ככה תעצבו את התמונה הבאה (והמושלמת) בדף הפייסבוק העסקי שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

ככה תעצבו את התמונה הבאה (והמושלמת) בדף הפייסבוק העסקי שלכם


בפייסבוק המשפט "תמונה שווה אלף מילים", מקבל משמעות נוספת. כי מעבר לכך שהתמונה משחקת תפקיד חשוב בהדגשת מסרים ומשמשת ככלי שיווקי חזק ביותר, האלגוריתם של פייסבוק גם מקדם פוסטים אליהם מצורפת תמונה מעניינת הרבה יותר מאשר כל פוסט רגיל. נסו להיזכר, מתי לאחרונה ראיתם פוסט שיווקי מוצלח שפורסם ללא תמונה? כנראה שגם אתם לא תצליחו, כי תוכן ויזואלי מהווה היום את המפתח למעורבות רבה יותר של גולשים במדיה החברתית.

יש לכם עסק? פתחתם לו עמוד עסקי, אבל התגובות לא מגיעות והגולשים לא מספיק מעורבים? רצינו לשתף אתכם בטיפים שיעזרו לתמונות שלכם לבלוט באמצעות עריכה נכונה של התמונה מה שיגרום ליותר עוקבים שלכם בדף העסקי בפייסבוק להיות יותר מעורבים.

תמונות מעוצבות ומדויקות לפייסבוק/ ברודקאסט

5 כללים שאתם חייבים ליישם בעיצוב תמונה המתלווה לפוסט בפייסבוק


1. לבחירת התמונה יש משמעות - בחירת התמונה הנכונה, זה השלב החשוב ביותר בתהליך. חשוב שתפנימו כי התמונה שבחרתם חייבת למשוך את העין של הצופה הפוטנציאלי, כלומר היא חייבת להיות איכותית, ייחודית ומעניינת. תמונה בנאלית, שנראית כמו עוד תמונה בפיד, פשוט תהרוג את המסר שתרצו להעביר. העניין בתמונה יכול להיווצר ממה שיוצג בה או לחלופין בעזרת משחק במאפיינים שלה, לדוגמה צילום בשחור לבן, ניגודיות עזה בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'.

2. לא לשכוח טקסט - שילוב טקסט על גבי התמונות שלכם, יעזור לקורא להבין את ההקשר לתמונה שהוספתם, כך הוא יבין שלא מדובר רק בתמונה מעניינת, אלא שיש כאן גם הצעה שכדאי להסתכל בה. כמובן שעדיף שהטקסט שתוסיפו יהווה קריאה לפעולה או תיאור ההצעה שלכם ובשילוב עם פרטי העסק, ככה אנחנו מגדילים את הסיכוי להפוך את התמונה שהוספנו, לאלמנט שמחבר את העוקבים שלנו למסר שרצינו להעביר. זכרו - כדאי להשתדל להוסיף כמה שפחות, למקד את המסר וכמובן להקפיד על שימוש באותו גופן, גודל וצבע אחיד. מאיזושהי סיבה החלטתם לשלב בין כמה גופנים / גדלים או צבעים, הקפידו לשלב בין מקסימום שני סוגים שונים, על מנת לא ליצור עומס ובלגן בתמונה.

3. שמירה על יחס נכון - הקפידו על חוק ה 20%, כלומר שהטקסט לא יתפוס יותר מ20% משטח התמונה. זכרו, עודף טקסט משפיע במידה רבה על האסתטיות של התמונה ולכן הטקסט חייב להיות קצר ומדויק. במיוחד אם אתם מעוניינים להפוך את הפוסט למודעה ממומנת, חשוב שהיא לא תכיל יותר מ20% טקסט, כי היא תפסל בידי פייסבוק ולא תוכלו לקדם אותה.

4. עיצוב נכון עושה את ההבדל - רוצים להבליט את הטקסט שהוספתם לתמונה שלכם? טריק פשוט ביותר הוא להוסיף שכבת רקע מתחת לטקסט. לדוגמה אם הטקסט הוא אדום ותמונה מתחתיו שחורה, הוסיפו מתחת לטקסט רקע לבן והטקסט יהיה בולט וברור הרבה יותר. בהצבת הטקסט (ובכלל בהצבה של אלמנטים על התמונה) שימרו על ריווח נכון בין האלמנטים השונים שאתם מניחים על גבי התמונה, אל תצמידו אלמנטים לקצוות של התמונה והקפידו על מרווחים שווים מכל צד.

5. משחקים עם המילים - כמו התמונה שבחרנו כך גם הטקסט שנוסיף לה, חייב להיות מעניין ולכן, אל תפחדו להשתמש במשחקי מילים או בטקסט שבקריאה ראשונה הוא לא ברור לחלוטין, זה דווקא יכול לייצר עניין. ברשתות החברתיות משחק מילים והומור יוצרים מעורבות רבה ולכן מומלץ לעורר סקרנות באמצעות טקסט מקורי ושנון, שיעזור לכם למשוך את תשומת הלב של העוקבים שלכם לקרוא את התוכן שלכם, בין אוקיינוס התוכן שמקיף אותם.

המערכת של ברודקאסט, מאפשרת לכל עסק לקבל לידו וגם ליצור ולערוך תוכן מעוצב, ממותג ואיכותי, שיעזור בחיזוק הקשרים עם הלקוחות הקיימים וגם הפוטנציאליים. המערכת מכילה מאות תמונות, תכנים מעוצבים, קמפיינים וסרטונים המתעדכנים באופן קבוע ומותאמים לאירועים השונים בלוח השנה.

בעבודה עם המערכת תוכלו לשלב תמונות שיצרנו ויתאימו בצורה מדויקת לכל קמפיין שיווקי שתיצרו מתוך מאגר תמונות עצום ומגוון ולערוך אותה בהתאם לצרכים של העסק שלכם. במידה ותרצו, תוכלו לשלב בתכנים שיצרנו, תמונות של העסק שלכם ולערוך הכל בתוך המערכת בקלות ובפשטות וכמובן, גם לשלב גם את הלוגו בצורה אידאלית ונוחה.

זכרו - תמונה שמעוצבת בצורה מקצועית וחכמה, מגדילה את הסיכוי שהגולש יעצור ויקרא את הפוסט שלכם, כך שחשוב להקדיש זמן לעיצוב נכון של התמונה, לשלב בה טקסט מניע לפעולה ולעצב את הכל בצורה אסתטית ויפה.

המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לעצב תמונות מקצועיות ולקבל לרשותכם מאגר עצום של תמונות מעוצבות, המתאימות לתחום העיסוק של העסק שלכם.

אנה זק | ברודקאסט

מאת: אנה זק

בוגרת HackerU, מתמחה ברשתות חברתיות קידום אתרים, פרסום ומכירות באינטרנט

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page