וואצאפ ווב whatsapp web - כניסה לווצאפ מהמחשב
top of page
  • צוות ברודקאסט

וואצאפ ווב whatsapp web - כניסה לווצאפ מהמחשב

עודכן: 25 במאי 2020

וואצאפ ווב (whatsapp web) היא כיום התחליף לשימוש בווצאפ ממחשב במקום להשתמש בו מהמכשיר הנייד, לכניסה מהירה לוואצאפ ווב ניתן ללחוץ על הלינק הזה - https://web.whatsapp.com אבל מומלץ להמשיך לקרוא איך תוכלו להפיק מהוואטסאפ את המקסימום לקידום העסק שלכם. אפליקציית וואטסאפ (Whatsapp) הפכה להיות בעשור האחרון אחת מהאפליקציות הנפוצות ביותר כמעט בכל מכשיר סלולרי, בין אם זה לשלוח הודעה למשפחה לקבוע תור לקוסמטקאית או סתם לשלוח תמונה מצחיקה בקבוצה של העבודה. היום בקושי ניתן לראות אנשים שאינם מחוברים לוואטסאפ, ולא משתמשים בו על בסיס יומיומי, מה שחיסל כמעט לחלוטין את השימוש בSMS המסורתי להפצת הודעות פרטיות, שכיום עבר בעיקר לשמש להפצת מסרים בתפוצה רחבה מעסקים ומותגים לקהל הלקוחות . אתם כבעלי עסק מקבלים לא מעט הודעות וואצאפ ביום וסביר להניח שיש לקוחות ששכחתם לענות או לחזור אליהם .





אז מה זה בעצם וואצאפ ווב - WhatsApp web?

דמיינו את הוואטסאפ שאתם רגילים להשתמש בו בסמארטפון, אז וואצאפ ווב זה בדיוק אותו הדבר רק בממשק מיוחד למחשב. וואצאפ ווב נוצר על מנת לתת פתרון נוח לעסקים שיש להם שימוש צמוד ויומיומי עם המחשב והוא הופך את התקשורת עם הלקוחות שלכם לנוחה וקלילה יותר באמצעות הפיצ'רים ואפשרויות נוספות שנמצאים בתוכנה וכמובן בזה שהוא נפתח על מחשב עם מסך גדול ומקלדת נוחה ומהירה יותר להקלדה.


לאיזה עסקים כדאי להשתמש בוואטסאפ WEB?

למעשה לכל עסק שההתנהלות מול הלקוחות/ספקים היא יומיומית ורובה מתבצעת במחשב. וואטסאפ WEB מאפשרת לשלוח הודעות, תמונות וסרטונים עד 256 אנשים בבת אחת, ובכך תוכלו לנהל דו שיח עם מספר רב של לקוחות בו זמנית וגם לשלוח מידע רלוונטי של העסק, כגון: חידושים, הטבות, עדכונים וכו'. כל המידע של וואטסאפ ווב מסונכרן תמיד למכשיר הנייד שלכם וגם כשאתם תצאו מהמחשב תוכלו להמשיך את ההתכתבות מהמכשיר הנייד





איך אפשר לקדם עם וואצאפ ווב את העסק?

שירות הלקוחות –עם שימוש נכון, שירות הלקוחות שלכם ישתפר משמעותית, ולא יהיו לקוחות ש''יפלו בין הכיסאות'' או כאלה שלא יקבלו מענה הולם, אתם תוכלו לתת גישה לאחד העובדים שלכם על מנת שיענה עבורכם על ההודעות בווצאפ ווב שפתוח אצלכם מהמחשב בזמן שאתם מחוץ למשרד וכך להקל מעליכם את העומס בניהול הלקוחות. חשוב לזכור! גם האפליקציה הכי טובה בעולם לא יכולה לעבוד לבד. לכן יש לעבוד מסודר ולא להשאיר לקוחות באוויר או ללא מענה.

מכירות –במידה והעסק שלכם מספק או מבצע מכירות, ניתן להשתמש בוואטסאפ לשיפור המכירות והזמינות ללקוחות, למשל: במידה והוואטסאפ מחובר לאתר – הלקוח יוכל לקבל מענה מהיר או אפילו מיידי (למשל בעזרת הודעות אוטומטיות) ולקבל יחס אישי יותר כאשר נציג מתפנה להתכתב איתו.

עכשיו שהווצאפ פתוח מהמחשב קל יותר לשלוח מהמחשב חומרים כגון הצעות מחיר או הדגמה של מוצרים שונים, קבצי PDF, סרטונים וכדומה


איך מפעילים את וואצאפ ווב ?

נכנסים לאתר של אתר של וואטסאפ מהמחשב בלינק https://web.whatsapp.com ואז עוברים לאפליקציית הוואטסאפ הרגילה בסמארטפון, לוחצים על סמל התפריט (3 נקודות האנכיות) שנמצא בחלק העליון של המסך בצד שמאל, לוחצים על WhatsApp Web, ולאחר מכן סורקים את הקוד שמופיע לכם במחשב, זה מאפשר את זיהוי המכשיר שלכם וסנכרון הוואטסאפ מהסמארטפון לוואטסאפ במחשב.




נקודה מאוד חשובה שצריך לזכור ולהקפיד עליה היא שברגע שהתחברתם לווצאפ ווב, הוא פתוח אצלכם על המחשב ולכן לכל מי שיש גישה למחשב שלכם יש גישה לכל ההתכתבויות שאתם מבצעים. כיוון שחלק מההתכתבויות שאתם מבצעים יכולות להיות רגישות, חשוב מאוד לבצע ניתוק מהווצאפ וווב לאחר שאתם מסיימים לעבוד במחשב ולחבר אותו בקלות מחדש כאשר תרצו.


בנוסף למעבר לוואצאפ ווב ושימוש במחשב, שדרוג נוסף שמומלץ מאוד לעסקים לעשות לווצאפ הוא להתקין ווצאפ ביזנס (WhatsApp Business) לקריאה מורחבת על ווצאפ ביזנס לחצו על הלינק הזה

מה ההבדלים בין ווצאפ ביזנס (WhatsApp Business) לבין וואטסאפ רגיל?

יצירה של פרופיל עסקי – אחד מהדברים החשובים ביותר שכל עסק חייב זה תעודת זהות ייעודית עבורו, זה הרושם הראשוני שהלקוחות מקבלים מהעסק.

תשובות מהירות – לא פעם יצא לכם להקליד לעשרות לקוחות שונים את אותה תשובה בדיוק?

וואטסאפ ביזנס תאפשר לכם להכין הודעות מוכנות מראש, אשר יהיו זמינות עבורכם באופן אוטומטי וללא מאמץ, ובכך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן.

מענה אוטומטי להודעות - שירות לקוחות הוא מבין הדברים החשובים לעסק, אך לא תמיד הזמינות שלנו לא יכולה להיות מידית. על מנת שתוכלו לתת מענה מהיר ללקוחות שלכם, וואטסאפ השיקה אפשרות חדשה של מענה אוטומטי: כל לקוח ששלח לכם הודעה, מקבל תשובה בהקדם האפשרי – דבר שמייצר רושם חיובי על הלקוחות החדשים או הקיימים .


שימוש בהודעת "לא זמין"

הלקוחות מצפים לקבל מענה מהיר ומידי על מבוקשם, וזה לא תמיד מתאפשר מכיוון שרובנו עמוסים ועסוקים בכמה דברים בו זמנית במיוחד אם מדובר בשאלה מורכבת שאי אפשר לתת לה מענה ''על רגל אחת''. השימוש בהודעה "לא זמין" בוואטסאפ יכולה להיות שימושית במיוחד במקרים הבאים:

יציאה לחופשה, פגישה, מחלה או כל עיסוק שלא מאפשר לכם להיות נגישים למענה באופן מיידי.


הפסקת קבלת הודעות מחוץ לשעות העבודה

יום העבודה שלכם נגמר, ואתם ממשיכים לקבל הודעות? קשה מאוד להישאר אדישים להודעות או לשיחות טלפון גם אם אתם לא בעבודה, דבר שיכול לפגוע בזמן האיכות שלכם ובפרטיות. קיימות שתי דרכים עיקריות אשר יסייעו לכם לעצור את קבלת ההודעות כאשר אינכם נמצאים בעסק

1. עצירת הפעילות של הוואטסאפ על ידי לחיצה בכפתור ההגדרות ולבחור באפשרות "אלץ עצירה", אך לא לשכוח להיכנס חזרה לוואטסאפ כשאתם חוזרים לבית העסק ולהפעיל אותה בשנית ובכך להמשיך לקבל התראות.

2. הפסקת התראות באופן כללי מהאפליקציה עצמה - כל מה שתצטרכו לעשות זה להיכנס באופן יזום לווצאפ כאשר אתם נמצאים בעסק על מנת להתעדכן, כי התראות לא תקבלו בכלל עד אשר תשנו את הבחירה שלכם בהגדרות.


אנחנו בברודקאסט ממליצים בחום לכל בעלי העסקים לשדרג לוואצאפ ביזנס (WhatsApp Business) השדרוג הוא בחינם והוא מאפשר לכם כבעלי עסקים לקבל עוד ערוץ הפצה נהדר לשיתוף התכנים שאנחנו מספקים לכם במהלך השרות - זה לא משנה אם אתם מקבלים מאיתנו תמונות מעוצבות, סרטוני אווירה או דפי נחיתה - כל תוכן שאנחנו שולחים לכם ואתם מאשרים, מומלץ לשתף ללקוחות הרלוונטיים ובקבוצות הרלוונטיות בווצאפ שלכם בקלות ובמהירות. אם עדין לא הצטרפתם לשירות של ברודקאסט, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף עכשיו בחינם ולגלות עולם שלם של כלים לקידום ושיווק העסק שלכם.


אתם יכולים להשתמש בפרסומים שתוכלו לקבל מהמערכת של ברודקאסט לוואטסאפ: כל תוכן שתקבלו ,תוכלו לשתף בלחיצת כפתור עם כל הלקוחות שלך בוואטסאפ בנוסף לשיתוף התוכן בדף העסקי בפייסבוק , באינטסגרם וכו'.



עמית וינברג - צוות ברודקאסט
עמית וינברג - צוות ברודקאסט

מאת: עמית וינברג

מנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי


פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page