סוכני ביטוח, גלו למה כדאי לכם לפרסם עם ברודקאסט
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני ביטוח, גלו למה כדאי לכם לפרסם עם ברודקאסט

עודכן: 23 בספט׳ 2021

בעבר סוכני ביטוח שהיו צריכים להשיג לקוחות חדשים, כנראה לא היו חושבים להתחיל לשווק ולפרסם את סוכנות הביטוח בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. אבל כיום, במצב בו כשאין לך חתימה דיגיטלית מובהקת ונוכחת בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, אתם בעצם לא כל כך קיימים.

הבעיה היא, שרוב סוכני הביטוח לא מבינים יותר מדי בשיווק ובוודאי שלא בפרסום דיגיטלי ובהחלט לא היו רוצים להבין, אבל נתקלים במצב בו הם צריכים לייצר תוכן מקצועי ומעשיר באופן קבוע. אז מה עושים? איך מתמודדים עם הפער הגדול בין הרצוי למצוי?


מתקדמים לברודקאסט. חברת ברודקאסט שהוקמה בשביל סוכני ביטוח וסוכנויות ביטוח, ששואפים לשווק את העסק באופן מקצועי ומתקדם, רוצים לשמור על הייחודיות השיווקית של סוכנות הביטוח ועדיין, לשחרר את מרבית העבודה החוצה, אל אנשי השיווק הטובים ביותר.

הפתרון המושלם לסוכני ביטוח/ ברודקאסט

בית לשיווק דגיטלי מתקדם

חברת ברודקאסט מאפשרת לכם לקבל מענה שיווקי מקיף ושלם לסוכנות הביטוח שלכם, במקום אחד ומהווה את הפתרון השיווקי המשתלם, הנוח והטוב ביותר עבור סוכני ביטוח שמבינים את החשיבות שבשיווק העסק, אבל לא יכולים לעשות זאת בעצמם. השירות האישי והייחודי שחברת ברודקאסט מספקת לכם מגובה בטכנולוגיה פורצת דרך, שמאפשרת לכם הכל במקום אחד, אבל במחיר קטן.


תכנים עשירים ומגוונים - יכולות השיווק של ברודקאסט הן היכולות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בשוק, מבחינת התוכן השיווקי שמסופק לסוכני ביטוח. סוכני הביטוח שמתחילים לעבוד איתנו, נחשפים למגוון עצום של תכנים שונים בצורת תמונות, סרטונים, דפי נחיתה, תוכן מקצועי, תוכן שיווקי ועוד. הכל מותאם בדיוק לצרכים של עסקים בתחום הביטוח, כך שהלקוחות שלכם יקבלו מידע מגוון ורחב, המותאם לעולם התוכן של סוכנות הביטוח שלכם. כמה פעמים נסיתם לכתוב פוסט לאתר העסקי של סוכנות הביטוח לפייסבוק והרגשתם שזה פשוט לא בשבילכם? עם ברודקאסט זה פשוט וקל, תוכלו לעשות שימוש בתכנים שאנחנו שולחים אליכם ולהשאיר את הזמן הפנוי לטיפול ועבודה עם הלקוחות שלכם. כמובן, שאת כל התכנים תוכלו לערוך ולהתאים בדיוק לצרכים של הסוכנות שלכם ולשלב תמונות אותנטיות וביקורות של לקוחות.


מתחברים לדיגיטל - המערכת של ברודקאסט מתחברת אל הפלטפורמות השיווקיות השונות ותוכלו לסנכרן אותה עם גוגל, פייסבוק, וואטסאפ, מייל, SMS ובעצם, כל מה שיאפשר לכם להמשיך לשמור על הנראות הדיגיטלית של סוכנות הביטוח שלכם ושלכם בתור סוכני ביטוח. רוצים לחשוף את סוכנות הביטוח שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים? אין בעיה, השתמשו בתכנים שאתם מקבלים מאיתנו, התאימו אותם לצרכים הרלוונטיים של הסוכנות והפיצו אותם בקליק אחד אל כל הפלטפורמות הרלוונטיות. הלקוחות הפוטנציאליים של סוכנות הביטוח קיימים שם בחוץ, אתם צריכים רק להעלות את החשיפה לתכנים השיווקיים שאתם מייצרים והם כבר יגיעו אליכם.


שומרים על קשר עם הלקוחות - בתור סוכני ביטוח בטח כבר הבנתם, כי אחת הדרכים לייעול שמירת הקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של הסוכנות, זה באמצעות תוכנה לניהול לקוחות. עם ברודקאסט תוכלו לרכז את כל המידע הרלוונטי של הלקוחות השונים במקום אחד, לנהל את העבודה מולם ולקדם את מועדון הלקוחות שלכם, שישביח את עצמו כל הזמן. מערכת ניהול הלקוחות שלנו תאפשר לכם לסווג את הלקוחות שלכם באופן אוטומטי, לקבוצות מפולחות ומדויקות לפי הגדרות עליהם תחליטו. לדוגמה: ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח רפואי ועוד או לפי גילאי הלקוחות גילאי 25-35, לעומת גילאי 35-50. כך תוכלו להפיץ ניוזלטרים והודעות טקסט ממוקדות לכל קבוצה שתרצו, למקד ולייעל את השיווק של העסק שלכם. סוכני ביטוח רבים כבר הבינו את חשיבות מועדון הלקוחות וכי אחת הדרכים הקלות לקדם את הפעילות והשירות שהם מספקים, זה דרך מועדון הלקוחות. מועדון לקוחות חזק ויציב, יאפשר לכם להציע ללקוחות הפוטנציאלים הטבות, הנחות ומבצעים ולהישאר תמיד עם היד על הדופק. רוצים שלקוחות פוטנציאליים וקיימים יצטרפו אל מועדון הלקוחות שלכם? כך שהם ייחשפו לתכנים שאתם מפיצים? הציעו להם הצעה אטרקטיבית כמו הנחה או הטבה ברכישת הביטוח ותהיו בטוחים שהם יצטרפו מהר מאוד.


אתר עסקי מקצועי ומותאם - הפלטפורמה של ברודקאסט יוצרת עבורכם אתר עסקי לסוכנות הביטוח שלכם, שיאפשר לכם לחזק את החתימה הדיגיטלית של העסק. עכשיו אתם כבר לא צריכים להיאבק על תוצאות החיפוש בגוגל ולהשקיע כסף בקידום ממומן, כי האתר העסקי שלכם יקודם למקומות הגבוהים וישמש ככרטיס ביקור דיגיטלי מתקדם, בו תוכלו לרכז את כל המידע, התכנים והמבצעים במקום אחד. יש לכם לקוחות חדשים שמתעניינים בתוכניות הביטוח השונות שסוכנות הביטוח שלכם מספקת? קחו מהם את פרטי הקשר שלהם, צרפו אותם למועדון הלקוחות (מהסעיף הקודם) ושילחו להם לינק ישיר לאתר החדש והנוצץ שלכם, שם הם יקבלו את כל הפרטים הכי מעודכנים על השירותים שאתם מעניקים.


פשטות, קלות ונוחות - אנחנו בטוחים שהיות ואתם סוכני ביטוח, אין לכם זמן או יכולת להתעסק בשיווק ובטח גם אתם בזבזתם זמן יקר, בניסיון לכתוב פוסט שיווקי לעסק או בניסיון לבנות דף נחיתה מקצועי ומעוצב. מעכשיו, לא תצטרכו להפוך למעצבים גרפיים או קופירייטרים בשקל ובהשקעה של כמה דקות בשבוע, תוכלו לייצר עבודה שיווקית שתקדם את סוכנות הביטוח בכל הפלטפורמות השיווקיות השונות, בלי מאמץ. והבונוס? תוכלו לערוך הכל מהמחשב או מהנייד, איך שתבחרו. כך שתוכלו להתרכז אך ורק בעבודת הביטוח של הלקוחות שלכם, במקום לבזבז זמן יקר בשיווק העסק.


לוח שיווקי כל השנה - אחד מהשירותים הכי נוחים ויעילים במערכת ברודקאסט, הוא שירות "מה נעלה היום?" השירות ממש בונה עבורכם לוח שנה שיווקי, כך שתמיד תהיו מוכנים עם תכנים לפני כל חג או אירוע מיוחד שתרצו לקדם. שירות זה יאפשר לכם להיכנס למערכת כל יום, לבחור את התכנים שיכולים להיות רלוונטיים לסוכנות הביטוח שלכם ובלחיצת כפתור, להעביר אותו הלאה לקהל הלקוחות שלכם. גם אתם שברתם את הראש בשנה שעברה כשניסיתם לכתוב ברכה מתוחכמת לראש השנה? כזו שתהיה מצד אחת שיווקית ומצד שני תתחבר לעולם הביטוח? (כן, זה בטח לא היה קל..). בראש השנה הקרוב לא תצטרכו לשבור את הראש, לחשוב על משפטים כמו "מבטיחים לכם שנה נהדרת" ובכל זאת, לקבל ישירות למייל תוכן מותאם ללוח השנה. כן, כל המלצות לתכנים הכי מתאימים לכל שבוע ושבוע, יגיעו בפוש ישירות למייל ולטלפון הנייד שלכם.


שירות מעל הכל - אומנם אנחנו דוגלים בעבודה טכנולוגית מתקדמת, אבל אצלנו השירות הוא במקום הראשון. בברודקאסט יש צוות קריאייטיב שזמין לכל בקשה בנושא התכנים שלכם, 24/7. כך שאם קיבלתם מאיתנו תוכן מקצועי כמו לדוגמה: "תוכניות ביטוח שבטח גם אתם לא הכרתם"? ואתם רוצים להתאים אותו במדויק לעסק שלכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור איתנו קשר ותקבלו מענה במהירות. בנוסף, אנחנו נעודד אתכם להשתמש בצוות ההצלחה שלנו, שכולל מקצועני שיווק מהשורה הראשונה, שיהיו זמינים עבורכם וילוו אתכם לאורך כל תהליך הפעילות השיווקית ויוודאו, שהשיווק של סוכנות הביטוח שלכם גם באמת יעבוד.

מערכת השיווק של ברודקאסט היא פרי פיתוח משולב של אנשי שיווק, מוצר וטכנולוגיה שהתאספו על מנת לממש חזון משותף - להנגיש לעסקים יכולות שיווק דיגיטליות מתקדמות ביותר בצורה הפשוטה, הקלה והחסכונית ביותר.

בברודקאסט, אנחנו מאמינים שלא רק עסקים גדולים, זכאים לפעילות שיווקית מתקדמת ואפקטיבית. להיפך, לכל סוכני הביטוח מגיעה הזכות לפעילות שיווקיות שתקפיץ אותו קדימה, ללא ידע מקדים, בלי מאמץ ובלי לשלם על כך הון תועפות. כך שתוכלו למקד את מירב המאמצים שלכם בעבודה שאתם אוהבים לעשות - לייצג את לקוחות הסוכנות בצורה הכי טובה. אחרי שתתחילו לעבוד עם ברודקאסט, תוכלו למצב את השיווק של העסק ברמה אחת עם כל סוכנויות הביטוח הגדולות, שעובדות עם משרדי פרסום בעלות של אלפי שקלים בחודש. בנוסף, הטכנולוגיה החכמה שפיתחנו, תאפשר לכם לעבוד בכל מקום ובכל זמן, מבלי להעיר את המעצבת הפרילאנסרית או להגיע למרכזייה של משרד הפרסום באמצע הלילה.


זה הזמן להתקדם וללכת בעקבות מאות ביקורות מפרגנות בגוגל ובפייסבוק שמהללות את המערכת שלנו, זה הזמן להיכנס, להיווכח בעצמכם ולהתמכר לעולם השיווק של ברודקאסט.



מאת: אראל פלצ'ר


מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט ומומחה בשיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page