יום הולדת – לא רק פעם בשנה
top of page
  • ירדן לרר

יום הולדת – לא רק פעם בשנה

עודכן: 9 ביולי 2023

מי לא אוהב לחגוג ימי הולדת? 🥳 כולנו אוהבים לקבל תשומת לב ביום ההולדת שלנו ולהרגיש נאהבים עם כל הסובבים אותנו, גם הלקוחות שלכם רוצים לדעת שלא שכחתם אותם ביום המיוחד שלהם, וכמובן שגם מתנה קטנה אף פעם לא מזיקה ! 🎈

שיווק לימי הולדת היא אסטרטגיה שיווקית חכמה ומומלצת לטיפוח וחיזוק מערכות היחסים עם הלקוחות על ידי שליחת ברכה מיוחדת, מתן הטבה של מתנה או הנחה ביום ההולדת של הלקוחות או במהלך חודש יום ההולדת.

שיווק לימי הולדת מתרחש באמצעות הודעות וואצאפ מותאמות אישית (הערוץ האישי המומלץ ביותר), ערוץ האימייל או בערוץ הסמס , המופעלות אוטומטיות על ידי זיהוי של תאריך הלידה של כל לקוח ושליחה באופן אוטומטי מסר מעוצב המספק ללקוחות חוויה חיובית ומרגשת.


למה שליחת ברכה ללקוחות ביום ההולדת חשובה להצלחת העסק שלך?

קליקים - כל הלקוחות מתרגשים מיום ההולדת שלהם ומתייחסים לכל בברכה או הודעה שהם מקבלים - בדקנו ומצאנו כי בפרסום קמפיין יום הולדת יש שיעורי הקלקה גבוהים יותר. הם מניבים שיעור קליקים משמעותי ממסרים אחרים שנשלחים מטעם בית העסק.

טיפוח לקוחות - שיווק לימי הולדת הוא כלי יעיל לטיפוח הלקוחות. קמפיין יום הולדת איכותי מביא נאמנות לעסק, מכיוון שהוא מראה ללקוחות כי לעסק באמת אכפת.

זה כל כך קל ומהיר - קמפיין ליום הולדת מגדירים פעם אחת ואז עובד עבורכם אוטומטית למשך כל השנה. ניתן לערוך ולשנות אותו בכל עת במידת הצורך ואכן מומלץ להחליף ולבחור קמפיין אחר פעם בשנה.

שיפור מוניטין - שיווק לימי הולדת באופן טבעי גורם אנשים לחלוק את החוויה המשמחת שלהם עם אחרים באופן מילולי או במדיה החברתיות. זה משפר את המוניטין של העסק ובונה מערכת יחסים אמינה עם הקהל.

מגדיל הכנסות - קמפיין שיווק ליום הולדת מעלה את הכנסות העסק בהסתכלות לטווח הרחוק מכיוון שהוא הופך את הלקוחות בהדרגה ללקוחות נאמנים, לקוחות שקל יותר לתקשר איתם ולספק להם ערך. בנוסף מומלץ להגדיר הטבת יום הולדת שתאפשר ללקוח להביא איתו עוד חברים או בני משפחה לממש יחד איתו את ההטבה וכך אתם גם תרוויחו לקוחות חדשים על הדרך.




איך תפעילו את קמפיין היום הולדת כמו שצריך? ראשית, אספו נתונים, תכניסו את השיווק לימי הולדת בתכנית השיווק הכללית שלכם ואספו נתונים על תאריכי הלידה של כל הלקוחות בהקדם האפשרי. אם עדיין אין לכם את תאריכי היום הולדת, אך ברצונכם ליישם אסטרטגיית יום הולדת בעסק שלכם, השתמשו בקמפיין מסוג "מועדון לקוחות" לאיסוף אוטומטי של הנתון הזה כמובן שיש לשים דגש על "יום הולדת", לא "שיווק ומכירה". זכרו, שיווק לימי הולדת נועד לחזק את מערכות היחסים עם הלקוחות, ולא להגדיל את המכירות באופן מיידי, תרגישו בטוחים לתת להם משהו קטן בהטבה בלעדית.

זאת לא חייבת להיות מתנה ממשית בעלות יקרה, אתם תוכלו לספק ללקוח כל סוג של חוויה חיובית. חשוב שתגידו להם כמה אתם שמחים שיש לכם אותם. תאחלו להם אושר ובריאות והם ממש יעריכו את זה. ולסיום, תנסו להפיק את המקסימום מכל חגיגה. פתחו אסטרטגיות שיווק לטווח ארוך. מלבד שיווק לימי הולדת, ישנו שיווק לחגים מרכזיים, מה שמגדיל גם את הנאמנות וההכנסות במהלך החגיגות הנפוצות כמו ראש השנה, סוכות ופסח. וגם שיווק עונתי המתאים לעונות השנה - קיץ, חורף, סתיו ואביב ,


למה זה חשוב?

שליחת ברכה אישית ליום ההולדת ללקוחות VIP, לשותפים שעזרו לכם בהקמת העסק, לכל מיני ספקים מובילים, חיבור לאנשים שעזרו לכם - כל מי שתוכלו לחשוב עליו. זהו רעיון שיווקי בעלות נמוכה וייחודית עבור עסקים קטנים, המון בעלי עסקים קטנים רבים דיווחו כי מדובר בצעד יעיל מאוד.

שיווק בוואצאפ SMS - שלחו ללקוחות הודעה עם קופון למימוש, להודעות אלו יש שיעור של 60% אחוזי הצלחה בנוגע לפתיחה, הודעות ביום ההולדת מאוד מושכות וזו סיבה טובה לתקשר עם רשימת הלקוחות שלך במיוחד באירוע זה.

גם לכם יש יום הולדת! – נצלו את יום ההולדת של העסק שלכם, תזמינו את כל הלקוחות ומשפחה הקרובה, תעשו קצת יחסי ציבור לאירוע המתקרב, הוא ייצור מודעות כלפי העסק שלכם, תעלו תמונות לרשתות החברתיות וכך תגיעו ללקוחות נוספים.

השתמשו בפייסבוק- הוא מפרסם לכם לאיזה מחברכם יש יום הולדת בשבוע הקרוב, בתחילת כל שבוע פרסמו פוסט בו תפרגנו ללקוחות שחוגגים יום הולדת בשבוע הקרוב ותפרסמו את ההטבה שמגיעה להם, נסו במהלך השבוע לכתוב על קיר הפייסבוק האישי של כל לקוח עם איחול קצר ולבבי.


לסיכום, נצלו את ימי ההולדת לטובת העסק שלכם, אירוע כל כך כיפי שמשמח את כולם!

רוצים ליישם את כל ההמלצות ולא יודעים מהיכן להתחיל? תוכלו להיעזר במערכת של ברודקאסט היא תוכל לאסוף עבורכם את רשימת הלקוחות עם ימי ההולדת שלהם ותדאג שכולם יקבלו את היחס הראוי להם ביום הולדת!


מערכת הפרסום של ברודקאסט היא תוצאה של שילוב של מומחי פיתוח וטכנולוגיה, עם צוותי כתיבה ועיצוב גרפי הפועלים יחד על מנת לספק פתרון מקיף לפרסום עסקים. המערכת מציעה אלפי תוכן שיווקי ייעודי המתאימים לתחומים שונים, שנועדו להפוך את הפרסום למהיר, קל ונוח. אלפי עסקים מתחומים שונים כמו עורכי דין, קוסמטיקאיות, אנשי נדל"ן וסוכני ביטוח כבר משתמשים במערכת הפרסום להעלאת תכנים ייחודיים ומקצועיים, ניהול לקוחותיהם וחשיפה מרבית בערוצים השונים. כל התכנים במערכת כבר מותאמת אישית עם פרטי העסק, כגון לוגו, שם העסק, כתובת ותמונות. עסקים יכולים גם לערוך ולהתאים אישית את התוכן כדי להפוך אותו לייחודי למותג שלהם. לסיכום, מערכת הפרסום של ברודקאסט מהווה פתרון קל ומשתלם לעסקים המעוניינים לשפר את מאמצי הפרסום שלהם. אתם מוזמנים להצטרף - ההרשמה עכשיו בחינם לחצו עכשיו להרשמה מהירה למערכת של ברודקאסט


פוסטים אחרונים

הצג הכול
יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page