יועצי נדל"ן - גלו איך מועדון לקוחות אקסקלוסיבי יעשה פלאים לסוכנות הנדל"ן שלכם
top of page
  • צוות ברודקאסט

יועצי נדל"ן - גלו איך מועדון לקוחות אקסקלוסיבי יעשה פלאים לסוכנות הנדל"ן שלכם

רוב העסקים המעניקים ייעוץ או שירותים, תלויים בלקוחות הקיימים והפוטנציאליים על מנת להגדיל את המכירות וההכנסות. סביר להניח שגם אתם בתור סוכני נדל"ן, מחפשים באופן כמעט קבוע להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, או בשפה המקצועית - לידים.


על פי ויקיפדיה ההגדרה של ליד (באנגלית: Lead) הוא לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או במוצר המוצע למכירה על ידי עסק, חברה או ארגון. אז אם גם אתם מחפשים לידים חמים שיובילו למכירות, חשוב שתדעו כי הלידים הכי טובים לסוכנות הנדל"ן שלכם, הם הלקוחות שכבר מכירים אתכם. זה הזמן לגלות כיצד בכמה פעולות פשוטות, תוכלו גם אתם גם להקפיץ משמעותית את פעילות סוכנות הנדל"ן שלכם על ידי הקמה, תפעול ושימור של מועדון לקוחות אטרקטיבי ויעיל.

הקמת מועדון לקוחות לסוכני נדל"ן / ברודקאסט

הופכים כל ליד ללקוח

כל לקוח מזדמן או מתעניין הוא לקוח שחשוב לשמור איתו על קשר, כי לקוחות כאלו עשויים להפוך בעתיד ללקוחות קבועים שממליצים על סוכנות הנדל"ן שלכם בפני חברים וברשתות החברתיות השונות. בשפה המקצועית קוראים לזה ניהול מאגר לקוחות או ניהול קשרי לקוחות. זוהי תפיסה שיווקית שרואה בכל לקוח שותף לדרך ושואפת לשמור איתו על קשר ארוך טווח, על מנת לטפח את הנאמנות שלו לסוכנות הנדל"ן ולהפוך אותו מלקוח פוטנציאלי, ללקוח קבוע ובבוא העת גם לשגריר שימליץ ללקוחות נוספים על הסוכנות.


אם בעבר המון סוכני נדל"ן התייחסו ללקוחות שלהם כדבר מובן מאליו, היום הרוב כבר מודעים לחשיבות של שימור הקשר איתם לאורך כל הדרך, גם הרבה אחרי שהעסקה בוצעה. אז כמובן חשוב לשמור על קשר עם כל הלקוחות הקבועים להם אתם מנהלים את הנכסים בשוטף, אבל מה לגבי לקוחות שפנו אליכם פעם אחת והתעניינו בדירה להשכרה או למכירה שפרסמתם? או כאלה שנתתם להם רק ייעוץ חד פעמי על נכס להשקעה?

ריכזנו עבורכם את מספר המרכיבים העיקריים הקיימים במערכת של ברודקאסט, שיענו על הצרכים של סוכנות הנדל"ן שלכם ויאפשרו לכם למנף את הפעילות השיווקית של הסוכנות בפלטפורמות השונות. בהמשך, גם נספר לכם איך תוכלו להפיק מהם את המרב, אז יש למה לחכות.


מה מאפשרת המערכת של ברודקאסט לסוכני נדל"ן?

  1. קבלת תוכן מעוצב, מקצועי ומושך לאורך כל השנה כדי לבלוט תמיד מעל כולם

  2. מנגנון הצטרפות פשוטה למועדון או מעגל החברים של סוכנות הנדל"ן

  3. שליחת קמפיין (יום הולדת/נישואים) אוטומטי לחברי המועדון

  4. הפצת מסרים מותאמים לפי סיווג לקבוצות ובהתאם לפילוח הקהל שתגדירו

  5. קבלת ושליחת תזכורות ללקוחות לפני פגישה או ייעוץ

  6. תיעוד של הפגישה האחרונה

  7. קבלת אתר עסקי מותאם לצרכי סוכנות הנדל"ן המכיל מנגנון מובנה ואוטומטי לקידום אורגני בגוגל

  8. שיווק מפה לאוזן בצורה פשוטה ויעילה (קמפיין "חבר מביא חבר")

  9. שימוש במנגנון הסמס חוזר

  10. שיווק על גבי מסכים דיגיטליים


מסוכנות נדל"ן מדשדשת לסוכנות נדל"ן משגשגת

רוצים להבין למה בתור סוכני נדל"ן אתם חייבים להקים מועדון חברים כמה שיותר מהר? אתם מוזמנים לקרוא על סיפור ההצלחה של סוכנות הנדל"ן של יוסי, שעשה את המעבר לברודקאסט ומאז הוא גילה עולם שלם של אפשרויות שיווק מתקדמות ופשוטות וכלים שאפשרו לו לעשות הכל בקלות, בזריזות ובמקצועיות.


יוסי הוא, יועץ נדל"ן הפועל כבר למעלה מ-7 שנים בשוק הנדל"ן הישראלי באזור המרכז. עד לפני מספר חודשים הוא פעל כמו סוכני נדל"ן רבים - צילם כמה תמונות של הדירות והנכסים שלו, פרסם אותן בעמוד הפייסבוק, כתב כמה מילים וחיכה לתגובה. התגובות הגיעו לאט מאוד והיו רחוקות מאוד מהקצב והיעדים המצופים. יוסי קיבל המלצה להכיר את ברודקאסט, הצטרף לשירות וגילה עולם מופלא שהוא הצטער שלא הכיר כבר זמן רב קודם. בשבועות הראשונים של הפעילות שלו, הוא ואשת ההצלחה שהוצמדה אליו להטמעת הפעילות הפרסומית הנכונה, בנו יחדיו את היסודות החשובים הבאים:

  1. ביצוע היכרות עם המערכת של ברודקאסט, כולל ניהול ואישור של סוגי התוכן השונים - תמונות מעוצבות, דפי נחיתה מקצועיים וסרטונים ממותגים.

  2. היכרות ניהול ותפעול מועדון הלקוחות שלו שכלל - קמפיין הזמנה למועדון חברים, קמפיין עדכון פרטים, הקמת קמפיין יום הולדת אוטומטי ללקוחות שכבר רכשו או השכירו דירה בעבר, הגדרת מנגנון הסמס החוזר והגדרת המסכים הדיגיטליים המציגים את הנכסים שלו על גבי מסך שהוצב בחלון הראווה של סוכנות הנדל"ן שלו. (כן כן, הפרסומים שמתפרסמים ברשתות החברתיות ובמועדון הלקוחות, מתפרסמים גם על גבי המסך הדיגיטלי בעסק).

  3. יצירת קבוצות בהתאם לנתונים שיוסי אסף במהלך שלושת החודשים שקדמו לפעילותו עם מערכת ברודקאסט, המסתמכים על סיווג ערים ותקציב ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

  4. הכנת תזכורות שיישלחו בסמס לפגישות עתידיות עם לקוחות ותיעוד מסודר של הפגישות שהתבצעו בחודשים הקודמים.

  5. הקמה והיכרות עם האתר העסקי שלו שבו ירוכז כל המידע עליו, על סוכנות הנדל"ן ועל הנכסים שלו, בנוסף לתכנים שיתפרסמו דרך המערכת של ברודקאסט.

נשמע מדהים ובדיוק מה שסוכנות הנדל"ן שלכם צריכה, אה? בעבודה נכונה עם מערכת ברודקאסט, גם אתם תוכלו לקבל את זה והרבה יותר. רוצים לשמוע מה עוד יוסי הרוויח מהמערכת של ברודקאסט?


שלב 1 - יצירת תוכן

בניגוד לעבר, יוסי הפסיק להתעסק עם יצירה, כתיבה ועיצוב תוכן לעמודים העסקיים שלו בפייסבוק ובאינסטגרם והתחיל לעבוד עם התכנים שסיפקו לו אנשי צוות התוכן של ברודקאסט, דרך מערכת אחת חכמה ונוחה לשימוש ובהתאם לצרכים של סוכנות הנדל"ן.


שלב 2 - תכנון ואסטרטגיה

במקום לחשוב מתי וכמה לפרסם, הוא פרסם בצורה קלה ופשוטה את התכנים והנכסים בפייסבוק ואינסטגרם בתדירות ובעקביות שאשת צוות ההצלחה המליצה לו ובהתאם לשלבי הפרסום שהוגדרו במשפך השיווקי של הסוכנות. כך שכל התכנים חיכו לו מוכנים ומאורגנים בגלריית התוכן (הכוללת אלפי תכנים) במערכת של ברודקאסט. על מנת לשמור על הנופך האישי והיות והוא מכיר הכי טוב את סוכנות הנדל"ן שלו, יוסי צירף טקסט אישי לכל פוסט שהוא פרסם ברשתות החברתיות, חתם במספר הטלפון שלו וצירף לינק לאתר העסקי שקיבל במסגרת המנוי.


שלב 3 - הפצה

לאחר שיוסי ביסס תוכן ממותג, מעוצב, מקצועי ויציב מתוך גלריית התוכן של ברודקאסט, יוסי התפנה להפצה של התוכן. הוא הזמין חברים לעמוד הפייסבוק של סוכנות הנדל"ן ושיתף את התכנים בוואטסאפ ובקבוצות פייסבוק רלוונטיות, על מנת להגדיל את החשיפה של הנכסים ובכך להגדיל את המכירות של סוכנות הנדל"ן.


שלב 4 - פרסום דפי נחיתה

פה נכנס היתרון של מועדון החברים. אם עד לפני שהצטרף לברודקאסט, יוסי פרסם תמונות של דירה באזור מסוים וחיכה לתגובה, עכשיו הוא עושה את זה מעט שונה ובעיקר חכם ויעיל יותר. מעתה, הוא התחיל לפרסם את כל הנכסים שברשותו בעזרת דפי נחיתה (ולא רק כתמונה כמו בעבר), בתוספת קריאה להירשם למועדון החברים במידה והדירה לא רלוונטית ללקוחות הפוטנציאליים. כך שהוא יכול לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים שאינם מעוניינים בדירה הספציפית שהוא מפרסם להירשם למועדון הלקוחות, כך שבפעם הבאה שתצא לשוק דירה חדשה באזור שהם מחפשים ובתקציב שלהם, הם ידעו על כך לפני כולם.

מועדון לקוחות אקסקלוסיבי לסוכני נדל"ן/ broadcust

זה לא חלום - קוראים לזה ברודקאסט

זוכרים שאשת ההצלחה של יוסי הקימה איתו קבוצות במועדון החברים? עכשיו זה השלב בו שתי הפונקציות במערכת של ברודקאסט משתלבות יחד. בואו נדמיין יחד את המקרה הבא:

ליוסי יש לקוח פוטנציאלי שנקרא לו לידור. לידור ראה בשבוע שעבר דף נחיתה שיוסי פרסם דרך מערכת ברודקאסט, המספר על דירה מדהימה בשכונה טובה במרכז, עם 4 חדרים ומרפסת ואשר קרובה לכל הדברים החשובים (גן, קופ"ח וסופר), אך היא היתה יקרה מהמחיר שהוא מוכן להשקיע. לידור גם ראה את המודעה של יוסי שסיפרה לו שאם הוא ירשם למועדון החברים של יוסי, הוא ייהנה מידיעה מוקדמת על דירה אחרת באזור.


מה הוא עשה? היות ולידור יודע ששוק הנדל״ן במרכז רותח וכל דירה שיוצאת לשוק נחטפת מהר מאוד והוא רוצה לדעת ראשון על כל דירה איכותית שמתפרסמת באזור, הוא החליט להירשם למועדון הלקוחות של יוסי, על ידי מילוי כל הפרטים הבסיסיים; שם מלא, אזור ותקציב. בדומה ללידור, במידה ויוסי יחשוף בצורה טובה את דף הנחיתה הזה, הוא יקבל עוד כ-20 מתעניינים לנכס באותו אזור, עם צרכים דומים אבל שונים ( כמו גודל, מחיר וכדומה).


מה יוסי יכול לעשות עכשיו?

אחרי שלידור (או לקוח פוטנציאלי אחר) השאיר את פרטיו בדף הנחיתה, יוסי יקבל עדכון מיידי דרך המייל והמערכת של ברודקאסט. מהעדכון הוא יבין, שאמנם הדירה שהוא העלה לא רלוונטית עבור לידור, אבל הוא מעוניין בדירה אחרת באזור ועכשיו עליו לפעול במספר דרכים.


להציע נכס רלוונטי - במידה ויש לו עוד דירה באזור, יוסי יצור קשר בהקדם עם לידור ויציע לו את הנכס האחר שברשותו. עכשיו יוסי יודע בדיוק מה לידור מחפש ובאיזה מחיר, היות וכל המידע כבר הגיע אליו ארוז ומוכן דרך המערכת והמייל, לאחר שלידור השאיר פרטים בדף הנחיתה של הנכס שפורסם בעמוד הפייסבוק של יוסי.


ליצור קשר ולהכניס לקבוצה ייעודית - במידה ואין ליוסי כרגע דירה מתאימה עבור לידור, הוא עדיין יצור איתו קשר ראשוני על מנת להכיר, לשוחח ולמלא מספר פרטים בכרטיס הלקוח שלו.


הדבר הכי חשוב שיוסי יעשה זה להכניס את לידור לקבוצה ייעודית במועדון הלקוחות במערכת ברודקאסט (נקרא לה "דירות עד 1.4 בM"). כך שבפעם הבאה שליוסי יהיה נכס רלוונטי באזור, רגע לפני שהוא מעלה את דף הנחיתה לפרסום ברשתות החברתיות השונות, הוא יפרסם את זה קודם בקבוצה הייעודית, המכילה את קהל היעד המדויק עבור הנכס שלו ונמצא שם על מנת לראות פרסום של דירות בדיוק מסוג זה.


מבינים את ההבדל? ליוסי יש קבוצה עם לקוחות פוטנציאליים ועתה הוא מפיץ רק להם, מסר ייעודי ורלוונטי עבורם. דוגמה להודעה אישית יכולה להיות: "היי לידור, אני זוכר ששוחחנו והתעניינת בדירה - יש לי דירה בדיוק בשבילך!" >> קישור לנכס (דף נחיתה חדש וייעודי לנכס הזה). כך שסיכויי ההמרה עולים פי כמה וכמה, היות והאנשים שנמצאים בקבוצה זו כבר קיבלו שיחה ראשונית מיוסי (בכניסה שלהם למועדון), הכירו אותו והבינו שיש מקצוען מאחורי השם. אבל יותר חשוב - הם קיבלו מסר ייעודי ומדויק ללא תיווך, ישירות לנייד שלהם בסמס ומייל.


ברודקאסט - עולם שלם של שיווק מתקדם

זוכרים שהזכרנו את האתר העסקי או המסכים הדיגיטליים? כל התכנים שיוסי מפרסם מהרגע שהצטרף לברודקאסט מופיעים גם שם. הנכסים שלו קיבלו בוסט חשיפה מטורף, כי עכשיו עומדים לרשותו מגוון גדול של כלים, שיאפשרו לו להגדיל את המכירות (וזאת בסופו של דבר המטרה של כל עסק). כך שחודשים ספורים אחרי שיוסי הצטרף לברודקאסט לא רק שהוא הגדיל את המכירות, הוא אפילו עבר את הרף שהוא הציב לעצמו.


איך זה עובד?

הסיבה לאפקטיביות הרבה של מועדון לקוחות היא כפולה: מעבר לכך שתוכלו לשלוח הודעות ותוכן שיווקי, מקצועי ומעוצב ישירות לטלפון או למייל של הלקוחות שלכם, תוכלו גם מאותו הרגע לנהל ולסווג את המידע עבור הצרכים של כל לקוח והמסרים השיווקיים שלכם יהיו הרבה יותר יעילים ומדויקים עבורם. כך שתוכלו לדוגמה לייצר סט מסרים נפרד לגברים ולנשים ובכך להתאים את המסרים לכל מין, להשתמש בתאריך יום ההולדת של הלקוחות לצורך שליחת ברכה או הטבה מיוחדת ליום ההולדת שלו ועוד. יש הרבה דרכים לשווק בצורה טובה ויעילה באמצעות מועדון לקוחות, כך שהמסקנה היא ברורה - הקמה, תפעול ושמירה על מועדון לקוחות זאת אחת הדרכים הכי טובות בקידום ושיווק סוכנות הנדל"ן שלכם.


אז למה כדאי שגם סוכנות הנדל"ן תעבוד דווקא עם המערכת של ברודקאסט?

כי ניהול מועדון לקוחות חכם בעזרת המערכת של ברודקאסט, מאפשר לכם לגייס יותר לקוחות פוטנציאליים חדשים לסוכנות הנדל"ן, כך שהסיכוי להגדיל את ההכנסות רק עולה. בנוסף, המערכת מאפשרת לכם לכתוב, לעצב ולשווק ללקוחות בצורה קלה, אופטימלית ויעילה והכל - מבלי שתצטרכו להשקיע זמן רב בשיווק סוכנות הנדל"ן שלכם.


אתם מוזמנים להירשם עכשיו בחינם ולגלות עולם שלם של אפשרויות שיווק מתקדמות וקלות לסוכנות הנדל"ן שלכם.

מאת: רביד כהן

מומחה ברשתות חברתיות ופרסום דיגיטלי ומנהל תיקי לקוחות בחברת ברודקאסט בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל

עם התמחות במסלול אסטרטגיה שיווקית

יש לך שאלה? נשמח לעזור
יש לך שאלה? נשמח לעזור

רוצים לקבל טיפים, חדשות ועידכונים ? תנו לנו לייק בפייסבוק.

bottom of page