הסלוגן הנכון לפרסום העסק שלך
top of page
  • ירדן לרר

הסלוגן הנכון לפרסום העסק שלך

שימוש בסלוגן מנצח לעסק שלך הוא אחד השלבים ההכרחיים בתהליך המיתוג העסקי, סלוגן בעל מסר חזק יאפשר ללקוחות להכיר ולהבין את העסק שלך עוד לפני שהם ממש ביצעו אצלך רכישה

באמצעות מספר קטן של מילים, תוכל להעביר להם מי אתה, מה מיוחד בעסק שלך ובמה אתה שונה מכל המתחרים. אז איך כותבים את הסלוגן המושלם? כאן תלמדו איך לעשות זאת נכון על מנת להפיק את המיטב.







מה זה בכלל מיתוג ולמה הוא כל כך חשוב לעסק?

מיתוג הוא תהליך הבחירה של מאפייני העסק שלכם, של המוצר או השירות שאתם נותנים, מה שיהפוך אתכם לשונים מהמתחרים בשוק. בתהליך המיתוג מבררים היטב מה מיוחד בעסק שלכם ואיזה מסר ספציפי תרצו שהלקוחות שלכם יחשבו כשהם נזכרים בכם, חייב להיות ממוקדים ולא להתפזר עם מספר מסרים, כי זו הדרך להצלחה. בסוף התהליך, יתקבל סט ערכים לעסק שלכם שיהיה ניתן ליישום באמצעות שם מתאים, לוגו, סלוגן, צבעוניות ספציפית, סגנון העיצוב והתוכן, אווירה רצויה ועוד.


אז איך מתחילים את תהליך המיתוג?

תחילה, תחשבו מי אתם, מי המתחרים שלכם ואיזה מסר אתם רוצים להעביר, כתבו רשימת תכונות המתקשרת לעסק, תהיו מקוריים ונקודתיים, מתוך אותה רשימה בחרו תכונה אחת עיקרית בה תתמקדו בשיווק העסק שלכם. השתדלו לא לחשוב באופן כללי במטרה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אלא שמרו על בלעדיות, כך תגיעו לקהל היעד הספציפי שבאמת מחפש את מה שאתם מציעים ולא את המתחרים שלכם. פיתוח מסר יעיל שימשוך תשומת לב וייצור קשב, יעורר עניין, רצון וידרבן לפעולה.


מה יהיה בתוכן שאתם שולחים ללקוחות?

מה התוכן שתפרסמו? בעולם השיווק אנו מפנים את המסר אל תחום מסוים, קיימים סוגי מסרים שונים, אתם תצטרכו להחליט באיזה סוג פנייה תפנו ללקוחות.

האפשרות הראשונה היא פנייה רציונלית, פנייה אל ההיגיון של הצרכן. המסר מועבר באמצעות טיעונים לוגיים ועובדות משכנעות אודות המוצר, תכונותיו, אופן השימוש בו, ותועלותיו. לדוגמא: "קוסמטיקאית יכולה לפרסם מחקר שבדק ומצא כי החומרים שבה היא עושה שימוש הם האיכותיים והפעילים ביותר" או "מכון היופי שלנו נותן לך תועלת גבוה לעומת עלות נמוכה" סוג פנייה נוספת היא רגשית, פנייה אל הרגש של הצרכן. המסר מועבר באמצעות טיעונים רגשיים בניסיון לעורר רגשות חיוביים אשר יניעו לקבלת המסר או לרכישת המוצר. "מגיע לך הטוב ביותר" "תוסיפי קצת צבע לחיים" והסוג האחרון היא פנייה מוסרית, פנייה מכוונת אל תחושת ההגינות של קהל היעד כדי לעודד אותו לתמוך במטרות וערכים. " בסלון היופי שלנו תשוקה ויצירתיות נפגשים" " יופי והצלחה מתחילים כאן". תוכלו לשלב כמה סוגי פניות, בנו את האסטרטגיה המתאימה ביותר לעסק שלכם. לא משנה על איזה סוג או סוגי פניה תחליטו, חשוב תמיד שהתוכן שתפרסמו כגון תמונות, סרטונים או דפי נחיתה יהיו עם עיצוב מקצועי ומוקפד ושהתוכן יצא תמיד עם הלוגו והסלוגן שבחרת.




עוד קצת טיפים...

נסו לבחור סלוגן "קצר וקולע", מסר ארוך מידי לא יהפוך לקליט שישמר בתודעת הלקוחות. השתדלו שהמסר יהיה ברור לכולם ולא מסובך או מורכב מידי, תהיו קריאטיביים ויצירתיים אבל אל תהיו שנונים מידי מחשש שהלקוחות לא יבינו את המסר.

וטיפ אחרון, אל תשכחו שהסלוגן נשאר אתכם לתקופה ארוכה, לא נהוג לשנות אותו לעתים קרובות, בדיוק כמו שם המותג שלכם, כל שינוי ולו הקטן ביותר, יצור בלבול וחוסר זיהוי אצל הלקוח. לכן לאחר שבחרת מספר סלוגנים מובילים אנו ממליצים שלפני ההחלטה הסופית והשילוב של הסלוגן בכל החומרים השיווקים שלכם, תפיצו אותו לכמה שיותר חברים ומכרים יחד עם מספר אופציות נוספות שאתם מתלבטים לגביהם, כך תקבלו חוות דעת אמיתיות, שבאמצעותן תוכלו לוודא שהמסר ברור ואטרקטיבי.

בנוסף, אל תשתמשו במילים שליליות או דו משמעיות, חשוב שהמילים יעבירו מסר ללקוח בעל קונוטציה חיובית בלבד ולא משהו שיכול להשתמע לשתי פנים.

לסיכום, תהליך הבניה של הסלוגן המנצח הוא לא פשוט, חשוב לקחת את הזמן ולבחור את המסר הנכון והמתאים ביותר עבור העסק שלכם, לדייק את סוגי הפניות הניתנות לשימוש, ולהימנע מטעויות נפוצות כמו בדוגמאות שנתנו.



סלוגן טוב הוא הסוד להצלחה שלכם, אם אתם מתקשים ביצירתיות תוכלו להיעזר בברודקאסט, אנחנו נשלח אליכם שפע של תוכן עם המון השראה שיתן לכם מגוון סלוגנים אפשריים לבחור מתוכם ואתם תדעו לבחור את זה שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

מערכת ברודקאסט מציעה לעסקים מגוון יכולת שיווקיות מתקדמות ומקצועיות שמצד אחד מתקדמות מאוד ומצד שני מאוד פשוטות להפעלה, אתם מוזמנים להיכנס ולהכיר.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page