עיצוב תמונות מושכות ומקצועיות לפרסום ושיווק צימר או מלון בוטיק
top of page
  • צוות ברודקאסט

עיצוב תמונות מושכות ומקצועיות לפרסום ושיווק צימר או מלון בוטיק

עודכן: 3 בפבר׳ 2020

לקוחות שמתכננים לצאת לחופשה, רוצים לדמיין ולהרגיש עוד לפני ההגעה, איך הם ירגישו כשהם יגיעו לנפוש אצלכם בצימר או במלון הבוטיק שלכם. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר שיאפשרו לכם לעשות את זה, היא באמצעות פרסום של תמונות מעוצבות ומגרות בדף העסקי בפייסבוק.


תמונות מעוצבות עוזרות לנו להדגיש את הייחודיות של הצימר או בית המלון ומאפשרות לנו להעביר את המסר בצורה חזקה ומשכנעת וזאת הסיבה שהן קיימות בכל קמפיין שיווקי, מודעה או מלוות כל פוסט בפייסבוק או באינסטגרם.


לא סתם אומרים "תמונה אחת שווה 1000 מילים, כי לתמונות ממותגות (ובכלל לתוכן ויזואלי מקצועי), יש יכולת למשוך את הגולשים להמשיך ולקרוא את מה שכתבנו בפוסט בפייסבוק או להכיר אותנו, בצורה פשוטה וממוקדת. תמונה יפה ומעוצבת תאפשר לנו "לתפוס" את תשומת הלב של הגולש ולגרום לו להגיב על הפוסטים שנפרסם במדיה החברתיות ובמיוחד בפייסבוק ובאינסטגרם.

תמונות מעוצבות לצימר שלכם/ ברודקאסט

אז בגלל שאתם בעלי צימרים או בבעלי מלונות בוטיק ולא משווקים דיגיטליים שיש להם צוות גדול ומוכשר של מעצבים גרפיים רצינו להקל עליכם ויצרנו עבורכם את המדריך הקליל הזה, שיאפשר לכם להבין, מה לעשות ומה לא לעשות כשאתם רוצים ליצור תוכן תמונה מעוצב ומהוקצע.


גם אם אתם מרגישים שכישורי העיצוב שלכם צריכים חיזוק או שאתם מחפשים רעיונות עיצובים מקוריים, אתם מוזמנים להיעזר במערכת ברודקאסט בשביל לייצר ולעצב פוסט מושלם בפשטות ובקלות אותו תוכלו להוריד ולשתף בקלות בפייסבוק או באינסטגרם.

החלטתם ללכת על זה ולעצב תמונות לבד, אז למה כדאי לשים לב?


הכל מתחיל בבחירת תמונה מדהימה


זה השלב הקריטי ביותר בתהליך, שימו לב שהתמונה צריכה להיות מספיק מיוחדת ולא שגרתית כך שהיא תמשוך בקלות את העין של הלקוח הפוטנציאלי, תמונה שכיחה ומשעממת פשוט לא תעשה את העבודה. העניין בתמונה יכול להיווצר מתוכן התמונה עצמה או לחלופין כתוצאה מהמאפיינים הוויזואליים שלה (שחור לבן, ניגודיות בצבעים, זווית צילום מיוחדת, חיתוך מקורי בשלב העריכה וכו'). אז אם החלטתם לצלם את הצימר או את מלון הבוטיק שלכם ולעצב תמונה שתתלווה לפוסט, נסו לצלם אותו בזמן השקיעה לקבלת קונטקסט וצבעוניות מעניינת שבטוח תמשוך את עיני הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

התמונה שתייצג את העסק שלכם הכי טוב

תמונת הפרופיל בדף הפייסבוק היא התמונה שמעטרת את הדף העסקי של הצימר או מלון הבוטיק שלנו והיא גם מופיעה לכל לקוח שנכנס אליכם לדף אחרי שהוא רואה את הפוסט שלכם ולכן היא מאוד חשובה. חוץ מזה אם גודל התמונה לא יתאים לפורמט, היא תיחתך לא נכון או תהיה מאוד מפוקסלת ולא יראו אותה טוב. התמונה הקטנה אומנם עדיין תהיה ברורה גם אם לא תעלו אותה בגודל הנכון, הגודל המומלץ הוא 600/600, הגודל הזה יראה מצוין גם כתמונה קטנה וגם כגדולה. אז חשוב שתשקיעו בבחירת התמונה הנכונה שתייצג בצורה כי טובה את הצימר שלכם ובמקביל תדאגו לשמור על גודל ופורמט מתאים. נתוני הגודל המומלץ של תמונת הקאבר משתנים ולכן מומלץ לבדוק אותם במקור הכי אמין שהוא מכרז העזרה של פייסבוק ופה תוכלו לקבל את כל המידע והעדכונים לגבי גודל תמונת הקאבר

מעט זה לפעמים הרבה יותר

האלגוריתם של פייסבוק לא אוהב יותר מדי טקסט על התמונה ולכן עיצוב שנראה יותר כמו פלייר והוא עמוס בטקסט לא יזכה כמעט לחשיפה אורגנית. לכן אם אתם רוצים לפרסם תמונה או מודעה מעוצבת לצימר שלכם, חשוב שתקפידו על מקסימום 20% טקסט על התמונה (עדיף גם מסרים קצרים וקליטים בכל משפט - 5 מילים ולא יותר). משפט כמו "לסגור את היום מול השקיעה" לצד תמונה של שקיעה על רקע הנוף שנפרס מול הצימר או מלון הבוטיק שלכם, תעשה עבודה הרבה יותר טובה מאשר טקסט ארוך ומסורבל שגם יראה הרבה פחות טוב, גם פייסבוק יבחר לא לקדם וגם תכלס, סביר להניח שאף אחד לא באמת יקרא.

הדף העסקי בפייסבוק דורש תמונת קאבר מעוצבת ומדויקת

תמונת הקאבר בפייסבוק, היא תוספת שמאפשרת לכם לקדם טוב יותר את הדף העסקי של הצימר, לכן היא צריכה להיות ברורה על מנת לסייע לקידום נכון שלו. בנוסף, על מנת לסייע לטעינה מהירה של העמוד, מומלץ לבחור בתמונה מסוג- JPEG שמשקלה פחות מ-100 קילובייט. לטעינה ארוכה יש השפעה משמעותית על רמת הקידום של הדף, כי לקוח פוטנציאלי שלא מכיר אותנו הרבה פעמים ינטוש בשלב זה. אפשר גם להשתמש בקבצים מסוג PNG כדאי לוודא שזמן הטעינה של העמוד לא מתארך כך בצורה משמעותית. אז מעבר לזה שכדאי שתשקיעו מחשבה בתמונה שתאפשר לכם לקדם את הדף העסקי של הצימר טוב יותר וכמובן תתחבר באופן מושלם לתמונת הפרופיל, חשוב שתדאגו שזה לא יבוא על חשבון פרמטרים ונתונים, שיפגע בנראות שלה או בטעינה של הדף.

הבליטו את הייחודיות של הצימר/ Broadcust

העוקבים שלכם יכולים להיות גם הצלמים שלכם

אל תפחדו להיעזר ואף לבקש ולעודד את הלקוחות שמגיעים לצימר או מלון הבוטיק שלכם, לשתף בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות שלהם מהשהות שלהם. כאשר מגיע אליכם זוג צעיר ונרגש לחופשה רומנטית הוא ישמח ויודה לכם אם תציעו לו לצלם אותם למזכרת (זה יוצא הרבה יותר טוב משימוש במוט סלפי) ולכן חשוב שתהיה לכם באזור הכניסה פרסום אטרקטיבי למראה ואז כאשר תצלמו אותם הם יעלו את התמונה יחד עם הפרסום שלכם. תמונות שהגולשים משתפים עוזרות למשוך לקוחות נוספים ולייצר אמינות גבוהה יותר אצל לקוחות פוטנציאליים כי הם מרגישים את המקום באמת דרך העיניים של אנשים אחרים ובנוסף, זה מאפשר להם להתרשם מחוויה של לקוחות אחרים ולא רק ממה שאתם מפרסמים ישירות על המקום שלכם. כמובן שאם אתם משתפים את התמונות שלהם בדף העסקי של הצימר, זה חייב להיעשות בהסכמת הלקוחות, כי זה פרסום לכל דבר, אז לא לשכוח להחמיא להם על הצילום המהמם ולשאול לרשותם.

אל תזניחו את הטקסט שמתלווה לתמונה או לפוסט

נכון שהרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם נותנות יותר משקל לתוכן ויזואלי, אבל כשאתם מפרסמים תמונה בדף העסקי של הצימר או בתור מודעה, אסור לכם לשכוח את הטקסט שמתלווה אליה. בדומה לתמונה, כך גם הטקסט שמתלווה אליה חייב להיות מעניין ומיוחד, כזה שימשוך את הקוראים. אז אל תפחדו להעז, להיות מקוריים להשתמש לפעמים בהומור ובעיקר - לעורר סקרנות, עניין ומעורבות של הגולש.

בסופו של דבר תזכרו שהתוכן הוויזואלי שאתם יוצרים לצימר או למלון הבוטיק שלכם שלכם, הוא בעצם הדרך בה הלקוחות יתפסו אותו, ככה שאם הוא יהיה מעוצב ומקצועי, גם הצימר שלכם ייתפס ככזה. אם אתם לא מרגישים בנוח ליצור אותו לגמרי לבד, אתם מוזמנים להכיר את המערכת של ברודקאסט, שמאפשרת לכל עסק לקבל, לערוך ולייצר תוכן מעוצב ואיכותי המותאם בדיוק לצרכים שלו.

הקלות שבה עובדת מערכת ברודקאסט, מאפשרת לכל עסק לשנות את התוכן בהתאם לצרכים שלו, על ידי שימוש בעורך התמונות המתקדם וגם בעזרת מאגר התמונות והעיצובים העצום שברשותנו, מה שיאפשר לכם לערוך שינויים בקלות ובהנאה. אז אם אתם והפוטושופ לא חברים טובים ואפילו ניסתם להסתדר עם קאנבה (Canva) וזה לא בדיוק הלך כמו שציפתם אבל עדיין בא לכם לפרסם את העסק שלכם בצורה מעוצבת, מקצועית ואסתטית, וחשוב לכם שהתוכן שלכם באימיילים והפוסטים שלכם בפייסבוק יהיו יפים ומעוצבים, כדי שהם ישדרו מיתוג מקצועי ויראו שאתם עסק מכובד ורציני. אתם מוזמנים להיעזר בברודקאסט ולקבל פתרון מושלם.

זכרו - תמונות ותוכן מעוצב עוזר לחיזוק ושיפור מערך השיווק והפרסום של הצימר או מלון הבוטיק שלכם שלכם, יאפשר לכם לחזק את הקשר שלכם עם הלקוחות הקיימים, יגדיל את החשיפה של הדף העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם וימשוך לקוחות פוטנציאלים להקליק על המודעות שלכם ולהפוך ללקוחות חדשים.

צליל לוי | ברודקאסט

מאת צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל התמחות במסלול דיגיטל



יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page