קואצ'רים, רוצים להגדיל את החשיפה שלכם? תחרויות ברשתות החברתיות זה הפתרון
top of page
  • צוות ברודקאסט

קואצ'רים, רוצים להגדיל את החשיפה שלכם? תחרויות ברשתות החברתיות זה הפתרון

לרוב הקואצ'רים יש תקופות בהם הם זקוקים לרענן את כמות הלקוחות שלהם ולגייס לקוחות חדשים, תהליך השיווק הוא כמובן תהליך ארוך טווח, אבל אם תרצו להיחשף בפני קהל רחב יחסית מהר, כדאי שתשקלו לערוך תחרות בפייסבוק או באינסטגרם. תחרויות הן דרך נהדרת ליצור אינטראקציה עם המתאמנים שלכם, לקבל תשומת לב ויחס אליכם בתור מותג והכי חשוב, להגביר את החשיפה של העסק שלכם, על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

הגדלת חשיפה לקואצ'רים באמצעות תחרות / ברודקאסט

למה בכלל כדאי לערוך תחרויות בדף הפייסבוק העסקי?

התקשורת שנוצרת סביב התחרותיות בקרב המתאמנים הקיימים שלכם וגם בקרב מתאמנים פוטנציאליים, יכולה להעלות את רמת המעורבות שלהם, כי הם ישאפו להשיג את המוצר או השרות ששאר הלקוחות גם חושקים בו. כך משתנה הדרך בה קהל העוקבים שלכם תופס את העסק שלכם והוא הופך את הפרס לנחשק וכזה שצריך להתאמץ כדי לקבל.

בנוסף, הפידבקים והתגובות בדף הפייסבוק העסקי, מייצרים תחושה של אמינות בקרב קהל היעד שלכם, כי הגולש שאינו מכיר אתכם קורא אותם ומבין שהתגובות שנכתבו על ידי לקוחות כמוהו אמינות ואותנטיות. עריכת תחרות זאת הזדמנות להגביר חשיפה וליצור תדמית טובה של העסק שלכם, שתוביל לשיתופים של פידבקים ותגובות חיוביות.

קיימים 3 יתרונות מרכזיים שבגללם כדאי גם לכם לשקול לערוך תחרות לקהל העוקבים שלכם בפייסבוק או באינסטגרם:

1. הגדלת קהל היעד - תוכלו לחשוף את העסק שלכם בפני קהל יעד רחב יותר ולהשיג עוקבים נוספים, שיכולים בהמשך גם להפוך למתאמנים משלמים.

2. יצירת בידול - נתחיל ונאמר שהבידול לא נוצר מעצם קיום התחרות, שכן היום זה כבר הפך להיות מאוד פופולרי לערוך תחרויות ברשתות חברתיות. אבל אם תערכו תחרות חכמה ותציגו את המוצר שלכם בצורה ייחודית ושונה תוכלו ליצור בידול בקרב המתחרים שלכם.

3. עניין - תחרויות בפייסבוק או באינסטגרם מעוררות הרבה עניין וכך תוכלו לייצר עניין בעמוד העסקי שלכם, גם בקרב מתאמנים קבועים או עוקבים קיימים של העמוד.

חשוב שתהפכו את התחרות שאתם עושים לייחודיות ויצירתיות, על מנת שהיא תהיה שונה מתכנים של עסקים מתחרים בתחום האימון האישי. אל תעשו שוב את אותן תחרויות נדושות ומשעממות, כי הן פשוט לא יקבלו את החשיפה לה הן ראויות. לדוגמה, להציע אימון ראשון במתנה לא בהכרח יביא לכם מספיק חשיפה כי קהל הלקוחות מבין שעל האימונים הבאים הם כבר יצטרכו לשלם מכיסם, אבל הגרלת סדרת פגישות או סדנה אינטרנטית חדשה שהפקתם, בהחלט יכולה להיות הצלחה גדולה יותר.


למה דווקא בפייסבוק או באינסטגרם?

כולנו כבר יודעים ששיווק נכון בפייסבוק או באינסטגרם, מאפשר לכם להגיע למאגר עצום של משתמשים ולקוחות פוטנציאלים, הודות למעבר בין מעגלי חברים. כשאתם מפרסמים תחרות בדף העסקי ומבקשים מכל מי שרוצה להשתתף בהגרלה לשתף את הפוסט בפיד של הפייסבוק או בסטורי באינסטגרם, אתם חושפים את הפוסט של התחרות ואת הדף העסקי שלכם לקהל רחב מאוד. בנוסף, אתם יכולים להתנות את ההשתתפות בהגרלה במעקב אחרי הדף העסקי שלכם ולקבל בקלות עוקבים חדשים, שיהיו חשופים לכל הפרסומים שלכם מעכשיו והלאה.

זכרו שלכם כקואצ'רים יש מאגר לקוחות מסוים ומוגבל, אך לכל אחד מהעוקבים שלכם יש מאגר חברים משלו ולאלו מאגר משלהם, וכן הלאה. היות וכל לקוח הופך במסגרת התחרות לחלק ברשת ההפצה שלכם, הקשרים שהוא יוצר, יכולים להגדיל את ההצפה של הפוסט ובהמשך גם להוביל להגדלת מכירות.

איך לערוך נכון תחרות בפייסבוק או באינסטגרם/ Broadcust

איך תעשו את זה נכון?

אם עד היום עוד לא יצרתם תחרות בפייסבוק או באינסטגרם, יכול להיות שאתם חושבים שזה פשוט: מכריזים על התחרות, מוסיפים לינק ועוקבים אחרי הנתונים שהמשתמשים מכניסים. אבל זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע ועל מנת שהתחרות תצליח באמת, חשוב שנשקיע משאבים מספיקים ביצירת חשיפה משמעותית.

ישנם כמה שלבים קריטיים להצלחה של התחרות:

מטרות - בשלב הראשון אנחנו צריכים להבין מה המטרות שלנו מהתחרות? האם המטרה היא הגדלת המודעות אליכם בתור קואצ'רים? הזדמנות לחגיגה של אירוע מסוים (לדוגמה הגעה למספר עוקבים אטרקטיבי)? או הגדלת מספר ההמרות?

בניית התחרות - בשלב הבא נחשוב על העיצוב, הכתיבה והתוכן של התחרות והיות וכל מטרה יכולה להשפיע על כל הפרמטרים האלה, חשוב שנתחיל בשלב הזה רק לאחר גיבוש כל המטרות.

הפרס - חשוב שנוודא שהפרס יעניין מאוד את קהל היעד שלנו, כדאי שהפרס יהיה מצד אחד צנוע יחסית כדי למנוע את השתתפותם של רמאים ומצד שני מעניין מספיק ואטרקטיבי כדי שהמתאמנים הקיימים או הפוטנציאליים שלנו, יהיו מוכנים להתאמץ כדי לקבל אותו. אז כמובן שהפרס חייב להיות קשור לתחום האימון האישי, על מנת שהעוקבים שלכם יפעלו על מנת לזכות בו.

לוחות זמנים - חשוב שנחליט ונודיע מראש על לוחות הזמנים לתחרות וכדאי שזמן סיום התחרות יהיה יחסית קרוב, כי זה יוצר תחושה של דחיפות בקרב המשתתפים.

חשיפה - גם אם תצרו תחרות מעולה ולא תדאגו ליצירת חשיפה מתאימה לתחרות, לא עשיתם כלום. כי אם המתאמנים הקיימים שלכם לא ישמעו על התחרות הם בטוח לא ישתתפו בה ולא ישתפו אותה בקרב העוקבים שלהם וכך לא תוכלו לענות על המטרות שלכם. לכן חשוב שתפרסמו את התחרות בכל פלטפורמה אפשרית ותקדמו את הפוסט בצורה ממומנת בפייסבוק ובאינסטגרם, כך לא תפספסו הזדמנות לחיזוק ושימור הקשר עם הלקוחות הקיימים ומשיכת לקוחות חדשים.

על מנת להפיק תחרות חכמה, יצירתית והכי חשוב אפקטיבית המשרתת את אינטרס העסק שלכם, אתם מוזמנים להיעזר במערכת של ברודקאסט, בה תוכלו למצוא בקלות מגוון רב של תבניות מעוצבות, המותאמות לתחום האימון האישי. בנוסף תוכלו להיעזר במערכת ניהול הלקוחות המובנת בתוך המערכת, שתאפשר לכם להפיץ את ההגרלה בקרב הלקוחות שלכם בהודעות סמס ובאימייל ולשמור בצורה מסודרת את הפרטים של כל הלקוחות הפוטנציאליים החדשים שיצטרפו הודות להגרלה.


המערכת של ברודקאסט תאפשר לכם לנהל את התחרות וגם את כל שאר התכנים שלכם בצורה חכמה ויעילה ולפרסם אותם בכל הרשתות הקיימות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מייל וסמס. בנוסף, תוכלו לקבל אליכם בנק תכנים מגוון, עשיר ומותאם בדיוק לעולם התוכן של אימון אישי.


אז הצטרפו לברודקאסט ותספקו לקהל העוקבים שלכם תכנים מיוחדים, מעניינים ומניעים לפעולה, שישפר את הקשר השוטף עם המתאמנים הקיימים והפוטנציאלים שלכם.

צליל לוי

מאת רביד כהן

מומחה שיווק ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי.

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

עם התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page