן תקין ורציף, אחראים במידה ניכרת על כמות הלקוחות החוזרים לעסק וצמיחת המכירות של העסק. גם עבור סוכנויות ביטוח, הקמה ותפעול מדויק של מועדון לקוחות יכולה להזניק את העסק קדימה ולאפשר לכם לשמור על המבוטחים הקבועים שלכם במקביל לקליטה של לקוחות חדשים.

הקמת מועדון לקוחות לסוכני ביטוח/ ברודקאסט

שומרים קשר צמוד ועקבי עם המבוטחים שלכם

כסוכני ביטוח אתם יודעים שרוב הלקוחות אומנם לא נוטים להחליף סוכנות ביטוח כל שנה, אבל רבים מהמבוטחים שלכם מחפשים את סוכנות הביטוח שתבטיח להם את התנאים הטובים ביותר, תשמור איתם על קשר רציף ובכך תבטיח להם שהם נמצאים במקום הנכון עבורם. הקמה וניהול של מועדון לקוחות זאת דרך נפלאה להזכיר למבוטחים שלכם שאתם כאן בשבילם ושהם אכן מקבלים את התנאים הטובים ביותר שניתן להשיג. אבל לפני שאתם רצים להקים מועדון לקוחות למבוטחים שלכם, בשלב הראשון חשוב שתבינו קצת מה כולל ניהול נכון של מועדון לקוחות ואיך תוכלו לעשות זאת בקלות דרך המערכת של ברודקאסט.


מה זה בעצם מועדון מועדון לקוחות דיגטלי

אחת מהדוגמאות הכי מוכרות וותיקות למועדון לקוחות שייכת לחברת 'אמריקן איירליינס', שהייתה מהחברות הראשונות שהקימו מועדון לקוחות בשנות ה-70. מועדון הלקוחות שלה כלל תכנית מיוחדת שנקראה "תכנית הנוסע המתמיד", שבאמצעותה לקוחות החברה יכלו להמיר את כל המיילים שהם צברו (בטיסות), לרכישה של כרטיס טיסה. תכנית זו גרמה לאנשים רבים להפוך ללקוחות החברה ולהכנסות החברה לצמוח ומועדון הלקוחות של הנוסע המתמיד קיים עד היום. באמצעות ההטבה השמורה ללקוחות קבועים של החברה, הצליחה חברת 'אמריקן איירליינס' לשמר את הנאמנות של הלקוחות שלה, דבר שתרם באופן ישיר להגדלת ההכנסות.

בשורה התחתונה, מועדון לקוחות מהווה תכנית המיועדת ללקוחות ונכללות בו הטבות שונות, בתמורה לרכישת מוצרי ושירותי החברה, במקרה שלכם רכישת ביטוחים שונים בידי המבוטחים שלכם. ההטבות הללו יכולות לבוא לידי ביטוי בשלל דרכים - קבלת הנחה על מספר ביטוחים, קופונים לשימוש ברכישה של ביטוח עתידי, מוצרי מתנה כמו ייעוץ ביטוחי ועוד. כך שמועדון לקוחות צריך להיות חלק מתוכנית השיווק של העסק והמטרה העיקרית שלו, היא לעודד את המבוטחים שלכם לחזור ולרכוש מכם שירותים נוספים או להמליץ על השירותים שלכם בתור סוכני ביטוח ללקוחות פוטנציאליים.

סקרים שנעשו מצביעים על כך שצרכנים המשתייכים למועדון לקוחות מסוים, לרוב גם ירכשו יותר מהמוצרים או השירותים שמציע אותו עסק, כי הם מרגישים תחושה של ערבות הדדית, היות והם משתייכים אל קבוצה מובחרת שמקבלת הטבות, הנחות ומתנות ייחודיות. בנוסף, הסקרים שנערכו גם הצביעו על כך שלקוחות שמשתייכים למועדון לקוחות גם ימליצו לחבריהם להשתייך לאותו מועדון או לרכוש באותה חברה. כך שהקמה של מועדון לקוחות, יכולה להוות כלי מרכזי בשיווק סוכנות הביטוח שלכם ואם עד היום לא הקמתם אחד, זה הזמן להתחיל.

מקימים מועדון לקוחות לסוכני ביטוח בקלות

אז עכשיו כשהבנתם את החשיבות בהקמת מועדון לקוחות לסוכנות הביטוח שלכם, זה הזמן להבין איך ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות. המערכת שפיתחנו בחברת ברודקאסט, מאפשרת גם לסוכני ביטוח ללא כל ידע מקדים בשיווק, להקים מועדון לקוחות בפשטות ובמהירות ולתפעל אותו בקלות. שמירה על מועדון לקוחות מתפקד ופעיל תאפשר לכם להמשיך לשמור על קשר עם המבוטחים שלכם, להבטיח שהם יישארו לקוחות שלכם ובמקביל לגייס באופן תמידי לקוחות פוטנציאליים חדשים, שירצו להפוך למבוטחים שלכם, על מנת להנות מהטבות והנחות ייחודיות.


נקודות חשובות בהקמת מועדון לקוחות לסוכנות ביטוח

הטבות ייחודיות - ההטבות שאתם מעניקים ללקוחות הקבועים והפוטנציאליים שלכם, לא תמיד חייבות להיות כספיות ולפעמים יכולות בעצם לא לעלות לכם דבר. הטבות שונות הקשורות לידע המקצועי שתיתנו כמו חוברות מידע או עצות מקצועיות הניתנות רק לחברי המועדון, בהחלט יכולות לעזור לכם לשמור על המבוטחים שלכם ולגייס מבוטחים חדשים.


הקמת מועדון מדויק - הדרישות והעלויות של הקמה ותפעול של מועדון לקוחות, יכולות להשתנות בין עסקים שונים וזאת בהתאם לגודל העסק, צרכיו הספציפים ודרישותיו. המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכל סוכני הביטוח להקים מועדון לקוחות בעלות נוחה ויותר חשוב מכך, לעשות זאת במהירות ובקלות. הקמה יעילה ונכונה של מועדון לקוחות מאפשרת לכם לקבל מידע אודות המבוטחים שלכם, באמצעות מחקר מקדים של מאפייני הצריכה של הלקוחות, הגיל הממוצע שלהם ועוד.


שמירה על קשר - זכרו שאין זה מספיק לאסוף את פרטי הלקוחות שלכם ולהקים מועדון לקוחות, אלא גם חשוב לתפעל ולתחזק אותו בצורה נכונה על ידי הפצת SMS או מיילים מתוזמנים וקבועים למבוטחים שלכם, שיעדכנו אותם במידע מקצועי ועדכני, בהטבות השונות, בקופונים מיוחד לכבוד השנה החדשה, הטבות ללקוחות חדשים שיצטרפו למועדון, הטבה ללקוחות ותיקים ועוד.

המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לנהל בצורה נכונה ואפקטיבית את מועדון הלקוחות של סוכנות הביטוח שלכם, מבלי שזה יבזבז לכם זמן יקר ויהפוך אתכם לאנשי שיווק במקום סוכני ביטוח. המערכת מאפשרת לסווג את המבוטחים המשתייכים למועדון לקבוצות על פי מאפיינים מסוימים, לשלוח הודעות ממוקדות לכל קבוצה, ליצור קמפיינים המתאימים לכל קבוצה, להעניק הטבות בימים המיוחדים של השנה ולקבל משוב תקופתי על דפוסי ההתנהגות של כל לקוח ומהן הפעולות אותן הוא ביצע. כך שתוכלו לתעל את כל המידע הזה על מנת להבין את התנהגות הלקוחות הקיימים של סוכנות הביטוח שלכם, לשמור על הקשר איתם ולהשתמש במידע על מנת לגייס מבוטחים חדשים.


שמירה על מועדון לקוחות פעיל ויעיל לסוכנות הביטוח שלכם לא מצריכה מכם הרבה, אבל תעניק לכם בחזרה הרבה יותר - לקוחות נאמנים וגיוס תמידי של לקוחות חדשים.

מאת: עמית וינברגר

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי












יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page