גלו למה סוכני ויועצי נדל"ן בוחרים בברודקאסט?
top of page
  • צוות ברודקאסט

בואו לגלות למה סוכני ויועצי נדל"ן בוחרים בברודקאסט?

עודכן: 26 באוג׳ 2021

פעם כדי לשווק ולפרסם נכסים כל יועץ נדל"ן או סוכנות בתחום הנדל"ן, הייתה מפרסמת בעיתונות המקומית וגם מעלה מודעה באחד מאתרי הדירות שהיו קיימים בשוק ומקסימום שולחים תמונות בטלפון למתעניינים וזה כמובן אחרי שהתחיל עידן הטלפונים הניידים. כיום, כל איש נדל"ן מבין ויודע שבשביל למכור ולהשכיר נכסים, צריך גם לשווק ולקדם אותם חזק בדיגיטל ובמיקוד על הרשתות החברתיות, רק שלרוב סוכני ויועצי הנדל"ן אין את היכולת, הידע או הזמן לעשות את זה. אז מה עושים?


מערכת ברודקאסט הוקמה בשביל עסקים בתחום הנדל"ן, ששואפים לשווק את העסק באופן מקצועי ומתקדם, רוצים לשמור על הייחודיות השיווקית שלהם בתור עסק ועדיין לשחרר את מרבית העבודה החוצה, אל מערכת השיווק הטובה ביותר.

הפתרון המושלם לעסקים בתחום הנדל"ן/ ברודקאסט

בית שיווקי במקום אחד

ברודקאסט מספקת לכם מענה שיווקי מקיף ושלם במקום אחד ומהווה את הפתרון השיווקי המשתלם, הנוח והטוב ביותר עבור עסקים בתחום הנדל"ן. השירות האישי והייחודי שחברת ברודקאסט מספקת לכם מגובה בטכנולוגיה פורצת דרך, שמאפשרת לכם גישה מהירה לכל פתרונות הפרסום במקום אחד, אבל במחיר קטן.


תכנים שיווקיים עשירים ומגוונים לקידום סוכנות הנדל"ן

יכולות השיווק של ברודקאסט הן היכולות המתקדמות ביותר הקיימות כיום, מבחינת התוכן השיווקי שמסופק לעסקים בתחום הנדל"ן. כל עסק נחשף למגוון עצום של תכנים שונים בצורת תמונות מעוצבות, סרטונים ממותגים, דפי נחיתה ממירים, תוכן מקצועי, תוכן שיווקי, תוכן מעורבות, ועוד. הכל מותאם בדיוק לצרכים של עסקים בתחום הנדל"ן, כך שהלקוחות שלכם יקבלו מידע מגוון ורחב המותאם לעולם התוכן של העסק שלכם. נמאס לכם לבזבז את הזמן על קופירייטינג שלא עובד? לחשוב על סלוגנים חדשים לסוכנות הנדל"ן שלכם או לקידום הנכסים שאתם משווקים? עם ברודקאסט תוכלו לעשות שימוש בתכנים שאנחנו שולחים עבורכם, מבלי להצטרך להשחיז את העפרונות או לתקתק יותר מידי במקלדת. כמובן שאת כל התכנים תוכלו לערוך ולהתאים בדיוק לצרכים של העסק שלכם ולהעלות את התמונות של הנכסים השונים שמכרתם, השכרתם או שאתם בדיוק משווקים.


יועצי נדל"ן מתחברים בקלות לדיגיטל

המערכת של ברודקאסט מתחברת אל הפלטפורמות השיווקיות השונות ותוכלו לסנכרן אותה עם גוגל, פייסבוק, וואטסאפ, מייל, SMS ובעצם, כל מה שיאפשר לסוכנות הנדל"ן להמשיך לשמור על הנראות והנוכחות הדיגיטלית שלה. רוצים להפיץ את הנכס החדש והנוצץ שאתם משווקים? עם ברודקאסט תוכלו להפיץ אותו לכל עבר ובכל הערוצים הקיימים - השתמשו בתכנים השיווקיים שתקבלו מאיתנו, צרפו אליהם את התמונות וכל הפרטים הרלוונטיים ותפיצו את הבשורה בקליק אחד, מקסימום שניים.



שומרים על קשר עם הלקוחות שקנו ממכם בעבר ומחזקים פרסום מפה לאוזן

עם ברודקאסט תוכלו לרכז את כל המידע הרלוונטי של הלקוחות השונים של סוכנות הנדל"ן במקום אחד, לנהל את העבודה מולם ולקדם את מועדון הלקוחות שלכם, שישביח את עצמו כל הזמן. מערכת ניהול הלקוחות שלנו תאפשר לכם לסווג את לקוחות הסוכנות באופן אוטומטי, לקבוצות מפולחות ומדויקות לפי הגדרות עליהם תחליטו, לדוגמה: דירות למכירה עד 3 מיליון, דירות להשכרה עד 7,000 וכו'. כך תוכלו להפיץ ניוזלטרים והודעות טקסט ממוקדות לכל קבוצה שתרצו, למקד ולייעל את השיווק של העסק שלכם. בעלי עסקים רבים בתחום הנדל"ן כבר הבינו, כי אחת הדרכים הקלות לקדם את הנכסים השונים שהם משווקים, זה דרך מועדון הלקוחות. מועדון לקוחות חזק ויציב, יאפשר לכם להציע ללקוחות הפוטנציאלים הטבות, הנחות ומבצעים ולהיחשף ראשונים לכל הנכסים הכי חמים שאתם מפיצים. רוצים לצרף לקוחות פוטנציאליים למועדון הלקוחות? הבטיחו להם חשיפה ראשונית לכל הנכסים שאתם מפיצים ורלוונטיים אליהם, שרק בהמשך ישותפו עם הקהל הרחב.


יועץ נדל"ן רציני צריך אתר עסקי מקצועי, נוצץ ומעודכן

הפלטפורמה של ברודקאסט יוצרת עבורכם אתר עסקי לסוכנות הנדל"ן שלכם, שיאפשר לכם לחזק את החתימה הדיגיטלית של העסק. עכשיו אתם כבר לא צריכים להיאבק על תוצאות החיפוש בגוגל, כי האתר העסקי שלכם יקודם למקומות הגבוהים וישמש כאתר דיגיטלי מתקדם ומעודכן , בו תוכלו לרכז את כל המידע, הנכסים החמים שלכם, תכנים שיווקים והמבצעים במקום אחד. יש לכם לקוח פוטנציאלי חדש? אתם מצרפים אותו למועדון הלקוחות (מהסעיף הקודם) ושולחים לו לינק ישיר לאתר החדש והנוצץ שלכם, שם הוא יכול לקבל את כל הפרטים הכי מעודכנים על העסק שלכם ולראות את כל הנכסים שאתם משווקים.


סוכני נדל"ן צריכים פשטות ונוחות מעל לכל

בטח בתור בעלי עסקים בתחום הנדל"ן, גם אתם נאלצתם לבנות ולעצב דף נחיתה לטובת נכס או שניים שרציתם לקדם וכנראה, שבדומה לבעלי עסקים רבים שפונים אלינו, גם אתם הסתבכתם כהוגן. עם ברודקאסט, אין צורך להסתבך יותר. כולנו יודעים כמה דפי נחיתה ובכלל עבודה שיווקית חשובה לעוסקים בתחום הנדל"ן ומנגד, אנחנו יודעים כמה הזמן שלכם יקר. עכשיו, בהשקעה של כמה דקות בשבוע, תוכלו לייצר עבודה שיווקית שתקדם את העסק שלכם בכל הפלטפורמות השיווקיות השונות, בלי מאמץ. והבונוס? תוכלו לערוך הכל מהמחשב או מהנייד, איך שתבחרו. כך שתוכלו להתרכז בלשווק את הנכסים שאתם מקדמים, במקום לשווק את העסק וכנראה בהיותכם אנשי נדל"ן זה קצת פחות מדבר אליכם.


שיווק חזק בכל השנה

אחד מהשירותים הכי נוחים ויעילים במערכת ברודקאסט, הוא שירות "מה נעלה היום?" השירות ממש בונה עבורכם לוח שנה שיווקי, כך שתמיד תהיו מוכנים עם תכנים לפני כל חג או אירוע מיוחד שתרצו לקדם. שירות זה יאפשר לכם לקבל את התכנים הרלוונטיים לעסק שלכם בתחום הנדל"ן באותו יום ובלחיצת כפתור, להעביר אותו הלאה לקהל הלקוחות שלכם. זוכרים כמה התייסרתם כשניסיתם לכתוב ברכה מתוחכמת לראש השנה? כזו שתהיה מצד אחת שיווקית ומצד שני תתחבר לעולם הנדל"ן? מהיום אתם לא צריכים לשבור את הראש, לחשוב על משפטים כמו "בית חדש לשנה חדשה" ובכל זאת, לקבל ישירות למייל או לסמס, תוכן מותאם ללוח השנה. כן, כל המלצות לתכנים הכי מתאימים לכל שבוע ושבוע, יגיעו בפוש ישירות למייל ולטלפון הנייד שלכם לשימוש מהיר וקל.


שרות מעל הכל

אומנם אנחנו דוגלים בעבודה טכנולוגית מתקדמת, אבל אצלנו השירות הוא במקום הראשון. בברודקאסט יש צוות קריאייטיב שזמין לכל בקשה בנושא התכנים שלכם, 24/7. כך שאם קיבלתם מאיתנו תוכן מקצועי כמו לדוגמה: "למה כדאי לשים לב כשאתם הולכים לראות דירה"? ואתם רוצים להתאים אותו במדויק לעסק שלכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור איתנו קשר ותקבלו מענה במהירות. בנוסף, אנחנו נעודד אתכם להשתמש בצוות ההצלחה שלנו, שכולל מקצועני שיווק מהשורה הראשונה, שיהיו זמינים עבורכם וילוו אתכם לאורך כל תהליך הפעילות השיווקית ויוודאו, שהשיווק של סוכנות הנדל"ן שלכם גם באמת יעבוד.

מערכת השיווק של ברודקאסט היא פרי פיתוח משולב של אנשי שיווק, מוצר וטכנולוגיה שהתאספו על מנת לממש חזון משותף - להנגיש לעסקים יכולות שיווק דיגיטליות מתקדמות ביותר בצורה הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר.

בברודקאסט, אנחנו מאמינים שלא רק עסקים גדולים, זכאים לפעילות שיווקית מתקדמת ואפקטיבית. להיפך, לכל עסק בתחום הנדל"ן (קטן כגדול), מגיעה הזכות לפעילות שיווקיות שתקפיץ אותו קדימה, ללא ידע מקדים, בלי מאמץ ובלי לשלם על כך הון תועפות. כך שתוכלו למקד את מירב המאמצים שלכם בעבודה שאתם אוהבים לעשות - לשווק ולמכור נכסים, מבלי להתפשר על שיווק סוכנות הנדל"ן בצורה חדה, יעילה ומתקדמת. אחרי שתתחילו לעבוד עם ברודקאסט, תוכלו למצב את השיווק של העסק ברמה אחת עם כל העסקים הגדולים בתחום הנדל"ן, שעובדים עם משרדי פרסום בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש. בנוסף, הטכנולוגיה החכמה שפיתחנו, תאפשר לכם לעבוד בכל מקום ובכל זמן, מבלי להעיר את המעצבת הפרילאנסרית או להגיע למרכזייה של משרד הפרסום באמצע הלילה.


הגיע הזמן ללכת בעקבות מאות ביקורות מפרגנות בגוגל ובפייסבוק שמהללות את המערכת שלנו, זה הזמן להיכנס, להיווכח בעצמכם ולהתמכר לעולם השיווק של ברודקאסט.

וההרשמה למערכת ברודקאסט? חינם וללא כל התחייבות - לחצו והירשמו עכשיו



מאת: אראל פלצ'ר


מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט ומומחה בשיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page