עסקים בתחום היופי? גלו למה ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

למה ברודקאסט היא חברת השיווק הכי מתקדמת לעסקים בתחום היופי?

בעלי עסקים רבים בתחום היופי חוששים לשחרר את העבודה השיווקית של העסק לאנשי מקצוע חיצוניים, כי הם יודעים שתחום היופי הוא תחום ייחודי ולכן חשוב שהשיווק יישאר בתוך הבית. מצד שני, רבים כן מחפשים פתרון שיווקי מתקדם ואם אפשר, כזה שלא יגזול מהם הרבה זמן וגם לא יעלה יותר מדי. אז מה עושים?


חברת ברודקאסט הוקמה בדיוק בשביל עסקים בתחום היופי הכולל בתוכו קוסמטקאיות, מעצבי שיער, מכוני אנטי אייגי'נג ומכוני הסרות שיער וכמובן גם כל מה שקשור בטיפוח הציפורניים מעולמות המניקור והפדיקור הרפואי. עסקים שמחפשים פתרון שיווקי מתקדם, שרוצים גם לשמור את היד על הדופן ולשלב בין עבודת שיווק מקצועית לבין שיווק ופרסום אישי וייחודי.

הפתרון המושלם לעסקים בתחום היופי/ ברודקאסט

כל פתרונות הפרסום - במקום אחד

ברודקאסט מספקת לכם מענה שיווקי מקיף ושלם במקום אחד ומהווה את הפתרון השיווקי המשתלם, הנוח והטוב ביותר עבור עסקים בתחום היופי והאסתטיקה. השירות האישי והייחודי שחברת ברודקאסט מספקת לכם מגובה בטכנולוגיה פורצת דרך, שמאפשרת לכם לקבל הרבה, הרבה יותר, במחיר שזמין לכל בית עסק.


תוכן שיווקי עשיר ומקצועי שיעזור לכם להיות תמיד בקדמת הבמה

יכולות השיווק של ברודקאסט הן היכולות המתקדמות ביותר הקיימות כיום מבחינת התוכן השיווקי שמסופק לעסקים בתחום היופי. כל עסק נחשף למגוון עצום של תכנים דיגיטליים שונים המגיעים בצורת תמונות מעוצבות, סרטוני מיתוג ואוירה, דפי נחיתה ממרים, תוכן מקצועי, תוכן שיווקי, תוכן מעורבות וחשיפה ועוד. הכל מותאם בדיוק לצרכי הפרסום של עסקים בתחום היופי, כך שהלקוחות שלכם יקבלו מידע מגוון ורחב המותאם לעולם התוכן של העסק שלכם. נמאס לכם לחשוב ולנסות לכתוב לבד על תכנים מעשירים עבור הלקוחות שלכם, כמו לדוגמה "10 דרכים לשמור על עור הפנים שלך"?, עם ברודקאסט תוכלו לעשות שימוש בתכנים שאנחנו מכינים ושולחים עבורכם, מבלי להצטרך להפוך לקופירייטרים או מעצבי פוטושופ מקצועניים. כמובן שאת כל התכנים תוכלו לערוך ולהתאים בדיוק לצרכים של העסק שלכם או להעזר בצוות הקרייאטיב שלנו לשם כך וכמובן גם לשלב תכנים אותנטיים שצילמתם אצלכם במספרה או במכון היופי, כמו תמונות לפני ואחרי ועוד.


חיבור לעולם הדיגיטלי

המערכת של ברודקאסט מתחברת לכל הפלטפורמות השיווקיות ותוכלו לסנכרן אותה עם גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, מייל, SMS ובעצם, כל מה שיאפשר למכון היופי להמשיך לשמור על הנראות הדיגיטלית שלו באופן רציף וקבוע. רוצים לצאת במבצע רחב שיעניק ללקוחות שלכם טיפול במתנה ברכישה של 10 טיפולים? פשוט השתמשו בברודקאסט, בחרו את התוכנים שהכי מתאים לכם לשם כך והפיצו את התכנים לכל עבר.


מערכת ניהול לקוחות מתקדמת

עם ברודקאסט תוכלו לרכז את כל המידע הרלוונטי של לקוחות המכון שלכם במקום אחד, לנהל את העבודה מולם ולקדם את מועדון הלקוחות שלכם, שישביח את עצמו כל הזמן. מערכת ניהול הלקוחות שלנו תאפשר לכם לסווג את לקוחות המכון באופן אוטומטי, לקבוצות מפולחות ומדויקת לפי הגדרות עליהם תחליטו, לדוגמה: הסרת שיער, טיפולי פנים, מניקור פדיקור וכו'. כך תוכלו להפיץ ניוזלטרים והודעות טקסט ממוקדות לכל קבוצה שתרצו, למקד ולייעל את השיווק של העסק שלכם.


כולם כבר יודעים שאחת הדרכים הכי קלות לקדם עסקים בתחום היופי, היא דרך מועדון לקוחות חזק ויציב, שיאפשר לכם להציע להם הטבות, הנחות ומבצעים. רוצים לצאת במבצע 1+1 על כל טיפולי הסרת שיער? פרסמו אותו קודם כהטבה במועדון הלקוחות שלכם ורק בהמשך, תשתפו אותו עם הקהל הרחב.


שימוש במועדון הלקוחות יאפשר לכם גם לשלוח תזכורות אוטומטיות ללקוחות לפני כל ביקור או סדרת טיפולים וכמובן שהמערכת תזכור עבורכם את תאריכי היום הולדת ותשלח לכל לקוח ברכה מיוחדת ביום הולדתו. מועדון לקוחות עדכני ומתוחזק יאפשר לכם לשמור על קשר חם ויציב עם כל הלקוחות שלכם - החדשים וגם הוותיקים ויאפשר לכם לשלוח להם "חג שמח" ולעדכן אותם במידע מקצועי ובשירותיים או מוצרים חדשים שהוספתם למכון.


אתר עסקי מותאם

הפלטפורמה של ברודקאסט יוצרת אתר עסקי למכון היופי שלכם, שיאפשר לכם לחזק את החתימה הדיגיטלית של העסק. עכשיו אתם כבר לא צריכים להיאבק על תוצאות החיפוש בגוגל, כי האתר העסקי שלכם יקודם למקומות הגבוהים וישמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם, בו תמיד מרוכזיים כל המידע, התכנים והמבצעים של העסק שלכם במקום אחד שמתעדכן תמיד באופן אוטומטי.


פשטות ונוחות

בטח בתור בעלי עסקים בתחום היופי, גם אתם נאלצתם לבנות ולעצב דף נחיתה לטובת טיפול או מבצע מסוים שרציתם לקדם וכנראה, שבדומה לבעלי עסקים רבים שפונים אלינו, גם אתם הסתבכתם כהוגן. עם ברודקאסט, אין צורך להסתבך יותר. בהשקעה של כמה דקות בשבוע, תוכלו לייצר תכנים מקצועיים ומעוצבים שיקדמו את העסק שלכם בכל הפלטפורמות השיווקיות השונות, בלי מאמץ. והבונוס? תוכלו לערוך הכל מהמחשב או מהנייד או כמובן להעסק בצוות הקריאטיב שלנו לשם כך - איך שתבחרו ואיך שנוח לכם. כך שתוכלו להתרכז בלהעניק ללקוחות שלכם את שירותי היופי הטובים והמתקדמים ביותר, במקום לעסוק בקידום ושיווק, שפחות קשורים לתחום ההתמחות שלכם.


לוח שיווקי מותאם לכל האירועים והחגים

אחד מהשירותים הכי נוחים ויעילים במערכת ברודקאסט הוא שירות "מה נעלה ונפרסם היום לפייסבוק?", השירות ממש בונה עבורכם לוח שנה שיווקי, כך שתמיד תהיו מוכנים עם תכנים מעוצבים לפני כל חג, אירוע, יום הולדת של אחת מלקוחות המכון ועוד. שירות זה יאפשר לכם להיכנס למערכת, לבחור את התכנים הרלוונטיים לעסק שלכם בתחום היופי באותו יום ובלחיצת כפתור, להעביר אותו הלאה לקהל הלקוחות שלכם. זוכרים כמה התייסרתם כשניסיתם לכתוב ברכה מתוחכמת ואישית לראש השנה או לפסח? כזו שתהיה מצד אחת שיווקית ומצד שני תתחבר באופן מושלם לעולם היופי? מהיום אתם לא צריכים לשבור את הראש, לחשוב על משפטים כמו "כשהפנים שלך נקיות וזוהרות, גם השנה תהיה כזו" ובכל זאת, לקבל ישירות למייל, תוכן מותאם ללוח השנה. כן, כל המלצות לתכנים הכי מתאימים לכל שבוע ושבוע, יגיעו בפוש ישירות אליכם למייל ולטלפון הנייד שלכם.


שירות מעולה מעל הכל

אומנם אנחנו דוגלים בעבודה טכנולוגית מתקדמת, אבל אצלנו שירות הלקוחות הוא במקום הראשון וצוות ההצלחה שלנו זוכה לשבחים ופידבקים מכל לקוח שמקבל מהם עזרה וסיוע. בנוסף לברודקאסט יש צוות קריאייטיב שזמין לכל בקשה בנושא התכנים שלכם, 24/7 - ממש כך - גם שתרצו להעביר בקשה לטיפול ב2:00 לפנות בוקר, המערכת זמינה עבורכם ומאפשרת לכם להעביר דרך המערכת את הבקשה לשינוי או לטיפול הצוות והיא תטופל על ידי הצוות ביום העסקים שלמחרת.


כך שאם קיבלתם תוכן שמספר על יתרונות הסרת שיער בחורף ואתם רוצים להתאים אותו במדויק לעסק שלכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור איתנו קשר ותקבלו מענה במהירות. בנוסף, אנחנו נעודד אתכם להשתמש בצוות ההצלחה שלנו, שכולל מקצועני שיווק מהשורה הראשונה, שיהיו זמינים עבורכם, ילוו אתכם לאורך כל תהליך הפעילות השיווקית ויוודאו, שהשיווק של מכון היופי שלכם גם באמת עובד.


מערכת השיווק של ברודקאסט היא פרי פיתוח משולב של אנשי שיווק, מוצר וטכנולוגיה, שהתאספו על מנת לממש חזון משותף - להנגיש לעסקים יכולות שיווק דיגיטליות מתקדמות ביותר בצורה הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר.


בברודקאסט, אנחנו מאמינים שלא רק עסקים גדולים עם תקצבי פרסום של עשרות אלפי שקלים, זכאים לקבל פעילות שיווקית מתקדמת ואפקטיבית. אלה להיפך, לכל עסק בתחום היופי (קטן כגדול), מגיעה הזכות לפעילות שיווקיות שתקפיץ אותו קדימה - וזאת ללא ידע מקדים, בלי מאמץ ובלי לשלם על כך הון תועפות. כך שתוכלו למקד את מירב המאמצים שלכם בלהפוך את לקוחות המכון להכי יפים ומטופחים, מבלי להתפשר על שיווק מכון היופי בצורה חדה, יעילה ומתקדמת. אחרי שתתחילו לעבוד עם ברודקאסט, תוכלו למצב את השיווק של העסק ברמה אחת עם מכוני היופי הגדולים, שעובדים עם משרדי פרסום בעלות של אלפי שקלים בחודש. בנוסף, הטכנולוגיה החכמה שפיתחנו, תאפשר לכם לעבוד בכל מקום ובכל זמן, מבלי להעיר את המעצבת הפרילאנסרית או להגיע למרכזייה של משרד הפרסום באמצע הלילה.


תהיו בטוחים כי מאות ביקורות מפרגנות בגוגל ובפייסבוק מעסקים בעולם היופי מגיעים בדיוק מעסקים כמו שלכם שהחליטו לקדם את עצמם באופן הקל והמשתלם ביותר - זה הזמן להיכנס, להיווכח בעצמכם ולהתמכר לעולם השיווק של ברודקאסט. היכנסו עכשיו - ההרשמה בחינם.


מאת: רביד כהן


מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל


עם התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page