למה תחרויות בפייסבוק טובות לקידום העסק?
top of page
  • צוות ברודקאסט

איך לייצר תחרות בדף הפייסבוק של הפיצרייה שתגדיל את החשיפה?

עודכן: 8 במאי 2020

אנחנו מוצפים בשאלונים ותחרויות שונות בדפי פייסבוק ואינסטגרם עסקיים שכל מטרתן בסופו של דבר, היא להגדיל את החשיפה. זה נכון, תחרויות ברשתות החברתיות הן בהחלט דרך נהדרת ליצור אינטראקציה עם הקהל של הפיצרייה שלכם, כי היא מאפשרת לכם לקבל את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלא היו בהכרח שומעים על הפיצרייה שלכם ובנוסף לחשוף אותה בפני קהלים חדשים ובכך להגביר את החשיפה העסקית שלה.

תחרות לדף העסקי של הפיצרייה/ ברודקאסט


למה תחרויות בפייסבוק טובות לקידום העסק?


אחד הדברים הכי מהותיים בדף הפייסבוק או האינסטגרם העסקי של הפיצרייה שלכם, זה התגובות והפידבקים של הלקוחות, שמספרים ללקוחות פוטנציאליים על החוויה החיובית מהביקור במקום ובכך מייצרים תחושת אמינות. הגולש שנתקל בתגובות האלה בין אם חיפש מידע ספציפי על המקום שלכם או שחיפש מידע כללי על פיצריות באזור העסקים שלכם, קורא את הפידבקים והתגובות מבין שהתגובות נכתבו על ידי לקוחות כמוהו, שחוו חוויה טובה ומשתפים לקוחות נוספים בכך.


אחת הדרכים הנפוצות והקלות לגרום לקהל שלכם להיות מעורב ולחשוף את הפיצרייה שלכם לקהלים חדשים, היא יצירה של תחרויות והענקה של מתנות, פרסים או הטבות שיגרמו להם להגיב על מה שתפרסמו ולשתף את זה בפיד שלהם.

מה היתרון של תחרויות בדף הפייסבוק או האינסטגרם העסקי?

כשאתם מפרסמים תחרות בדף הפייסבוק או האינסטגרם של הפיצרייה, אתם מעלים בקלות את רמת המעורבות של העוקבים שלכם, כי כולם ירצו לזכות בפרס שתציעו להם. ברגע הפיצרייה שלכם הופכת לנחשקת יותר, תפיסת העסק משתנה בתודעת הלקוחות של הפיצרייה, כי היא עכשיו מתקשרת לפרס נחשק שצריך להתאמץ כדי לקבל.


קיימים 3 יתרונות מרכזיים לעשיית תחרות לקהל העוקבים שלכם


1. אתם מגדילים את כמות העוקבים שלכם וחושפים את הפיצרייה בפני עוקבים נוספים.

2. אתם יוצרים בידול ומשווקים את הפיצרייה שלכם כיוקרתית ונחשקת יותר.

3. אתם מעוררים לקוחות חוזרים לחזור ולהגיע לפיצרייה שלכם בדרך נחמדה ונעימה.


זכרו! היות ותחרויות בפייסבוק ובאינסטגרם הפכו מאוד נפוצות, חשוב שהתחרות שתיצרו תהיה ייחודיות ויצירתית, כך שהיא תהיה שונה מבחינת התוכן שפיצריות אחרות המתחרות בכם מייצרות או עסקים אחרים מייצרים. נסו לחשוב מה יהיה ייחודי ומתאים לעסק שלכם, כי אם תחזרו על מה שאחרים כבר עשו לפניכם, תמחזרו תוכן קיים, לא תהיו רלוונטיים והתחרות תהיה פחות אפקטיבית.


ברודקאסט/ סיבות להתחיל תחרות בדף של הפיצרייה שלכם

אז איך תעשו את זה נכון?


היעזרו במערכת של ברודקאסט

על מנת להפיק תחרות חכמה, יצירתית ואפקטיבית, המשרתת את אינטרס הפיצרייה שלכם, אתם מוזמנים להיעזר במערכת של בברודקאסט ולשלב מגוון רחב של תבניות מעוצבות, שישדרגו בקלות את התכנים שתפיצו. בנוסף, תוכלו להיעזר במערכת ההפצה של המערכת המחוברת לרשימת הלקוחות שלכם, על מנת לשלוח להם את פרטי התחרות בהודעות סמס ובמייל.

הפיצו את התחרות בדף הפייסבוק או האינסטגרם

היתרון המרכזי של דף הפייסבוק והאינסטגרם העסקי זה היכולת להגיע למאגר עצום של משתמשים ולקוחות פוטנציאלים, דבר שיותר קשה לעשות דרך רשימת דיוור של מייל או SMS. לפיצרייה שלכם יש מאגר לקוחות מסוים, אבל לכל אחד מהעוקבים שלכם יש מאגר חברים משלו ולאלו מאגר משלהם וכן הלאה. ככה בעצם אנחנו הופכים את הלקוחות שלנו לסוכנים שמפיצים את התוכן שאנחנו משתפים, מבלי שנצטרך להתאמץ.


חישבו על כל הפרטים וצרו עניין

אם אף פעם לא יצרתם תחרות אתם בטח חושבים שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להכריז על התחרות, ולשכוח מכל העניין. אבל האמת שזה לא קצת יותר מורכב מזה ועל מנת שהתחרות תצליח, חשוב להשקיע קצת יותר מזה, על מנת שהתחרות תצליח ותגביר את החשיפה שלכם.


שלב 1- חשבו מה המטרות שלכם: האם אתם רוצים להגדיל את המודעות לפיצרייה שלכם? להגדיל את מספר ההמרות? או בכלל לעורר לקוחות ישנים? זכרו, כי חשוב שתגדירו מראש את מטרת התחרות, כי היא תשפיע על התוכן שתייצרו.

שלב 2 - וודאו שהפרס יעניין את קהל היעד שלכם, כדאי שהפרס יהיה מצד אחד צנוע יחסית כדי למנוע את השתתפותם של רמאים ומצד שני מעניין מספיק כדי שהלקוחות יהיו מוכנים להתאמץ כדי לקבל אותו. משולש פיצה כנראה לא יהווה פרס ראוי בקרב העוקבים שלכם ועוקבים פוטנציאליים, לעומת זאת ארוחה זוגית מלאה כבר יכולה להיות הרבה יותר אטרקטיבית.

שלב 3 - תחמו את התחרות בזמן והחליטו על זמן קרוב מספיק לסיום התחרות, כי תחושה של דחיפות תגרום ליותר משתתפים לקחת חלק בתחרות.

שלב 4 - דאגו ליצירת חשיפה מתאימה לתחרות, אם הלקוחות לא ישמעו על התחרות הם בטוח לא ישתתפו בה, לכן חשוב שתפרסמו את התוכן בכל פלטפורמה אפשרית (כולל ביצוע קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם) ובכך תוודאו שאתם לא מפספסים הזדמנות לחיזוק ושימור הקשר עם הלקוחות הקיימים ומשיכת לקוחות חדשים לפיצרייה שלכם. המערכת של ברודקאסט תעזור לכם להפיץ את התחרות בקלות בכל הפלטפורמות הרלוונטיות, כי היא מאפשרת ניהול תוכן חכם ברשתות החברתיות. בעזרת שימוש במערכת של ברודקאסט תוכלו להפיץ בקרב הלקוחות שלכם, תוכן מעניין, מגוון ועשיר והכי חשוב, מניע לפעולה.

צליל לוי

מאת: צליל לוי

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל, התמחות במסלול דיגיטל

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page