סוכני נדל"ן גם אתם יכולים ליהנות ממועדון לקוחות אפקטיבי ומוצלח
top of page
  • צוות ברודקאסט

סוכני נדל"ן גם אתם יכולים ליהנות ממועדון לקוחות אפקטיבי ומוצלח

בתור סוכני נדל"ן אתם בטח כבר יודעים שבלי הלקוחות שלכם אין לעסק שלכם שום סיכוי לשרוד, כי הם אלה שישפיעו על הכנסות סוכנות הנדל"ן שלכם. בעבר רוב סוכני הנדל"ן לא בהכרח ראו את הצורך בשמירה על קשר רציף וקבוע עם הלקוחות שלהם, אבל היום יותר ויותר סוכני נדל"ן מבינים את היתרונות של שימור לקוחות חכם ויעיל.


אז אם כבר הבנתם את החשיבות שבשמירה על הקשר עם הלקוחות הקבועים שלכם, מה דעתכם להתחיל לשמר גם את המתעניינים? או לקוחות שפנו אליכם פעם אחת ושלא סגרו עסקה? ככל שתגדילו את רשימת התפוצה של מועדון הלקוחות של סוכנות הנדל"ן, כך יגדל גם פוטנציאל ההכנסות שלכם.

ניהול מועדון לסוכני נדל"ן/ ברודקאסט

כל לקוח מזדמן או לקוח מתעניין הוא לקוח שחשוב לשמור איתו על קשר, כי לקוחות כאלו עשויים להפוך בעתיד ללקוחות קבועים. בשפה המקצועית קוראים לזה ניהול מאגר לקוחות או ניהול קשרי לקוחות, זוהי תפיסה שיווקית שרואה בלקוח שותף לדרך ושואפת לשמור איתו על קשר ארוך טווח, על מנת לטפח את הנאמנות שלו אלינו ולהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי בבוא העת. הדבר נכון גם עבור עסקים קטנים וגם עבור עסקים גדולים, אך כשמדובר בעסקים קטנים, אנחנו חייבים לזכור שכל לקוח הופך להיות הרבה יותר משמעותי עבורנו ולכן חשוב שנשמר את הקשר באופן שוטף.


בברודקאסט אנחנו מכירים בחשיבות הקיימת בשימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים ככלי שיווקי אפקטיבי ולכן פיתחנו מערכת ייחודית, שמטרתה להקל על סוכני נדל"ן לשמר את הלקוחות הקיימים ואף ליצור מאגר לקוחות חדשים. ככה עושים את זה נכון:

1. מייצרים אינטראקציה יזומה עם הגולשים ברשת

הרשתות החברתיות כבר מזמן לא משמשות כרשת חברתית בלבד והן מהוות פלטפורמה שיווקית נהדרת לשיווקו של כל עסק. לכן בתור בעלי סוכנות נדל"ן, חשוב שננצל את הכוח של הפלטפורמות האלו על מנת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו (הקבועים והפוטנציאליים).


כשאנחנו מחליטים לשווק את העסק ברשתות החברתיות חשוב שלא נסתפק בפרסום תוכן מכירתי או שיווקי, שמנסה למכור את השירות שאנחנו מספקים וננסה לפרסם גם תכנים שיעודדו את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו להיות מעורבים. למה? כי יצירת מעורבות בתכנים שאנחנו מפרסמים, מגדילה את החשיפה שלהם ומאפשרת לכם להיחשף בפני קהל רחב יותר. איך נעשה זאת? ננסח שאלות הקשורות לעולם הנדל"ן בו אנחנו מתמחים ונעודד את הגולשים לקחת חלק בדיון. חשוב שנזכור כי פעמים רבות גולשים אינם ממהרים לשתף פעולה ולהגיב (בטח שלא בדף עסקי) וכשאנחנו פונים אליהם בצורה של שאלה, אנחנו מגדילים את הסיכוי לקבל את התשובה שלהם ובכך לייצר את המעורבות שלהם. על מנת ליצור מעורבות ושיח בעמודי העסקי שלכם, חשוב שתקבעו מראש אסטרטגיה שיווקית שתלווה את התכנים שאתם מפרסמים, תהיו עקביים, תקבלו החלטה לגבי תדירות הפרסומים ברשתות החברתיות ותדאגו גם לעמוד בהן. כלומר לא מספיק שיעלה לכם רעיון לפוסט שיווקי לפרויקט הנדל"ן הנוכחי שאתם מקדמים ותעלו אותו ישר לרשת, אלא חשוב שתבנו אסטרטגיה שיווקית לסוכנות הנדל"ן, שתאפשר לכם ליצור רצף של עבודה שיווקית לטווח הארוך.

2. שומרים על קשר אישי עם הלקוחות

כנראה שבהיותכם סוכני נדל"ן אתם לא מנהלים יחסים אישיים עם הלקוחות, אבל גם יחס אישי קטן כמו ברכה ביום ההולדת או בחגים, יעזור להם לזכור אתכם יותר. ברגע שאנחנו שולחים ללקוחות שלנו ברכת מזל טוב לקראת חג או יום הולדת, הכוללת הטבה מסוימת אנחנו גם משמחים אותם וגם מזכירים להם שאנחנו קיימים ושאנחנו תמיד שם עבורם. בברודקאסט אנחנו ממליצים לכלל לקוחותינו לתזמן קמפיין חג או יום הולדת כשבוע לפני המועד ולכלול בו הטבה מסוימת, שתעודד את הלקוחות ליצור איתנו קשר. בנוסף נתזמן קמפיין שני במועד עצמו, בו נברך את הלקוחות ונתזכר אותם לגבי תוקף ההטבה שהצענו לו ביום ההולדת. כמובן שתמיד כשאתם שולחים ברכות או מסרים אישיים, חשוב שהם יבינו שמדובר בסוכנות הנדל"ן שלכם, כך שתמיד חשוב לצרף את השם ואת הלוגו באופן ברור. במידה ותרצו, תוכלו להציע להם הטבה מסוימים, כמו חוברת מידע וטיפים ואפילו הנחה קטנה בדמי התיווך במידה והם ישתמשו בשירותכם בשנה הקרובה לדוגמה.

3. מעניקים מתנות בעלות ערך מוסף

תחום הנדל"ן גדול וסבוך בעל הרבה תחומים אפורים, שאינם בהכרח מובנים לרוב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו. בתור סוכני נדל"ן אנחנו יכולים להנגיש להם את המידע הסבוך עבורם ו"על הדרך" גם לשווק את השירותים שאנחנו מספקים. כיום שיתוף של תכנים מקצועיים זאת אחת הדרכים הכי יעילות לשיווק ברשת, שיכולה לעזור ללקוחות הפוטנציאליים לבחור דווקא בכם. כשאתם מספקים ללקוחות שלכם מענה לשאלה שעולה להם בנוגע לתחום הנדל"ן כמו היכן כדאי לקנות דירה להשקעה או מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים נכס לטווח ארוך? אתם מספקים להם תשובות למידע שהיה חסר להם ולכן ישנה סבירות גבוהה שהם יפנו דווקא אליכם כשהם יצטרכו לקבל שירות בתחום הנדל"ן.

4. משתפים במידע

כולם אוהבים לקבל הטבות ומתנות, כך שתהיו בטוחים שגם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם ייהנו מזה. זכרו שמתנות ממש לא חייבות להיות פיזיות או להיות מגולמות בערך כספי וגם מוצר שמעניק להם ידע שהם לא יכולים לקבל במקום אחר, שווה ללקוחות שלנו הרבה יותר מכסף.

מה אתם יכולים לעשות? לדוגמה לכתוב מדריך מקצועי שעוסק בתחום הנדל"ן - אם אתם מומחים בנדל"ן להשקעות תוכלו לכתוב מדריך חינמי שסוקר את האזורים הכי טובים להשקעה ואם אתם מתמחים בדירות להשכרה בתל אביב, תוכלו לכתוב מדריך שסוקר את המתפתחים למגורים בעיר. בתמורה לידע שאתם משתפים, תדאגו לבקש פרטי קשר כמו מייל או טלפון וכך תקבלו מאגר גדול של לקוחות פוטנציאליים, אותם תוכלו להכניס למאגר הלקוחות שלכם ולשמור גם איתם על קשר בפלטפורמות השונות.

אז אחרי שהבנתם איך לנהל מועדון לקוחות יציב ואיכותי לסוכנות הנדל"ן שלכם, חשוב שתזכרו שכל התכנים שאתם משתפים צריכים להיות מנוסחים באופן אישי ולהיות מעוצבים ומקצועיים. אם אתם מסתבכים עם הכתיבה, אתם יכולים לצלם את עצמכם במקום ליצור מדריך כתוב ואם אתם לא מסתדרים עם תוכנות עיצוב מורכבות, תוכלו להשתמש בתוכנות עיצוב נוחות ומהירות לעבודה, כמו המערכת של ברודקאסט, שגם מאפשרת לכם לשתף את התכנים שלכם ישירות לרשתות החברתיות ולמאגר הלקוחות שלכם.


אז ברור לנו שלא תמיד זה קל להתחיל והקמה של מועדון לקוחות, זה משהו שצריך לדעת איך לעשות אותו על מנת שהוא יעבוד כמו שצריך. רוצים שנעזור לכם לעשות את הצעד הראשון? הירשמו עכשיו למערכת של ברודקאסט - מערכת שיווק ייחודית מסוגה, שמאפשרת ליצור תכנים ייחודיים, מעוצבים ומקצועיים או לשתף תכנים קיימים, מתוך מאגר עצום של תכנים המתאימים בדיוק לתחום הנדל"ן. במערכת של ברודקאסט תוכלו למצוא את מיטב התכנים והכלים הדיגיטליים לשיווק העסק שלכם, להגיע ללקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.


נתי נדב

מאת: לינוי עוקב

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בניהול מוצר

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page