יש לכם צימר? תמונה אחת שווה אלף מילים - כך תעצבו אותה כמו שצריך
top of page
  • צוות ברודקאסט

יש לכם צימר? תמונה אחת שווה אלף מילים - כך תעצבו אותה כמו שצריך

אנחנו כבר יודעים שכל פרסום בין אם ברשתות החברתיות, בעיתונות או באתרים אחרים ברשת, תמיד יהיה מלווה בתמונה אחת לפחות. עד היום למלונות הגדולים היו תקציבים בהתאם, שהשפיעו על איכות התמונות המעוצבות שהם פרסמו ולכם, בתור בעלי צימרים, לא באמת הייתה אפשרות להתחרות בהם. אז נכון שאין לכם עדיין את התקציבים הגדולים, אבל תמונה מעוצבת ממש לא תלויה רק בסכום הכסף שמושקע בכל קמפיין והיא מתחילה קודם כל מתהליך החשיבה, התכנון, העיצוב ועוד. ועם זה, אתם בהחלט יכולים להתחרות.


זכרו לאיכות של התמונה המעוצבת יש אפשרות להשפיע רבות על הנוכחות השיווקית של הצימר ברשת ולכן חשוב שתבינו איך חשוב לעצב אותן נכון, מה חשוב שיהיה בכל תמונה שאתם מעצבים ולמה ההשפעה שלהם כל כך גדולה על שיווק הצימר שלכם.

עיצוב תמונות לצימר/ ברודקאסט

השפעה פסיכולוגית על המוח

מחקרים רבים שנערכו הובילו למסקנה, שתמונה היא אחד המרכיבים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר בשיווק, כך שתהיה לה גם השפעה עצומה על הצימר שלכם. כמובן ששינה חשיבות רבה גם לתכנים הכתובים שיתווספו לתמונה, אבל במציאות של ימינו בה הקצב מאוד גבוה וכולנו חשופים לפרסומים רבים מכל עבר, המסר יכול להיבלע בין המידע שמציף אותנו ואילו לתמונה טובה ומעוצבת, יש סיכוי הרבה יותר גבוה להיקלט ולהישאר.

למה? המוח האנושי בנוי בצורה המאפשרת לו לקלוט תמונה בצורה מהירה וקלה יותר, מאשר לפענח טקסט שדורש יותר זמן, מאמץ ותשומת לב. לכן, תמונה נכונה ומעוצבת יכולת להעביר את המסר שלכם בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר, בעוד תמונה סתמית ושאינה מתכתבת עם המסר, כנראה תיבלע בין בליל התכנים שהלקוחות הפוטנציאליים של הצימר שלכם ייחשפו אליהם. לכן חשוב להבין שעצם העלאת תמונה לא מספיקה ואף עלולה להסב נזק לתדמית של הצימר שלכם.


חשבו על זה, אם יש לכם צימר מעוצב ומושקע ואתם בוחרים בתמונה אגבית שלא מספרת נכון את הסיפור של הצימר שלכם, כנראה שהיא תעשה יותר נזק מתועלת, כי לא רק שהיא לא תמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים צימר מושקע ויפה כמו שלכם, היא גם יכולה לייצר תדמית של צימר מוזנח וסתמי, דבר שאתם בטוח לא רוצים לייצר. או אם לדוגמה הדבר הבולט ביותר בצימר שלכם הוא הנוף המטורף שנשקף ממנו, אבל כל מה אתם בוחרים לפרסם תמונה של המיטה, איך יוכלו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם להרגיש את העוצמה שנשקפת ממרפסת הצימר, אם אתם מצלמים תמונה של עוד מיטה יפה?

אז איך נעצב תמונות מושכות ויפות לפרסום הצימר שלנו?

מנסחים מטרות - בשלב הראשון חשוב שננסח מטרה ויעד ברורים, אותם נרצה לקבל מפרסום התמונה וחשוב שנתמקד במטרה אחת בלבד. שכן אם נרצה שגם יכירו את הצימר, גם יזמינו מקומות, גם יחשבו שהוא מציע את הדיל השווה ביותר וגם יפרסמו אותו בקרב הקהל הרחב, הלקוחות יכולים להתחיל להתבלבל ולא באמת לבצע אף אחת מהפעולות שהייתם רוצים שהם יעשו ובטח ובטח, לא לזכור את הצימר לטובה. אז חשוב שתגדירו בשלב הראשון מטרה ברורה ותתחילו לעצב את התמונה בהתאם ליעד אליו אתם שואפים.

מדגישים את הצימר - חשוב שהתמונה שתבחרו תדגיש את הצימר שלכם בצורה הטובה ביותר. אם תצלמו לדוגמה רק את הנוף היפה ממרפסת הצימר שלכם, מבלי לתת הקשר למיקום שלו בתוך הנוף, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכולים לפספס את העובדה, שבריכת השכשוך המחוממת שבצימר ממוקמת ממש מול הנוף המהמם.


שילוב צבעים נכון - חשוב שתעשו שימוש חכם בהתאמה נכונה של צבעים. כמובן שכאן כבר נדרש ידע מסוים בצילום ועיצוב, אבל אתם תמיד יכולים ללמוד לבד מהם השילובים הנכונים או להיעזר בחברה מקצועית כמו חברת ברודקאסט, שתעזור לכם לעצב תמונה מקצועית ומדויקת. זכרו לצבעוניות נכונה יש כוח לרומם או לחרב תמונה בהינף יד ולכן המשפט כל המוסיף גורע, ממש נכון במצב הזה.

יוצרים אווירה - חשוב להבין שהתמונה שאתם מצלמים ומעצבים, צריכה לשקף את האווירה והתחושה שאתם רוצים לייצר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים ואשר מספרת בצורה הכי מדויקת את סיפור הצימר שלכם. כך שאם אתם מכוונים לקהל יעד של זוגות המחפשים מפלט רומנטי זוגי, חשוב שגם התמונות שאתם מעצבים ייצרו את האווירה הזו ואם אתם מכוונים לקהל יעד של משפחות שרוצות לבלות בילוי נעים וחמים, חשוב שהתמונות שאתם מצלמים ומעצבים ידברו באותה השפה.

שיווק צימר ופרסום צימרים

זכרו, תמונות המעוצבות בצורה חכמה, יכולות לעזור לגולשים הפוטנציאליים להיכנס ולהקליק דווקא על המודעה שלכם, להיכנס לאתר של הצימר ואפילו להזמין מקום בו במקום. אז חשוב שלא תסתפקו בתמונות סתמיות וגנריות שלא מספרות את סיפור הצימר שלכם ותעצבו את התמונות שאתם מפרסמים בצורה נכונה וחכמה, תשלבו בתוכה טקסט מניע לפעולה וכמובן את הלוגו שלכם.


היות וברור לנו שלא לכל בעלי הצימרים קל לעצב לבד תמונות יפות ומושכות, אנחנו בברודקאסט יכולים לעשות זאת עבורכם. הפלטפורמה של ברודקאסט הוקמה בשביל לאפשר לעסקים לשווק את העסק בהצלחה, מבלי להיות מעצבים, צלמים או אנשי תוכן ושיווק. עם המערכת של ברודקאסט תוכלו לעצב בקלות את התמונות שלכם או לעשות שימוש בתמונות ותכנים מעוצבים ומדויקים, המותאמים בדיוק לעולם הנופש והחופשות. מעבר לכך, תוכלו לנהל את כל הקמפיינים שלכם ואת מועדון הלקוחות של הצימר במקום אחד בקלות וביעילות.


לא סתם אומרים "תמונה אחת שווה אלף מילים", כי עם התמונה הנכונה שמייצגת את הצימר שלכם בהצלחה, השיווק שלכם יכול להגיע לגבהים חדשים.


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page