סוכני נדל"ן? ככה תמצאו את הסלוגן המדויק לעסק שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני נדל"ן? ככה תמצאו את הסלוגן המדויק לעסק שלכם

עודכן: 14 בפבר׳ 2021

אם יש לכם סוכנות נדל"ן ואתם מרגישים שחסרה לכם אמירה ייחודית, כדאי לכם לשקול להוסיף סלוגן לשם העסק שלכם. שימוש בסלוגן מדויק, יכול להשפיע רבות על התדמית של העסק ולכן הוא מהווה את אחד השלבים ההכרחיים בתהליך המיתוג העסקי. סלוגן בעל מסר חזק, יעזור לכם למשוך אליכם לקוחות חדשים ויאפשר להם להכיר את העסק שלכם, עוד לפני שהתחלתם בתהליך המכירה. סלוגן מדויק מאפשר לנו להעביר הרבה מידע במעט מילים, כי כך הלקוחות הפוטנציאליים יכולים ללמוד מי אנחנו, מה מיוחד בעסק שלנו ובמה אנחנו שונים מכל המתחרים.


אז איך כותבים את הסלוגן המושלם? מציאה וכתיבה של סלוגן מדויק ומושך לעסק זאת אומנות, אבל אנחנו רוצים לעזור לכם לעשות את זה נכון ולהפיק את המרב מהעסק שלכם.


מתחילים במיתוג נכון


מיתוג הוא שלב מאוד חשוב באפיון עסק חדש, אבל חשוב לעשות אותו גם אם סוכנות הנדל"ן שלכם קיימת כבר שנים ארוכות, כי הוא יעזור לכם לדייק אותה ולבדל אותה מהמתחרים בשוק. בתהליך המיתוג אנחנו מבררים מה ייחודי בעסק ומה המסר שנרצה שיעבור ללקוחות כשהם נתקלים בסוכנות הנדל"ן שלנו. בתהליך הזה חשוב להישאר ממוקדים ולא להתפזר, כך שבסוף התהליך תוכלו לצאת עם סט ערכים המאפיינים את העסק שלכם, אותם תוכלו ליישם בבחירת השם, הלוגו, הסלוגן, הצבעוניות, סגנון העיצוב והתוכן, האווירה רצויה ועוד.


גם הבחירה בין המונח סוכן נדל"ן ליועץ נדל"ן יש משמעות גדולה, המנוח המסורתי הוא סוכן נדל"ן, אבל כיום יותר ויותר מקצוענים מהתחום מעדיפים לבחור במינוח יועץ נדל"ן שנותן אווירה יותר מקצועית ומטפחת אמון מאשר שימוש במינוח של סוכן.


שלב ראשון - מיקוד ובידול


בשלב הראשון חשוב שנבין מה מאפיין את משרד הנדלן שלנו, מה מאפיין את המתחרים שלנו ואיזה מסר אנחנו רוצים להעביר. כתבו רשימת תכונות המתקשרות לעסק (ונסו לשמור על מיקוד ומקוריות) ומתוכה בחרו תכונה אחת עיקרית, בה תתמקדו בשיווק העסק שלכם. השתדלו לא לחשוב באופן כללי במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אלא להבין מה מבדל את העסק שלכם, כך תגיעו לקהל היעד הספציפי שבאמת מחפש את מה שאתם מציעים. אם סוכנות הנדל"ן שלכם מתמקדת בבנייני יוקרה, אין צורך שהמסרים שלכם יפנו לקהל יעד ממעמד סוציו-אקונומי נמוך וחשוב שהמיתוג שלכם יתאים לקהל היעד הרלוונטי.


שלב שני - חשיבה על מסרים


בשלב הזה חשוב להבין איזה מסר אנחנו רוצים להעביר ללקוחות, לבחור את סוג הפנייה שתעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ולשלב אותה בסלוגן של העסק שלכם.

פנייה רציונלית - פונה אל ההיגיון של הלקוח הפוטנציאלי. המסר מועבר באמצעות טיעונים לוגיים ועובדות משכנעות אודות השירות, תכונותיו, ותועלותיו. לדוגמה "חוסכים לכם זמן וכסף".

פנייה רגשית - פונה אל הרגש של הלקוח הפוטנציאלי. המסר מועבר באמצעות טיעונים רגשיים בניסיון לעורר רגשות חיוביים, אשר יניעו לקבלת המסר או לרכישת המוצר. לדוגמה "יוצאים עם בית חדש כבר השנה".


פנייה מוסרית - פנייה שמכוונת אל הצד המוסרי של הלקוח הפוטנציאלי, כדי לעודד אותו לתמוך במטרות וערכים מסוימים בהם למה שהעסק שלכם מייצג. לדוגמה "אצלנו האמינות במקום הראשון".


כמובן שאפשר לשלב כמה סוגי פניות, על מנת למצוא את הסלוגן שיתאים בצורה הכי מדויקת לאסטרטגיה של סוכנות הנדל"ן שלכם. זכרו - לא משנה באיזה סוג של סלוגן אתם בוחרים, חשוב תמיד שהתוכן שיתלווה אליו (כגון תמונות, סרטונים או דפי נחיתה) יהיה מעוצב בצורה מקצועית ומוקפדת וכמובן הקפידו לשלב גם את הלוגו שלכם.

סלוגן מדויק לסוכנות נדל"ן/ ברודקאסט

ככה תעשו את זה נכון


קצר וקולע - נסו לבחור סלוגן מדויק וקצר, כי מסר ארוך מידי לא יהפוך לקליט ולא ישמר בתודעה של הלקוחות ולכן חשוב שתבחרו במסר שיהיה ברור לכולם. אז אתם יכולים לשמור על יצירתיות, אך במקביל חשוב שתקפידו שהיא לא הופכת את הסלוגן לשנון מדי והמסר לא יעבור.


מבחן התוצאה - אל תשכחו שהסלוגן נשאר אתכם לתקופה ארוכה ולא נהוג לשנות אותו לעתים קרובות, כי כל שינוי ולו הקטן ביותר, יצור בלבול וחוסר זיהוי אצל הלקוח. לכן לאחר שבחרת מספר סלוגנים מובילים, אנו ממליצים שלפני ההחלטה הסופית והשילוב של הסלוגן בכל החומרים השיווקיים שלכם, תפיצו אותו לכמה שיותר חברים, מכרים וקולגות ותבקשו שיתנו את חוות דעתם. כך תוכלו לקבל חוות דעת אמיתית ולא משוחדת ולוודא שהמסר ברור ואטרקטיבי.

שפה חיובית - חשוב שתעשו שימוש במילים חיוביות ולא במילים שליליות או דו משמעיות וזה נכון בנוגע לכל המסרים השיווקיים שאתם רוצים להעביר ועל אחת כמה וכמה בכתיבת הסלוגן שלכם. כך תוכלו להעביר

ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים, מסר בעל קונוטציה חיובית בלבד ולא משהו שיכול להשתמע לשתי פנים.

תהליך בחירה של סלוגן מדויק לעסק שלכם הוא תהליך ארוך ולא תמיד פשוט ולכן חשוב שתיקחו את הזמן ותבחרו את המסר הנכון והמתאים ביותר עבור העסק שלכם, כי סלוגן טוב יכול להזניק את סוכנות הנדל"ן שלכם קדימה. אם הצד היצירתי שלכם חלש או שפשוט אין לכם זמן ויכולת להיכנס לתהליך ארוך של מיתוג ומציאת מסרים לעסק, אתם מוזמנים להיעזר במערכת שלנו. המערכת של ברודקאסט, מאפשרת לכם לקבל שפע של תכנים, שיכולים להוות השראה ליצירת סלוגן עבור סוכנות הנדל"ן שלכם או מגוון של מסרים שיכולים להפוך לסלוגן מתאים ומדויק עבורכם. כל מה שיישאר לכם זה לעבור על התכנים שאנחנו שולחים לכם, למצוא את הסלוגן שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר ולהתחיל לפרסם.

המערכת של ברודקאסט מציעה לעסקים מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות ומקצועיות שכל אחד יכול לתפעל בקלות וביעילות, אז אתם מוזמנים להיכנס ולהכיר.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page