עורכי דין, רוצים להגדיל את המשרד ולהתחיל להרוויח יותר?
top of page
  • צוות ברודקאסט

עורכי דין, רוצים להגדיל את המשרד ולהתחיל להרוויח יותר?

מועדון לקוחות שבנויה ומתוחזק היטב, הופך בשנים האחרונות למצרך מבוקש אצל לא מעט עסקים שיודעים איך לנצל אותו לטובת פרסום ושיווק העסק. הרבה מאוד עורכי דין לא כל כך מבינים את החשיבות העסקית שבשימור וטיפוח מועדון לקוחות וחושבים שבנייה ותחזוקה של מועדון לקוחות, פחות רלוונטי אליהם.

אז הגיע הזמן שתבינו שמועדון לקוחות ממש לא רלוונטי אך ורק לעסקים בעולמות האופנה והביוטי ובהחלט יכול לתרום רבות לשיווק משרד עורכי הדין שלכם. זה הזמן לצעוד צעד קדימה ולהקים את המועדון הלקוחות שלכם או לייעל ולהגדיל אותו, במידה וכבר קיים לכם אחד כזה. תבינו, ככל שמועדון הלקוחות שלכם יהיה רלוונטי ובעל ערך, כך יותר ויותר לקוחות שלכם ירצו להיות חברים בו וזה כבר יגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם להשיג לקוחות חדשים למשרד ולחסוך בתקציבי פרסום.

ניהול מועדון לקוחות - הטיפים שכל עסק צריך לדעת

המפתח להקמה ותפעול של מועדון לקוחות מנצח

כשחושבים על הקמה של מועדון לקוחות, זה לפעמים מרגיש כמו משימה גדולה ובלתי אפשרית. אבל אם תעשו את זה כבר מהשלב הראשון בו מגיע אליכם מיוצג חדש, תוכלו להקים ולתפעל מועדון לקוחות בקלות וביעילות. ככה תעשו את זה נכון:


שומרים על סדר וארגון

הדבר הכי חשוב בבנייה נכונה של מועדון לקוחות למשרד עורכי הדין שלכם, היא כמו כמעט כל דבר - שמירה על סדר וארגון. אז בשלב הראשון העבירו את כל פרטי המיוצגים שלכם למערכת ממוחשבת כגון מערכת ברודקאסט. כשאנחנו אומרים כל הפרטים, אנחנו מתכוונים להכל - מספרי טלפון שרשומים לכם בנייד, דפי נייר עם טלפונים של לקוחות מתעניינים או אפילו רשימות של לקוחות ישנים שמופעים לכם בקבצים שנמצאים במחשב. אחרי שתעברו את השלב הזה, זה הזמן לפעול בשיטתיות עם כל המיוצגים החדשים שמגיעים למשרד שלכם - הקפידו להציע לכל הלקוחות החדשים להצטרף למועדון, הסבירו להם את היתרונות וההערך המוסף שהם יכולים לקבל והראו לו שזה לא דורש מהם כלום, חוץ מאישור לשיתוף הפרטים האישיים.

נעזרים במי שסביבנו

גם אם משרד עורכי הדין שלכם יציב וותיק, זה ממש לא בושה להיעזר בחברים, מכרים ולקוחות קיימים. אז בתור התחלה שלחו הצעת הצטרפות למועדון הלקוחות שלכם למיוצגים פוטנציאלים מהמעגלים הקרובים אליכם, שיכולים להיות רלוונטיים לתחום העיסוק של המשרד שלכם. פשוט שתפו אותם בדף נחיתה שמזמין לקוחות חדשים להכיר את שירותי המשרד או שמציע מידע רלוונטי לתחום ההתמחות שלכם בתור עורכי דין, תתפלאו כמה אנשים עשויים להתעניין במה שאתם מציעים. העצה הזאת רלוונטית כפליים לעורכי דין בתחילת הדרך, אבל גם עורכי דין ותיקים יכולים להרוויח מכך לא מעט ויותר מכך, מה כבר יש לכם להפסיד?

משתפים פעולה

תהיו בטוחים כי אתם לא העסק היחיד בסביבה שעשוי ליהנות מקיומו של מועדון לקוחות משגשג ומצליח לצורך שיווק העסק, אז מאוד מומלץ לפנות לעסקים אחרים בסביבתכם העוסקים בתחומים המשיקים לעסק שלכם, על מנת להציע יחד חבילה הטבות משולבת. לדוגמה, אם משרד עריכת הדין שלכם עוסק בתחום הנכסים, אתם יכולים לפנות לעסקים בתחום הנדל"ן ולהציע יחד חבילת הטבות משתלמת ללקוחות חדשים של שני המשרדים או אם משרד עריכת הדין שלכם עוסק בתחום הפיננסי, תוכלו לפנות ליועצים פיננסיים או סוכני ביטוח בסביבתכם ולשתף ביחד פעולה. כך תוכלו להיחשף ללקוחות של המשרדים איתם תשתפו פעולה, דרך שתעזור לכם להגדיל בקלות את מועדון הלקוחות של המשרד שלכם.

מתמרצים את המיוצגים שלכם

אומנם אנחנו בעידן השיווק ברשת, אבל עדיין רוב האנשים מסתמכים מאוד על המלצות מפה לאוזן. אז זה הזמן להפוך את המיוצגים שלכם לשגרירים הכי טובים שלכם - אתם תעודדו אותם להפיץ את דבר העסק שלכם ולהמליץ עליכם בפני חברים, משפחה ומכרים ובתמורה תעניקו להם הטבות בעלות ערך כספי, כמו שעת ייעוץ חינמית לדוגמה. תוכלו להעלות את גובה ההטבה למיוצגים שישלחו אליכם לקוחות פוטנציאליים שגם הופכים למיוצגים. זאת אחת הדרכים הטובות והקלות להיחשף בפני קהלים חדשים, בלי הרבה הוצאות או מאמץ גדול מבחינתכם שבו כל הצדדים מרווחים.

תקפידו על נוכחות ברשתות החברתיות השונות

אם עד עכשיו סברתם ששיווק של עורכי דין לא רלוונטי לרשתות החברתיות, יש לנו חדשות בשבילכם. היום הרשתות החברתיות השונות, מהוות פלטפורמה מעולה לשווק את המשרד ואת מועדון הלקוחות שלכם. אז בשלב הראשון חשוב שתקימו דף עסקי בפייסבוק למשרד עריכת הדין שלכם ובשלבים הבאים, מומלץ גם להצטרף לרשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם, לינקדאין או טוויטר. פעילות השיווק של משרד עריכת הדין שלכם ברשתות החברתיות הן דרך נהדרת לחשוף את העסק שלכם למעגלים רחוקים, שלא הייתם יכולים להגיע אליהם בדרך אחרת. אז זה הזמן להתחיל להפיץ את דף הנחיתה שמספר על מועדון החברים של משרד עריכת הדין שלכם וכמובן, לשלב את האפשרות להצטרף אליו בכל אחת מהמדיות הקיימות.

שומרים על קשר עם הלקוחות גם אחרי סיום ההליך המשפטי

אחרי שהקמתם מועדון לקוחות חדש ונוצץ למשרד עריכת הדין שלכם, עליכם גם לדאוג לשמור על קהל הלקוחות הקיים, על ידי שליחת תכנים רלוונטיים באופן עקבי. חשוב שתמשיכו להפיץ מידע שיכול להיות רלוונטי אליהם כמו שינויים בחוק, פסיקות מעניינות ורלוונטיות לתחום העיסוק שלכם וכל מידע שיעניק להם ערך וישמור אתכם בתודעה שלהם.

חברת ברודקאסט מספקת לעורכי דין, חבילת שיווק יעילה ומתקדמת שמאפשרת לכם לבצע את כל הפעולות השיווקיות במקום אחד וכמובן להקים, לתפעל ולשפר באופן תמידי את מועדון הלקוחות שלכם. כך שתוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהוסיף באופן קבוע לקוחות חדשים.

זכרו - ככל שיותר ויותר מיוצגים פוטנציאליים חשופים אליכם באופן קבוע, כך גדלים הסיכויים שהם יהפכו למיוצגים שמשלמים.

אתם מוזמנים להיכנס לברודקאסט, להתרשם ולהתנסות בחינם ולהגדיל בקלות את מועדון הלקוחות שלכם.

מאת: עמית וינברגר

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page