ברכה לפסח בקלות ובמהירות
top of page
  • צוות ברודקאסט

שולחים ללקוחות ברכה לפסח? כל מה שחשוב שתדעו לפני שאתם כותבים ברכה לחג

עודכן: 6 במרץ 2020


כתיבה ושליחה של ברכה לחג הפסח, זה משהו שרוב בעלי העסקים כבר זוכרים ומקפידים לעשות, כי זה מאפשר לאחל לקולגות, ללקוחות ולעובדים שלנו חג שמח ובמקביל, למתג את העסק בצורה חכמה ומקצועית.


אז בימינו שזה כבר הפך לסוג של סטנדרט, לא מספיק לשלוח ברכה ודי וכדאי להיות כמה שיותר מקוריים וייחודיים. למזלנו היום כבר לא צריך ללכת לחנות, לקנות כרטיס ברכה, לכתוב אותה בכתבה יד, לקשט, לעצב ולגשת לדואר בתקווה שהיא תגיע ליעד שלה עד ערב החג, אפשר פשוט להתחבר לברודקאסט ולשלוח ברכה דיגיטלית שמותאמת לכל אחד.

ברכה לפסח ללקוחות

אז איך שולחים בקלות ברכה לפסח ?


עכשיו כשהכל הפך דיגיטלי, שליחת ברכה לפסח מאפשרת לנו למנף אותה לשיווק וקידום העסק לקראת החג. לצערנו, הרבה עסקים מפספסים הזדמנות פז לשמור על קשר מקצועי ואיכותי עם הלקוחות ולא שולחים ברכה לפסח או לחלופין, שולחים ברכה גנרית ומשעממת. לכל עסק סיבות מוצדקות משלו - מחסור בזמן, עומס בתקופת החגים או ניהול ותחזוק לקוי של מועדון הלקוחות ובכל זאת כדאי לזכור שהמאמץ במקרה הזה לגמרי משתלם.


ברודקאסט רוצה להזכיר לכם, שאפשר לשלוח ברכה דיגיטלית לפסח בקלות, ביעילות ובמהירות ולהפיץ אותה במייל, בניוזטלר, בהודעות טקסט, בווטסאפ או בכל אמצעי דיגיטלי אחר.

אז אם יש לכם עסק בתחום האוכל, התיירות, היופי או בכל תחום אחר (לרשימת תחומי העיסוק המלאה לחצו פה), ככה תעשו את זה נכון.


1. מתקדמים - שולחים כרטיסי ברכה דיגיטליים שמחליפים את כרטיסי ברכה המסורתיים וכוללים איחולים לחג (או לאירוע מיוחד אחר). במקום להשתמש בנייר ומעטפה ולשלוח אותם בדואר, נשתמש בערוצי השיווק השונים (כמו SMS או מייל), על מנת לשלוח את הברכה ללקוחות שלנו. ככה נוכל לדאוג שכל הלקוחות, הקולגות והעובדים שלנו יקבלו את הברכה בזמן.

2. משתדרגים - משתמשים בעורך התמונות של ברודקאסט על מנת ליצור ולעצב בקלות ובנוחות ברכה או הטבה ללקוחות וחוסכים זמן וכסף. במערכת תוכלו לבחור בין מגוון עיצובים מעוררי השראה מבלי להזדקק לשירותי עיצוב גרפי, כי היא ממש ידידותית ופשוטה, כך שתוכלו לעשות הכל לבד, למתג את העסק שלכם בהתאם וליהנות מברכה יפה ומעוצבת.

3. משקיעים - על מנת שהתוכן של הברכה ישלים את העיצוב המושקע ,חשוב לכתוב ברכה קצת יותר מיוחדת, מעבר לאמירת פסח שמח גנרית. על מנת לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלכם ועל הדרך לפנק אותם לכבוד החג, אפשר להציע הנחה או מבצע שתקפים רק למי שיגיע אל בית העסק שלכם עם ההודעה (אם מדובר בהודעת SMS או וואטסאפ) או למי שיגיב על הפוסט שפרסמתם בברכה משלו (אם מדובר בפוסט בפייסבוק או באינסטגרם).

נסו להיות מקוריים, חפשו השראה סביבכם, חשבו מה הייתם רוצים לאחל לעצמכם או לעסק שלכם לכבוד החג וברכו בזה את הלקוחות, העובדים והקולגות שלכם. והכי חשוב? קשרו בין החג לבין העסק, לדוגמה - משחקי מילים לגבי עשרת המכות (המכה ה11 היא שאתם מנסים להזמין חופשה ואין מקום!), הנושא של ההליכה במדבר (אחרי 40 שנה במדבר, מגיע לך להגיע לטיפול מקצועי ומפנק), הסנטימנט של היציאה ממצרים (רק בשביל הטיפול הזה היה שווה לך לצאת ממצרים) נושאים נוספים יכולים להיות כמובן ההגדה, הנקיון של החמץ, 4 הבנים, הפרמידות וכל נושא אחר המקושר באופן חזק לחג הפסח "חג אביב שמח ופורח וגם אצלנו פריחה של מבצעים חדשים".


4. מתאימים - כשאתם שולחים ברכה דיגיטלית אתם יכולים לשנות בקלות את העיצוב והתוכן ולהתאים אותם לכל מעגל או לקבוצה שתרצו לשלוח להם אותה. ככה תוכלו להתאים לכל אחד את הברכה המדויקת ביותר עבורו, כי הרי לכל אחד מהם תתאים ברכה קצת שונה. כשאתם שולחים ברכה ייחודית לכל קבוצה, אתם ממצבים וממתגים את העסק ונתפסים כהרבה יותר אכפתיים ומשקיענים, כי אתם מצליחים לתת לכל אחד את יחס חם ואישי שמותאם בדיוק בשבילו.


5. מתזכרים - שליחת ברכה לפסח מאפשרת לכם לחזק את התדמית העסקית שלכם, להזכיר ללקוחות ששכחו שאתם קיימים ולפרט שירותים ייחודיים או מבצעים אטרקטיביים. כי כשאתם שולחים ללקוחות שלכם ברכה אישית ונוגעת ללב, הם לא ירגישו שאתם משווקים להם משהו בכוח, אלא מזכירים להם על הדרך את השירות שאתם מציעים.


6. מנתחים - עם מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט תוכלו לעקוב אחר התנהגות הלקוחות, אחרי שתשלחו להם את הברכה. המערכת מאפשרת לכם להבין מי פתח את המייל או את ההודעה, לנתח ולהסיק מסקנות ותובנות לחג או לאירוע הבא.

מערכת ברודקאסט – שולחים ברכה לפסח בקליק

המערכת של ברודקאסט מאפשרת לכם לבחור ברכה לחג הפסח, מתוך מגוון סגנונות עיצוב וניסוח הקיימים במערכת ובהמשך להתאים את הסגנון והתוכן ללקוחות שלכם, לקולגות ולעובדים שלכם. גם בשוטף המערכת מספקת תבניות ותמונות מעוצבות לעסק שלכם, בהן תוכלו להשתמש לצורך יצירת ברכות או הטבות ייחודיות ולהפיץ אותם ישירות לפייסבוק, למייל או בSMS.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page