עיצוב דפי-נחיתה-לקידום העסק
top of page
  • ירדן לרר

דפי נחיתה - אסור לכם לוותר על זה!

עודכן: 8 במאי 2020


כאשר תתחילו לשווק את העסק שלכם, סיכוי גבוה שתתקלו במילה "דפי נחיתה", אז מה זה בעצם? איך עושים את זה ולמה צריך את זה בכלל?

הכנת ועיצוב דפי נחיתה היא כלי חשוב שלוקח זמן ומאמץ להכין אותו, וככל הנראה תצטרכו להשתמש בו הרבה לקידום העסק שלכם. תהיתם לעצמים למה בעצם צריך ליצור דפים נפרדים אליהם יופנו הלקוחות שלכם? אתם יודעים מדוע דפי נחיתה הם כלי בעל חשיבות רבה לפרסום?






מהם בכלל דפי נחיתה?


בהגדרה - דף נחיתה הוא אזור שהמשתמשים "נוחתים" בו ומגיעים אליו. בדרך כלל זהו לינק לדף אינטרנט ממוקד שעוצב ונבנה למטרה ספציפית (הצגת קרם חדש שהכנסתם למלאי, פרסומים ממוקדים לרגל ימי הולדת וחגים, שירות חדש שהוספתם לקליניקה ועוד).

דפי נחיתה נועדו להעסיק את המבקרים בצורה מסוימת, ולהוביל אותם להשלים איזשהו פעולה ספציפית (להשאיר פרטים, להתקשר, לשתף עם חברים, לעשות לייק בדף הפייסבוק ועוד). דף נחיתה טוב יהיה ממוקד לקהל יעד מסוים, אתם יכולים לבנות דפי נחיתה המאפשרים לגולשים לקבל מבצעים שיווקיים כגון ייעוץ בחינם איך להפוך את השיער שלך לבריא יותר, דוגמיות של קרמים לפנים או קופוני הנחה לטיפול הבא במכון היופי שלכם, יצירת דפי נחיתה מאפשרת למקד את הקהל שלכם, להציע להם משהו בעל ערך ולראות איך הם הגיבו אליו.


למה צריך דפי נחיתה?


איסוף דמוגרפיה - הרעיון של דף הנחיתה הוא שהגולשים חייבים "לשלם" במידע על מנת לקבל גישה להצעה שנמצאת בדף הנחיתה, עליהם למלא טופס. המידע יאפשר לכם יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים. הגולש נותן לכם את הנתונים שאתם צריכים כדי להבין את הלקוחות החדשים שלכם ומאפשר לכם לפלח את השוק בצורה יעילה יותר, לדעת מהם הצרכים, הרצונות והמטרות שלהם.

מסייע לערוצי שיווק אחרים: אסטרטגיית שיווק מצליחה מסתמכת על תוכן - והרבה ממנו.

דפי נחיתה הם תוספת נהדרת לארסנל התוכן של כל משווק מכיוון שניתן לשתף אותו ברשתות החברתיות, בהודעות דוא"ל ובSMS.

תובנות לגבי היעילות של שיווק העסק: בכל פעם שתיצרו דף נחיתה, תקבלו נכס נתונים נוסף עבור תוכנית השיווק שלכם. על ידי מעקב וניתוח של המדדים המשויכים לדפי הנחיתה, ניתן לאסוף תובנות רבות לגבי ביצועי השיווק שלכם, כמו ביצוע ההשוואה בנוגע ליעילות הפעילויות השיווקיות שלכם, תוכלו לבדוק כיצד הגולשים פועלים בדפי הנחיתה לאורך זמן ועוד . זה נותן תובנה חזקה שיכולה לעזור לכם לייעל ולשפר את השיווק שלכם.


מהם סוגי דפי נחיתה הקיימים ?


כפי שציינו קודם, ישנם סוגים שונים של דפי נחיתה המשמשים למטרות שונות. חלקם מתמקדים יותר ביצירת לידים ואילו אחרים שואפים למכור את המוצר או השירות. נציין לכם כמה מהם:

דפי לכידת לידים - דף לכידת ליד משמש לאיסוף לידים פוטנציאליים (לקוחות המעוניינים במוצר או בשירות). סוג נחיתה מסוג זה מכיל בדרך כלל טופס יצירת קשר שהלקוחות אמורים למלא את שמם, כתובת הדוא"ל ו / או מידע אחר. דף הנחיתה צריך להסביר בבירור את מה שמוצע, ובו זמנית לשכנע את הלקוח למלא את פרטיו. דפי לכידת לידים לרוב מציעים מוצר פרסומי בחינם (כגון קרם פנים או קוד הנחה למסכת שיער מושלמת) בתמורה להשלמת פרטי הקשר.

דף לחיצה - עמוד נחיתה יותר אגרסיבי המשמש לאיסוף מידע וליצירת קשר עם הגולשים. דפים כאלה אינם מאפשרים לגולשים להמשיך הלאה באתר אם הם לא מזינים את כתובת הדוא"ל שלהם. העיצוב של דף כזה צריך להיות פשוט וברור. עליו להדגיש את הצעת המוצר או השירות ולדרוש בעדינות להזין את פרטי הקשר שלהם. אסטרטגיה זו נעשית לרוב כדי לעזור למשווקים להגדיל את רשימת הדוא"ל שלהם.

דף מוצר - נוצר במיוחד כדי לקדם את המוצר, דף נחיתה מסוג זה הוא פשוט ומפרט את היתרונות של המוצר או השירות כדי לתפוס במהירות את תשומת ליבו של הגולש.

דף מכירות - עמוד מכירות שמתכוון למכור מוצר או שירות. סוג נחיתה מסוג זה אמור להיות משכנע מאוד, ולעודד את המבקרים לבצע את הרכישה שלהם מייד. דף מכירות יכול להיות בפורמט קצר או ארוך יותר. הצעות מכירה יקרות יותר עשויות לדרוש פורמט ארוך יותר שיש בו הסברים מפורטים.




אז איך תעשו את זה נכון?


אוקיי, אז עכשיו כשאתם מבינים מהו דף נחיתה, איך הוא פועל ומדוע אתם זקוקים לו. חשוב שתדעו איך דף נחיתה צריך להראות וכיצד צריך לכתוב ולעצב אותו. נסקור בקצרה את המרכיבים העיקריים של דף הנחיתה. נדגים לכם זאת באמצעות דף נחיתה של בתחום הקוסמטיקה והיופי:


כותרת: הכותרת היא הדבר הראשון שהמבקרים יראו ככל הנראה כשהם 'נוחתים' בדף הנחיתה. כותרת מושכת של דף נחיתה מסכמת את ההצעה בצורה ברורה ותמציתית ככל האפשר, ועונה על השאלה "מה יקבלו הגולשים בדף זה?" - "בואי להרגיש ולהראות צעירה יותר!"

המילים: הטקסט בדף נחיתה אמור להסביר את ערך ההצעה באופן ברור, בפשטות ובאופן משכנע. ניתן להשתמש באותיות בולטות או קו מדגיש, לפרק גושי טקסט גדולים ולשמור על קו קצר ותמציתי.- "עכשיו במבצע חסר תקדים גל קוסמטיקה משיקה ליין מוצרים לשמירה על עור צעיר עכשיו ב30% הנחה!!"

מילות מפתח: כמו כל תוכן שיווקי אחר, יש להשתמש במילות מפתח בכותרת העמוד, בכותרות ובטקסט דף הנחיתה כדי לייעל אותן למנועי חיפוש. -"עור צעיר/ טיפוח' קוסמטיקה/ יופי"

כפתורי שיתוף: כפתורים אלה מאפשרים לגולשים לשתף את דף הנחיתה בקלות עם החיבורים שלהם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק , אינסטגרם , או טוויטר , במטרה להרחיב את הפריסה של דף הנחיתה שלכם מעבר לרשימת אנשי הקשר.

טופס פרטים: המרכיב הקריטי ביותר בכל דף נחיתה, בטופס הגולשים משאירים את הפרטים האישיים שלהם תמורת ההצעה שיקבלו מדף הנחיתה. – "השאירי את הפרטים ונשלח אל המייל שלך את קופון ההנחה"

עיצוב תמונה: דפי נחיתה הכוללים תמונה רלוונטית מעניקים לגולשים מושג מוחשי של מה שהם יקבלו והופכים את דפי נחיתה למושכים יותר ויזואלית.



צרו בקלות דף נחיתה עוד היום!


השתמשו בטיפים ובהמלצות שקיבלתם, הם יועילו לכם רבות. במידה וקצת נלחצתם ועדיין חוששים איך לגשת ומאיפה להתחיל? תוכלו להיעזר בנו, המערכת של ברודקאסט תוכל ליצור לעסק שלכם דפי נחיתה מושלמים ולפי כל הכללים! עם תמונות מקוריות וצבעוניות מקסימלית, אנחנו נמצאים תמיד כאן לעזרתכם!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page