איך לשווק ולפרסם עסק בתחום היופי?
top of page
  • צוות ברודקאסט

איך לשווק ולפרסם עסק בתחום היופי?

עודכן: 10 במאי 2021

שיווק של עסק בתחום היופי לא מתחיל ונגמר בלוגו יפה וסלוגן קליט. בשביל לשווק את העסק בצורה יעילה וכזאת שתהיה לה השפעה טובה לטווח ארוך, צריך להתחיל הרבה יותר עמוק. כמו פילינג שמקלף את השכבות החיצוניות ומגיע לשכבות העור העמוקות, כך גם בשיווק העסק שלנו בתחום היופי, נצטרך גם אנחנו לקלף את השכבות החיצוניות ולהגיע לעומקם של הדברים.


אז כמו שלפילינג אמיתי ויעיל לוקח זמן לחדור את שכבות העור החיצוניות, גם אנחנו לא נבצע את התהליך על על רגל אחת ואם אנחנו רוצים לראות תוצאות, כדאי שנתחיל לעבוד. רק כך נוכל לשווק את העסק שלנו בתחום היופי, לפרסם אותו בצורה יעילה ובסוף גם לראות תוצאות בדמות לקוחות.

איך לשווק ולפרסם עסק בתחום היופי/ ברודקאסט

שיווק שהולך לעומק ומביא תוצאות

כמו שכבר הבנו אין קסמים ובשביל לשווק ולפרסם את העסק שלנו כך שנוכל לראות תוצאות, אנחנו צריכים להתחיל לעבוד ולהבין שגם לא נראה את תוצאות העבודה בין לילה. כי לפעמים לדברים לוקח זמן, אבל כשהתוצאות יגיעו - הן יהיו הרבה יותר מדויקות ויעילות.


ממה מתחילים?

אחד הדברים הכי חשובים בשיווק נכון של כל עסק ועסק בתחום היופי בפרט, עוד לפני שנבחר את שם העסק, הנראות שלו, הלוגו והמיתוג - הוא קודם כל להבין מה המוצר או השירות שלנו? ומה בעצם אנחנו מוכרים. ברגע שאנחנו מבצעים מחקר ופיתוח למוצר ולשירות שלנו, אנחנו מכירים אותו ויודעים מה היתרונות שלו, יהיה לנו הרבה יותר קל להעביר את זה הלאה ולהדגיש את החוזקות של השירות שאנחנו מספקים בתחום היופי.


אוקי, מה עכשיו?

השלב הבא הוא לחשוב מי קהל היעד המתאים - איזה סוג אנשים מגיעים לטיפולים שאנחנו מעניקים? מה הגילאים? מה הם אוהבים? מה הם צריכים? למשל אם נתמקד בקוסמטיקאית שמבצעת טיפולי פנים, היא צריכה לבצע תחקיר מעמיק ולהבין מי הלקוחות שמגיעים בדרך כלל לטיפולים מהסוג הזה - האם מדובר על נשים צעירות או מבוגרות? מה הטיפולים והמוצרים שהן צריכות? מה הצרכים שלהם? מי המתחרים שלה ומה הם מציעים - מה המחירים בשוק? עם איזה מוצרים מובילים משתמשים בשוק? איך היא מבדלת את עצמה מאחרים וגורמת ללקוחות לבחור דווקא בה ולחזור אליה שוב? כל אלה שאלות שאנחנו חייבים לשאול את עצמנו, על מנת לבדל את עצמנו ממתחרים אחרים בתחום היופי שקיימים סביבנו. זכרו - על מנת להצליח לחדור לשוק קיים שיש בו תחרות, מילת המפתח היא בידול.


איך נגרום ללקוחות פוטנציאליים להגיע דווקא אלינו?

לשאלה הזו יש כמה תשובות אפשריות, אבל אחד הדברים החשובים להצלחה של עסק בתחום היופי, דומה להצלחה של כל עסק - לעבוד בצורה מקצועית, להיות נעימים ואדיבים, להציע מחירים משתלמים, להיות קשוב לצרכים של הלקוחות ולבקשות שלהם. כשאנחנו מציעים שירות טוב ומספקים מוצר שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים ממנו, הלקוחות יגיעו וגם יחזרו. כי אם נחזור לקוסמטיקאית מהדוגמה למעלה, אם תהיה לה לקוחה מרוצה סביר להניח שהיא תספר עליה לאמא שלה ולחברות שלה, שבהמשך גם יהפכו בעצמן ללקוחות וכך היא תעביר את הבשורה מפה לאוזן ותגדיל את מעגל הלקוחות.

שיווק עסק בתחום היופי/ Broadcust

אבל מה נעשה אם זה לא מספיק?

דבר ראשון - סביר להניח שזה לא יספיק. עכשיו חשוב להדגיש כי בימינו שיווק מפה לאוזן עדיין עובד אבל הוא לרוב לא יכול להספיק, כי בעולם הדיגיטלי שאנחנו חיים בו כיום, עולם שבו רוב האנשים צורכים מידע ופרסום מהרשתות החברתיות, נצטרך גם אנחנו להיות פעילים בזירה הדיגיטלית.

כולנו הבנו שכיום פייסבוק ואינסטגרם הן לא רק רשתות חברתיות שמאפשרות לנו לעקוב אחרי החברים מהעבודה או להעלות אלבום תמונות מהטיול לחו"ל, אלא מדובר בעולם שלם של תקשורת ופרסום. גם כשאנחנו מחפשים שירות או מוצר כנראה שנכנס לפייסבוק על מנת לקרוא ביקורות, תגובות, להשוות ולהתייעץ בכל מני קבוצות רלוונטיות, על מנת לקבל את מירב המידע שיעזור לנו לגבש החלטה.

ברגע שאנחנו כבעלי עסק בתחום היופי נבין את "המסלול" שהלקוחות שלנו עוברים, נוכל להביו טוב יותר איך להנגיש להם את המידע הרצוי.

חשוב שנבין שאם לעסק שלנו בתחום היופי לא תהיה פעילות בזירה הדיגיטלית הוא נחשב "לא קיים", כי עסק שאין לו נוכחות רשתית שלא מעלה תמונות, ביקורות וכו' - נתפס (בצדק) כמיושן וכלא פעיל. לכן חשוב מאוד שנדאג לייצר תכנים מקצועיים, תכנים ויזואליים שתופסים את העין כמו תמונות וסרטונים (שקריטיים לעסקים בתחום היופי), נפרסם אותם ברשתות החברתיות השונות וכך בעצם נראה ללקוחות הפוטנציאליים שלנו שאנחנו קיימים, מצליחים ומתקדמים. היום גם קוסמטיקאית שמבצעת טיפולי פנים ואין לה שום הכשרה בעולם השיווק, צריכה לדאוג לפרסם תוכן ויזואלי מקצועי, מעוצב וממותג, על מנת לייצר את הרושם שהיא מקצועית ומעודכנת והכי חשוב - שישמעו עליה.


אז איך אנחנו בברודקאסט עושים את זה בעצם?

חברת ברודקאסט היא חברה שמתמחה בשיווק עסקים בדיגיטל, הדואגת לייצר תוכן מעוצב ומותאם לעולם התוכן של עסקים בתחום היופי (וכמובן עוד תחומים רבים אחרים). התכנים שאנחנו מייצרים עבורכם הם תכנים מקצועיים ומעודכנים: תמונות מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר, דפי נחיתה ממירים, סרטונים שיווקיים, קמפיינים ממוקדים ויעילים ברשתות החברתיות, תוכן שיווקי כתוב ומעוצב ברמה גבוהה ועוד. המערכת של ברודקאסט שולחת למינוייה מספר תכנים בחודש, שמותאמים בדיוק לתחום העיסוק הספציפי שלכם בעולם היופי, כך שלא תצטרכו לשבור את הראש ולחשוב מה לכתוב, איך לעצב ומתי לפרסם. כי היופי בעבודה עם ברודקאסט הוא שאנחנו עובדים על יצירת תכנים מקצועיים, מותאמים ומיוחדים בשביל העסק שלכם בתחום היופי וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לאשר ולהעלות את התוכן. כמובן שבמידת הצורך תמיד תוכלו לשנות, להוסיף או לבקש את עזרת הצוות ולקבל תוך זמן קצר את התכנים המותאמים לשינויים שביצעתם.

בנוסף במערכת של ברודקאסט קיימת האפשרות לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם ישירות מתוך המערכת, כך שתוכלו להכניס את כל פרטי הלקוחות למערכת ולנהל את כל המערך השיווקי במקום אחד. תוכלו לדוגמה ליצור איתם קשר אישי בימי ההולדת, בחגים או באירועים מיוחדים ולשלוח ברכה והטבה ב-SMS או במייל, לתזכר את הלקוחות שלכם על פגישות שנקבעו וכך בעצם לשמור על קשר אישי ישיר ורציף עם הלקוחות של העסק.

המערכת של ברודקאסט מרכזת במקום אחד את כל הצרכים השיווקיים של עסק בתחום היופי ומספקת לכם תוכן שוטף ומגוון, שיגרום לעסק שלכם להיות פעיל בזירה הדיגיטלית ולהיקף הלקוחות והעבודה שלכם לגדול.


אז אתם מוזמנים להיכנס לאתר, להתרשם ממגוון הפתרונות השיווקיים שלנו ולהבין איך לעזור לעסק שלכם בתחום היופי לגדול.

מאת: דורית אהרוני

מנהלת תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט

מומחית ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי

בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות שיווק


יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page