פרסום חנות הפרחים שלכם בעזרת תמונות מעוצבות ומקצועיות
top of page
  • צוות ברודקאסט

פרסום חנות הפרחים שלכם בעזרת תמונות מעוצבות ומקצועיות

אם יש לכם חנות פרחים יש מצב שזכיתם, כי הם יפים ומצטלמים נפלא, ככה שכבר עשיתם צעד ראשון בכיוון ליצירת תמונות מקצועיות ויפות. תמונות מעוצבות יקפיצו את כל התכנים השיווקיים שאתם מפרסמים ותוכלו לשלב אותם בכל פוסט שאתם מעלים לדף העסקי בפייסבוק.


תמונות מעוצבות עוזרות להדגיש את הייחודיות של חנות הפרחים ובנוסף הן מאפשרות להעביר את המסר, ללקוחות בצורה חזקה ומשכנעת. לכן חשוב להשקיע בצילום ועיצוב תמונות מקצועי של מגוון הזרים, הצמחים ועיצובי הפרחים וכמובן גם של בית העסק ואותם נשלב אותם בכל קמפיין שיווקי, מודעה או פוסט שאנחנו מעלים לפייסבוק או לאינסטגרם.


לא סתם אומרים "תמונה אחת שווה 1000 מילים, כי לתמונות ממותגות (ובכלל לתוכן ויזואלי מקצועי), יש יכולת למשוך את הגולשים להמשיך ולקרוא את מה שכתבנו בפוסט בפייסבוק או להכיר אותנו, בצורה פשוטה וממוקדת. תמונה יפה ומעוצבת תאפשר לנו "לתפוס" את תשומת הלב של הגולש ולגרום לו להגיב על הפוסטים שנפרסם במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם.

תמונות מעוצבות לחנות פרחים/ ברודקאסט

אז היות וגם אתם כנראה בעלי עסקים קטנים ולא חברות גדולות שיכולות להוציא את העבודה החוצה ולתת לצלמים, מעצבים גרפיים או בעלי מקצוע אחרים לעשות את העבודה בשבילם, אנחנו רוצים להקל עליכם וללמד אתכם איך תעשו את זה נכון.


המדריך שיצרנו יעזור לכם להבין מה כדאי לעשות ומה לא כדאי לעשות על מנת ליצור ולערוך תוכן ויזואלי מעוצב וברמה גבוהה. כיוון שאתם מתמחים בתחום הפרחים ולא בתחום העיצוב או הצילום, אתם מוזמנים להיעזר במערכת ברודקאסט כדי להעשיר את עצמכם ברעיונות עיצוב מקוריים. כך תוכלו לעצב פוסט מושלם בפשטות ולשתף אותו בפלטפורמות השיווקיות בקלות.

למה כדאי לשים לב כשמעצבים ועורכים תמונה


לבחור תמונה ייחודית ומדהימה - השלב הקריטי ביותר בתהליך עיצוב התמונה, הוא הבחירה של התמונה הנכונה. שימו לב שהתמונה צריכה להיות מספיק מיוחדת ולא שגרתית, כך שהיא תמשוך בקלות את העין של הלקוח הפוטנציאלי, תמונה שכיחה ומשעממת פשוט לא תעשה את העבודה. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה (שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'). אז אם החלטתם לצלם את חנות הפרחים שלכם או זר יפה שעיצבתם, תחשבו על זווית ייחודית ומעניינת שבטוח תמשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כמו צילום מלמעלה או בזווית מיוחדת של זר הפרחים.

ביחרו תמונה שהיא הפנים של העסק - תמונת הפרופיל בדף הפייסבוק היא התמונה שמעטרת את הדף העסקי של חנות הפרחים שלכם והיא הדבר הראשון שהלקוחות שנכנסים לדף העסקי רואים, לכן היא מאוד חשובה. בנוסף, אם גודל התמונה לא מתאים לפורמט, היא תיחתך לא נכון או תהיה מאוד מפוקסלת ולא יראו אותה טוב. התמונה הקטנה (זאת שמופיעה ליד כל פוסט שאתם מפרסים) אומנם עדיין תוכל להיות ברורה גם אם לא תעלו אותה בגודל הנכון, אבל ברגע שמישהו יכנס לדף שלכם, זה לא יראה טוב. הגודל המומלץ הוא 600/600 והוא יראה מצוין גם כתמונה קטנה וגם כגדולה.


חשוב שתשקיעו בבחירת התמונה הנכונה שתייצג בצורה הכי טובה את החנות והמוצרים שלכם ובמקביל תדאגו לשמור על גודל ופורמט מתאים. נתוני הגודל המומלץ של תמונת הקאבר משתנים לא מעט ולכן לפני שאתם מעלים את התמונה, מומלץ שתבדקו את כל המידע במכרז העזרה של פייסבוק (פה תוכלו לקבל את כל המידע והעדכונים לגבי גודל תמונת הקאבר).

שומרים על יחס נכון בין טקסט לתמונה - מעבר לכך שיותר מדי טקסט לא יראה טוב ויסתיר את כל עבודת הצילום והעיצוב שעשיתם, האלגוריתם של פייסבוק לא אוהב יותר מדי טקסט על התמונה ולכן עיצוב שעמוס בטקסט ונראה יותר כמו פלייר, ויזכה לפחות לחשיפה אורגנית. אז כשאתם מפרסמים תמונה או מודעה מעוצבת לעמוד הפייסבוק של חנות הפרחים שלכם, חשוב שתקפידו שלא יופיעו יותר מ-20% טקסט על התמונה. הטקסט שאתם כותבים צריך להיות כתוב בצורה קצרה וקליטה, עם משפטים קצרים ולא עמוסים (עד 5 מילים במשפט ולא יותר).


משפט כמו "בית פורח לסופ"ש" לצד תמונה של אגרטל פרחים יפה המונח לצד שולחן שבת, תעשה עבודה הרבה יותר טובה מאשר טקסט ארוך ומסורבל שגם יראה הרבה פחות טוב, גם פייסבוק יבחר לא לקדם וגם תכלס, סביר להניח שאף אחד לא באמת יקרא.

תמונת קאבר מדויקת ומעוצבת לדף הפייסבוק - תמונת הקאבר בפייסבוק, מאפשרת לכם לקדם טוב יותר את הדף העסקי של החנות הפרחים, במידה שהיא עשויה בצורך נכונה ומדויקת. בנוסף, על מנת לא לגרום לנטישה חשוב שהתמונה והעמוד יטענו מהרו ולכן מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט. לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף, כי לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותנו, יכול לאבד את הסבלנות בשלב הזה ולנטוש. במידה ואין לכם תמונה מסוג זה, תוכלו גם להשתמש בקבצים מסוג PNG, אך חשוב לוודא שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך כך בצורה משמעותית. מעבר לגודל וסוג התמונה, חשוב שתשקיעו מחשבה בתמונה שתאפשר לכם לקדם את הדף העסקי של חנות הפרחים שלכם בצורה טובה יותר, תוך שמירה על כל הפרמטרים והנתונים המומלצים וכמובן, חשוב שהיא תתחבר לתמונת הפרופיל בצורה מושלמת.

 סיפור ייחודי בתמונות/ Broadcust

נעזרים בעוקבים ובלקוחות - אל תפחדו להיעזר ואף לעודד את הלקוחות שקונים מכם פרחים, לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות של הפרחים שהם רכשו אצלכם בבתים שלהם או תמונות של החנות היפה שלכם במהלך הביקור בחנות, כי חנויות פרחים פשוט מצטלמות יפה בכל מצב.


תמונות שהגולשים משתפים עוזרות למשוך לקוחות נוספים ולייצר אמינות גבוהה יותר אצל לקוחות פוטנציאליים, כי זה מאפשר להם להתרשם מחווית הקנייה של הלקוחות ולא רק ממה שאתם מפרסמים. כמובן שאם אתם משתפים את התמונות שהלקוחות משתפים, זה חייב להיעשות בהסכמת הלקוחות, כי זה פרסום לכל דבר, אז לא לשכוח להחמיא להם על הצילום המהמם ולשאול לרשותם.

שמים דגש גם על המילים שמתלוות לפוסט - אומנם הרשתות החברתיות נותנות יותר ויותר משקל לתוכן ויזואלי, אבל כשאתם מפרסמים תמונה בדף העסקי שלכם או בתור מודעה, אסור לכם לשכוח את הטקסט שמתלווה אליה. בדומה לתמונה, כך גם הטקסט שמתלווה אליה חייב להיות מעניין ומיוחד ולהתקשר לתמונה שאתם מפרסים. אם אתם מפרסמים תמונה של כלה, הטקסט שמתלווה אליה יכול להיות קשור לאופן שבו אתם מעצבים את הזר, למנהג זריקת הזרים או לכל דבר אחר שמדבר על היום החשוב הזה.

התוכן הוויזואלי שאתם יוצרים לחנות הפרחים שלכם, מהווה את הדרך שבה הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים יתפסו אותו. אז אם אתם רוצים שיתפסו את העסק שלכם כמקום מקצועי, שמבין עיצוב ואסתטיקה, חשוב שגם התמונות שאתם מפרסמים יעבירו את ההרגשה הזו. אם אתם לא מרגישים שיש לכם את הפנאי או היכולת לעשות את זה לגמרי לבד, אתם מוזמנים להכיר את המערכת של ברודקאסט, שתאפשר לכם לקבל, לערוך ולייצר תוכן מעוצב ואיכותי המותאם בדיוק לצרכים שלו.


זכרו - תוכן מעוצב עוזר לחיזוק ושיפור מערך השיווק והפרסום של חנות הפרחים שלכם, מאפשר לכם לחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות הקיימים, מגדיל את החשיפה ויכול להפוך את העוקבים שלכם ללקוחות משלמים.

היופי במערכת של ברודקאסט הוא שבנוסף לעובדה שתקבלו את כל התכנים ישירות למכשיר הנייד שלכם, תקבלו את היכולת לשנות ולהתאים את התוכן בהתאם לצרכים של העסק שלכם.


במערכת קיים עורך תמונות מתקדם, שמאפשר לכם לבחור תמונות מתוך מאגר תמונות ועיצובים עצום ולערוך שינויים בקלות ובהנאה. אז אם אתם והפוטושופ לא חברים טובים ואפילו ניסתם להסתדר עם קאנבה (Canva) וזה לא בדיוק הלך כמו שציפתם, אתם מוזמנים לבדוק את המערכת בחינם. המערכת של ברודקאסט נותנת לכם גישה למאגר תמונות ותכנים שיאפשרו לכם לשווק את העסק שלכם בצורה מעוצבת, מקצועית ואסתטית והיא גם מתמשקת עם רשימת התפוצה של מועדון הלקוחות שלכם, כך שגם המיילים שאתם שולחים, גם התכנים שאתם מפיצים ברשתות החברתיות, ב-SMS או בוואטסאפ, יהיו יפים ומעוצבים וישדרו מיתוג מקצועי, מכובד ורציני.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת ויולה שוורצמן

מעצבת תוכן בחברת ברודקאסט



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page