איך לשווק ולפרסם מכון להסרת שיער
top of page
  • צוות ברודקאסט

איך לשווק ולפרסם מכון להסרת שיער

עודכן: 8 ביולי 2020

היום שיש כל כך הרבה סוגים של מכונים להסרת שיער וכל יום נפתחים עוד ועוד מקומות חדשים או שקוסמטיקאיות שבעבר לא היו מתמחות בתחום מקבלות הכשרה, צריך להשקיע לא מעט בשביל לבנות קהל לקוחות קבוע ונאמן או לחלופין להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים. אבל שיווק לא חייב להיות כאב ראש שעולה לנו הרבה וגוזל מאיתנו הרבה זמן, פשוט צריך לעשות את זה נכון ולהכיר כמה כללים חשובים בגיוס לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים.

דבר ראשון חשוב להבין כי כל עסק, בכל שלב זקוק לשיווק ופרסום. הלקוחות לא יופיעו מעצמם והיום פה לאוזן זה לא מספיק, אלא צריך לפעול באופן עקבי לשם כך ולהראות ללקוחות הפוטנציאליים ששווה להגיע דווקא אליכם.


דבר נוסף שחשוב להבין זה שגם הלקוחות שכבר הגיעו, לא יהפכו ללקוחות נאמנים שחוזרים וממליצים עלינו, אם לא נדאג לשמר אותם באופן קבוע. אז חשוב שתבינו ששיווק העסק לא חייב לעלות הרבה אבל חשוב לעשות אותו בעקביות ובהתמדה.

שיווק מכון להסרת שיער/ ברודקאסט

קודם כל תצרו ללקוחות חוויה מושלמת

הדבר החשוב ביותר לפני שאתם רצים לשווק, זה לדאוג שהחוויה שהלקוחות חווים כשהם מגיעים אליכם למכון ורמת השירות שאתם מספקים להם היא מעולה. אז דבר ראשון חשוב שיהיה להם נעים להגיע אליכם, לכן חשוב שתדאגו לחלל עבודה אסתטי, כלים נקיים, שירותים היגייניים, ריח טוב, אווירה נעימה וכו'. דבר שני, חשוב שתדאגו שהלקוחות שלכם יקבלו את השירות הטוב והנעים ביותר, אז קבלו אותם בחיוך, הציעו שתייה, תשאלו לשלומם והשתדלו גם לזכור פרטים אישיים עליהם, על מנת לגרום לתחושה אינטימית וקרובה. כל הדברים הקטנים האלה יגרמו להם לזכור את המקום לטובה ולחזור מבלי שהוצאתם כסף על שיווק.


תעזרו ללקוחות לזכור אתכם

בסיום הטיפול תמיד תשלחו את הלקוחות שלכם (במיוחד אלה שמגיעים אליהם לראשונה) עם משהו קטן שיזכיר להם אתכם, חשוב שיהיה להם את פרטי הקשר שלכם נגישים וזה יעזור להם לזכור מי אחראי על הגוף החלק והנקי משערות שלהם. אתם לא חייבים להתחיל להכין לכל לקוח קיט מעוצב ויקר שלא ישאיר לכם בכלל כסף לשיווק, מספיק לתת להם כרטיס ביקור עם הפרטים שלכם ואפילו יותר מומלץ ונוח – כרטיס ביקור דיגיטלי אותו הם יקבלו ישירות לנייד ואותו הם יוכלו לשתף עם אנשים אחרים. אל תתביישו! אמרו להם שאם הם מרוצים מהעבודה שלכם, תשמחו שהם ישתפו את כרטיס הביקור הדגיטלי שלכם עם חברים בוואטסאפ או בפייסבוק.

תהיו נוכחים ברשתות חברתיות

לקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אתכם רוצים לפגוש אתכם במקום שהם מבלים בו הכי הרבה זמן - ברשתות החברתיות. אז אם עוד לא עשיתם את זה עד עכשיו, אתם חייבים לפתוח עמוד פייסבוק ואינסטגרם עסקי. אם כבר יש לכם דפים עסקיים, חשוב שתדאגו שהם יהיו מעודכנים וויזואליים ככל שניתן ולכן השקיעו בתמונות, סרטונים ומסרים מעוצבים.

שיווק בקלות וביעילות/ Broadcust

אוקיי, אז מה השלב הבא?

השלב הבא הוא לקדם את העסק שלכם בדיגיטל – לדאוג שימצאו אותו בחיפוש בגוגל, שתופיעו ברשתות חברתיות, שלקוחות יקבלו מכם ניוזלטרים, מיילים או SMS - על מנת לשמור תמיד את העסק שלכם בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.


נשמע מורכב ויקר, נכון? עכשיו אתם מתחלים לדמיין משרדי פרסום, יועצים שיווקיים, מעצב גרפים, כותבי תוכן ועוד מלא בעלי מקצוע הקשורים לעולם הפרסום והשיווק. עם ברודקאסט זה הרבה יותר פשוט וחסכוני כי אנחנו יודעים איך לשווק עסקים בקלות וביעילות.

המערכת של חברת ברודקאסט היא מערכת שיווק מתקדמת ופשוטה לתפעול שמטרתה לאפשר לבעלי עסקים לנהל בהצלחה את הפעילות השיווקית שלהם בצורה חכמה, בערוצים הדיגיטליים השונים, ללא צורך בידע מוקדם.

כמה זמן צריך להקדיש לפעילות השיווק של המכון?

זה היופי במערכת של ברודקאסט, כל מה שתצטרכו זה 5 דקות פנויות ביום, על מנת לבחור את הפעולה השיווקית המתאימה לכם היום שתאפשר לכם להגיע ללקוחות. חברת ברודקאסט פיתחה מערכת ידידותית המבצעת עבורכם את השיווק דיגיטלי בצורה חכמה ואפקטיבית, תוך השקעה מינימלית של מאמץ, זמן וכסף כך שתוכלו ליצור ולנהל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים מעוצבים ומקצועיים בתקציב נמוך ולהפיץ אותם בערוצי השיווק השונים.


מותאם בדיוק בשביל המכון שלכם

היות ואנחנו מלווים כבר הרבה שנים לקוחות מעולמות היופי בכלל ובעלי מכונים להסרת שיער בפרט, אנחנו כבר מכירים את עולם התוכן הקשור להסרת שיער ואת כל תחומי העיסוק השונים. כך שאתם תקבלו מאיתנו תמונות, סרטונים, תכנים וקמפיינים מוכנים, בהם תוכלו לשלב את המיתוג של העסק ולהפיץ ללקוחות במגוון דרכים.

ברודקאסט למעשה, מלווה אתכם בפעילות העסקית שלכם לאורך השנה ומאפשרת לכם למנף כל אירוע או תאריך מיוחד, לפעילות שיווקית ממוקדת שתעזור לכם להגדיל את המכירות.

עכשיו גם אתם יכולים ליצור לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית עשירה, מבלי שתצטרכו לשבור את הראש, להיות יצירתיים ובעיקר לבזבז הרבה זמן וכסף. אתם מוזמנים לברודקאסט שם כל התוכן כבר קיים ומוכן וכל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור למי להפיץ את המסרים ובאיזו צורת תקשורת.


מאת רביד כהן

בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page