עורכי דין? כך תעצבו תמונות מושכות לדף הפייסבוק
top of page
  • צוות ברודקאסט

עורכי דין? כך תעצבו תמונות מושכות לדף הפייסבוק

אומנם אתם עורכי דין, אבל על החשיבות שיש לתמונות בהעברת מסרים שיווקיים, סביר להניח שכבר אין צורך להרחיב, כי כולנו כבר מבחינים בהשפעה שיש להן עלינו. המוח מעבד תמונות הרבה יותר מהר מאשר הוא מעבד טקסט וכבר הוכח שתמונה (בעיקר שמצולמים בה אנשים), מייצרת יותר שיתופים ולייקים ברשתות החברתיות כגון פייסבוק, לינדאין ואינסטגרם.


לכן, כבר אין סיכוי לראות שום פוסט שיווקי בפייסבוק שלא ילווה בתמונה אחת לפחות. כי תוכן ויזואלי תמיד יעזור לנו למשוך את הגולשים לקרוא את מה שכתבנו וכמובן, להיות יותר מעורבים בתכנים שאנחנו משתפים במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם.


אבל גם אם זה חשוב לשתף תמונות רק נאמר (בעדינות), שיש תמונות שעדיף כבר לא לשתף ואם כבר לשתף, כדאי לעשות את זה נכון ולשתף תמונות יפות ומעוצבות, שיבליטו אתכם בין כל עורכי הדין סביבכם.

לעצב תמונה מדויקת לדף העסקי של עורכי דין/ ברודקאסט

מה לעשות ומה לא לעשות כשמעצבים תמונות שיווקיות

אז למרות שאתם מודעים לחשיבות של שיתוף תמונות יפות ומעוצבות בדף העסקי, אנחנו מניחים שהיות ואתם עורכי דין ולא צלמים או מעצבים, כנראה שאתם לא ממש יודעים איך לעשות את זה נכון. לכן איגדנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם להבין מה לעשות ולא לעשות כשאתם מעלים תמונות לדף העסקי שלכם. זכרו שאתם לא בהכרח חייבים לעשות את זה לבד ואם אתם מרגישים שהצד היצירתי קצת פחות חזק אצלכם וכדאי שתתמקדו בעריכת דין, אתם בהחלט מוזמנים להיעזר בגורם חיצוני כמו המערכת של ברודקאסט, שתעשה בשבילכם את כל העבודה ותספק לכם תוכן מעוצב ומדויק, בפשטות וביעילות.


מה כן לעשות כשמעצבים תמונה?

1. בוחרים את התמונה הנכונה - בחירת התמונה המתאימה זה השלב הקריטי ביותר בתהליך פרסום פוסט בדף העסקי ולכן, חשוב שתשימו לב שהתמונה תהיה מספיק מיוחדת ולא שגרתית, כך שהיא תעזור לכם "לצוד" את המיוצגים הפוטנציאליים שלכם. כי גם אם תכתבו פוסט מקצועי ומעניין, אבל תעלו עוד תמונה שכיחה ומשעממת שלא מייצגת אתכם בתור עורכי דין, סביר להניח שהיא פשוט תהרוג את המסר שרציתם להעביר. איך יוצרים עניין בתמונה? בעזרת המרכיבים של התמונה עצמה, כמו לדוגמה תמונה שלכם בכותלי בית המשפט או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה כמו שימוש בשחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה ועוד.


2. משתמשים בתמונות רלוונטיות ועדכניות - חשוב שהתמונות בעמוד הפייסבוק שלכם יהיו מעודכנות לפי ציר הזמן, ככה שתמיד כשגולשים פוטנציאלי יגררו את הפיד שלכם, הם יוכלו לראות שהעמוד מעודכן ופעיל. גם העיצוב של כל תמונה שמלווה את הטקסט, צריך להכניס את הגולש לאווירה המתאימה, בין היא אינפורמטיבית בלבד או שקוראת לפעולה. כך שאתם יכולים לבחור תמונות שלכם עם מיוצגים שלכם במידת האפשר לאורך השנה, להתאים את התמונות לאירועים מסוימים, בהתאם לציר הזמן כמו כנסים של עורכי דין לדוגמה ועוד.


3. שומרים על הגודל הנכון - כשאתם בוחרים תמונת פרופיל לדף הפייסבוק העסקי שלכם, זכרו שזאת הולכת להיות התמונה שמייצגת אתכם כעורכי דין ולכן היא צריכה להיות רשמית ומתאימה. אך מעבר לכך, היא תופיע בצמוד לכל פוסט שנעלה ואומנם לאורך הפיד היא תהיה ממוסגרת בתוך עיגול קטן, אבל מי שיפתח אותה (ובהחלט יש כאלה שיעשו זאת), יוכל לראות את התמונה המלאה. כך שחשוב שנדאג להתאים את גודל התמונה לפורמט, על מנת שהיא לא תיחתך או תהיה מאוד מפוקסלת כאשר מגדילים אותה. זכרו כי הגודל המומלץ הוא 600/600, הגודל הזה יראה מצוין גם כתמונה ממוזערת וגם כתמונה גדולה.


4. קוראים לפעולה - תמיד רצוי שהתמונה תקרא לגולש לפעולה, כלומר תזמין אותו לבצע פעולה כלשהי בין אם בדף הפייסבוק או ביציאה להמשך פעולה באתר או בדף נחיתה. הקריאה לפעולה יכולה להיות המשך קריאה מעמיק יותר של מאמר מקצועי שכתבתם כעורכי דין, הזמנה להשתתף בהרצאה או בכנס מקצועי אליו אתם שותפים, להיכנס לאתר או להשאיר פרטים להצטרפות לרשימת תפוצה של משרד עורכי הדין שלכם.


5. מקפידים על תמונת קאבר מתאימה - תמונת הקאבר בפייסבוק זאת עוד תמונה שיש לה יכולת לשווק אתכם בתור עורכי דין ולכן היא צריכה להיות ברורה על מנת לסייע לקידום נכון של העמוד. זכרו שהיא גם מוצגת בגדול בראש העמוד שלכם ולכן חשוב לעצב אותה נכון ובצורה מקצועית, שתשקף אתכם בתור עורכי דין ועל מנת שהיא תסייע לטעינה מהירה של העמוד. זכרו - לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף העסקי שלכם, כי לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותנו הרבה פעמים יינטוש אם העמוד לא יעלה מספיק מהר. לכן מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט ובמידה ואתם רוצים לעשות שימוש בקבצים מסוג PNG, וודאו שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך בצורה משמעותית.


6. בודקים את התמונה - חשוב לזכור ולשים לב שהתמונות יוצגו באופן שונה במכשירים שונים ולרוב יהיה הבדל כלשהו בין התצוגה של התמונה בטלפון הנייד, לבין התצוגה של התמונה במחשב. לכן לאחר שפרסמתם את התמונה כדאי לבדוק איך היא נראית גם במחשב וגם בטלפון - ובמידת הצורך לערוך ולהחליף את התמונה לכזאת שמתאימה לשני הפורמטים.

עיצוב תמונות לעורכי דין/ Broadcust

מה לא לעשות כשמעצבים תמונה?

1. לא שוכחים את הטקסט - כמו שחשוב שנבחר את התמונה המדויקת שתלווה את הטקסט שלנו, כך גם המילים שמתלוות לתמונה, חייבות להיות מדויקות, על מנת שהמיוצגים הפוטנציאליים והקיימים שלנו בתור עורכי דין יתעניינו וימשיכו לקרוא. זכרו - שימוש במשחקי מילים שבפעם הראשונה לא דווקא יהיו ברורים לכל הקוראים יכולים לגרום לעניין וסקרנות, שיעזרו לקוראים להמשיך לקרוא את הטקסט. כי משחקי מילים ושילוב של הומור מעוררים סקרנות, עניין ומעורבות של הגולש וזה משהו שאנחנו תמיד שואפים לו. כמובן, שצריך לבחור טקסט מתאים, תוך כדי הקפדה על חיבור התמונה עם תוכן הפוסט ועם עולם עריכת הדין והמשפט ולכן גם כדאי לשמור על רמה מסוימת של רצינות ורשמיות.


2. שומרים על זכויות היוצרים של התמונה - היות ואתם עורכי דין אתם בטח מודעים לכך שחשוב מאוד

לשמור על זכויות היוצרים של כל תמונה (במיוחד במצב של שימוש בתמונה לפרסום עסקי) ולכן אסור לקחת "סתם" תמונה יפה שמצאם ברשת או שמישהו שלח אליכם ולעשות בה שימוש ללא רשות. אז זכרו כי לכל תמונה יש זכויות יוצרים ומותר להשתמש בה אך ורק אם קבלנו אישור מפורש לשימוש מסחרי או רכשנו אותה באחד מאתרי התמונות. הפרת הזכויות של בעל התמונה יכול לעלות ביוקר וממש לא שווה את כל הבלגן והטרחה שיתלווה לכך.


3. לא מציפים את התמונה בטקסט - כשאנחנו מפרסמים פוסטים בפייסבוק, חשוב שנזכור כי האלגוריתם של פייסבוק לא אוהב תמונות עם יותר מדי טקסט על גבי התמונה ועיצוב שנראה יותר כמו פלייר, לא יזכה כמעט לחשיפה. לכן הקפידו על מקסימום 20% טקסט על גבי התמונה, כך הוא גם יהיה הרבה יותר קליט וגם תהיה לו תפוצה יותר רחבה. כשמדובר בתמונה שמצורפת למודעה ממומנת, בכלל לא יאשרו לכם תמונה עם יותר מדי טקסט והיות ואין לדעת איזה פוסט נרצה להפוך למודעה בהמשך, כדאי שנשמור על הכלל הזה באופן גורף.


4. לא לפחד משיתופים - שיתוף של תמונות של המיוצגים שלנו או העלאה של תמונות בידיהם, זה כלי שיווקי נהדר ודרך נפלאה לשתף תוכן. אז אל תפחדו להיעזר ואף לבקש מהמיוצגים שלכם לשתף בפייסבוק תמונות משותפות שלכם (כמובן רק מאלו שזה יכול להיות רלוונטי ולא יפגע בהם), כי הן בהחלט יכולות לעזור לכם למשוך לקוחות נוספים. שיתוף בידי מיוצגים שכבר זכו לייצוג שלכם, יוצר אמינות ומאפשר למיוצגים הפוטנציאליים להתרשם מחוויה של מישהו אחר. כמובן שאתם יכולים לשתף את התמונות שלהם בעמוד העסקי שלכם ולעשות בהן שימוש כפרסום לכל דבר, אבל זה חייב לקרות בהסכמה כמובן.


זכרו! הרשת מלאה בתכנים, בתמונות ובסרטונים ולכן על מנת שגולשים יעצרו ויתעכבו דווקא על התכנים שלכם, חשוב שתבחרו תמונות שימשכו את העין, ייצגו אתכם בתור עורכי דין ויתחברו לתוכן של הפוסט שלכם.


שימוש במערכת של ברודקאסט, מאפשר גם לעורכי דין שאין להם שום נגיעה לעולם הצילום והעיצוב, לערוך ולייצר תוכן מעוצב, איכותי ומותאם לצרכים שלכם, שמאפשר לחזק ולשפר את המערך השיווקי של העסק ואת

הקשר עם הלקוחות המזדמנים והקבועים. במערכת של ברודקאסט תוכלו לקבל קמפיינים, תמונות, עיצובים, דפי נחיתה וסרטונים, המותאמים לעולם התוכן של עריכת דין ובנוסף תוכלו להשתמש במאגר התמונות העצום שברשותנו, על מנת לערוך שינויים בכל קמפיין תוכן שתבחרו ולשלב טקסטים או אלמנטים ויזואליים הייחודיים לכם בקלות.


שיתוף תמונות מדויקות, מעוצבות ויפות בעמוד העסקי של משרד עורכי הדין שלכם, יכול בקלות למשוך אליכם עוד גולשים שמהר מאוד יכולים להפוך להיות לקוחות קבועים.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת נתנאל נדב מומחה בשיווק דיגיטלי ומנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

בוגר תואר ראשון בתקשורת - התמחות במסלול דיגיטל

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page