סוכני ביטוח, ככה תכתבו פוסט מושלם לפייסבוק
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני ביטוח, ככה כותבים פוסט מושלם לדף העסקי

בתור סוכני ביטוח רובנו לא מעלים פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם להנאתנו האישית והיינו רוצים שהפוסטים שאנחנו מעילים לעמוד העסקי, יגרמו כמה שיותר לייקים, שיתופים ותגובות מהעוקבים שלנו - או בקיצור ייצרו אינטראקציה שתגביר את החשיפה. העניין הוא, שזה לא כזה פשוט לכתוב את הפוסט המושלם לדף העסקי של סוכנות הביטוח, כזה שיענה על שלושת הקריטריונים האלה, ונשמח לעזור לכם להבין איך לעשות את זה נכון.

כתיבת פוסטים לסוכנות ביטוח/ ברודקאסט

סוד הקסם הוויראלי

פוסט שמייצר אינטראקציה נקרא בשיווק הדיגיטלי פוסט ויראלי וזה אומנם לא כזה פשוט ליצור פוסט שכזה לדף העסקי של סוכנות הביטוח שלכם וגם ללוות אותו בתמונה מעוצבת ומדויקת שניתן להפיק בעזרת תוכנות עיצוב כגון קאנבה CANVA או בעזרת השירות של ברודקאסט, אבל אנחנו מבטיחים לכם שאתם בהחלט יכולים לפרסם בדף העסקי שלכם פוסט כזה. רק מה? חשוב שתבינו שכנראה תצטרכו לעבוד קצת קשה, על מנת לעשות זאת לבד וגם על הדרך לשמור על כמה עקרונות בסיסיים.


בוא נבין משהו בסיסי

רגע לפני שאנחנו מתחילים ללמוד איך לייצר פוסט ויראלי שכזה לעמוד העסקי של סוכנות הביטוח, נעצור ורגע ונחשוב - למה אנחנו בכלל נמצאים בפייסבוק או באינסטגרם? כנראה שאתם לא נכנסים לשם לעשות קניות, אבל אתם כן מחפשים תוכן קליל, משעשע או כזה שירגש ויעניין אתכם. בדומה אליכם גם העוקבים שלכם (שהם המבוטחים הפוטנציאליים שלכם) מחפשים תוכן כזה, אז החוכמה היא להעביר את המסר בדרך שנוגעת ברגש כלשהו ולכן חשוב שלא נכתוב מהראש אלא מהבטן. לדוגמה, תכתבו על מקרה משעשע שקרה לכם עם אחד מהמבוטחים שלכם או לחלופין על מקרה מרגש של תביעת ביטוח מורכבת שהצלחתם לפתור עבור אחד מהמבוטחים שלכם, זה יאפשר לכם לגעת ברגש של הקוראים, יעשה את העבודה ויגביר את הוויראליות של הפוסט.

חוקרים, בודקים ומבינים

בשלב הזה אנחנו עוד לא מגיעים לכתיבה הממשית של הפוסט, אלא נתחיל בתחקיר שיווקי מקיף ונרחב, על מנת לקבל תמונה מלאה על סוכנות הביטוח שלכם. חשוב שנבין באיזה תחום בדיוק הסוכנות מתמחה ונאפיין את קהל היעד אליו הסוכנות פונה, על מנת שנוכל להבין בדיוק מה אנחנו מציעים ולמי. את התחקיר נבצע על ידי עיון בחומרי רקע, תחקור לקוחות פוטנציאלים, בדיקת תחומי עניין, איסוף נתונים דמוגרפים וכל דבר שיאזור לנו לאפיין את סוכנות הביטוח שלנו הכי טוב. כי הרי אם אנחנו עוסקים בביטוח של מכוניות, כדאי שנפנה לבעלי רכבים על מנת לא לפנות סתם אל קהל יעד לא רלוונטי.


נשים דגש על הפתיחה

מחקרים כבר הוכיחו כי 90% מהגולשים מחליטים לפי המשפט הראשון, אם להמשיך לקרוא את התוכן או לא. כך שהפתיחה של הפוסט תקבע במידה רבה את ההצלחה שלו ולכן חשוב לזכור, כי משפט הפתיחה צריך לסקרן את הקוראים. אז אנחנו יכולים לפתוח בשאלה כמו "איך לחסוך בעלויות הביטוח?" סביר מאוד להניח שפתיחה שכזו, תייצר סקרנות בקרב רוב הקוראים, שירצו כמובן להוזיל את עלויות הביטוח שלהם וימשיכו לקרוא את הפוסט על מנת לקבל תשובה לשאלה ששאלתם. חשוב להבין כי הסיבה שבגללה אנחנו רוצים שהעוקבים של סוכנות הביטוח ימשיכו לקרוא את התוכן שאנחנו כותבים, היא לא רק על מנת לשמור על העניין שלהם, אלא על מנת "לאותת" לאלגוריתם של פייסבוק שייצרנו עניין וכך הוא כבר ידאג לעזור לנו בחשיפת הפוסט בפני עוקבים נוספים.

יוצרים עניין בדרכים ייחודיות

ישנן הרבה מאוד דרכים לייצר עניין בפוסט שאנחנו יוצרים לעמוד העסקי של סוכנות הביטוח שלנו. כן, גם תחום הביטוח יכול להיות מצחיק, משעשע ושונה, זה הכל עניין של השקפה והדרך בה אנחנו מציגים את השירות שאנחנו מציעים. אז אתם יכולים לשתף בתמונות או אמירות מצחיקות על סוכני ביטוח, לייצר עניין דרך יצירה של תמונה מסקרנת כמו לדוגמה זום אין על דפי נתונים או אפילו לשתף מהיומיום במשרד שלכם, דבר שהוא מאוד לא אופייני לסוכנויות ביטוח, אבל יציג אתכם בתור ייחודיים ושונים ויעזור לכם למשוך לקוחות חדשים.


משתפים בכל הכוח

פוסט מוצלח ככל שיהיה לא יהיה שווה כלום, אם אף אחד לא יקרא אותו ולכן אנחנו חייבים לתת דגש לחשיפה שלו. אז חשוב שנזכור כי החשיפה הראשונית של הפוסט שאנחנו מפיצים בעמוד העסקי של סוכנות הביטוח היא קריטית והאלגוריתם של פייסבוק, גוגל ואינסטגרם, נותן חשיבות רבה לחשיפה הראשונית שהתוכן שאתם מפיצים מקבל. כך שאם לא יהיו מספיק גולשים שיחשפו לפוסט שלכם בבת אחת, הוא לא יצליח להמריא. לכן על מנת לתת דחיפה לפוסט שאתם מעלים לעמוד העסקי של סוכנות הביטוח, חשוב שתשתפו אותו גם בפרופיל האישי, גם בקרב קבוצות רלוונטיות לתחום הביטוח ובעצם בכל אמצעי שעומד לרשותכם כגון רשימת תפוצה במייל, בסמס או בוואטסאפ. כך תוכלו להבטיח שכמה שיותר אנשים ייחשפו לפוסט שלכם בזמן ההפצה שלו ותגדילו את הסיכוי, להפוך אותו לפוסט ויראלי.


ועכשיו, כותבים

עכשיו שכבר גיליתם את הסוד שיעזור לכם להפוך כל פוסט לוויראלי או לפחות לאחד כזה שיאפשר לסוכנות הביטוח שלכם להיחשף בפני קהלים חדשים, זה הזמן להתחיל לכתוב.

זכרו:

בשלב הראשון - חישבו מה אתם מחפשים > זה מה שהלקוחות של סוכנות הביטוח שלכם מחפשים.

בשלב השני - מפו בצורה הכי מדויקת את קהל היעד של סוכנות הביטוח > וכתבו בהתאם לצרכים שלו.

בשלב השלישי - חישבו על פתיחה שתתפוס ותסקרן את המבוטחים הפוטנציאליים.

בשלב הרביעי - כתבו פוסט שמייצר עניין ורלוונטי לקהל היעד שמחפש סוכני ביטוח.

בשלב החמישי - תדאגו לחשיפה רחבה ותפיצו אותו בכל מדיה אפשרית.


לא מצליחים לכתוב? קשה לכם לחשוב על רעיונות לפוסטים שמשקפים את חברת הביטוח שלכם? מתקשים לעבוד עם תוכנות עריכה כמו פוטושופ או קאנבה \ Canva? אנחנו מזמינים אתכם לפנות לברודקאסט. חברת ברודקאסט הוקמה על מנת לעזור לסוכני ביטוח (ולעוד עסקים מתחומים אחרים), לקדם ולשווק את העסק בקלות וביעילות, הודות למערכת השיווק המתקדמת שייצרנו.

כך גם אתם תוכלו להצטרף לעוד עסקים רבים שנהנים מתוכן מעוצב, מגוון, מדויק ויצירתי והכי חשוב - מותאם בדיוק לעולם הביטוח ולמה שרלוונטי ללקוחות שלכם. את כל התכנים שתקבלו מאיתנו, תוכלו להפיץ ברשתות החברתיות השונות כמו אינסטגרם או פייסבוק ולהפיץ באמצעות הודעות למייל, ל-SMS או לוואטסאפ על מנת לשמור על קשר עם המבוטחים שלכם דרך מועדון הלקוחות. במערכת של ברודקאסט תוכלו למצוא אלפי קמפיינים שיווקיים מכל הסוגים המותאמים ספציפית לעולם התוכן של סוכנויות הביטוח, כך שכל נושא כתיבת התוכן וכל מה שמתלווה אליו ירד מהגב שלכם.


זכרו - כתיבה בסגנון "שגר ושכח" כבר לרוב לא עובדת, כך שעל מנת לגדול ולהגדיל את כמות המבוטחים של סוכנות הביטוח, אנחנו חייבים לשווק נכון. עם המערכת של ברודקאסט תקבלו מלאי של פוסטים מדויקים שתוכלו להפיץ ישירות לעמוד העסקי של סוכנות הביטוח ותהיו בטוחים שעבודת השיווק שלכם, מכוסה מכל הכיוונים.


היכנסו עכשיו לברודקאסט, בחנו את התכנים השונים הקיימים במערכת ותתחילו לשווק את סוכנות הביטוח שלכם, בעמוד העסקי בפייסבוק או באינסטגרם ובעצם, בכל מדיה אפשרית.

צליל לוי

מאת: לינוי עוקב


מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בניהול מוצר

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page