דפי נחיתה ליועצי נדלן וסוכני נדל"ן בקלות ובמהירות
top of page
  • צוות ברודקאסט

בניית דפי נחיתה לסוכנויות נדל"ן

כסוכני נדל"ן, בטח שמעתם לא פעם את המושג "דף נחיתה" ואם עד עכשיו עוד לא עשיתם שימוש באחד שכזה, זה בהחלט הזמן להבין מה זה? איך זה עובד? ולמה ממש חשוב שיהיה לכם המון דפי נחיתה לסוכנות הנדל"ן שלכם.


דף נחיתה יכול לתרום רבות לקידום ושיווק סוכנות הנדל"ן שלכם, אבל ממש חשוב שתעשו את זה נכון. כי אם הוא לא יהיה בנוי, מעוצב וכתוב בצורה נכונה, לא רק שהוא לא יתרום רבות לקידום העסק שלכם, הוא גם יכול לעשות הרבה יותר נזק מתועלת.

מה זה בעצם נחיתה?

לפני שאתם רצים לבנות, לעצב ולכתוב דף נחיתה לסוכנות הנדל"ן שלכם, כדאי שקודם כל תבינו מה זה בעצם דף נחיתה. ההגדרה "היבשה", מגדירה דף נחיתה כאזור אליו המשתמשים "נוחתים" ומכאן מקור השם שלו (Landing page). בדרך כלל מדובר בדף אינטרנט ממוקד, שעוצב ונבנה למטרה ספציפית, לדוגמה דירה חדשה למכירה שאתם מקדמים, קמפיין שיווקי מסוים לקראת השקה של פרויקט נדל"ן ועוד.


דף הנחיתה נועד להעניק ללקוחות הפוטנציאליים שלנו היכרות עם פרויקט מסוים שאנחנו מקדמים ולספק הצצה לסוכנות הנדל"ן שלנו, על מנת להוביל את הלקוחות להשלים איזשהו פעולה ספציפית - כמו השארת פרטים, יצירת קשר, שיתוף עם חברים, עשיית לייק או תגובה לקמפיין בדף הפייסבוק ועוד. מומלץ גם לכל יועץ נדלן שיהיו לו מספר דפי נחיתה שיעניקו ללקוחות הפוטנציאליים ייעוץ חינמי, שיעלה את רף האמינות שלו בתור סוכן נדל"ן מקצועי ומוכר ובנוסף ימצב אתו כברי סמכא בתחום הנדל"ן. אם לדוגמה תפנו את העוקבים שלכם לדף נחיתה המציע לקבל חוברת עם טיפים לבחירת סוכנות נדל"ן או נקודות חשובות שכדאי לשים אליהן לב כשמחפשים דירה לקנייה, תאפשרו לרוכשים הפוטנציאלים לקבל מידע בעל ערך עבורם ובתמורה, תקבלו את פרטי הקשר שלהם ותוכלו ללמוד על ההתנהגות שלהם בתור לקוחות, על ידי התגובה שלהם ל"מתנה" שהענקתם להם.


למה יועצי נדל"ן בעצם צריכים דפי נחיתה?

איסוף נתונים דמוגרפים - בדף נחיתה הגולשים יצטרכו להשאיר את הפרטים שלהם, על מנת לקבל גישה להצעת הנכס שאתם משווקים, דבר שיאפשר לכם ליצור איתם קשר בהמשך וכך הם הופכים מגולשים ללקוחות פוטנציאליים שבאפשרותכם לעניין אותם בדירות נוספות שאתם משווקים. בנוסף, הנתונים שאתם אוספים יכולים לעזור לכם להבין מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם טוב יותר, כך שתוכלו לפלח את השוק בצורה יעילה יותר ולדעת מהם הצרכים, הרצונות והמטרות שלהם.

סיוע לערוצי שיווק אחרים - דפי הנחיתה יכולים להגדיל את כמות וסוג התוכן שאתם משתפים עם העוקבים שלכם בערוצי שיווק נוספים, על ידי שיתוף ופרסום שלהם ברשתות החברתיות, בתפוצת המייל ובSMS.

גיבוש תובנות ומסקנות - יצירה של דפי נחיתה מאפשרת לנו ליעל ולחזק כל פעם מחדש, את המערך השיווקי של סוכנות הנדל"ן שלנו. כשאנחנו עוקבים בצורה נכונה ומנתחים את המדדים המשויכים לדפי הנחיתה, אנחנו יכולים לאסוף מידע ותובנות רבות לגבי ביצועי השיווק שלנו. נוכל לבצע השוואה בנוגע ליעילות הפעילויות השיווקיות שלנו, לבדוק כיצד הגולשים מגיבים לדפי הנחיתה לאורך זמן ועוד, על מנת לשפר ולייעל באופן תמידי את המערך השיווקי של סוכנות הנדל"ן שלנו.


איזה סוגי דפי נחיתה קיימים לסוכני נדל"ן?

כפי שציינו קודם, ישנם סוגים שונים של דפי נחיתה המשמשים למטרות שונות. חלקם מתמקדים יותר ביצירת לידים ואילו אחרים שואפים למכור את הפרויקט הנוכחי או את השירות של סוכנות הנדל"ן שלנו באופן כללי. להלן כמה דוגמאות:


דפי לכידת לידים - דף לכידת לידים משמש לאיסוף לידים פוטנציאליים (לקוחות המעוניינים במוצר או בשירות). דף נחיתה מסוג זה מכיל בדרך כלל טופס יצירת קשר שהלקוחות אמורים למלא את שמם, כתובת המייל שלהם ופרטים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים עבורנו. דף נחיתה שכזה צריך להסביר בבירור את מה שמוצע ובו זמנית לשכנע את הלקוחות למלא את הפרטים שלהם. לרוב הם יכילו מוצר פרסומי בחינם כמו חוברת מידע רלוונטית בתחום הנדל"ן ואפילו הנחה בשירות שאתם מציעים, בתמורה להשלמת פרטי הקשר.

דף לחיצה - דף נחיתה יותר אגרסיבי המשמש לאיסוף מידע וליצירת קשר עם הגולשים. דפים כאלה אינם מאפשרים לגולשים להמשיך לגלוש באתר, אם הם לא מזינים את כתובת המייל שלהם ולכן הם צריכים להיות בנויים, מעוצבים וכתובים בצורה פשוטה, עניינית וברורה. דף נחיתה מסוג זה מדגיש את הצעת המוצר או השירות שסוכנות הנדל"ן שלכם מציעה, בתמורה להזנה של פרטי הקשר והוא לרוב נועד על מנת להגדיל את רשימת התפוצה לצרכים שיווקיים.

דף מוצר - דף נחיתה שנוצר במיוחד כדי לקדם נכס ספציפי, כמו פרויקט או דירה חדשה שאתם משווקים ולכן הוא צריך להיות בנוי בצורה פשוטה ולפרט את היתרונות של הנכס, על מנת לתפוס במהירות את תשומת ליבם של הרוכשים הפוטנציאלים.

בניית דף נחיתה לסוכני נדל"ן/ ברודקאסט

איך נעשה את זה נכון?

עכשיו כשאתם מבינים מהו דף נחיתה, איך הוא פועל ולמה אתם זקוקים לו בשיווק סוכנות הנדל"ן שלכם, חשוב להבין איך דף נחיתה צריך להראות וכיצד צריך לבנות, לכתוב ולעצב אותו.


כותרת - הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים יראו כשהם 'נוחתים' בדף הנחיתה, כך שהיא צריכה להיות כתובה בצורה מושכת ולסכם את ההצעה לגבי הנכס בצורה ברורה ותמציתית ככל האפשר, על מנת להסביר לגולשים מה המענה שהם יקבלו בדף הזה, לדוגמה - "להתקרב עוד צעד בדרך לדירת החלומות שלכם".

הטקסט - חשוב שהטקסט בדף נחיתה יסביר את הערך של ההצעה באופן ברור, בפשטות ובאופן משכנע. ניתן להשתמש באותיות בולטות או קו מדגיש, לפרק גושי טקסט גדולים ולשמור על קו קצר ותמציתי. לדוגמה - "עכשיו יותר מתמיד, זה הזמן לקחת משכנתא ולרכוש דירה להשקעה"

מילות מפתח - כמו בכתיבה של כל תוכן שיווקי אחר, חשוב לעשות שימוש נכון ומושכל במילות מפתח בכותרת העמוד, בכותרות המשנה ובטקסט של דף הנחיתה, על מנת להגדיל את החשיפה שלו במנועי החיפוש השונים. חשוב לעשות שימוש במילות מפתח רלוונטיות, כך שאם אתם לדוגמה משווקים דירות להשקעה תוכלו לכתוב בכותרת המשנה, לדוגמה - "מבחר דירות להשקעה במחירים חסרי תקדים".


כפתורי שיתוף - כפתורים אלה מאפשרים לגולשים לשתף את דף הנחיתה בקלות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, במטרה להרחיב את הפריסה של דף הנחיתה שלכם מעבר לרשימת אנשי הקשר של סוכנות הנדל"ן ולכן חשוב לא להזניח אותם.

טופס השארת פרטים - המרכיב הקריטי ביותר בכל דף נחיתה ולכן חשוב שהוא יהיה בולט ואף יחזור מספר פעמים לאורך הדף. בטופס זה הגולשים משאירים את הפרטים האישיים שלהם, בתמורה לקבלת ההצעה שאתם מציעים והוא כאמור עוזר לכם להגדיל ולדייק את רשימת התפוצה של סוכנות הנדל"ן שלכם. כתבו הנעה לפעולה בצורה ברורה ומשכנעת, לדוגמה - "השאירו את הפרטים ונשלח אליכם כל המידע שאתם צריכים לדעת כשאתם נגשים לחפש את הנכס המושלם עבורכם".

עיצוב תמונה וסרטון - דפי נחיתה הכוללים תמונות וסרטונים רלוונטים מהפרויקט או הדירה שאתם משווקים, יעניקו לגולשים מושג מוחשי של מה שהם יקבלו ויהפכו את דף הנחיתה להרבה יותר מושך מבחינה ויזואלית.


אז אנחנו מאוד מקווים שעשינו לכם קצת סדר בכל מה שקשור לדפי נחיתה ושאתם כבר מזנקים מהר מהכיסא, על מנת לבנות דף נחיתה לסוכנות הנדל"ן שלכם. היות ואנחנו יודעים שזה לא פשוט לבנות דפי נחיתה מקצועיים ומדויקים לבד, אנחנו מזמינים אתכם להיעזר במערכת של חברת ברודקאסט, שתצייר עבורכם בקלות וביעילות דפי נחיתה מעוצבים ומותאמים לסוכנות הנדלן שלכם.


חברת ברודקאסט מספקת פתרונות שיווק מלאים ומקיפים עבור סוכני ויועצי נדל"ן שרוצים לשווק ולפרסם את העסק, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל. אתם מוזמנים להיכנס למערכת, להירשם ולהתנסות לגמרי בחינם.


מאת: רועי גריסרו


מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page